Les que hem patit un abort i ho volem tornar a intentar!
noies penseu que una ratlleta ens farà oblidar tot això (la del test jajaja)
Laia molts ànims.
i a les demés, que feu aqui llegint misatges?? aneu a fer deures......!!!!
l'altre dia veient la peli de 102 dalmatas, em vaig enrecordar de totes les d'aquest post.. haveu vist la peli? quan el prota fa una casa d'acollida per animals abandonats, li diuen "second chance" (segona oportunitat), doncs en aquest punt estem nosaltres en la nostra segona oportunitat, i com als gosets jiiii amb molt de carinyo aconseguirem el que volem!
besitos!
Laia molts ànims.
i a les demés, que feu aqui llegint misatges?? aneu a fer deures......!!!!
l'altre dia veient la peli de 102 dalmatas, em vaig enrecordar de totes les d'aquest post.. haveu vist la peli? quan el prota fa una casa d'acollida per animals abandonats, li diuen "second chance" (segona oportunitat), doncs en aquest punt estem nosaltres en la nostra segona oportunitat, i com als gosets jiiii amb molt de carinyo aconseguirem el que volem!
besitos!
laia,no et puc desitjar res més que una tonelada d'ànims. I una cosa que va bé és que ploris quan i tot el que necessitis...jo em vaig fer la forta i crec que ara em comença a sortir en forma de nervis i en els moments més impensables...(o això o les hormones se m'han descontrolat del tot ja!) en fi, una abraçada molt forta i ja ho saps, quan et donin la via lliure, a fer deures, que molt aviat això només serà un record trist però llunyà....
molts petons i cuida't molt bonica!
molts petons i cuida't molt bonica!
Laia, ara ja ha passat, ara toca recuperar-se i tornar a il·lusionar-te una altra vegada.
Potser tens raó en que hauria de passar a l'altra banda, i ja ho faig no et pensis, però no em puc deslillgar de vosaltres perquè és amb qui em sento més identificada. Suposo que també sé que vosaltres m'enteneu i jo us entenc tant!!
Un petó molt fort.
Potser tens raó en que hauria de passar a l'altra banda, i ja ho faig no et pensis, però no em puc deslillgar de vosaltres perquè és amb qui em sento més identificada. Suposo que també sé que vosaltres m'enteneu i jo us entenc tant!!
Un petó molt fort.
-
VisitantVi
Hola compis de fatigues!!
Una pregunta... la primera regla que vau tenir després de l'avortament.. va ser com sempre? Amb els mateixos símptomes de sempre????
M'explico: aquest diumenge ha fet just 4 setmanes que vaig començar a perdre, o sigui 28 dies. Jo sempre (inculs quan vaig quedar-me prenyada) he tingut símptomes de regla desde 7-10 dies abans de que vingúes. Lo normal seria que em vingués ja la regla, pero tinc ZERO SIMPTOMES!!!!! res de mal de pits!!!! (normalment se m'onflen i em fan un mal de mil dimonis)....
Pot ser que per ser la primera regla post-avortament se'm retardi mooooolt (més d'una setmana) ?? O que per l'avortament m'hagi canviat algo per aquí dins i ja no tingui simptomes? A algú li ha passat?

Una pregunta... la primera regla que vau tenir després de l'avortament.. va ser com sempre? Amb els mateixos símptomes de sempre????
M'explico: aquest diumenge ha fet just 4 setmanes que vaig començar a perdre, o sigui 28 dies. Jo sempre (inculs quan vaig quedar-me prenyada) he tingut símptomes de regla desde 7-10 dies abans de que vingúes. Lo normal seria que em vingués ja la regla, pero tinc ZERO SIMPTOMES!!!!! res de mal de pits!!!! (normalment se m'onflen i em fan un mal de mil dimonis)....
Pot ser que per ser la primera regla post-avortament se'm retardi mooooolt (més d'una setmana) ?? O que per l'avortament m'hagi canviat algo per aquí dins i ja no tingui simptomes? A algú li ha passat?

d
laucob l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. març 03, 2025 1:11 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Jo no tenia mai, ni vaig tenir llavors símptomes de regla. El que sí, q no va ser una regla normal, em va durar 10 dies (normalment 4 o 5), la intensitat anava variant, i era moooolt clara i vermella. Ara, a mi em van fer legrat.
Jo he sentit a dir q sovint et canvien una mica els cicles després d'un avortament. I com diu la creueta pot arribar a trigar fins a 60 dies. A mi em va trigar 28, normalment em trigava entre 28 i 30.
Després d'aquesta primera regla, vaig ovular una setmana més tard del normal, o sigui q hagués estat un cicle de 34 dies, dic hagués pq com q m'hi vaig quedar no em va baixar la regla. O sigui q una mica boig... sí....
Jo he sentit a dir q sovint et canvien una mica els cicles després d'un avortament. I com diu la creueta pot arribar a trigar fins a 60 dies. A mi em va trigar 28, normalment em trigava entre 28 i 30.
Després d'aquesta primera regla, vaig ovular una setmana més tard del normal, o sigui q hagués estat un cicle de 34 dies, dic hagués pq com q m'hi vaig quedar no em va baixar la regla. O sigui q una mica boig... sí....
-
VisitantVi
- coviovi
- :: granota

- Entrades: 231
- Membre des de: dl. jul. 16, 2007 5:58 pm
- Ubicació: Calafell
- Contacta:
Nenes, jo estic igual. Com sabeu, el dilluns passat em van dir que portava un ou buit, i el dimarts vaig tacar una mica (només al matí, però molt vermell), i ja està, em feia mal com si m'hagués de baixar, per això ho vaig anomenar "pseudowarry". Fins aqui correcte. A la tarda res de res, però les petites molèsties de la setmana abans hi eren. I ahir vaig començar a tacar un altre cop, a la tarda, i encara no he parat. Cada vegada que em netejo, el paper queda rosadet, tirant a vermell, però sense ser una regla normal, no sé si m'explico.
De totes maneres, el dijous vaig trucar i tinc hora pel 22, a veure si l'avortament ha estat complert, jo crec que si, perquè els pits se m'han desinflat, tornen a estar com abans. I el que tinc jo crec que són les mateixes molèsties dels dos primers dies de regla normal. O sigui, que d'aqui a uns dies, quan hagi deixat de tacar, al atakerrr de nou!!!!!!!!
De totes maneres, el dijous vaig trucar i tinc hora pel 22, a veure si l'avortament ha estat complert, jo crec que si, perquè els pits se m'han desinflat, tornen a estar com abans. I el que tinc jo crec que són les mateixes molèsties dels dos primers dies de regla normal. O sigui, que d'aqui a uns dies, quan hagi deixat de tacar, al atakerrr de nou!!!!!!!!
- Castanyeta
- :: girafa

- Entrades: 2680
- Membre des de: dl. oct. 15, 2007 9:12 pm
- Ubicació: Barcelona
Coviovi,
de quantes setmanes estàs? (he intentat trobar el missatge on expliques lo de l'ou buit però com que no sé a quin fil està...)
T'ho pregunto pq a mi em van detectar l'ou buit a la setmana 12 i, segons em van dir, ja feia molts dies que el creixement del sac embrionari s'havia aturat, de manera que teòricament el que duia dins era una cosa molt petita (l'eco deia que 2,5 cm); em van programar un legrat per al cap de 15 dies i al final no va caler pq vaig tenir l'avortament natural abans.
I t'ho dic pq a mi em va començar amb unes pèrdues de no-res, que em van durar bastants dies; i després, una tarda, com si m'hagués vingut la regla o una mica més; no sabia si allò era tot o si seguiria així, fins que, al cap de 24 h va venir l'avortament en si; res a veure amb una regla forta. Molt, molt més que això (en tens una narració unes pàgines més amunt, en aquest mateix fil).
El consell que et donaria, és que, si estàs fent vida normal, sobretot avisa a la gent de confiança que tens habitualment al voltant (el teu marit, alguna copmpanya de feina...). I si de cop notes com si t'haguessis pixat a sobre i veus que és sang, que algú et porti a urgències per acabar de passar el tràngol allà, sota supervisió mèdica. Jo és el que faria ara si m'hi tornés a trobar...
Una abraçada d'una que fa 15 dies estava com tu ara. Molts ànims!
de quantes setmanes estàs? (he intentat trobar el missatge on expliques lo de l'ou buit però com que no sé a quin fil està...)
T'ho pregunto pq a mi em van detectar l'ou buit a la setmana 12 i, segons em van dir, ja feia molts dies que el creixement del sac embrionari s'havia aturat, de manera que teòricament el que duia dins era una cosa molt petita (l'eco deia que 2,5 cm); em van programar un legrat per al cap de 15 dies i al final no va caler pq vaig tenir l'avortament natural abans.
I t'ho dic pq a mi em va començar amb unes pèrdues de no-res, que em van durar bastants dies; i després, una tarda, com si m'hagués vingut la regla o una mica més; no sabia si allò era tot o si seguiria així, fins que, al cap de 24 h va venir l'avortament en si; res a veure amb una regla forta. Molt, molt més que això (en tens una narració unes pàgines més amunt, en aquest mateix fil).
El consell que et donaria, és que, si estàs fent vida normal, sobretot avisa a la gent de confiança que tens habitualment al voltant (el teu marit, alguna copmpanya de feina...). I si de cop notes com si t'haguessis pixat a sobre i veus que és sang, que algú et porti a urgències per acabar de passar el tràngol allà, sota supervisió mèdica. Jo és el que faria ara si m'hi tornés a trobar...
Castanyeta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. oct. 30, 2008 9:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
A i la regla em va venir després de 31 dies després del legrat i ja em van avisar de que podia ser diferent de les altres regles. Jo no vaig notar res perquè normalment els cicles ja em duraven això i la durada va ser la mateixa. El que sí va ser diferent va ser el següent perquè la regla em va venir als 28 dies clavat i abans mai m'havia passat, de fet el següent ja va tornar a ser de 30 o 31.
Molts ànims noies, encara que pel que aneu dient esteu prou animades.
Molts ànims noies, encara que pel que aneu dient esteu prou animades.
- coviovi

- Contacta:
L a i a ha escrit:Coviovi,
Laia
Gracies pel consell, Laia. Jo crec que estava de, com a molt, tres setmanes, perquè a la primera eco només es veia el sac, i molt petit. Llavors em van donar hora per 15 dies després, i el sac continuava igual. De fet, mai no havia tingut ni marejos, ni vòmits ni res de res. El metge em va donar unes pastilles per expulsar el sac, però quan vaig tornar del metge la segona vegada i abans de prendre'm res, ja tenia mals de regla, i a la segona pastilla ja vaig sagnar i crec que llavors va ser quan el vaig perdre. Se'm va tallar al migdia del dimarts, només va durar un matí. Llavors vaig tornar a trucar al metge, i em va donar hora pel 22 de novembre, per així poder comprovar que ja estava tot correcte, però des de diumenge tinc una regla fluixeta, que m'imagino que em durarà bastant........però bé, suposo que el metge ja em dirà alguna cosa, em mirarà la setmana vinent.
Jope, quin rollo que us he posat, no??
coviovi l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. nov. 13, 2007 10:28 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- coviovi

- Contacta:
masana ha escrit:Coviovi, jo vaig estar amb perdues durant dos setmanes, portava un salvaslip que quasi no tacava perque es perdua era molt espesa i només hem baixava a lo bestia quan anava al lavabo. Això va començar el 12 d'octubre i estava de 6 setmanes, i encara no m'ha vingut la wary.
No, a mi el que em passa ara és que tinc com quan se t'està acabant la warry, que taques una mica, i llavors quan vaig al lavabo sí que taco més. Però he de portar un salvaslip segur, si no, hi ha moments que si que deixo una mica......uffff, quin rollo, a veure si arriba ràpid el 22 i em diuen que està tot bé i se'm passa això de tacar......jo crec que en 15 dies em passarà no???? Si no, ja em veig trucant el dimecres que vé al metge per atrassar-li la cita......no és qüestió que em faci una eco tacant, no????
Hola noies, us vaig llegint i el meu cap, com sempre, no para. Ja he escrit alguna altra vegada sobre el meu cas, aquest mes després d’una colla de mesos de busca i pensant que seria el definitiu pels deures que havíem fet, va i dimecres passat em ve la regla abans d’hora, quina decepció!! Però bé, la regla no m’ha acabat de baixar avui encara, al cap de set dies he seguit tenint senyals, pocs, pèrdues més o menys segons els dies i amb un salva slip per dia n'hi ha hagut suficient...no sé ni què pensar ni què fer...si anar al CAP i comentar-ho...no sé si ovularé seguint tenint aquestes petites pèrdues i si ho he de considerar una regla fluixíssima... algú ha tingut una experiència semblant?
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |