Parir un nadó gros
Parir un nadó gros
Hola noies,
Avui és la meva DPP i de moment, res de res. No em fa por el part en sí sinó que el ginecòleg sempre m'ha dit que el nen ve molt gros, de quatre quilos tocats. És per això que em fa tant de respecte que se m'endarrereixi i es vagi fent gros, gros... Mama por!!! El gine m'ha dit que encara que sigui gran no és motiu suficient per fer cessària (no en tinc cap ganes!) ni per induir-lo i que em dóna fins a la setmana 42. La meva pregunta és: algú ha parit un nen gros i tot li va anar bé, ràpid i fantàstic? Espero que sí!!!
Reconec que tinc la pelvis ample i això és una aventatge però... és suficient?
Avui és la meva DPP i de moment, res de res. No em fa por el part en sí sinó que el ginecòleg sempre m'ha dit que el nen ve molt gros, de quatre quilos tocats. És per això que em fa tant de respecte que se m'endarrereixi i es vagi fent gros, gros... Mama por!!! El gine m'ha dit que encara que sigui gran no és motiu suficient per fer cessària (no en tinc cap ganes!) ni per induir-lo i que em dóna fins a la setmana 42. La meva pregunta és: algú ha parit un nen gros i tot li va anar bé, ràpid i fantàstic? Espero que sí!!!
Reconec que tinc la pelvis ample i això és una aventatge però... és suficient?
- Martineta26
- :: zebra

- Entrades: 1067
- Membre des de: dc. març 03, 2010 10:55 am
Re: Parir un nadó gros
Hola guapa!! primer de tot enhorabona per l'embaràs i paciència que ja veuràs com queda ben poquet!!
Jo et puc explicar la meva experiència, el meu nen va nèixer amb 4 kilos 400, ben gran i sa!! Jo vaig arribar a la setmana 42 i em van haver d'induir el part perquè no volia sortir. La cosa va ser llarga però al final va ser un part vaginal sense cap problema ni va necessitar forceps ni res per sortir. No em van haver de fer episotomia, només vaig tenir un parell de punts exteriors i ja està.
Bé maca que tinguis molta sort i que tinguis una hora curta! no pateixis que aviat tindràs el teu petit als braços!
Jo et puc explicar la meva experiència, el meu nen va nèixer amb 4 kilos 400, ben gran i sa!! Jo vaig arribar a la setmana 42 i em van haver d'induir el part perquè no volia sortir. La cosa va ser llarga però al final va ser un part vaginal sense cap problema ni va necessitar forceps ni res per sortir. No em van haver de fer episotomia, només vaig tenir un parell de punts exteriors i ja està.
Bé maca que tinguis molta sort i que tinguis una hora curta! no pateixis que aviat tindràs el teu petit als braços!
Hola Maroa jo també tinc una mica d'experiència,menys per la meva filla gran que va pesar 3,500 kg i va neixar el mateix dia que el metge va dir.Jo anava motl espantada perque era la primera i per molt que et diguin lo que passara ,es una cosa que has de viure.Bueno la meva primera nena va anar molt bé en nomes cinc hores ja havia parit i aixó que hem vaig haber d'esperar 1 hora perque vinges la ginecologa per fer forceps perque no volia girar el cap,pero despres d'empenyar molt ho vaig aconseguir.Una nena molt maca i molt sana.
La meva segona nena vaig trencar aigues i com que no tenia contraccions hem van induir el part i despres de 13 hores va sortir una nena de 4,100kg i el part va anar molt lent pero molt bé
Ara el tercer, dues setmanes avans de cumplir, també vaig trencar aigues i després de provocar el part va sortir un nen de 4,560kg part normal sense problemes(Bé l'únic problema es que la robeta l'anava petita).
Jo no he tingut cap problema a l'embaràs, ni sucre, ni res i els metges sempre hem deien que eren grosos pero si estaven ve no havia problema,aixó si,que no era habitual veure uns nens tan grans avui en dia.
Jo penso que has d'estar tranquil.la i confiar en tu i ja veuras con tot sur bé.
Enorabona
La meva segona nena vaig trencar aigues i com que no tenia contraccions hem van induir el part i despres de 13 hores va sortir una nena de 4,100kg i el part va anar molt lent pero molt bé
Ara el tercer, dues setmanes avans de cumplir, també vaig trencar aigues i després de provocar el part va sortir un nen de 4,560kg part normal sense problemes(Bé l'únic problema es que la robeta l'anava petita).
Jo no he tingut cap problema a l'embaràs, ni sucre, ni res i els metges sempre hem deien que eren grosos pero si estaven ve no havia problema,aixó si,que no era habitual veure uns nens tan grans avui en dia.
Jo penso que has d'estar tranquil.la i confiar en tu i ja veuras con tot sur bé.
Enorabona

Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 06, 2012 10:36 am, en total s’ha editat 2 vegades.
A les últimes setmanes, quan ja has sortit de comptes diuen que enlloc d'engreixar-se, els nens s'aprimen.
- Somiatruites.
- :: papallona

- Entrades: 135
- Membre des de: dt. març 02, 2010 1:14 pm
Hola Maroa, el meu segon fill va pesar 4710 kg i va néixer per part vaginal, ràpid i sense cap patiment per cap dels dos.
Només em van fer 2 punts!
[quote="Somiatruites."]Hola Maroa, el meu segon fill va pesar 4710 kg i va néixer per part vaginal, ràpid i sense cap patiment per cap dels dos.
[/q
Niu l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. des. 06, 2012 10:35 am, en total s’ha editat 1 vegada.
Ostres Maroa, jo fa dies que li dono voltes al mateix (tot i que jo no sé si és gros o no, el meu gine no m'ho diu
), i de fet he obert un post preguntant-ho ara fa poquet! Va bé sentir experiències que han acabat bé!! Molta sort!!!!
), i de fet he obert un post preguntant-ho ara fa poquet! Va bé sentir experiències que han acabat bé!! Molta sort!!!!Re: Parir un nadó gros
Hola Maroa!!La meva DPP va ser el 21 i encara res de res, divendres tinc hora a la ginecologa.
A mi em va dir que el nen feia uns 3kg i algo.
ànims que ja ens queda poc!!!
A mi em va dir que el nen feia uns 3kg i algo.
ànims que ja ens queda poc!!!
La meva petita va pesar 3.600kg i no hi va haber problema jo vaig tindre cesarea pero per altres motius, i se de gent que a tingut parts normals i amb bebes que han sigut grossos i sense cap problema, aixi que tranquila!!!
Noies, moltes gràcies pels vostres ànims. Ja us informaré de com va tot. De moment moooooolta paciència! 

jo entro per animar-te també.
jo he parit el meu primer fill de 3460gr i el segon ara fa casi 4 mesos ha pesat un record de 4580gr i ha sortit bé, no et diré que no ha costat perque ell no volia sortir, a més estava molt amunt i no estava encaixat amb 40 setmanes completades, va ser una inducció pero amb part vaginal i amb "només" 2 punts.
Animus guapa, ja veuras com tot anirà bé.
jo he parit el meu primer fill de 3460gr i el segon ara fa casi 4 mesos ha pesat un record de 4580gr i ha sortit bé, no et diré que no ha costat perque ell no volia sortir, a més estava molt amunt i no estava encaixat amb 40 setmanes completades, va ser una inducció pero amb part vaginal i amb "només" 2 punts.
Animus guapa, ja veuras com tot anirà bé.

Sóc l´Oriol, el princesu gran de casa i ja tinc 4 anys !!!
Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
Sóc el Jaume, el princesu petitó i ja tinc 2 anys !!!
Maroa ha escrit:algú ha parit un nen gros i tot li va anar bé, ràpid i fantàstic? Espero que sí!!!![]()
![]()
![]()
jo vaig parir un nen gran (4,200 kg i 55 cm) i tot va anar bé, ràpid i fantàstic
no pateixis perquè les mides sempre són aproximades, segons el ginecòleg el meu nen havia de pesar mig kilo més...
i em van fer dos puntets de res, però no perquè el nen fos gran sinó perquè va sortir de cara

La meva nena va pesar 4200, la vaig parir a la setmana 41+2 i em vaig posar de part sola quan ja gairebé tenia data per la inducció. El part va anar molt bé.
El meu nen va fer 3750 a la setmana 41, bastant grandet també, però amb mig kilo menys que sa germana, i et puc dir que un cop posada a la feina, com a mínim jo, aquesta diferència de pes no la vaig notar per fer-los sortir. I curiosament, em van haver de fer més punts pel nen que per la nena.
El meu nen va fer 3750 a la setmana 41, bastant grandet també, però amb mig kilo menys que sa germana, i et puc dir que un cop posada a la feina, com a mínim jo, aquesta diferència de pes no la vaig notar per fer-los sortir. I curiosament, em van haver de fer més punts pel nen que per la nena.
40 setmanes + 2 dies i seguim sense notícies... I el nen vinga engreixar-se... Però les vostres experiències m'han animat molt. Per cert... tots aquests parts de què em parleu van ser amb epidural suposo, no???
el meu part va ser sense epidural, perquè jo no la volia (vaig tenir una mala experiència amb l'anestèsia en el primer part) però ni que l'hagués volgut no hauria donat temps de posar-me-la perquè va anar molt ràpid! ho dius per si sent el nadó més gran pot fer més mal? ...jo crec que mal fa el mateix, la pelvis s'ha d'obrir, i això és el que fa mal (no et vull espantar ara, eh? és un mal suportable, que la naturalesa ens ha preparat per això
)
ànims Maroa, que en qualsevol moment et pots posar de part, tu no et preocupis!
ànims Maroa, que en qualsevol moment et pots posar de part, tu no et preocupis!

Hola noies!
Al final vaig parir la nit de divendres a dissabte, 28 de gener. Tot va anar molt ràpid, al cap d'una hora de començar les contraccions ja estava dilatada al 100% i a punt de parir. Al final em van posar una anestèsia que es diu "raqui". No n'havia sentit a parlar mai però... és meravellosa! El nen va sortir a la segona empenta i vinga! Ara teta per un tubo perquè continui ufanós amb els seus 4530gr. Gràcies per les vostres opinions i ànims a les que vindran. Jo ja l'he parit!
Al final vaig parir la nit de divendres a dissabte, 28 de gener. Tot va anar molt ràpid, al cap d'una hora de començar les contraccions ja estava dilatada al 100% i a punt de parir. Al final em van posar una anestèsia que es diu "raqui". No n'havia sentit a parlar mai però... és meravellosa! El nen va sortir a la segona empenta i vinga! Ara teta per un tubo perquè continui ufanós amb els seus 4530gr. Gràcies per les vostres opinions i ànims a les que vindran. Jo ja l'he parit!

enhorabona Maroa!!!!!
quan vaig veure que no deies res ja em vaig pensar que la cosa s'havia posat en marxa
doncs bé al final aquest post servirà perquè altres mamis amb nadons grans vegin que no passa reeeeees, mira't tu: 4.530 kg i a la segona empenta fora!

quan vaig veure que no deies res ja em vaig pensar que la cosa s'havia posat en marxa
doncs bé al final aquest post servirà perquè altres mamis amb nadons grans vegin que no passa reeeeees, mira't tu: 4.530 kg i a la segona empenta fora!

Ostres noies.. llegir-vos serveix de molt!! Gràcies.
Jo sortia de comptes l'1, i de moment aquí estic, sense cap senyal. No he notat cap contracció i per el moment no veig que tingui ganes de sortir.
Avui mateix fa 15 dies i ja em deien que pesava 3,500.. A mi em van espantar força, però veig que ells no s'inmuten gaire. De moment ens van programant corretges i suposo que li donaran temps fins a les 41+6.
Estic cagada de por.. i quan més tarda, més nerviosa em poso. Procuro anar a caminar cada dia un rato, però es deseperant perquè ja no se què més puc fer-hi i tothom pregunta: què? encara no???? I jo encara em desespero més!!!!!
En fi.. perdoneu la parrafada que us he deixat, però m'ha servit per desfogar-me.
Petonets.
Jo sortia de comptes l'1, i de moment aquí estic, sense cap senyal. No he notat cap contracció i per el moment no veig que tingui ganes de sortir.
Avui mateix fa 15 dies i ja em deien que pesava 3,500.. A mi em van espantar força, però veig que ells no s'inmuten gaire. De moment ens van programant corretges i suposo que li donaran temps fins a les 41+6.
Estic cagada de por.. i quan més tarda, més nerviosa em poso. Procuro anar a caminar cada dia un rato, però es deseperant perquè ja no se què més puc fer-hi i tothom pregunta: què? encara no???? I jo encara em desespero més!!!!!
En fi.. perdoneu la parrafada que us he deixat, però m'ha servit per desfogar-me.
Petonets.
08-03-12: Vas neixer a les 5:45 del matí, amb 3,600 i 49,5 cm.
Jo tenia molta por pq tant jo com el meu germà vam pessar 5 kg!! Pensava que la meva nena seria molt gran també. Per sort per ara m'estan dient que està al percentil 55-60 o sigui que perfecte, però de totes formes reconforten les vostres experiències.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |