TARTA 3 CHOCOLATES

Pastissos, galetes, gelats i sorbets, pastes diverses...
Avatar de l’usuari
xayso
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dc. set. 29, 2010 3:01 pm

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: xayso » dj. març 29, 2012 9:41 am

Moltes gràcies farcellet!! A veure si surt bé, sembla que sí ha cuallat però a veure quan li tregui el motlle. Gràcies!
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: bertian » dt. abr. 03, 2012 2:45 pm

Noies, jo no sóc pas ni molt menys una gran cuinera, però amb aquest pastís he triomfat!!!!!
La única "cagada" va ser posar-hi de decoració Lacasitos el dia abans, perquè el color s'ha com després i em va quedar una decoració bastant "abstracta", com aigües de colors...
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: xinxeta » dc. abr. 04, 2012 10:28 am

Mmmmm jo la tornaré a fer diumenge per la mona de dilluns, esta riquiiiisima aquesta tarta.
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Elbereth
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2318
Membre des de: dv. juny 06, 2008 2:15 pm

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: Elbereth » dc. abr. 04, 2012 10:31 am

Que be que sigui aquesta tarta una escollida per fer monas!! La veritat es que la horeta que et pases fent-la te la seva recompensa! Es molt resultona i bonissima!!
I si, coincideixo amb la Ramtri, molt millor amb una base de galetes! Les Digestive van molt be perque son mes denses!! I els lacasitos per a l'ultim momeeeeent!!! :)
Avatar de l’usuari
xayso
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dc. set. 29, 2010 3:01 pm

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: xayso » dc. abr. 04, 2012 6:32 pm

Ramtri: va anar força bé, per ser la primera vegada que la feia estic contenta. Les capes de xocolata negra i la de xocolata amb llet es va juntat una mica en algunes parts i de gust jo crec que bastant bona. I la teva? Ja tinc ganes de tornar a fer-la. A veure si sé possar una foto, que estic amb el móvil. Ho intento...
Fitxers adjunts
IMAG0859.jpg
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: bertian » dj. abr. 05, 2012 10:48 am

Elbereth!!! sí, sí, els Lacasitos pel final!!! jajajajajaja
Avatar de l’usuari
silviona
:: granota
:: granota
Entrades: 210
Membre des de: dt. ago. 03, 2010 12:43 pm

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: silviona » dv. abr. 06, 2012 6:25 pm

Hola noies!! ahir al mati vaig fer el pastis per menjar avui per dinar.....pero a mi em pot l'impaciencia....el vem portar a casa dels meus pares.....casi una hora amb cotxe dsd casa nostra....i només d'arribar el vaig voler desmotllar...no tinc espera!!! estava impacient per veure com havien kedat les capes de xocolata.....i...... al passar-lo a una plata.....va sembla com quan hi ha un terratremol, k la terra es comença a esquerdar....i em va kedar el pastis partit per la meitat!!!!! kin desastre!!!!! ja em veus corrent pel poble dels meus pares a comprar els ingredients un altre cop i al vespre a fer.ne un altre! pk no era plan el dia de pasqua treure la mona partida per la meitat ajjajajaja.
Després passo les fotos, per sort va quedar bé i no l'he tret del motlle fins despres de dinar, just quan ens l'haviem de menjar!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: xinxeta » ds. abr. 07, 2012 7:39 pm

Hola noies!

A veure si em podeu ajudar. Demà faré el pastís i tot i que ja l'he fet moltes vegades, vull fer una decoració xula i diferent. He comprat boletes de xocolata (com unes que sortien en una foto de fa uns dies, sorry no recordo de qui es ;-) ). total que m'agradaria enganxar-les pels costats del pastis, como ho puc fer? es que quan estigui desmotllat no crec que s'enganxin la veritat., o potser si apreto una miqueta? nosé si potser he de fer alguna barreja de xocolata per enganxarles? merci!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Elbereth
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2318
Membre des de: dv. juny 06, 2008 2:15 pm

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: Elbereth » dt. abr. 10, 2012 1:14 pm

Uoo! Quin arc de sant marti mes dolç!!! Ramtri! El tall te una pinta molt apetitosa!!! Quins gruixos nena!!! Pel tema boles als laterals jo no me la jugaría ja que es un pastís delicat (ja ho heu vist, que mes d'una em tingut terretremols de xoco jejeje)
Si vols una decoració diferent pots posar unas napolitanes en vertical rodejant tot el pastis i lligar-ho amb un llaçet, o kit kats!
Petonets!
Avatar de l’usuari
xinxeta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2767
Membre des de: dt. març 07, 2006 4:02 pm

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: xinxeta » dt. abr. 10, 2012 6:18 pm

Gràcies Elbereth! al final no ho vaig fer pel mateix que tu dius, que no em vaig voler arriscar! jeje vaig posar dues figuretes de xoco, plomes i boletes per sobre, ah!! i el nom de les dues nenes amb xocolata, va quedar molt xula! i mmmmm boníssssssimaaaa!! neujor:-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Bali10
:: papallona
:: papallona
Entrades: 112
Membre des de: dc. set. 15, 2010 10:51 pm

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: Bali10 » dv. abr. 13, 2012 3:40 pm

Hola xocolateres

Despres de llegir de dalt a baix tot el post, em faig decidir a fer aquest pastís per la mona de la meva fillola que ja té 9 anys i les mones de pastisseria (apart de molt cares) comencen a ser-li una mica infantils.

Vaig tardar molt pero la faig fer amb molt de carinyo per no equivocar-me. La vaig fer 24 hores abans i seguint els vostres comentaris no la vaig desmotllar fins el moment de menjar-la. Va quedar prou bé (almenys millor del que m'esperava), només que el motllo potser era massa gran per aquestes mides d'ingredients i els pisos de xoco es veuen més prims que els vostres.

Era molt bona, almenys tots ho deien. En la meva opinio i del meu home, només afegiríem més galeta.

Gràcies per les vostres idees i les fotos que heu anat penjant (ajuden molt )

Us deixo la foto...
Fitxers adjunts
SAM_4914.JPG
GIROFIV IA-Nov10, IA-Gen11, FIVISCI Abr11 2 embris AB. 7/05+ NAIA 23/12/11-37 setm-2,400kg
Nov13 Emb natural,avort legrat S9
Abr14 Emb natural,avort bioquimic S6
Maig15 FIV+ISCI+DGP 6biopsiats, 2sans, transfer 1 blasto.Avort bioq.
Set15 Transfer cicle natural 1 blasto congelat.Beta-
Nov15 Emb natural! S7 ou buit :(
Maig16 Emb natural! queda't!!
Avatar de l’usuari
xayso
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dc. set. 29, 2010 3:01 pm

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: xayso » ds. abr. 14, 2012 10:55 am

Bali10 Molt maca la mona. Jo també vaig pensar q a la próxima possar més galeta.
Xinxeta Jo les boletes de xocolota per a decorar les vaig enfonsar una mica, però era a la base i potser els laterals com dieu podrien caure. A més, jo crec q queda molt xulo veure les tres capes. :-)
Elbereth sí que era un arc de sant Martí molt dolç, ja, ja. De fet com era per la guarde i teniem q possar-li un nom relacionat amb la natura el van batejar com " xocoarc de sant martí".
Avatar de l’usuari
xayso
:: rateta
:: rateta
Entrades: 199
Membre des de: dc. set. 29, 2010 3:01 pm

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: xayso » ds. abr. 14, 2012 10:59 am

Ramtri Coincideixo amb l'Elbereth que la foto del tall té molt bona pinta!!!
Avatar de l’usuari
estrelllita
:: papallona
:: papallona
Entrades: 112
Membre des de: dj. jul. 14, 2011 3:17 pm

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: estrelllita » dl. abr. 23, 2012 11:11 pm

mmm noies quina bona pinta.. jo fa temps que vaig darrera de fer aquetsa tarta, pero vai compra tot alfinal no la vaig fer perque no tenia temps i el que va pasar va ser que ens vem acabar menjant el xocolate aixi que em toca compra de nou jeje

havera si la faig i os posu la fotografia
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
pantxa contenta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 257
Membre des de: dl. gen. 30, 2012 3:57 pm

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: pantxa contenta » dj. maig 10, 2012 5:08 pm

uffff i jo a dieta... quina pintaaaaaaaaaaa!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
estrelllita
:: papallona
:: papallona
Entrades: 112
Membre des de: dj. jul. 14, 2011 3:17 pm

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: estrelllita » dt. jul. 03, 2012 11:16 am

habera si puc posar fotografies i hos penju les 2 ultimes que he fet... vaig fe una el doble de gran bufff.. kina olors a chocolates tota la nevera y la casa sencera..
s'ha convertit en la meva tarta preferida..jeje
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Mireia1977
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dv. des. 23, 2011 8:41 pm

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: Mireia1977 » dg. oct. 21, 2012 10:29 pm

Noies dues preguntetes...

Per la quantitat dels ingredients de la recepta, de quin diàmetre ha de ser el motlle més o menys?

La xocolata s'ha de desfer primer o ho poseu tot en "cru" al foc i es desfà encara que no sigui especial per fondre?

Divendres tebim un soparet i la faré... Ja us diré com ha anat!!!

Gràcies!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
bertian
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1919
Membre des de: dl. feb. 13, 2012 9:26 am

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: bertian » dl. oct. 22, 2012 12:59 pm

El diàmetre del pastís és grosset, la veritat... Jo vaig comprar-me un motlle de silicona desmontable que va de perles, i vaig agafar el de mida mitjana, perquè n'hi havia un de molt gros que em va semblar massa.
Pel què fa a la xocolata, la poses en cru en un pot i ja es va desfent. Jo la vaig comprar especial per fondre, però el segon cop que el vaig fer només tenia xocolata amb llet normal i la vaig utilitzar i perfecte!
Fes-lo que val la pena, és boníssim i a més queda molt ben presentat!!!!
Avatar de l’usuari
Mireia1977
:: granota
:: granota
Entrades: 203
Membre des de: dv. des. 23, 2011 8:41 pm

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: Mireia1977 » dl. oct. 22, 2012 7:51 pm

Gràcies Bertian! Si em queda digne pujo foto!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
kaoru
:: pantera
:: pantera
Entrades: 895
Membre des de: dl. nov. 23, 2009 1:24 pm

Re: TARTA 3 CHOCOLATES

EntradaAutor: kaoru » dv. des. 28, 2012 10:57 pm

Haig de fer diumenge aquest pastís x tenir-ho llest x Cap d'Any....com no sóc massa de les bases de galetes que us sembla canviar-ho i posar melindros?
La llet més la nata han de sumar 1,5 litres si en comptes de 750 i 750 es posa 500 de nata i 1 litre de llet passa algo?és q si no hauria de deixar un brick de nata mig obert i després no ho gasto...
L'haig de portar en metro fins on vaig a sopar...aguantarà?
Gràcies

Torna a “Dolços i Rebosteria”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::