BUF AL COR: li han detectat a algun dels vostres fills/es???
BUF AL COR: li han detectat a algun dels vostres fills/es???
Bon dia a tothom,
aquí una mare una mica espantada perquè ahir vam anar a la revisió dels 2 anys i mig, i el pediatre ens va dir que li va sentir un BUF AL COR!!!ens han enviat al Trueta (Girona) a fer-li proves!!!!
em vaig ben atabalar, era la 1a visita que hi anava sola sense el xello, i vaig sortir una mica tocada, i no vaig ni preguntar massa la veritat...
alguna en sap quelcom sobre aquest problema????????
moltes gràcies
aquí una mare una mica espantada perquè ahir vam anar a la revisió dels 2 anys i mig, i el pediatre ens va dir que li va sentir un BUF AL COR!!!ens han enviat al Trueta (Girona) a fer-li proves!!!!
em vaig ben atabalar, era la 1a visita que hi anava sola sense el xello, i vaig sortir una mica tocada, i no vaig ni preguntar massa la veritat...
alguna en sap quelcom sobre aquest problema????????
moltes gràcies
Re: BUF AL COR: li han detectat a algun dels vostres fills/es???
Hola Xell, no pateixis, que la majoria de nens en tenen i moltes vegades amb l'edat es tenquen sols, si mai arrivés el cas de que l'haguessin d'operar ( esperem que no) estigues tranquila que per als metges es una operació de rutina.
Si et serveix de consol, jo en tenia un. A mi hem varen operar, ja que tenia un altre problema cardiac (una balbula del cor mes gran del normal), i varen aprofitar per arreglar el buf en la mateixa operació.
D'això en fa quasi 32 anys i estic perfectement de salut, un cop operada i recuperada, no he tingut mai mes cap problema de cor.
Ah! m'oblidava de dir-te que tenia 8 mesos quan hem varen operar.
Ànims que segur que no serà res greu.
Si et serveix de consol, jo en tenia un. A mi hem varen operar, ja que tenia un altre problema cardiac (una balbula del cor mes gran del normal), i varen aprofitar per arreglar el buf en la mateixa operació.
D'això en fa quasi 32 anys i estic perfectement de salut, un cop operada i recuperada, no he tingut mai mes cap problema de cor.
Ah! m'oblidava de dir-te que tenia 8 mesos quan hem varen operar.
Ànims que segur que no serà res greu.
ostres -sivi-
gràcies per explicar-m'ho, la veritat és que avui m'he aixecat igual que el dia i ho he vist tot molt grisssssssssssss
casumdena
petonets

gràcies per explicar-m'ho, la veritat és que avui m'he aixecat igual que el dia i ho he vist tot molt grisssssssssssss
petonets

A mi me'l van veure durant l'adolescència, i no he tingut mai cap problema. Sí que recordo quan feia exercici "d'alta intensitat" a l'institut que "m'ofegava", però no sé si era per això o perquè tampoc estava "en plena forma".
Sigui com sigui, després d'una ecografia al cor em van dir que no patís, i que només m'ho revisés en cas de que em passés algo "raro", i mai he tingut cap ensurt.
Sigui com sigui, després d'una ecografia al cor em van dir que no patís, i que només m'ho revisés en cas de que em passés algo "raro", i mai he tingut cap ensurt.
Xell a l'Aleix li van detectar amb 5 mesos, i ara al gener li han fet proves i res segons la doctora és un buf inofensiu que haurem d'anar controlant cada any, pero que desapareixerà sol.
Jo el primer dia em vaig quedar com tu, pero despres la doctora em va explicar que molts nens el tenen i ni s'enteren fan vida normal.
Espero haver-te ajudat guapa.
Jo el primer dia em vaig quedar com tu, pero despres la doctora em va explicar que molts nens el tenen i ni s'enteren fan vida normal.
Espero haver-te ajudat guapa.
noies, gràcies, gràcies i gràcies!!! si que m'heu ajudat!!
de fet, a mi a l'adolescència tb me'n van detectar un, però no m'hi van donar importància ni res,...però clar, ara a la seva edat...em va venir entrar un cangelis que no vegis, i suposo que fins q no anem amb la cardiòloga estaré una mica preocupada....em va dir que tot i que posava a la demanda PREFERENT! podien tardar un xic, ja sabem com tenim la SS
merci precioses
de fet, a mi a l'adolescència tb me'n van detectar un, però no m'hi van donar importància ni res,...però clar, ara a la seva edat...em va venir entrar un cangelis que no vegis, i suposo que fins q no anem amb la cardiòloga estaré una mica preocupada....em va dir que tot i que posava a la demanda PREFERENT! podien tardar un xic, ja sabem com tenim la SS
merci precioses

Els meus dos fills (3 i 5 anys) en tenen un cadascun i la pediatra sempre ha dit que cap problema, que s'han d'anar revisant cada 6 mesos i ja està, que segurament marxaran sols. El que també m'han dit (un cardiòleg) és que en els nens és molt freqüent, que entre el 70% i 80% dels nens en tenen.
Entenc la teva preocupació, però per dir-te un altre més et comento que a la meva germana,de 44 anys, li van trobar un quan era un bebé, i cap problema, ha fet vida normal sempre i et pots fer una idea que fa 44 anys enrera la medicina no era com ara.
merci noies, de veritat
suposo que avui m'he aixecat una mica girada, ja vaig veient que ens en sortirem d'aquesta,
petons

suposo que avui m'he aixecat una mica girada, ja vaig veient que ens en sortirem d'aquesta,
petons

Neeena, primer de tot felicitats per la panxolina!
A l'aleix també li van detectar un buf a la revisió dels anys, l apediatra mateix ens va dir que pel que li semblava sentir era inofensiu però que per protocol que a tots els nens amb un buf se'ls feia un ecocardiograma. Li vam fer i efectivament és inofensiu. Ens va dir que fariem revisions anuals però que no era res.
Ja veuras com no serà res cuca! 
A l'aleix també li van detectar un buf a la revisió dels anys, l apediatra mateix ens va dir que pel que li semblava sentir era inofensiu però que per protocol que a tots els nens amb un buf se'ls feia un ecocardiograma. Li vam fer i efectivament és inofensiu. Ens va dir que fariem revisions anuals però que no era res.

Xell si t'han derivat al Trueta segurament t'atendrà una dona que es diu Mª Àngels Puigdevall (o una cosa per l'estil) ès la cardiologa infantil del trueta (crec que no n'hi ha cap mes), pots estar molt tranquila, es la millor de la comarca, es molt amable i una gran professional.
Ja ens diras que tal tot, però estigues tranquila, ja veus que n'hi han molts casos i la majoria ni se n'enteren que ho tenen.
Demà ho veuràs una mica millor, segur, i si estas amoinada o trista ja saps on trobar-nos
Ja ens diras que tal tot, però estigues tranquila, ja veus que n'hi han molts casos i la majoria ni se n'enteren que ho tenen.
Demà ho veuràs una mica millor, segur, i si estas amoinada o trista ja saps on trobar-nos

Pots està tranquila!
A la Júlia li van detectar als 15 dies de vida i també ens van enviar al trueta a fer cardiograma amb la Dr.Puigdevall (una bellissama persona). Per protocal cal fer revisió als 6 mesos, a l'any i als dos anys. Les dos primeres revisions ja les hem fet i tot Ok. La majoria de criatures en tenen i es solden sols i no t'enteres que ho tens. Recordo que jo també anava cagada a la visita, jo sola, mare primerisa... uff ... però la doctora hem va calmar moltíssim i la veritat és que ara ni recordo que ho té. Espero aquest proxim estiu que tinc la visita-control dels dos anys, ja ens digui que no cal tornar-hi més.
A la Júlia li van detectar als 15 dies de vida i també ens van enviar al trueta a fer cardiograma amb la Dr.Puigdevall (una bellissama persona). Per protocal cal fer revisió als 6 mesos, a l'any i als dos anys. Les dos primeres revisions ja les hem fet i tot Ok. La majoria de criatures en tenen i es solden sols i no t'enteres que ho tens. Recordo que jo també anava cagada a la visita, jo sola, mare primerisa... uff ... però la doctora hem va calmar moltíssim i la veritat és que ara ni recordo que ho té. Espero aquest proxim estiu que tinc la visita-control dels dos anys, ja ens digui que no cal tornar-hi més.
- Cristina.lazz
- :: cèrvol

- Entrades: 537
- Membre des de: dc. nov. 05, 2008 7:31 pm
- Ubicació: Blanes
Noies acabo de tornar de la pediatra, la revisió dels 30 mesos i també m'han dit que la nena té un buf al
La doctora m'han tranquilitzat perque m'he quedat blanca... Pero crec que les vostres experiencies encara m'han tranquilitzat més.
La veritat que m'agafa fluixa el tema... Estic embarassada i tinc una plorera continguda que buuuffffffff pero veig que dieu que és força habitual i que normalment és soluciona sol...
Esperem que així sigui...
La doctora m'han tranquilitzat perque m'he quedat blanca... Pero crec que les vostres experiencies encara m'han tranquilitzat més.
La veritat que m'agafa fluixa el tema... Estic embarassada i tinc una plorera continguda que buuuffffffff pero veig que dieu que és força habitual i que normalment és soluciona sol...
Esperem que així sigui...

.
"Vivir no es sólo existir, sino existir y crear. Saber gozar y sufrir y no dormir sin soñar"

Hola, al meu també li van detectar... i vam anar a la visita del cardioleg, i no li va donar més importància, com han dit és veu que es ben habitual, i que vida totalment normal... visita cada any y prou... que es tanca tot sol (això ens va dir)...
- Cristina.lazz
- :: cèrvol

- Entrades: 537
- Membre des de: dc. nov. 05, 2008 7:31 pm
- Ubicació: Blanes
Dayla jo no ho vaig explicar però també: visita cardióloga + ecocardio = tot bé ;)
Així qe tot ha quedat en un susto d'aquests que et donen els peques...
Així qe tot ha quedat en un susto d'aquests que et donen els peques...

.
"Vivir no es sólo existir, sino existir y crear. Saber gozar y sufrir y no dormir sin soñar"

Hola noies,
gràcies a totes per les aportacions, al final no vam anar al Trueta pq com que sóc de Muface no m'hi entra el trueta, vam anar a Clínica Girona amb la Dra. Uriel (un encant!!!), li va fer un electro i tot ok, ara tenim hora pel mes que ve per fer-li una ecocardiografia, però ens va tranquil.litzar molt i ens va dir que pinta a no ser massa res greu!!!
així que si aquest fil serveix per tranquil.litzar-nos una mica benvingut serà
enhorabona cristina.lazz per aquesta
gràcies a totes per les aportacions, al final no vam anar al Trueta pq com que sóc de Muface no m'hi entra el trueta, vam anar a Clínica Girona amb la Dra. Uriel (un encant!!!), li va fer un electro i tot ok, ara tenim hora pel mes que ve per fer-li una ecocardiografia, però ens va tranquil.litzar molt i ens va dir que pinta a no ser massa res greu!!!
així que si aquest fil serveix per tranquil.litzar-nos una mica benvingut serà
enhorabona cristina.lazz per aquesta

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |