Novatilla amoïnada
Novatilla amoïnada
Hola noies!! Soc nova per aqui, fa uns dies que us estic llegint perque ens hem posat a la cerca!!! Estic una mica amoïnada perque durant aquest mes hem tingut poques relacions i quan ens ha vingut en gana sense tenir en compte res, la meva ultima regla va ser el 9 de gener i fins fa un parells de dies tenia clarisim que no estava embarassada perque ens ho hem pres molt de tranquis, pero el dimecres al netejar-me vaig tacar una miqueta de res una mica rosa que em va estranyar vaig buscar i vaig pensar que potser era la implantació pero les meves ultimes relacions van estar diumenge aixi que potser es una mica justet i a través d'aixó nomes tinc que simptomes (que penso que potser son una mica paranoies) i a més a més ahir em vaig començar a trobar fatal amb molts mocs, molt mal de cap, es a dir, un bon encostipat, llavors el meu dilema es que si em puc prendre algo? si fos el cas que estigues en estat li pasaria alguna cosa al fetus?? Aix noies estic molt rallada, estic per anar a urgencies o comprarme un predictor, encara que penso que és molt d'hora. Alguna ha patit el mateix i em pot ajudar?
Gracies
Gracies
Re: Novatilla amoïnada
Hola Fiona!
Enhorabona per començar la recerca i benvinguda al foro soc petit!!!
La veritat podria ser que fos tacat implantació pel que expliques, però clar fins que no t'acostis a la data de no warry no ho pots saber. Jo crec que es massa aviat per pensar en sagnat implantació. Però igualment si ho fas els dies més fertils ho pots haver aconseguit igualment la panxona!!!Aquí hi ha post de ceradores i post de grafiqueres on som un grupet que ens expliquem dubtes i ens ajudem, vamos un grup molt maco pq a banda s'aprenen moltes coses que jo la veritat no en tenia ni idea.
Molta sort i una recerca molt molt curteta!!!!
Enhorabona per començar la recerca i benvinguda al foro soc petit!!!
La veritat podria ser que fos tacat implantació pel que expliques, però clar fins que no t'acostis a la data de no warry no ho pots saber. Jo crec que es massa aviat per pensar en sagnat implantació. Però igualment si ho fas els dies més fertils ho pots haver aconseguit igualment la panxona!!!Aquí hi ha post de ceradores i post de grafiqueres on som un grupet que ens expliquem dubtes i ens ajudem, vamos un grup molt maco pq a banda s'aprenen moltes coses que jo la veritat no en tenia ni idea.
Molta sort i una recerca molt molt curteta!!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/3a7b7e

Al&Bel-Xulleta30-Petitprincep79-Maria77
-Ishtar
-Danu
. Pacte de panxetes. Aviat les tindrem!

Al&Bel-Xulleta30-Petitprincep79-Maria77
-Ishtar
-Danu
. Pacte de panxetes. Aviat les tindrem!Re: Novatilla amoïnada
Benvinguda Fiona!!!
A veure si et puc ajudar. Pel que dius aquesta mica de tacat el vas tenir a CD17 (dia 17) i depenent de quan tinguis els cicles i de quan ovulis, pot ser el sagnat d'implantació, tot i que és cert que es força aviat, però.... avui precisament he llegit un article que deia que el famós sagnat d'ovulació a meitat de cicle, no existeix (no hi ha cap expulsió de cap òvul mort), i que un sagnat sobre aquests dies segurament sera degut a qualsevol altra cosa inclòs el sagnat d'implantació! Creuem els dits!!!
En quan a prendre res per l'encostipat, diuen que l'embrió no s'alimenta de la mare fins la setmana 6 (si estessis embarassada estaries justet de 2 o 3 setmanes) però per si un cas, jo aniria a la farmàcia o al metge i li comentaria la possibilitat d'estar embarassada, pq crec que hi ha medicaments que podries pendre sense por, tal com el Paracetamol (mai l'ibuprofè!). I res, suquet de taronja, cosetes naturals, també diuen que va molt bé el ginseng, però jo per si un cas, ho comentaria amb un professional!!!
Molta sort i espero que hi hagi
!!! 
A veure si et puc ajudar. Pel que dius aquesta mica de tacat el vas tenir a CD17 (dia 17) i depenent de quan tinguis els cicles i de quan ovulis, pot ser el sagnat d'implantació, tot i que és cert que es força aviat, però.... avui precisament he llegit un article que deia que el famós sagnat d'ovulació a meitat de cicle, no existeix (no hi ha cap expulsió de cap òvul mort), i que un sagnat sobre aquests dies segurament sera degut a qualsevol altra cosa inclòs el sagnat d'implantació! Creuem els dits!!!
En quan a prendre res per l'encostipat, diuen que l'embrió no s'alimenta de la mare fins la setmana 6 (si estessis embarassada estaries justet de 2 o 3 setmanes) però per si un cas, jo aniria a la farmàcia o al metge i li comentaria la possibilitat d'estar embarassada, pq crec que hi ha medicaments que podries pendre sense por, tal com el Paracetamol (mai l'ibuprofè!). I res, suquet de taronja, cosetes naturals, també diuen que va molt bé el ginseng, però jo per si un cas, ho comentaria amb un professional!!!
Molta sort i espero que hi hagi
!!! Re: Novatilla amoïnada
Paracetamol sí, Ibuprofè i aspirina no, per si de cas!
- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Benvinguda a l'SP! Per pendre, només deixen pendre paracetamol, i tot lo altre depen de la decisió del metge.
I si no, dincs truquets naturals. Una amiga meva embarassada de 33 setmanes, taronges i sopeta de ceba
I si no, dincs truquets naturals. Una amiga meva embarassada de 33 setmanes, taronges i sopeta de ceba

http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Si és un costipat normal (de mocs, malestar i febre baixa) pots anar passant amb paracetamols, estiguis o no embarassada.
Hola noies!!! Estic prenent paracetamol i avui estic molt millor!!! Moltes gracies per totes les vostres respostes, la veritat es que crec que tinc paranoies, ja us comentaré com acaba la cosa!!!
Gracies boniques i molta sort a totes!!
Gracies boniques i molta sort a totes!!
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |