Novatilla amoïnada

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
fiona84
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. gen. 24, 2012 10:38 pm

Novatilla amoïnada

EntradaAutor: fiona84 » dv. gen. 27, 2012 5:02 pm

Hola noies!! Soc nova per aqui, fa uns dies que us estic llegint perque ens hem posat a la cerca!!! Estic una mica amoïnada perque durant aquest mes hem tingut poques relacions i quan ens ha vingut en gana sense tenir en compte res, la meva ultima regla va ser el 9 de gener i fins fa un parells de dies tenia clarisim que no estava embarassada perque ens ho hem pres molt de tranquis, pero el dimecres al netejar-me vaig tacar una miqueta de res una mica rosa que em va estranyar vaig buscar i vaig pensar que potser era la implantació pero les meves ultimes relacions van estar diumenge aixi que potser es una mica justet i a través d'aixó nomes tinc que simptomes (que penso que potser son una mica paranoies) i a més a més ahir em vaig començar a trobar fatal amb molts mocs, molt mal de cap, es a dir, un bon encostipat, llavors el meu dilema es que si em puc prendre algo? si fos el cas que estigues en estat li pasaria alguna cosa al fetus?? Aix noies estic molt rallada, estic per anar a urgencies o comprarme un predictor, encara que penso que és molt d'hora. Alguna ha patit el mateix i em pot ajudar?

Gracies
Avatar de l’usuari
Al&Bel
:: conillet
:: conillet
Entrades: 355
Membre des de: dg. oct. 23, 2011 6:48 pm

Re: Novatilla amoïnada

EntradaAutor: Al&Bel » dv. gen. 27, 2012 5:09 pm

Hola Fiona!
Enhorabona per començar la recerca i benvinguda al foro soc petit!!!
La veritat podria ser que fos tacat implantació pel que expliques, però clar fins que no t'acostis a la data de no warry no ho pots saber. Jo crec que es massa aviat per pensar en sagnat implantació. Però igualment si ho fas els dies més fertils ho pots haver aconseguit igualment la panxona!!!Aquí hi ha post de ceradores i post de grafiqueres on som un grupet que ens expliquem dubtes i ens ajudem, vamos un grup molt maco pq a banda s'aprenen moltes coses que jo la veritat no en tenia ni idea.
Molta sort i una recerca molt molt curteta!!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/3a7b7e
Imatge
Al&Bel-Xulleta30-Petitprincep79-Maria77 :-())-Ishtar :-())-Danu :-()) . Pacte de panxetes. Aviat les tindrem!
Avatar de l’usuari
mimi82
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1532
Membre des de: dl. ago. 08, 2011 6:06 pm
Ubicació: Lleida

Re: Novatilla amoïnada

EntradaAutor: mimi82 » dv. gen. 27, 2012 5:47 pm

Benvinguda Fiona!!!

A veure si et puc ajudar. Pel que dius aquesta mica de tacat el vas tenir a CD17 (dia 17) i depenent de quan tinguis els cicles i de quan ovulis, pot ser el sagnat d'implantació, tot i que és cert que es força aviat, però.... avui precisament he llegit un article que deia que el famós sagnat d'ovulació a meitat de cicle, no existeix (no hi ha cap expulsió de cap òvul mort), i que un sagnat sobre aquests dies segurament sera degut a qualsevol altra cosa inclòs el sagnat d'implantació! Creuem els dits!!!

En quan a prendre res per l'encostipat, diuen que l'embrió no s'alimenta de la mare fins la setmana 6 (si estessis embarassada estaries justet de 2 o 3 setmanes) però per si un cas, jo aniria a la farmàcia o al metge i li comentaria la possibilitat d'estar embarassada, pq crec que hi ha medicaments que podries pendre sense por, tal com el Paracetamol (mai l'ibuprofè!). I res, suquet de taronja, cosetes naturals, també diuen que va molt bé el ginseng, però jo per si un cas, ho comentaria amb un professional!!!

Molta sort i espero que hi hagi :-()) !!! :ok:
Tenim ganes de tu, petit@...Maig 2011
4 IA's :ufs: 2na transfer, 2na FIV desembre 2014 :ok:
12/08/2015 --> Benviguda princesa!!!!
**BessonadaPacte de panxu: crisàlide :-()) ,mimi , isa31**

Imatge
Avatar de l’usuari
Maroa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dv. gen. 08, 2010 8:28 am

Re: Novatilla amoïnada

EntradaAutor: Maroa » dv. gen. 27, 2012 6:02 pm

Paracetamol sí, Ibuprofè i aspirina no, per si de cas!
Avatar de l’usuari
PetitPrincep79
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

Re: Novatilla amoïnada

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dv. gen. 27, 2012 6:12 pm

Benvinguda a l'SP! Per pendre, només deixen pendre paracetamol, i tot lo altre depen de la decisió del metge.
I si no, dincs truquets naturals. Una amiga meva embarassada de 33 setmanes, taronges i sopeta de ceba ;-)
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: Novatilla amoïnada

EntradaAutor: neuetes » dv. gen. 27, 2012 9:27 pm

Si és un costipat normal (de mocs, malestar i febre baixa) pots anar passant amb paracetamols, estiguis o no embarassada.
fiona84
:: papallona
:: papallona
Entrades: 111
Membre des de: dt. gen. 24, 2012 10:38 pm

Re: Novatilla amoïnada

EntradaAutor: fiona84 » ds. gen. 28, 2012 2:33 pm

Hola noies!!! Estic prenent paracetamol i avui estic molt millor!!! Moltes gracies per totes les vostres respostes, la veritat es que crec que tinc paranoies, ja us comentaré com acaba la cosa!!!

Gracies boniques i molta sort a totes!!

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 7 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::