Les que hem patit un abort i ho volem tornar a intentar!

Problemes durant l'embaràs.
mima2008
:: zebra
Entrades: 1325
Membre des de: dv. gen. 29, 2010 4:36 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Les que hem patit un abort i ho volem tornar a intentar!

EntradaAutor: mima2008 » dv. gen. 27, 2012 5:45 pm

Qtal noies?
Per fí ja estem a cap de setmana! Ncara q dmà a mi em toca anar a treballar, tenim jornada de portes obertes a l'escola. Em fa una mandra!
Marianchu, ja veig q tens hora pel gine. El dia 13 està al caure! Més animada??
Meri, q tal tu?
Papallona80, aiix aviam si ben aviat et surt el TO positiu. La veritat és q fa ilu quan veus les dues ratlletes marcades... Tard o dora apareixerà! :ok: Jo tb em menjo molt el cap, i és inevitable no pensar-hi! Però ja veuras com el 2012 és el nostre! Segur q si!
Cendre, m'alegro q hagi surtit la beta negativa! :ok:
Eni, qve q només hagis d'esperar a la pròxim regla!! A mi en el primer abort em van fer esperar dues regles... Se'm van fer eternes!! Espero q no et trigui gaire i ja us hi pogueu posar! M'encanta q esitguis animada!! :ok: Q tal a la feina?
Turó, com van aquests ànims??

Jo estic més animada. La setmana molt cansada, però bé... Ja no tinc tan mal de cap, sembla qla cosa va disminuint. Potser em va anar be anar al metge, tan sols el fet d'anar-hi i q em diguessin qno era res, q només era qüestió d posar-me tranquila... m'ha ajudat.
Tb haig d dir que sóc una mica hipocondríaca (nosé si s'escriu així), i em sembla q tinc tots els mals! jeje! Aixxx, quin cap el meu!
Doncs noies, espero q ens animem totes plegades i q tinguem un bon cap d setmana! :ok:
Molts petonets per a totes!!
Imatge
marianchu
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. nov. 30, 2009 3:46 pm

EntradaAutor: marianchu » dv. gen. 27, 2012 7:05 pm

Torno a ser per aqui!

Comencare pel final:

Mima2008 si que estic millor avui, se que eren hormones, m'ho noto de seguida, pero es que ahir estaven fora de control. A veure que diu el gine, perque aixo no baixa i ja estic preocupada, pero mes o menys tranquila, ahir vaig plorar tant que crec que ho vaig treure casi tot, que feia falta.
papallona80 quin rollo aquests cicles tan llargs, pero be estic segura de que tard o d'hora ovularas ;-) mentres tant... a divertir-se :mu::

Meri molt be aquests anims i espero que la warry arribi a la data prevista, no te fixis en el meu cas que jo crec que aixo no es normal.

Laura_28 ja veig que tu mes o menys be, no? A punt de comencar un altre vegada, al ataqueeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!

Turotu com estas?

Cendre crec que m'he perdut algo, pero pareix que tens beta negativa, perfecte!! Quina alegria!!

Com esteu les panxulines?

Molt bon cap de setmana nines.
Turó
:: gosset
Entrades: 434
Membre des de: dj. des. 08, 2011 6:47 pm

EntradaAutor: Turó » ds. gen. 28, 2012 10:22 am

Eni, això és molt bona notícia. Dintre del que cap has tingut sort. Mira, a mi em van fer un legrat i he agafat una infecció que m’ha fet que l’úter estigui ben tancat i no tinc regla. Tan de bo hagués estat tot natural. I l’edat noia, sé que això avegades ofusca. A mi per exemple. Hi penso molt sovint.

Us explico una tonteria en referència al que ha contestat la Marianchu sobre que l’edad importa però cada dona és un cas. A la meva mare la regla li va durar un munt i després de marxar-li, uns anys després, va sagnar. Es va preocupar molt i finalment li van dir que tenia uns òrgans molt joves i que l’úter encara estava funcionant. No crec que tingui res a veure, però jo tenia la mare més gran de totes les meves amigues però la més “guay”. Sempre l’he vist amb energia. O sigui que noies ens hem de convèncer que no té res a veure.

Gràcies Papallona i Eni per contestar. Jo també pensava que era per la sedació per la histeroscòpia ginecològia que em farà el 7 de febrer. Però el que m’estranya és que pel legrat també em van adormir i no me la van fer aquesta proba. També s’ha de tenir en compte que me l’han demanat diferents doctors.

Marianchu, sé com et sents tan perfectament. A mi els tres mesos també se’m van fer molt dusos (jo amb urgències i hospitalitzacion pel mig que em van distreure una mica, jejeje). Però l’espera es fa molt pesada. Ja veurà aniràs al metge i segur que et pot donar una explicació o la regla et sorpendrà just abans d’anar-hi, perquè és així de punyetera. Molts ànims, paciència i a veure si aconsegueixes no pensar-hi.

Laura_28, ja ho pots ben dir. Som un munt!!!! Tan de bo anés a menys. Però la veritat és que a mi m'ajuda llegir-vos.

Què tal les altres? Un petó fort per si llegiu sense dir res.

Jo noies sembla que no puc estar tranquil•la ni una setmana. Hauria de simplement esperar a què em fagin la intervenció i no pensar-hi però no puc. Ara tinc moltes molèsties i crec que he agafat fongs. Recordo que de més jove en vaig tenir i reconec la picor. Em sembla recordar que les dues vegades que n’he tingut va coincidit que vaig estar prenent antibiòtic. Crec, potser alguna de vosaltres ho sap, altera la flora i facilita la infecció per fongs. Dilluns aniré a la Dexeus perquè potser tenir fongs no és recomenable per fer-me la histeroscòpia. No sé. Ben bé he trepitxat merda. Quin pal tot plegat.

Molt bon cap de setmana. Jo hagués necessitat que fes sol i aquí està plovent.
Turó

EntradaAutor: Turó » ds. gen. 28, 2012 10:26 am

Per cert, Papallona, sempre passen 14 dies entre l'ovulació i la regla? Jo sempre he tingut els cicles molt regulars. La regla cada 28 o 30 dies. Mai m'he fet un TO, però crec notar els símptomes i crec que ovulo uns 10 dies abans de la regla. No sé si pot ser. Vull dir que per què ovulis tard potser el periode no s'allarga, no?

Petonets i m'encantaria que aquest mes fessis diana.
papallona80
:: tigre
Entrades: 764
Membre des de: dj. maig 12, 2011 3:10 pm
Ubicació: Rubí

EntradaAutor: papallona80 » ds. gen. 28, 2012 12:33 pm

Bon dia noies!
Abans de tot dir-vos que estic molt contenta d'haver-vos trobat....que no ens coneixem físicament però hem compartit un munt d'experiències i m'heu sabut ajudar com ningú, així que abans de res: moltes gràcies!

Intento anar contestant i no deixar-me a ningú....

Turó: guapa, vinga aquests ànims amunt, eh!! Sí, jo sé per la meva amiga gine, que quan prens antibiòtic les defenses baixen i si ets propens és força habitual agafar fongs a la flora vaginal. Pregunta-ho al metge, però potser no hi ha inconvenient per fer la intervenció... La placa de tòrax potser també te l'han demanat, pq és un altre metge, o potser pq en aquesta intervenció d'ara t'han de posar més anestèsia i llavors demanen més proves. El legrat si tot va bé són només 15min....i potser la que et faran ara és un pel més llarga...no sé, és una teoria, eh!
del que em comentes al final, la última fase, des de que ovulem fins la regla sempre són uns 14-16 dies, en general. Segur que hi ha noies que van diferent, eh! això són els casos més habituals...per això és tant "difícil" si no tens els cicles regulars saber quan ovules..si fos a partir de la regla seria més fàcil pq ja saps quin dia t'ha vingut, però descomptar els dies d'un dia que ha de venir, ja comença a ser més complicat...es que no ho tenim gens fàcil, eh!!

Això que explique de l'edat crec que tens tota la raó....l'edat mental de cadascuna crec que és el que importa més....hi ha gent molt jove que sembla molt més gran i gent més gran que sembla super jove, així que les ganes per ser mares és lo vital!! i després saber seguir el ritme del nen, jeje!

Eni: me'n alegro que tot vagi bé. I també et veig animada i això m'agrada, m'agrada molt!!!

Marianchu: me'n alegro que tinguis hora al metge. Sempre va bé que ens mirin una miqueta més i ens puguin ajudar...aviam si la regla et ve abans!! Merci pels teus ànims també guapa, aviam si ovulo i puc veure el resultat positiu, que sempre ajuda veure-ho, veritat??

Mima: me'n alegro de veure't més animada!! Imagino que ara estaràs treballant amb el tema de les portes obertes de l'escola...espero que no se't faci gaire pesat, eh! doncs vinga noieta, que tu ja deus haver passat la SW i ara a no esperar la warry, i si ve, doncs a encarar el següent cicle amb més ganes encara!!

Meri: ei guapa, aviam si el cap de setmana et va bé per agafar forçes!!! Aviam què et diu el metge al febrer...però segur que tot anirà bé!!

Cendre: guapa, com estàs reina? què fan els nens? amb aquests dies de pluja són més complicats de buscar-lis activitats, veritat? aviam si hi ha algun moment de treva i podeu sortir una mica...

Laura_28: com van els ànims bonica?

Com esteu la resta?

Nosaltres ahir vam estar ben distrets...vam anar a veure l'espectacle A Cop de Rock i va estar força bé...l'heu vist?
l'èxit és la suma dels intents
eni
Entrades: 719
Membre des de: dg. ago. 21, 2011 6:07 pm

EntradaAutor: eni » ds. gen. 28, 2012 6:08 pm

hola valentes!! :)
Com anem??!! M'agradaria poguer personalitzar més, però encara em lio amb els noms, les històries de cadescú.. mica en mica.
Quines edats teniu? Sé que la marianchu va com jo, del 71 tb no? Es veritat això que comenteu que és molt important l'edat mental de cadescú i un esperit jove es vital a l'hora de ser mares. Així que vinga ments conectades que ho aconseguirem, i tindrem uns nadons preciosos.
Turó, justament jo al Nov. tb vaig tenir moltes molèsties, picors bàsicament i va resultar ser una cistitis que em van tractar amb antibiòtic però després altra vegada aquest cop va coincidir amb una visita al gine i em va receptar òvuls (ara no sé el nom) però igual a la farmàcia t'ho diuen, tb em va dir que fes servir un sabó especial (Misgyn crec que era) i em va anar molt bé. A vegades el problema es que ens rentem amb sabó normal i ens anem carregant la flora. No pateixis per lo de la placa, segur que es el procediment normal. Per cert quin tipus de intervenció t'han de fer? Què es la histeroscòpia. Anima't guapa, a vegades sembla que tot ens vagi en contra pero ja veuràs com tot tornarà a rutllar molt aviat.
Pel que fa als dies que dura la fase lútea (ovulació fins la regla) el que jo havia llegit es que a cada dona l'hi dura sempre els mateixos dies, qeu no varia i hi ha gent que la té mes llarga i d'altres més curta. Pel tema de la ovulació jo el que havia fet l'úlitm cicle es una gràfica amb les temperatures diaries, així detectes l'ovulació, per una pujada de temperatura que després es manté fins la regla (si hi ha embaraç, es manté alta)
Marianchu, com vas maca? algun símptoma de regla? Jo de tu trucaria al gine a veure què et diu, potser et pot receptar alguna cosa que aceleri una mica el procés...
mima, cendre, papallona, com aneu?!
Imatge
27/8/12. Una nova oportunitat 4+2
13/9/12. Sentim el cor 6+5
19/10/12. 5,2 cm. plec nucal i os nasal ok- 11+5
19/11/12. 10,4 cm.ETS UN NEN! 16+2
18/12/12. Eco morfo. Martí, 345 gr i fas 15,8. 20+3
21/2/13. 1638 gr! 29+5
06/4/13. 2711 gr. 48cm, posició cefàlica. 36
02/05/13. El dia mes meravellós de les nostres vides. Neix en MARTÍ. 3310gr 50,5cm
marianchu

EntradaAutor: marianchu » ds. gen. 28, 2012 6:36 pm

Hello, hello!

Vaig tirant, estones millor i a estones pitjor, fent-me a la idea de que aixo sera mes llarg del que em pensava... Desde dimecres vaig tenir sintomes de regla, estava segura de que vendria, perque tambe vaig notar l'ovulacio, pero res de res... Aixo de cridar al gine, pues no ho he fet mai i no se si aqui es practica habitual, de fet en teoria he d'anar primer al metge de capcalera i si ell ho considera convenient t'envia al ginecoleg, pero jo ja he demanat hora per anar adelantant. Es que aqui no hi ha mutues, tots tenim el mateix sistema sanitari uns pagem i els altres no depen dels ingresos

Jo soc del '72, o sigui que aquest any en faig 40, el Juliol, i jo crec que encara tendria un parell d'anyets per tenir un altre fill, pero el meu company en fa 45 i es troba gran per tenir fills... ja vorem que passa, millor no fer plans, sense plans menys possibilitats de s'en vagin a fer punyetes. De fet jo crec que amb el legrat em vaig pegar la super patacada perque m'havia montat el compte de la lletera.

Uff que rollera que estic. Esper que el cap de setmana us vagi molt be, descanseu, ho paseu be i us relaxeu.
eni
Entrades: 719
Membre des de: dg. ago. 21, 2011 6:07 pm

EntradaAutor: eni » ds. gen. 28, 2012 6:52 pm

marianchuuuu que jo tb sóc de juliol! tb ets cranc!! jeje que bona, jo sóc del 3. M'ha fet gràcia això del compte dela lletera pq faig igual. Pensa que jo en vull tenir més d'un, però bueno ja veurem com va tot plegat. Ma avia sempre em diu que ella l'últim el va tenir als 45 i el meu germà que amb aquesta regla de 3, en puc tenir 3 o 4 si venen bessons. En fi, que somniar es gratis (de moment...!! jaja)
Imatge
27/8/12. Una nova oportunitat 4+2
13/9/12. Sentim el cor 6+5
19/10/12. 5,2 cm. plec nucal i os nasal ok- 11+5
19/11/12. 10,4 cm.ETS UN NEN! 16+2
18/12/12. Eco morfo. Martí, 345 gr i fas 15,8. 20+3
21/2/13. 1638 gr! 29+5
06/4/13. 2711 gr. 48cm, posició cefàlica. 36
02/05/13. El dia mes meravellós de les nostres vides. Neix en MARTÍ. 3310gr 50,5cm
Meri
Entrades: 722
Membre des de: ds. feb. 23, 2008 12:36 pm

EntradaAutor: Meri » dg. gen. 29, 2012 11:06 am

Hola noies! Jo crec que millor no patir per l'edat, jo soc del set-74, així que si tot hagues anat bé abans dels 38 tindria 2 nens i em plantava segur. Ara no se si en tindre més, però ara dic que no posaré entrebancs per tenir-ne més i si al final en tinc 3 benvinguts siguin!!! No se, després d'una experiència com la nostra, et planteixes la maternitat d'un altre manera, penso que jo fins ara planificava molt, ara no ho faré i que vingui els que tinguin que venir!!! Ara entenc a gent que té 3 o 4 fills, a més casi totes les que conec o ha sigut per un descuido o bé per una situació com la nostre. No sr si m'explico?
MIMA que tal portes obertes? Dintre d'un parell de setmane el meu nen és el protagonista de la seva clase i els pares amb els avis han de montar una activitat. Després de donar-li voltes al final fàrem titelles de La Caputxeta Vermella ( el meu home serà llop, la meva mare l'àvia i jo la caputxera) després farem titelles de paper enganxats amb un palet i portaré un cistell per si volen berenar els pastissos de la caputxeta. Tens alguna idea més? Que et sembla? Em fa por que no s'ho passin bé? Fa una mica de respecta 22 nens de 3 anyets!!! Almenys a mi!!
M'alegro que estiguis més bé, jo abans no era hipocondriaca, però ara si que soc, crec que és normal, perquè el que ens ha succeït a totes nosaltres està fora de la normalitat!! Així que ànims i si tenim que molestar als metges per això estan!
TURO espero que avui estiguis millor, a veure que et diuen dels fongs i que et puguin fer l'histero i així t'ho treguis ja de sobre, una cosa menys! Tens raó el que compte és el caràcter de la mare no l'edat, igualment cada vegada els tenim més tard, ara lo estrany és que amb 24 anys t'animis ha tenir. Almenys en la classe de l'Arnau no soc la mare més gran i el vaig tindre amb 35anys!!
PAPALLONA a veure si ja et surt positiu el TO! Jo aquesta setmana en teoría warri i següent setmana gine, a veure que tal!
TINC DOS SOLETS: UN AL CEL QUE EM DONA CALOR I UN ALTRE AL COSTAT MEU QUE EM DONA LLUM!!!
Meri

EntradaAutor: Meri » dg. gen. 29, 2012 11:15 am

ENI que bé que ja et trobis millor?
MARIANCHU ja veuras que al final tindràs que anul.lar visita pq estaras amb la warry! És així de punyetera! Jo tinc mútua i vaig a consulta privada, però si les coses no surten bé com no vagis a l'hospital públic malament vas, almenys d'on jo soc!
VIROLAI que tal les mudances? Com et tribes d'ànims??
Jo crec que d'en mica en mica ho estic superant, ara ja no hem fa tant de mal parlar d'en Biel, això es gran part a la vostre ajuda, en moments de caos m'heu ajudat i animat, he pogut expressar com en sentia sense pors i sàpiguent que vosaltre m'enteneu, gràcies a vosaltres sempre he estat acompanyada!
En un parell de setmanes dos companyes de feina m'hab dit que estaven embarassades, m'ho agafat bè, pitjor de tot es veure les seves cares quan m'ho deien, els hi sabia greu, no se tot es complicat.
Us deixo que Arnau em demana!
Petond
TINC DOS SOLETS: UN AL CEL QUE EM DONA CALOR I UN ALTRE AL COSTAT MEU QUE EM DONA LLUM!!!
Turó

EntradaAutor: Turó » dg. gen. 29, 2012 12:43 pm

Hola guapes! Moltes gràcies pels ànims. Dilluns aniré al ginecòleg i que em dongui alguna cosa pels fongs. Si més no, per no tenir picor. És la mar de pesat.

Jo crec que n'he tingut per l'antibiòtic. S'oc molt cuidadosa de no netejar-me amb massa sabó ni coses d'aquestes perquè de jove n'havia tingut ija estic "ensenyada".

Marianchu, jo també tenia molèsties de regla però després no baixava. Un amic ginecòleg em va dir que sovint l'úter es tanca lleugerament perquè després del raspat es pot regenerar un tel en el forat i fa que quedi tapat. Que no té gaire més que obrir aquest forat i que si hi ha els símptomes de la regla és bo perquè vol dir que el teu cos segueix funcionant bé i que és un problema físic el que hi ha no hormonal. Potser et passa això. Jo vaig tenir la mala sort que està tapat per una infecció. Però sembla que el que és habitual és això altra. O sigui que ànims. Pot ser que simplement s'hagi allargat una mica. Però què són tres mesos després de tot? Això és el que em repeteixo jo (tot i que en el meu cas el 13 de gener va fer 4 mesos del raspat!!!!!).

Estic treballant. Amb tantes visites a la Dexeus no avanço gaire a la feina i he decidit dedicar-hi unes hores aquest diumenge.

Un petó a totes

Núria
papallona80

EntradaAutor: papallona80 » dg. gen. 29, 2012 7:54 pm

Eni: sí noieta, malauradament som moltes en aquest post i això vol dir que totes hem passat per males experiències... però com ha dit la Meri ens entenem entre nosaltres millor que no pas els amics que no han passat per això...
Doncs jo aquest any, al maig, faré 32 anys. El març del 2011 vaig tenir un avort i després em van dir que va ser per mola, com la Cendre i la Cindy. Em van dir que hauria d'esperar tot un any per a poder tenir llum verda però aquest desembre ens van dir que endavant, que ja estava tot prou bé i que tenim la llum verda ja, així que molt contents. Intentant fer punteria aviam si fem diana el més aviat possible i després tot va bé :)

Marianchu: aviam si et ve la regla aviat i així no caldrà patir més....és que el nostre cos va diferent a la nostra ment, eh! molts ànims guapa!! com va el fred per Holanda? On estàs? Jo tinc una molt bona amiga que està vivint a Rotterdam...

Meri: guapa! aviam si et ve la regla i quan vagis al gine ja et diu alguna cosa bona! Em sap greu això de les teves companyes de feina prenyis....però pensa que d'aquí no gaire tu també ho estaràs...tot i que es fa difícil, eh! Nosaltres avui hem anat a dinar amb uns amics que tenen un nen de 6 mesos i els altres que el tenen de 4 mesos ( exactament com el que hauriem de tenir nosaltres ) i per molt que estàs contenta per ells es fa difícil no pensar: jo n'hauria de tenir un d'igual...i llavors és quan el cor es torna a trencar....

Turó: Ei, aviam què et diu el gine demà....ja ens diràs, eh! aviam si et pot solucionar el tema dels picors que és emprenyador. Com van els ànims? Treballar t'ha anat bé per distreure la ment?

Mima: què tal el cap de setmana? com va anar la jornada de portes obertes?

Cendre: com estàs guapa?

kaoru: com estàs? ja has passat la SW? I la mare, com va?

Virolai: avui he estat per Vilafranca, el meu home ha corregut la cursa dels 10km....i he pensat en tu.

Martavila: com estàs? com va?

Rela: com vas? hiper-mega-hormonada?

Brisi: com va el repòs?

Laura_28: com estàs reina?

Bruixeta: com vas noieta?

Rosacatalana: com va tot?

Picassa: com va tot?

Cindy: com va la panxu? com et trobes?
papallona80

EntradaAutor: papallona80 » dg. gen. 29, 2012 7:55 pm

Ei...que m'he oblidat de dir-vos que aquesta tarda m'ha sortit el TO positiu....així que avui....al ataquerrrr una altra vegada!!!! ..::··
marianchu

EntradaAutor: marianchu » dg. gen. 29, 2012 8:22 pm

Papallona80 que be, TO positiu!! Al ataqueeeeeee!!

Jo tambe tenc bones noticies, nines, tenieu rao, ara que ja tinc data pel gine... ha arribat la warry!!! Yipeeeeeeee!!! Jo que havia deixat de tenir simptomes, ja esta aqui! Ai! Que descansada que m'he quedat... encara no anul.lare la cita per si de cas, que no se sap mai.

Per cer visc a Leiden, si algun dia veniu de visita a Holanda, m'avisau, he? I si Papallona80 fa molt de fred, pero podria ser pitjor, per ara no hi ha neu x*x*x

Eni jo vaig neixer el 10 de Juliol del '72! No se si us ho havia dit, aquest era el meu tercer embaras, el primer va ser el febrer del 2008, el segon que va acabar be va ser el 2009 i en Tomas va neixer el gener del 2010, i ara aquest, o sigui que el seguent toca anar me.

Meri t'admiro!! Jo aixo de que la gente em digui que esta embarassda encara no ho porto gens be, em fa fins i tot vergonya dir-ho, pero em costa molt alegrar-me, no ho puc evitar... esper-ho que amb el temps. Per cert, aixo que has dit de que hara veus la maternitat d'un altre manera, m'ha fet reflexionar, es veritat, que ho volem tenir tot sota control, feim plans i mes plans, i jo el que he apres es que moltes coses no es podem planejar, que la vida dona moltes voltes... ara quan algu em diu que s'esperan un anys a tenir fills, tinc ganes de dir-lis: "no, no, noooooo... no esperis, quan abans millor, mai saps com anira!!! ". Pero clar hi ha gent que les coses si que els hi surten com volen...

Turo uff, ara fongs!! I a mes et toca fer feina el cap de setmana... No m'en havia adonat de que ja fa 4 mesos del teu raspat!! Sort que d'aqui ben poquet tot tornara a la normalitat. Espero que estiguis be i tranquila. Ja ens contaras que t'ha dit el gine.

Petonets i bona nit!!!
Meri

EntradaAutor: Meri » dg. gen. 29, 2012 11:26 pm

PAPALLONA al ataque!! Si estas desconectada uns dies t'entenem!! Je,je,je!! 
MARIANCHU m'ha fet gracia el teu comentari de que quan la gent et diu que volen esperar a tenir nens, tu els hi dius que no hi facin! A mi en passa el mateix!
Avui la germana de la meva cosina tb prenyada! Deu ni do, si últimament estaré envoltada de bebés o prenyis!! Dec donar sort! Així que ja sabeu...
Avui parlant amb el meu home m'he equivocat i envers de dir Nil(fill meva cosina) he dit Biel, li volia comprar roba, pobret se m'ha quedat mirant amb una cara, m'ha dit si a qui li vull comprar era a en Nil! Devia pensar que m'havua tornat boja!!!
PAPALLONA doncs no m'estranya que et doni baixon quan et trobes amb aquests bebes! Jo t'entenc perfectament! Noies penso que totes som unes valentes i lluitadores! Som unes amazones!! 

Bona nit!!
Turó

EntradaAutor: Turó » dl. gen. 30, 2012 7:11 am

Hola guapes!! Bon dia a totes.

Marianchu, qué bé, ja t'ha baixat. Ara tot torna a la normalitat. Nena quina enveja!!!!!!!!! A veure si jo d'aquí un mes o dos puc dir el mateix.

Això d'anar a treballar no és gaire pal. M'agrada fer-ho de tant en tant. Vaig al meu ritme i anar a treballar algun dia extra em permet que si tinc un dia baix o massa agobiant agafar les coses i marxar sense dir res a ningú i sense que ningú em demani explicacions. I, com diu la papallona, ara que ha passat tot això permet que em distregui força. Quedar amb els amics, per exemple, i parlar de coses en general, a vegades no em distru prou i segueixo donant voltes a tot plegat. I més quan al davant tinc a la meva amiga embarassa que està d'un mes més del que hauria d'estar jo.

Avui m'he llevat pensant que tot això s'està allargant com un embaràs. Uffff, mals pensament, fora, fora, fora.

Papallona, que hi hagi molta sort. Tots els pensaments positius cap a tu aquest parell o tres de dies que venen.

Meri, és un pal això de tenir embarasades a prop. Jo no puc evitar comparar-me amb dues de les meves amigues. Penso que tan de bo no haugués coincidit amb elles. Crec que tot seria un pelet més fàcil. Però sé que no hauria de pensar així.

Eni, respecte el teu comentari de l'altre dia, jo també ho faig això de somniar. M'imagino que em vindran bessons o que tindré dos fills ben junts i m'animo. Sé que és una tonteria però realment m'anima.

Avui passaré per la Dexeus. He vist que això dels fongs és molt freqüent a una alta proporció de dones que tenen no sé quin tipus fong sempre. I només molesta quan la quantitat és més alta que el normal per baixa de defensa o antibiòtics. Segur que jo sóc d'aquestes. Avui soposo que m'ho treuran i ja està. O quines ganes tinc que arribi el dia 7 i que em fagin la histeroscòpia. Espero que aquest cop no tingui cap nova infecció i tot sigui ben ràpid.

Un petó
cendre
:: rateta
:: rateta
Entrades: 189
Membre des de: dg. oct. 09, 2011 5:37 pm

EntradaAutor: cendre » dl. gen. 30, 2012 4:10 pm

Hola noies,

Aviam si avui que estic sola (els nens dilluns van a entreno de fútbol, i els porta el meu marit, i o hem quedo de "maruja" amb la planxa) i tranquileta sóc capaç de contestar com cal, perquè sóm tantes que hem faig un embolic.

Marianchu: Ja ho deies tu, que et vindria la regla quan tinguessis hora amb el gine.. Vaja tela!! Però bé, per fi ja és aquí, així que una preocupació menys, no??
Hem dius en un post antic que creus que t'has perdut algo amb lo de la beta negativa ¿? És pel seguiment molar, perquè és important que la beta estigui negativa.
Et volia preguntar fà dies, si ets de les Balears? De vegades m'ho sembla com parles.

Turó: Vaja merda ara els fongs.!! Carai!! Però segur que et donaran algo que et farà efecte ràpid. PErquè la histero és el 8 de Febrer oi?? Encara tens temps amb l'antibiòtic. Jo en vaig agafar durant l'embaraç dels meus fills, i pufff!! Era súper incòmode..

PApallona: EI!!!!! Test postitiu!!! ole!! és una gran notícia, no? Qué bé!! aviam si fas diana, i si més no, al menys ja saps per on aniran els tiros amb aquest cicle, oi??
No he vist aqest espectacle que dius. De fet ens costa molt fer coses amb els nens, si no són coses infantils és clar... :s

Eni: Com vas??

Meri: Tens tota la raó amb aixó de planejar aconteixements. Totalment d'acord.
Mira, jo ja tinc dos fills, i habien decidit plantar-nos. Però quan vaig tenir l'embaraç ectòpic, que va venir per sorpresa, hem va deixar l'espineta de tornar-ho a provar, i ja veus, el següent tb malament. I aquestes dues experiències hem fan pensar que si, que vull un altre, que que més dona si és el tercer o el quart (ejem, ja veuriem), però el que vinc a dir, és que m'han fet trencar els esquemes del que jo tenía 'planificat, i ara tant si com no, vull un altre criatura.
Me n'alegro que mica en mica puguis parlar del que t'ha passar obertament, i puguis soportar bé les notícies d'embaraços. Jo encara no puc... :(

Bufff!!! Segur que hem deixo mil coses noies!!!

Sobre l'edat, jo al Maig faré 34. Sóc bessons.
Vaig tenir als meus fills als 28 anys. Tothom hem deia que si estava boja, que era molt jove, blablablba, i últimament cada día me n'alegro més de no habe-rm'ho pensat i tenir-los malgrat l'edat.
Tot i així, a l'escola dels nens, sóc una de les mares més joves.
Així que res noies, que estem en la flor de la vida per tenir criatures, que lo important és l'esperit!

Per la meva part, tinc un dia d'aquells grisos avui.
A part de que tinc un refredat de nassos... He plegat de treballar a mig matí perquè no m'aguantava els pets, i de camía casa amb el cotxe, m'he fet un fart de plorar... No sé ben bé perquè..
És que no sé si us passa, però a mi tot això m'ha canviat el caràcter. M'emprenyo de seguida per les coses, no aguanto moltes coses de la gent, hem fan ràbia els embarasos propers, etc..
No sé, tinc la sensació que l'avortament i tot el que ha passat monopolitza el meu cap, i hem cosumeix. Tinc com ràbia.
No us ho sé explicar bé noies, però és com si hem sentís emprenyada amb la vida, tot i que tinc mil coses que agrairli, no puc controlar el sentir-me trista i emprenyada.
I si intento ser positiva i mirar endavant, encara m'emprenyo més, perquè tinc molta por, molta de tornar a passar per algo així..

Bé, sento estar negativa, però m'habia de desfogar una mica. Vaig aviam si la planxa m'ajuda :love:
Meri

EntradaAutor: Meri » dl. gen. 30, 2012 4:55 pm

Deu see aquest dia, pq jo tb estic de baixont!!! No se, no estic d'humor. Així que TURO i CENDRE, ànims que ja queda poc pq s'acabi aquest horroròs dia!!
TURO jo tb penso que hagues sigut més fàcil per mi que el meu voltant no hi hagues prenyis, però no ho podem triar això!
TURO que t'han dit a la Dexeus??
CENDRE que et vagi bé la planxa! 
MARIANCHU olé, olé !! Per fi la regla!!
I les altres que tal esteu??
Petons
lindeta
Entrades: 400
Membre des de: dl. gen. 30, 2012 4:57 pm

EntradaAutor: lindeta » dl. gen. 30, 2012 5:04 pm

Hola noies,
ja fa dies que us llegeixo però fins avui no m'he vist en cor de registrar-me i explicar-vos la meva situació. Ja són tres els aborts que porto a sobre i no tinc cap fill. En vaig tenir dos el 2008 (al gener i al juny) i va ser horrible. Ara fa 15 dies he passat pel tercer i ja no sé que fer. M'han fet un munt de proves i totes surten bé, ves per on, no tinc res (això diuen!!). M'ha anat molt bé llegir tota la informació del fòrum pq la següent vegada que vagi a la gine tinc moltes preguntes a fer-li i moltes coses per insistir. Les vostres experiències són impressionants i demostren una gran força i valentia, sou unes lluitadores. Jo hi ha dies que ho veig gris, d'altres ben negre i d'altres blanc. En cap de les tres vegades l'embaràs ha passat de les 6 setmanes, és desastrós. Des d'aquí us envio una abraçada i tota la meva energia pq totes poguem complir el nostre somni. Us vaig llegint i coneixent!!!! Un petó!
mima2008
Entrades: 1325
Membre des de: dv. gen. 29, 2010 4:36 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: mima2008 » dl. gen. 30, 2012 7:14 pm

Qtal??
Ai Lindeta, sempre em posso molt trista quan veig alguna altre noia per aquest post... Tan de bó no fossim tantes! D totes maneres, aquí estaras molt bé. Totes estem en similar situació i podem entendre millor tot el q ns passa... 3 aborts quin greu qem sap. Quan tornes al gine? T'han dit dque pot ser? Jo he patit dos aborts, i tb totes les probes tan ell com jo han sortir bé. No s'explica...
Espero q aviat puguis aconseguir-ho guapa! Benvinguda!
Uii veig q avui els ànims no estan gaire animats oi noies!! Aiix, si com dius tu Meri, deu ser aquest dia qha fet... Molt fred!! Com stas Meri?? Xq d baixon?? Vinga ns hem d'animar eh!!
Cendre, s'enten molt bé tots aquests estats d'ànims. El nostre cos, i sobretot el cap fa mles passades, i hi ha dies bons i dies horribles!!!! El refredat tb deu ser part d'aquest dia gris... Cuida't aquest refredat!! Ei x cert, tens bessons? Q són dos nens?? Com es diuen? Desde q la meva germana va tenir bessones sempre em fa gracia! ;-)))
Turó, ostres quin rollo això dls fongs... Espero q sigui per pocs dies!!
Marianchu, oolleeeeeeeee ja ha aparegut!! AI nena quin descans oi!!! :ok:
Papallona80, eiiii TO positiu! Oleeee ja vas aprofitar-ho??? Avui repeteix!!! jajaja!! :ok: Ah xcert,la jornada d portes obertes em va anar molt b. La veritat és q va passar bastant ràpid el matí.. Ja stà fet!
Brisi, nenaaaa com vas? Ncara en repòs?? Aix espero q tot estigui b, penso molt en tu!

Jo estic força bé. Cansada però ja és normal en dilluns... Costa agafar una mica el ritme! El finde molt bé, amb festa sorpresa al meu cunyat q feia 40 anys! Va star xulo!
Parlaveu d les edats... jo en faré 30 el 2 d març. I la meva parella en te 34. Ens vem possar a buscar als meus 28, i vaig passar embarassada els 28, i dps els 29. Tots dos com ja sabeu van acabar malament. Els cumples dsd fa dos anys són xulos, però dps acaben malament pel tema dl'abort. Jo ara, en faré 30, i molt ilusonada no estic, per aquest tema. Em fa rabia xq m'agradaria passar-ho embarassada... Aiixx! Els 30 m'agraden, no m'ha fet mai res fer anys. Però ara mateix amb tot això... doncs no en tinc moltes ganes!
Vaya rollo q us he fotut!

Bueno reines,qja hem passat el dilluns! Dmà us vull veure més animades eh!!! Avui al cole hem celebrat el dia dla Pau, i hem vist un video precios. Jo he acabat plorant com una bleda... M'he emocionat molt! Deuen ser les punyeteres hormones! A veure si puc i us el penjo ok! Ncara no ho he fet mai... aviam si me'n surto!
Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::