Quilt Along del SP

Mirda
:: zebra
Entrades: 1254
Membre des de: dj. jul. 03, 2008 7:19 pm

Re: Quilt Along del SP

EntradaAutor: Mirda » ds. març 31, 2012 1:59 pm

Ueeei esquimal que xulo que t'està quedant !!! Molt bé !!
Jo ho tinc tot apunt per començar jeje, quines ganes !
Imatge
Imatge
Irina
:: dofí
Entrades: 3858
Membre des de: dg. feb. 11, 2007 1:20 pm
Ubicació: Irlanda

EntradaAutor: Irina » dc. abr. 04, 2012 6:48 pm

Hola!

ara estic a la feina, i com que esta tot tranquilet i a mes em tracten com una reina perque porto un bombo mes gran que el de la loteria del ninyo, m'apalancare al sofa i comenc,are a fer els hexagons!!! els meus primers hexagons!!! ja he impres el patro, ara el retallare sobre cartulina... a veure que surt.

He fet fotos pas a pas de com fer el sandwich i l'embastat, i despres de com cosir la beta... preparare aquests tutorials aviat per les que tingueu el top fet com l'esquimal ja el podeu acabar.

L'encoixinat: aqui cadascu que esculli el tipus d'encoixinat que vulgui, ja sabeu que si es lliure, haureu de fer servir el peu de brodat o encoixinat lliure i baixar les dentetes de la maquina, posar la llargada del punt a 0 i sempre fer una proba per veure la tensio.
Si voleu fer linees rectes, haureu de fer servir el peu de doble arrastre, NO baixeu les dentetes, feu proves amb la llargada del punt i la tensio i endavant!
Mirda

EntradaAutor: Mirda » dc. abr. 04, 2012 9:32 pm

Irina has pogut fer els hexagons ?

Jo també he acabat el top !!! :pandi: he fet canvis de teles a última hora però el final m'he decidit i l'he acabat, estic molt contenta. Ara no puc posar foto però ja ho faré :ok:
Imatge
Imatge
Irina

EntradaAutor: Irina » dc. abr. 04, 2012 10:47 pm

Hola!
Doncs si, n'he fet uns quants, pero no m'aclaro massa...
a veure si m'explico. Volia fer una flor, os igui un hexagon al centre i els petals amb altres hexagons. He retallat les plantilles, i he comenc,at a cosir els dos primers. Quan he volgut cosir el tercer, he pogut cosir un costat, pero l'altra no puc, perque no puc doblegar-ho be...al final he doblegat el cartro i ho he pogut fer, pero no se si es aixi com s'ha de fer...???
Ara m'he quedat sense cartro i no puc fer mes plantilles, ja l'acabare dema.
A veure si puc fer tambe l'Scottie i aquest cap de setmana ja tinc el top fet...
angelina
:: dinosaure
Entrades: 5461
Membre des de: dc. març 25, 2009 12:37 pm
Ubicació: Poitiers, FRANÇA

EntradaAutor: angelina » dj. abr. 05, 2012 8:44 am

Jo tinc les robetes del molinet retallades i ara m'esbarallo amb l scottie per corretgir una mica la mida... ara he passat de treballar en cm a polzades he perdut el regle!! no entenc on ha anat a parar :'(
i anar a la botiga només per aixo es perillosisssim!!!!!!!!!
PER VEURE ELS NOSTES POSTS CLICKEU AL TICKER:

Imatge
Imatge

Walid Hem fet teta durant 1.043 dies (del 12/08/2009 al 19/06/2012)
Inès Hem fet teta durant 497 dies (des del 14/02/2011 al 25/06/22012)
Imatge

El blog de la mama: http://man-smanetes.blogspot.com

WALID & INÈS
Mirda

EntradaAutor: Mirda » dj. abr. 05, 2012 10:17 am

Irina si fas la composició a sobre la taula i els costats es toquen bé s'ha de poder cosir. A mi també em va passar, en cuses un de bé i llavors per fer l'altre costat l'has de doblar una mica forçat per poder fer-lo coincidir i cosir.

Aquí teniu el meu top
Fitxers adjunts
sp.jpg
Imatge
Imatge
Momo
:: dragona
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Momo » dj. abr. 05, 2012 11:30 am

>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Mirda, t'ha quedat xulíssim!!!! M'encanta!!!!
M'encanta mucho!!! (com diria l'Aleixet)
Felicitats!
angelina

EntradaAutor: angelina » dj. abr. 05, 2012 11:37 am

Que xulo mirda!!! i molt alegre!!!!!!!!!! :content: :content:

Imatge
Imatge

Imatge

WALID & INÈS
Irina

EntradaAutor: Irina » dv. abr. 06, 2012 10:03 am

Ostres Mirda! Es xulissim!!! aquestes teles queden molt molt maques...

Comenc,o a pensar que el meu no m'agrada tant, perque les teles son molt classiques!!! es que es un Layer Cake que tenia...i ara tinc el cap amb tidees mes modernes!
L'estic fent per a la meva germana, espero que li agradi... :-:) :-:) , per aixo no el publico al blog, perque no vull que el vegi fins que estigui fet!

Doncs al final vaig cosir tots els hexagons que tenia doblegant, pero em vaig quedar sense cartulina, aixi que avui a la nit m'hi posare...
He comenc,at a fer-me la bossa 241 de l'Anna Graham de Noddlehead! tenia ganes de fer-me una bossa nova i alguna cosa per a mi, perque tot ho regalo als demes :-D
I li estic fent un corredor de taula a la meva llevadora. Crec que tambe li fare una llibreta folrada amb els mateixos retallets, a veure com surt.

Avui comenc,a el mercat de Kinvara!!! que be! ara hi anem... pa fresc, formatges, verdures ecologiques i artesania... fare fotos i publicare un post al blog...

Fins despres!
angelina

EntradaAutor: angelina » dv. abr. 06, 2012 10:10 am

Ohh Irina el teu mercat m'ha donat gana i ganes de passejar-m'hi!! ja espero l'entrada al teu blog!! :)

Imatge
Imatge

Imatge

WALID & INÈS
Irina

EntradaAutor: Irina » dg. abr. 08, 2012 12:21 pm

Hola!

ja he acabat el bloc dels hexagons!

pero quina meeee.... tinc problemes per fer l'scottie perque no tinc prou roba! nomes vull fer servir tres perque aixi quedaria mes destacat i no en tinc prou... amb els troc,os que em queden no destaca be el gos i no m'agrada com queda... :-(( :-(( i no recordo com es diu la col.leccio, a part que fa temps que la tenia i no se si encara en fan... grrrr
em sembla que fare un bloc alternatiu, quina rabia!

Angelina, al final no vaig fer fotos del mercat perque feia una mica de nuvol i plovia, pero ja en fare ja, i fare l'entrada al blog...
Fuzztoon
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

EntradaAutor: Fuzztoon » dg. abr. 08, 2012 3:13 pm

Irina i si fas el quadrat gran del scottie, el que epresenta el cos amb una tela diferent. Els scotties van tot sovint amb abriguets. Perquè m'entenguis, una cosa aproximada a això http://littlegemquilts.wordpress.com/category/judy-stephens/ o fer-ne varios de petitons com això http://www.leisurearts.com/quilting/scottie-dogs-quilting-patterns.html
Irina

EntradaAutor: Irina » dg. abr. 08, 2012 7:42 pm

Ostres! tandebo hagues llegit el teu missatge abans!
El que passa es que com que jo ho he fet a partir d'un layer cake, nomes compto amb quadrats de 10" de teles diferents... i he anat molt limitada amb els ultims blocs. Si hagues estat dels primers, potser m'hagues apanyat...

Ara ja esta fet! em queda una mica cutre, es un bloc super tradicional que m'he inventat, geometric per no escarressar-me el cap i ja esta... :-:) :-:) :-:) Em sap greu que no puc afegir el bloc de la Momo, pero be, al menys tinc el vaixell!!!

Ara ja tinc el top fet i estic fent els marges de retallets. M'he quedat curta amb la roba de sashing (que ja la tenia i volia gastar-la), aixi que el marge de retallets sera el marge exterior de 3.5". Ara nomes em falta trobar roba pel darrere...

Em corre una mica de pressa perque el cumple de ma germana es el 27 d'abril i el vull tenir enviat per aquella data!
Momo
Entrades: 4884
Membre des de: ds. gen. 12, 2008 2:09 pm
Ubicació: Andorra
Contacta:

EntradaAutor: Momo » dg. abr. 08, 2012 7:45 pm

Ostres quina bona solució Fuzztoon! >.-<: :ok:
Jo avui he comprat la roba per fer el top. No m'acabava de decidir amb el color... Al final l'he triat rosa. Sé que és un contrast molt gran, però és que en blau no m'agradava perquè no s'hi deia cap blau...

He fet un muntatge amb el word i queda molt xulo!
Ara però he de refer el cargolet que ja no recordava lo malament que em va quedar... ?-) :ufs:
Irina

EntradaAutor: Irina » dl. abr. 09, 2012 12:06 am

Buf! ja he acabat el top!

La veritat es que queda mes be del que em pensava... es que com que veig les vostres teles tan xules i modernes (ultimament m'estic enganxant amb el patchwork modern), doncs no m'acabava de convencer la tela que he fet servir... pero be, no queda malament...
Ara a veure si trobo alguna cosa pel darrere i la beta.
Dema faig fotos i les enviare a alguna de vosaltres vía email perque me la penjeu aqui, ok, es que jo no puc :-:) :-:) :-:)
esquimal
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

EntradaAutor: esquimal » dl. abr. 09, 2012 9:40 am

Hola noies, fa dies que no entro, és que hem passat una setmana molt dolenta i no tenia ganes de res. Ara espero que tot es vagi posant a lloc una altra vegada.

Mirda m'agrada molt com t'ha quedat, té moltíssima vida.
Irina jo sóc de teles més tirant a modernes, tot i que quan veig els quilts tradicionals m'encanten, no sé si ajuda el fet de viure a un pis prop de bcn que se'm fa raro posar robes clàssiques.

A veure si aviat em poso mans a l'obra altre cop, però primer he de fer un regal d'anviersari que ja vaig tard.
Fuzztoon
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

EntradaAutor: Fuzztoon » dl. abr. 09, 2012 12:14 pm

noies, us penjo la foto del Quilt de la Irina, que a ella no li deixa penjar-ho.

M'encanta, li ha quedat preciós!!!!
Fitxers adjunts
IMG_4061.jpeg
socpetitona
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

EntradaAutor: socpetitona » dl. abr. 09, 2012 3:54 pm

Oooooh!!! Irina, es preciós!!! M'encanta!
Imatge
bipa
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

EntradaAutor: bipa » dl. abr. 09, 2012 9:20 pm

Nenes, no sé què passa que no m'arriven els avisos d'aquest post :ufs: :ufs:

Mirda t'ha quedat super xulo de colors :ok: :ok: i Irina el teu també m'agrada moooolt !!! Socpetitona estic esperant veure el teu top per si m'animo a fer els marges als blocs més petits...

He comprat roba blanca pel sashing i tenia els meus dubtes de si seria maaaaaassa delicat, però ara veient el de l'Irina penso que pot quedar molt xulo... a veure si m'arriba i em decideixo a fer alguna cosa per igualar els blocs i m'hi llenço de cap !!
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Irina

EntradaAutor: Irina » dl. abr. 09, 2012 11:02 pm

Buenas!
estic a la feina i dintre de poc ja me'n vaig a llit! quines ganes...

com veieu, les teles del meu son bastant classiques... ara, la veritat, no tornaria a comprar aquesta tela (es un layer cake que tenia de fa temps i que vaig comprar d'oferta...). La tela dels sashing no es ben be blanca, es mes color cru i no es veu a la foto, pero fa com uns cercles moooolt petites de color blau cel. Es una tela que tenia de fa temps que vaig comprar per un altre quilt i mai la vaig utilitzar.
I ja veieu que cutre el bloc alternatiu que he fet!!! :-D

Tinc motles ganes de veure els vostres quilts! a veure si els aneu penjant aviat!

Torna a “Projectes de Patchwork”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Recomanem: