quan poden menjar sense triturar???

Cereals, fruita, verdura, carn i peix.
msi251
:: granota
Entrades: 236
Membre des de: dl. des. 13, 2010 11:00 am
Ubicació: barcelona

quan poden menjar sense triturar???

EntradaAutor: msi251 » dv. gen. 27, 2012 5:09 pm

tinc un dubte, quan poden començar a menjar sense que tot sigui tant triturat?? és q a la meva no l'hi agrada la papilla de fruita, però si que la fruita en sí, si que l'hi agrada, però hem fa cosa donar-li.
veig que mira molt tot el que menjen els "grans" i no sé si ja podria començar a que la verdura sigui axafadeta i la carn/peix tallat molt petit.
d'altra banda no sé si serà bó, perque ella és moooooolt de vida i si ja apren a menjar que no sigui triturat... és capaç de menjar molt més
Imatge
ImatgeImatgeImatge
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Re: quan poden menjar sense triturar???

EntradaAutor: pesol » dv. gen. 27, 2012 5:34 pm

Des dels 6mesos, alhora que es comença amb l'AC
Menudeta
:: cèrvol
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

EntradaAutor: Menudeta » dv. gen. 27, 2012 5:46 pm

Té 9 mesos? ja pot menjar a trossets, vaja si li agrada i la veus preparada. La meva ara als quasi 12 mesos ja quasi no vol triturat i des dels 7 aprox que li dono algun àpat a trossets (la carn i el peix des de molt aviat). No s'enuega quasi mai i si ella veu que la cosa no rutlla ho treu deseguida (i s'ho torna a possar). Menja la verdura a trossets, la carn i el peix, plàtan, mandarina, pasta (grossa, la sémola no la vol), arròs. Tot i que continuo fent algun triturat per comoditat meva. Ara li dona per treure's el menjar de la boca per donar-me'l a mi! les textures petites no li agraden, com les llenties i en canvi els cigrons sencers sí. Menja ella amb les mans i es un merder perque vol saber què menja, ho toca, ho esprem, un merder vaja!

a més si la nena es de menjar i li fa gràcia jo li donaria i que començi a menjar com els adults, és molt més còmode la veritat i crec que millor per a ells.

fes la prova i explica.
msi251
Entrades: 236
Membre des de: dl. des. 13, 2010 11:00 am
Ubicació: barcelona

EntradaAutor: msi251 » dv. gen. 27, 2012 6:40 pm

Jo penso que algun dia a de ser el primer, però hem fa cosa que no ho sapiga empassar i ho passi malament.
Aix, quin patir. De totes maneres demà que li toca peix i és més tou, li donaré a trossets i a veure que tal.
Imatge
ImatgeImatgeImatge
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

EntradaAutor: edae » dv. gen. 27, 2012 7:14 pm

Tranquila, si no poden empassar ho escupen! No pateixis mira aquest video! http://drgarcia-tornel.blogspot.com/200 ... o-que.html
Imatge
Imatge
Menudeta
Entrades: 541
Membre des de: dt. ago. 31, 2010 9:44 am

EntradaAutor: Menudeta » dv. gen. 27, 2012 7:54 pm

Sap tossir? jo a la meva li vaig ensenyar i sobretot si creus que s'ennuega fes-la tossir, res més, ni cops, ni agafar-la ni res. Les coses que mengen solen ser toves i és difícil que s'ennuegui amb un trosset de carbassó prou bullit per exemple. Fes-li la verdureta a taquets petits i dona-li o que ho agafi ella. Menjarà menys segur, sobretot els primers dies però ves provant i se't treurà el patiment ja veuràs. I si no li agrada dona-li temps, acabarà menyant així segur.
Alesta
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » dv. gen. 27, 2012 9:09 pm

des dels 6 mesos, quan comencen amb l'AC poden menjar sense triturar i tots sols. Aquí et deixo un vídeo, però n'hi ha moooooooolts més de bebès menjant sols des dels 6 mesos i sense triturar, i alguns mengen pollastre i tot! http://www.youtube.com/watch?v=_RGI_lmTimg
És normal que et faci cosa, però ells en saben moooooolt!!! confia en la teva petitona!
sandrajuli
:: pantera
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

EntradaAutor: sandrajuli » dv. gen. 27, 2012 9:19 pm

No entenc que et preocupi que mengi molt, normalment passa el contrari amb les mares...
A part, quan mengen solids, sense triturar, solen menjar menys, pq els costa més, han de mastegar, etc...
I per quan començar, el meu no ha menjat mai triturat, o sigui que a partir dels 6 mesos menja sòlids, i no s'ha escanyat. Era genial veure'l menjar solet...
Imatge
manoli37
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dc. feb. 23, 2011 8:12 pm

EntradaAutor: manoli37 » dg. març 04, 2012 3:41 pm

M'ha encarar el video, el meu encara li costa menjar sense triturar pero hem de comencar a intertar-ho

Torna a “Els aliments”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::