Que feu vosaltres quan tenen tos????

Plors, malalties i consultes.
FABIOLA
:: rateta
Entrades: 167
Membre des de: dt. oct. 28, 2008 10:02 am

Que feu vosaltres quan tenen tos????

EntradaAutor: FABIOLA » dl. feb. 06, 2012 9:07 am

El meu petit ha passat un refredat una mica xungo i ara està amb tos....no se que fer, a part de posarli una ceba a la seva habitacio i el matalas una mica alt....els hi heu donat algo????
lluneta81
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: dj. març 17, 2011 2:56 pm

Re: Que feu vosaltres quan tenen tos????

EntradaAutor: lluneta81 » dl. feb. 06, 2012 9:14 am

Jo l'hi donava el pilka lactantes a la nit i expecto dhu durant el dia i millorava una mica.Bé, encara quan té tos li donc
Imatge

Imatge
Betth
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dv. set. 04, 2009 11:56 am

EntradaAutor: Betth » dl. feb. 06, 2012 10:19 am

Hola!

Jo li dono PROSPANTUS és un xarop natural el venen a la farmàcia. També vaig donar-li pilka supositoris (fa poc va sortir una noticia crec que van posar l'enllaç aquí al fòrum que no són molt recomenables) tot i això eren efectius.

Salutacions
Imatge
Imatge
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dl. feb. 06, 2012 12:20 pm

Doncs jo li poso els Pilka... també hem utilitzat l'expectodhu (però per mi q és massa fluixet), i sinó, doncs algun dels mucolítics q ens ha donat el pediatre.
També hem fet lo de la ceba i quan està molt tapada li posem l'humificador...

Sobre lo dels Pilka, ho vaig preguntar a una farmàcia i segons em van dir, a ells els de sanitat no els havien enviat cap comunicat i per tant els seguien venent. Avui haig d'anar a comprar més, a veure com està el tema....
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
juliaipau
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: dl. oct. 25, 2010 1:55 pm

EntradaAutor: juliaipau » dl. feb. 06, 2012 12:20 pm

Jo també utilitzo el pilka lactantes. També poso una ceba tallada a la tauleta de nit. i l'altre remei casolà que faig és aixecar el llitet posant uns tacos a les potes de la part de dalt del llitet perquè aixi el peque esa més incorporat. Ho fem tot.... però res es miraculos.

Que passa amb el pilka? No en sabia res que no era gaire bo?
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dl. feb. 06, 2012 12:25 pm

Diuen q els volien retirar pq es veu q a un nen (o nadó ¿?¿?) li havien donat convulsions... però ja et dic, q el farmacèutic va flipar quan li vaig explicar... va mirar la composició de les herbetes i ell mateix em va dir; dubto molt q la farigola i no sé quina més, puguin produir convulsions a ningú... xxo.0.o

El q sí q em va comentar, q el q volen retirar és el format supositori (de qualsevol producte)...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
sandrajuli
:: pantera
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

EntradaAutor: sandrajuli » dl. feb. 06, 2012 2:26 pm

la nostra pediatra va dir que res de pilka, de fet no ens ho va dir a nosaltres sinó a una comanya que té la mateixa doctora, i que per la tos no cal prendre res, que és una necessitat que té el cos, igual que la febre, que serveix per combatre els virus i per tant s'ha de deixar passar...
De fet, a mi em convenç força, ja que som poc amics dels medicaments a casa i és el que fem. Home, si el veiés que s'ofega molt amb la tos o que pateix molt no sé, però si simplement és tos per expulsar el moc...
Imatge
Nora2007
Entrades: 166
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:30 pm

EntradaAutor: Nora2007 » dl. feb. 20, 2012 5:54 pm

hi ha un xerop per la tos "drosinula" que va molt bé, no és moculític ni res, sino un xerop natural (mel, pera, etc.) el que fa és calmar la tos és de la marca Vogel (per a adults santasapina, fabulós!!)
evawin
Entrades: 178
Membre des de: dc. ago. 12, 2009 9:32 pm

EntradaAutor: evawin » dt. feb. 21, 2012 9:06 am

Nosaltres posem una ceba oberta a l'habitació.
Fa bastanata pudor, però ens funciona!
Imatge
Lita24
:: puça
:: puça
Entrades: 30
Membre des de: dg. març 13, 2011 7:12 pm

EntradaAutor: Lita24 » ds. abr. 21, 2012 3:44 pm

Nosaltres fem vàries coses: li aixequem el llit amb tovalloles, i com que ara ha començat la guarde, i sempre està encostipada... ja li hem deixat. També li donem expectorant (receptat pel pediatre), i una cosa que ens va dir la meva sogra... que no li he dit al metge, perquè fins molt més grans no es pot... és posar una punteta petitissima de vicks vaporub a baix el coll. I amb això anem tantejant el tema!
sandrajuli
Entrades: 873
Membre des de: dt. març 16, 2010 9:46 am

EntradaAutor: sandrajuli » dl. abr. 23, 2012 2:56 pm

Lita24 ha escrit: i una cosa que ens va dir la meva sogra... que no li he dit al metge, perquè fins molt més grans no es pot... és posar una punteta petitissima de vicks vaporub a baix el coll.

No entenc... fins més grans no es pot i ho feu???
llegeix això: http://drgarcia-tornel.blogspot.com.es/ ... o-ojo.html
Imatge

Torna a “La salut”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::