Les que hem patit un abort i ho volem tornar a intentar!

Problemes durant l'embaràs.
mima2008
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1325
Membre des de: dv. gen. 29, 2010 4:36 pm
Ubicació: Terrassa

Re: Les que hem patit un abort i ho volem tornar a intentar!

EntradaAutor: mima2008 » dg. feb. 05, 2012 8:30 pm

Hola noies, doncs ja tinc aquí la warry...ben puntual. Almenys no es fa esperar. :ufs:
Si, ara em venen els dies tontos... com cada mes.
Petons noies!
Imatge
marianchu
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 589
Membre des de: dl. nov. 30, 2009 3:46 pm

EntradaAutor: marianchu » dg. feb. 05, 2012 8:39 pm

Quanta activitat!!!!

Turo m'has fet patir!! Jo tambe he pensat: 'aquets plors son les hormones'. Jo just abans de que me baixas la regla, estava mes o menys igual, horrible plorant sense control. Peroooooo ara ja esta ja la tens aqui!! Que be, quin relax, eh?

Papallona80 que be el teu germa!!! Encara no he cercat el grup a el Spotify, pero no dubtis que el cercare! Que beeeeee!

Lindeta que be aquesta caminadeta, i molt be aquets plans per anar a Andorra. Nosaltres tambe amb sortit una estona aquest mati, nomes al parc al costat de casa, es bastant gran y te un canal, fa tant de fred que esta tot congelat i el holandesos estaven patinant!!!!

Mima ho sento molt, intenta prenir-t'ho en calma, cuida't i que te cuidin molt. Un peto guapa.

Ara estam mirant una peli us deixo, pero nomes fins dema!!! Que passeu una bona nit!!!
papallona80
:: tigre
Entrades: 764
Membre des de: dj. maig 12, 2011 3:10 pm
Ubicació: Rubí

EntradaAutor: papallona80 » dg. feb. 05, 2012 8:45 pm

Mima: ei noieta....quin greu! és el que tu dius...com a mínim ha estat puntual...amunt els ànims i a pel proper cicle, eh! ja saps on som pel que necessitis...una abraçada!

Marianchu: ei...doncs si et fa gràcia el pots cercar per l'spotify i sinó seguint el link de la web... si aneu a audio podreu escoltar totes les cançons... ostres aquests holandesos són la pera, eh!! només d'imaginar-me el canal glaçat ja tinc fred...jo sóc ben fredolica!! que vagi bé la peli!
l'èxit és la suma dels intents
lindeta
:: gosset
Entrades: 400
Membre des de: dl. gen. 30, 2012 4:57 pm

EntradaAutor: lindeta » dg. feb. 05, 2012 9:02 pm

Hola nenes,

Mima, ànims, vinga que no decaigui, la propera serà la vençuda!!!! No et desanimis, eh!!!! a tornar-ho a provar i endavant, sempre endavant!!!

Petons a tota la resta i cuideu-vos del fred que es veu que encara no s'acaba!
eni
Entrades: 719
Membre des de: dg. ago. 21, 2011 6:07 pm

EntradaAutor: eni » dg. feb. 05, 2012 9:15 pm

hola maques!!
he estat una setmaneta de vacances!! hem anat al poble del meu home a veure la familia i a carregar piles. Ens ha anat genial i estem molt animats, amb unes ganes de que em vingui la regla..
Us he llegit una miqueta però em falta molt per posar-me al dia, com escriviu eh?? no s'us pot deixar soles.. jeje
marianchu, m'alegro mooolt de que ja t'hagi vingut la regla, veig que estàs una preocupada que es una mica extranya per curta, segur que això es normal dona, el cos es va posant al seu lloc.
Us deixo molts petonets i imooooooolts anims per totes!
Imatge
27/8/12. Una nova oportunitat 4+2
13/9/12. Sentim el cor 6+5
19/10/12. 5,2 cm. plec nucal i os nasal ok- 11+5
19/11/12. 10,4 cm.ETS UN NEN! 16+2
18/12/12. Eco morfo. Martí, 345 gr i fas 15,8. 20+3
21/2/13. 1638 gr! 29+5
06/4/13. 2711 gr. 48cm, posició cefàlica. 36
02/05/13. El dia mes meravellós de les nostres vides. Neix en MARTÍ. 3310gr 50,5cm
muntanyeta
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. gen. 20, 2012 11:26 am

EntradaAutor: muntanyeta » dg. feb. 05, 2012 9:52 pm

Hola nines!!!
quan heu escrit!!! quina activitat, com es nota que ha fet fred i que hem estat força enganxades a l'ordinador... neujor:-) :-.:·:: x*x*x
Mareta meua quin fred que faaa!!! aqui avui ha estat nevant tot el dia potser hi ha un pam! i força vent, sembla que la resta de la setmana també s'espera més fed. Aquest finde ha estat força casolà, tret d'una excursioneta que vam fer ahir a migdia per aqui als voltants, feia tant fred que et feia mal la cara i tot!!!
Lindeta: jo per passar l'estona faig ganxet... ja veus hem de passar l'estona no? ara faig una catifa amb una mena de cordill i una agulla supergegant de ganxet. A mi pel tema spas i banys em van dir que fes el que volgués quan parés de sagnar... però potser és millor no arriscar-se gaire. De totes maneres a gaudir de l'escapada!!!
Mima: ja veig que t'ha vingut a regla... quin rollo no? paciencia... :-o00m jo tb sóc d'infantil!!!
Marianchu: com va el fred per les teves terres?
Papllona: em miraré l'enllaç del grup del teu germà
Turó: hola bonica, que tal va aquesta regla? no t'amoïnis massa els altibaixos anímics acostumen a passar. ànims!!! que ja sóm algunes amb la regla aquest finde...tú, la mima, jo...
Eni: hola wapa, que bé aquesta setmaneta de desconnectig no?

Em sembla que també ens aniría bé una escapadeta... miraré a veure què trobo, que no sigui molt car es clar! Jo aquest finde he tingut algun moment de tristor... i demà visita amb la llevadora per control post legrat, a veure si ens diu alguna cosa nova... ja us explicaré!

una abraçada! zz:-)
_______ Llumeta, sempre dins del nostre cor (4/1/2012) _______

Imatge
rosacatalana
Entrades: 449
Membre des de: dt. abr. 26, 2011 2:39 pm

EntradaAutor: rosacatalana » dl. feb. 06, 2012 9:28 am

Hola noies!!

Com que sempre entro de pasqües a rams mai estic al dia... soc un desastre!! Us he intentat llegir des de l'ultim dia que vaig escriure pero heu escrit un munt!!! i no tinc temps de seguir-vos.

Be us explico una mica.
Ara fa una setmana i mitja teniem hora a la genetista. Esperavem aquesta visita en candeletes!! doncs quan vam arribar a la consulta... pam, genetista malalta i torneu la setmana que be! Osti!! vaig agafar una plorera inconsolable, el rosacatalà no entenia la meva reacció, pero esperava la visita feia 3 mesos, volia passar pagina, que em donguessin el ok per poder buscar nova panxu, etc, etc (a mes aquell dia ovulava....) i ens vam quedar amb un pam de nas i cap a casa. Per sort la setmana va passar volant, no ens vam adonar que ja era divrendres passat.
Al arribar a vall de'hebron ens vam esperar mija hora i ja ens vam cridar. Ens va atendre una dra maquíssima!! menys mal d'aixo. Ens va explicar tot en pels i senyals, ens va explicar que la nena tenia una malatia molt greu, amb una esperança de vida curtíssima (2-3 dies de vida) i que la decisio que varem pendre era totalment justificada. que aquesta malatia era d'aparició nova en els nostres gens, per tant no és hereditaria, i que solament tenim un 1% de possibilitats que ens torni a apareixe en un nou embaras!! Ens vam alegrar de que a aprtir d'aquest dia, ja tenim permis per poder passar pagina, ja podem arxivar aquest capitol. i el que em va fer mes ilusió va se quan em va dir que quan nosaltres vulguessim podiem tornar a la recerca de la nostra panxu!! :b-))) que m'anés prenent l'acid folic un altre cop!!

be nenes, doncs aixi estem, esperant la warry i a començar a ilusionar-me per les sexy weeks i els desesperos!! a veure si no tarda massa a venir el nostre cigronet que el volem amb moltes ganes!!

be noies, fa tants dies que no entre que em costa personalitzar, poc a poc us anire coneixent.
Espero entrar-hi mes sovint i estar al dia de TOT!!

PETONTS PRECIOSES!! :-()-) :***:
Imatge

Imatge

Imatge
lindeta

EntradaAutor: lindeta » dl. feb. 06, 2012 10:28 am

Hola nenes!!!

ja tinc la casa ben neteta i comencem a fer la maleta per marxar demà a Andorra, quines ganes!! aquesta és la última setmana de vacances i no sabeu el mal rollo que m'entra només de pensar en tornar a treballar....
Muntanyeta, una escapadeta sempre va bé, et distreu i penses en altres coses, poses il·lusió i entusiasme, us ho recomano. Segur que trobes algo baratet!!! Els moments de tristor són normals i més en aquest temps de fred que convida a tancar-se a casa, a la reflexió, a preguntes que no tenen resposta... que t'he d'explicar?? que vagi molt bé la visita d'avui, ja estic esperant que ens expliquis que tal :ok:

Rosacatalana, hola guapa, no conec la teva història, sóc molt recent aqui (tot i que ja porto 3 aborts i no tinc cap fill). Mira endavant i a buscar a partir d'ara com uns desesperats!!! M'alegro moltissim que ja tinguis l'ok!!! Tot anirà béééééé!!!. Nosaltres vam fer el legrat fa unes tres setmanes. Ja portava moltes proves a sobre després del segon abort i totes deien que estava ok, saníssima. Ara me'n fan més tot i que no tinc esperança que em trobin res el qual vol dir que "lo echamos a suertes" i si sóna la flauta bé i sinó tornem cap al legrat. En fi, estem espantats, tenim por però desitgem molt tenir un bebito, no ens donem per vençuts!.

Avui dinarem a cals sogres, així faig vacances de cooking també, que n'estic farta del "que menjarem per dinar? i per sopar?" jijiijijij. Us desitjo un dia meravellós i molta alegria i bones sensacions per totes!!! :pandi:
Turó
Entrades: 434
Membre des de: dj. des. 08, 2011 6:47 pm

EntradaAutor: Turó » dl. feb. 06, 2012 11:27 am

Rosacatala, això són molt bones notícies.Noies, venen bones notícies del 2012!!! Les altres a seguir-les!!!!!

Mima2008, ànims!!!!!!!! Una mica més de paciència, una miqueta de res.

Que vagin molt bé les escapades!!!!
muntanyeta

EntradaAutor: muntanyeta » dl. feb. 06, 2012 1:14 pm

Rosacatalana!!!! que bé!!! quina noticia més bona, estic passant per un cas com el teu (malatia genètica i ILE) i m'han avançat els resultats genètic nostres... també els nostres cariotips són correctes!!! UUUEEE!!! per experiència pròpia sé que és un descans. Encara estem a l'espera dels resultats d'anatomia patològica i de que ens tornin a donar llum verda. A vosaltres quan us han trigat a donar els resultats i tot plegat?
me n'alegro molt!!! i saber aquestes notícies dóna esperança...
Una abraçada!

Imatge
eni
Entrades: 719
Membre des de: dg. ago. 21, 2011 6:07 pm

EntradaAutor: eni » dl. feb. 06, 2012 1:35 pm

hola lluitadores!! ;)
Rosacatalana, quines bones notícies!! m'alegro que us hagin donat llum verda, verd esperança si senyor!! Ja veuràs com tot anirà molt i molt bé.
Fa solet i es el nostre dia lliure!!! oleeeeee tic contenta sí.
Us vull explicar una cosa molt íntima, però necessito fer-ho per si alguna de vosaltres us ha passat tb i així em quedo més tranquila. Resulta que ahir vam tenir relacions amb el meu home per primera vegada després de l'abort i després de molts dies pq al principi de l'embaraç tb ens feia cosa fer-ho per el cigronet... va anar molt bé, jo i ell! és clar, ja en teniem moltes ganes, però va passar una cosa que em va deixar atònita a mi i a ell més encara, està clar; de cop i volta vaig arrencar a plorar d'una manera incotrolable, amb sanglots... ens vam abraçar superfort i em vaig anar calmant. El que no entenc es que em vingués de cop, sense sentir-me trista ni res, estan jo molt animada en aquest tema, que així que em vingui la regla ja ens hi podem posar.. nusé potser el subconscient...
Us deixo petonets dolços pq aneu pillant vale? :)
Imatge
27/8/12. Una nova oportunitat 4+2
13/9/12. Sentim el cor 6+5
19/10/12. 5,2 cm. plec nucal i os nasal ok- 11+5
19/11/12. 10,4 cm.ETS UN NEN! 16+2
18/12/12. Eco morfo. Martí, 345 gr i fas 15,8. 20+3
21/2/13. 1638 gr! 29+5
06/4/13. 2711 gr. 48cm, posició cefàlica. 36
02/05/13. El dia mes meravellós de les nostres vides. Neix en MARTÍ. 3310gr 50,5cm
Meri
Entrades: 722
Membre des de: ds. feb. 23, 2008 12:36 pm

EntradaAutor: Meri » dl. feb. 06, 2012 7:06 pm

Hola noietes!!
Ja veig que estem totes enganxades!!
PAPALLONA m'agrada molt el grup del teu germà, sona molt bé! La cançò que vas posar és una versió de Antonio Vega?? Que xulo tenir un germà músic, t'haurà fet una cançò? Com estas?
ENI a mi no m'ha passat, però crec que deu ser normal aquests baixon en moments que no t'ho esperes ( això si que m'ha passat). Encara que ens fem les fortes i les valentes, en un moment determinat et poses a plorar, jo quan ara ploro, ploro com tu dius, inclús amb quasi atacs d'ansietat. Deu ser normal!
TURO que bé ja t'ha vingut la warry, si ja t'ho deia jo que et vindria quan no tindria que venir! Demà la prova, a veure que et diuen i si t'he la poden fer, així una cosa menys!! Jo tinc dimecres i la warry no vol marxar, l'anterior regla va durar 15 dies i aquesta no se, però té pinta de durar! No se si anul.lar visita o anar-hi igualment, encara que no em pugui mirar. Que faig??? Tinc ganes d'anar-hi ja!
MIMA sento que aquest més no hagi sigut. Ànims que dintre de 15 dies ho has de tornar a intentar!! Així que cap endevant!!
LINDETA que vagi bé Andorra i vigila amb la targeta que no la !! Jo quan hi vaig amb tantes botigues i ara de rebaixes, encara que no vulgui aprofites!!! Sempre va bé desconectar!!
MUNTANYETA i RoSaCATALANA ja comencem en aquest foro a tenir bones noticies, les proves van sortint bé!! Ja haviat totes a l'atac!!!
VIROLAI que tal estas?? Estas més animada??
I les altre com esteu???
Jo em costa dir que més animada, porto desde la setmana passada xoff!! No sé deu ser les hormones de la warry, aquest temps de fred, l'accident amb el cotxe, el nen malaltò ( ara millor amb els antibiotics),... Com no podem sortir pq està malalt també possiblement tb estic més agobiada. Ara ja tenia gane d'anar a la gine i la punyetera regla aquesta no voldrà marxar. Total que penso que tot plegat és una MERDA!!! Ara ja m'he desfogat... Quin rotllo us he fotut!! El proper dia estaré millor, espero.

TINC DOS SOLETS: UN AL CEL QUE EM DONA CALOR I UN ALTRE AL COSTAT MEU QUE EM DONA LLUM!!!
papallona80

EntradaAutor: papallona80 » dl. feb. 06, 2012 7:13 pm

Rosacatalana: ei...quina BONA NOTICIA!!!! enhorabona!! Ara, llum verda i....a tope!!! A pel cigru!!! i que quan arribi tot estigui bé!!!!!
Com diu la Turó...bones notícies a començaments d'any...això promet!! Vinga, aviam si a partir d'ara tot comença a anar millor, eh!

Eni: ei guapa!! doncs això que expliques a mi també em va passar...és com una sensació rara....però jo crec que és una manera de treure toooooota la tensió acumulada. Després d'un gran moment d'amor, d'intimitat, de relax...quan ja estem del tot bé...pam! arriba la tormenta...però tu tranquil·la, eh! lo important és poder-ho treure tot fora, que no quedi res dins.
Me'n alegro que les vacances hagin anat bé!!

Muntanyeta: aviam si trobeu alguna cosa xula i podeu fer una escapadeta...això sempre va bé per desconectar!

Turó: ei, com va la regla? t'ha dit alguna cosa el gine per la intervenció de demà? com ho tens? com van els ànims?

Meri: ja tens a l'Arnau recuperat??

Cendre: guapa!! com estàs?

Lindeta: ei, ja deus d'estar mega preparada per aqusta escapada....aprofiteu-la al màxim, eh!!

Marianchu: què tal la neu? Avui tb has anat en bici valenta?

Mima: ei, com estàs del encostipat?

I la resta, com esteu?

Doncs jo avui bé...tot i que no estic al 100%....em noto rara...els pits com raros i com una mica regirada en general....i aquest matí he tingut forçes punxadetes a la zona...no sé, estic una mica confusa, pq si no m'equivoco la regla encara m'hauria de tardar ben bé 6 o 7 dies en venir...però vaja, tampoc no m'hi vull capficar gaire pq l'altre mes vaig tenir de tot i després va arribar la warry, i ara aquest mes prenent l'ovusitol potser tb noto més coses de les habituals...

Ahir vam veure una peli que es diu: El Cuento Chino, l'heu vist? Ai, la vaig trobar tendre...i ben maca. Potser estic més nyonya jo també, eh!
papallona80

EntradaAutor: papallona80 » dl. feb. 06, 2012 7:18 pm

Meri: ens hem creuat els missatges!! jaja.
Ei noieta, em sap greu que estiguis xoff...però és el que tu dius. Se us han acumulat masses coses i al final acabem petant...però ànims, eh!!
Si no tens gaire regla crec que et podrà mirar igual...així que com tu vegis...però si no et sents còmoda potser millor que l'agafis per la setmana vinent? ja estàras ovulant? tens els cicles gaire curts? La meva amiga gine sempre m'ha dit que és millor anar al gine quan estem a l'inici del cicle...es veu millor i no porta a confusions segons quines imatges...

Doncs el meu germà és el guitarrista :-) les cançons les fa gairebé totes el cantant...

Us passo aquest link per a que pogueu escoltar totes les cançons del Cd si us agrada, eh!!

http://www.ruidoblancobcn.com/audio.php
lindeta

EntradaAutor: lindeta » dl. feb. 06, 2012 8:27 pm

Hola nenes!!!

Doncs ja tenim les maletes quasi a punt i amb moltes ganes d'escampar la boira!!!! >.-<: >.-<: >.-<:

Eni, és molt normal això que dius, a mi em va passar un dia que estàvem carinyosos i tot va acabar en un drama de plors i lamentacions, crec que és fruit d'un GRAN AMOR poder tenir aquesta sinceritat i moments tant íntims amb la parella, no pateixis que és del tot normal!!. Que vingui la warry i després a cercaaaaar!!! biiiieeennn!!!

Meri, tinc molt clar que deixaré la targeta :ufs: , jajajjaa, amb alguna cosa ens hem de desfogar !!! Respecte la visita... pq no truques hi ho preguntes??? jo hi havia d'anar un dia fer revisió del legrat i li vaig dir a la gine: si sangro no vinc? i em va dir que hi anés igualment, que per mirar no hi havia problema, ara, no podriem fer una citologia, per exemple. Truca demà i surts de dubtes. Si et diuen que no hi pots anar no et desesperis, una setmana més ja no ens ha de fer cap mal després de tot el que hem passat!!!!

Papallona, estic que friso per marxar!!!! potser si que l'ovusitol et fa tenir sensacions rares. Jo amb la progesterona també tenia punxades i dolors de regla i tots els mals!! L'ovusitol el prens per regular les regles?. Si em vols fer cas no et capfiquis i d'aquí uns dies ja veuràs que passa...

Tota la resta espero que estigueu la mar de bé!!!
Petonets
muntanyeta

EntradaAutor: muntanyeta » dt. feb. 07, 2012 12:20 pm

Hola nenes! que tal el dia avui?
Ahir vaig anar a la llevadora que em toca a l'ambulatori per fer un control post legrat. I vaig arrivar a casa una mica emprenyada amb el món, avui ja ho veig d'una alta manera...
us explico: després de fer-nos esperar més d'una hora a la saleta entrem i li expliquem el cas... i va i em diu que no prengui àcid fòlic encara (pel que jo tinc entés no em fa cap mal) que hem de deixar passar temps.. uns 5 mesos o així!!!! ens hem tornat bojos!!!! Li comento que tinc la regla p per primer cop i que físicament em trobo bé. El muntanyeta-man li comenta que tot el tema genètic ens el porten a Sant Pau (BCN) pq ma mare hi treballa de llevadora també. I la tia fa la pseudo gracieta: -"ah!!! dons això et deu haver pasat (referint-se la ILE+legrat) per ser filla de llevadora"-... no vaig saber reaccionar al moment però despés em va agafar una mala llet... :sogra: :sogra: Sense comentaris...
En fí que després em va explorar i em va dir que això que tinc sí que és la regla i que si és normal ens esperem un o 2 cicles més i ja està (ara 2 cicles???) :-((
Per altra banda quen em va pregunar pel tema emocional jo vaig tenir una mica de "bajon" i li vaig dir que tinc ratets de tot; i la dona va i ens diu que és normal però que vigilem que en un mes o mes i mig hauria de trober-me més bé, perquè si no potser que tingui una depressió, que pot ser que la tinguès abans de l'embaràs i ara tornés. Sicerament ho trobo molt agosserat fer aquest comentari sense coneixem de res. I que tot just fa un mes de tot plegat!!!
En definitiva que esperarem a la visita amb el ginecòleg (març) per veure si connectem una mica millor i jo crec que en 1 0 2 cicles estem altre cop prepararts.

Ara me'n vaig una mica de bolit, deprés entro i personalizo!!!
Petonssss :globus:

Imatge
PICASSA
:: poltre
:: poltre
Entrades: 652
Membre des de: dv. abr. 03, 2009 8:52 am

EntradaAutor: PICASSA » dt. feb. 07, 2012 12:28 pm

Osti tu la tia! Muntanyeta, no m'estranya que sortissis emprenyada... a vegades hi ha gent amb un poc tacte! a "boleo", apa, primer 5 mesos i després 2... què és això, un bongo!
A vegades la gent és molt poc sensible...
Imatge
Imatge
kaoru
:: pantera
:: pantera
Entrades: 895
Membre des de: dl. nov. 23, 2009 1:24 pm

EntradaAutor: kaoru » dt. feb. 07, 2012 2:42 pm

Hola precioses!!!com anem per aqui???
Volia compartir amb vosaltres la gran noticia q he tingut avui....a part de compartir els mals moments tb podem compartir els bons oi???
Amb molta felicitat i molta por alhora us comunico que...ESTIC EMBARASSADA!!!
A l'agost de 2011 vaig patir el meu avortament i ara febrer 2012 he aconseguit el positiu!!!Abans o després les coses arriben!!
Molts petons a totes!!!
rosacatalana

EntradaAutor: rosacatalana » dt. feb. 07, 2012 3:10 pm

Hola noies!!
Com va el dia? jo fa poc que m'he llevat i encara haig d'acabarr d'engegar els motors, es el que te treballar de nits...

Primer de tot.
Papallona80: que sapiguis que estic escrivint amb la musica de fons del teu germa.. és genial!! i si col·labora l'Ivan ferreiro i tot!! i m'encanta!!
Eni: aixó que et va passar no es gens extrany, el fet de patir una perdua condiciona a tenir moltes emocions, i en moments tan intims i relaxants fan que aquetes emocions surtin mes facilment. No es pas dolent que et passi aixó i mes quan la perdua és tan recent.
Lindeta: que be aixo de l'escapadeta... i a mes a andorra hi ha de tot, neu, natura, shoping i REBAIXES wwowowwwo!! jejeje clar que si!!
Meri: en primer lloc de rotllo res de res, estem aqui per explicar les alegries pero tambe per desfogar les penes. Crec que per lo del gine si que et podrar visitar, a mi en va visitar 2 setmanes desprès del ILE i encara sangrava una mica i em va dir que no passava res, i em va fer una eco igual. Aixo si, si t'han de fer una citologica cal que estiguis sense warry, pero per la resta crec que no passa res.
Muntanyeta: Em preguntaves com havia anat lo de les proves i tal. A la eco 20 m van trobar una displasia ossea greu a la nena, em van fer amnio per descartar malaties conegudes. La amnio em va sortir normal. Per tant el nostre cariotip de malaties detectables tambe era normal. Desprès de l'ILE (ja estava de 22 semanes) ens van recomanar fer necropsia per saber exactament quina malatia tenia, doncs en sospitaven de dues, una hereditaria i l'altra no. Ens van recomanar que no ho tornessima intentar fins que no tinguessim els resultats de la necropsia. Ha tardat 3 mesos. No ens han fet estudi genètic, ja que l'analisi genetic de la nena pot tardar uns 9-10 mesos i el risc de recurrencia es del 1%, que que era una malatia rara que amb proves convencionals no es detecten.
La veritat es que el primer mes veia 3 mesos com una eternitat, pero ara vec que esperar aquest temps ens ha ajudat a superar i assumir la perdua de la nostra petitona. Crec que tot proces de dol necessita el seu temps.
A mi els ginecolegs de vall d'hebron em van recomanar esperar 3 cicles complets per començara a buscar un nou cigronet. Ara no se si ho diuen en tots els aborts o ho diuen segons la edat gestacional que ens trobavem al moment de l'abort.
AhQ i que fort que et digui la llevadora que aixó t'ha passsat es per ser filla de llevadora, aquesta tia quin tipus de pardal te al cap??
Turó: com ha anat la intervenció?? espeo que et trobis be!
Be noies!! me'n vaig a fer feina que ja estic una mica mes desvetllada. A aquestes hora ja toca eh!!
UNA ABRAÇADA!
Imatge

Imatge

Imatge
rosacatalana

EntradaAutor: rosacatalana » dt. feb. 07, 2012 3:13 pm

:content: :content: KAORU!! MOLTISSIMES FELICITATS!!! :content: :content:

:p-) :p-) :b-))) ||*||

:-()) :-()) :-())
Imatge

Imatge

Imatge

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::