::: La plastilina intel·ligent
::: La plastilina intel·ligent
Arriba un nou concepte de plastilina; un regal original, divertit, creatiu i diferent!
Una plastilina que bota com una pilota, brilla a la foscor, canvia de color, s'estira com un xiclet, es modela fàcilment i es pot trencar com un paper. Sembla impossible, oi? Doncs només heu de provar la nova 'Plastilina Intel·ligent' que ja podeu comprar a la botiga 'Pedra, Paper, Tisora'.
Tireu-la al terra o a la paret i us sorprendrà a la velocitat que bota. És ideal per a experiments, festes o trajectes nocturns perquè alguns models són fluorescents!
Segons la temperatura, si la toqueu amb la mà o un objecte calent, veureu que canvia de color, i també agafarà una tonalitat diferent si hi apliqueu objectes freds com el gel.
Podreu atreure tots els metalls amb el model magnètic, i veureu que, si la deixeu reposar damunt la taula, poc a poc flueix com un líquid!
Es modela fàcilment, es pot trencar com un paper, no s'asseca, no taca, no és tòxica i també es poden crear nous colors barrejant dues o més tonalitats.
És ideal per fomentar la imaginació, exercitar la motricitat i reduir l'estrès dels més petits.
Per a qualsevol dubte o consulta podeu trucar-los al 93.106.70.64
O enviar-los un correu a: info@pedrapapertisora.com
Molt aviat trobareu la seva web online.
Pedra Paper Tisora
Carrer Llull, 210
Barcelona
Aquí sota teniu una demostració de tot el que es pot fer amb aquesta plastilina:
http://youtu.be/gxFFM_DMGsU
Una plastilina que bota com una pilota, brilla a la foscor, canvia de color, s'estira com un xiclet, es modela fàcilment i es pot trencar com un paper. Sembla impossible, oi? Doncs només heu de provar la nova 'Plastilina Intel·ligent' que ja podeu comprar a la botiga 'Pedra, Paper, Tisora'.
Tireu-la al terra o a la paret i us sorprendrà a la velocitat que bota. És ideal per a experiments, festes o trajectes nocturns perquè alguns models són fluorescents!
Segons la temperatura, si la toqueu amb la mà o un objecte calent, veureu que canvia de color, i també agafarà una tonalitat diferent si hi apliqueu objectes freds com el gel.
Podreu atreure tots els metalls amb el model magnètic, i veureu que, si la deixeu reposar damunt la taula, poc a poc flueix com un líquid!
Es modela fàcilment, es pot trencar com un paper, no s'asseca, no taca, no és tòxica i també es poden crear nous colors barrejant dues o més tonalitats.
És ideal per fomentar la imaginació, exercitar la motricitat i reduir l'estrès dels més petits.
Per a qualsevol dubte o consulta podeu trucar-los al 93.106.70.64
O enviar-los un correu a: info@pedrapapertisora.com
Molt aviat trobareu la seva web online.
Pedra Paper Tisora
Carrer Llull, 210
Barcelona
Aquí sota teniu una demostració de tot el que es pot fer amb aquesta plastilina:
http://youtu.be/gxFFM_DMGsU
Re: ::: La plastilina intel·ligent
Quina passadaaa! A partir de quina edat és? Per un nen de 3 anys encara no oi?
- soclamarga
- :: pantera

- Entrades: 843
- Membre des de: dc. març 10, 2010 9:46 pm
- Ubicació: Lleida
Quina canya!!!!
Judit V, el meu nen té gairebé 2 anys i li vaig comprar plastilines normals, i li agraden molt. No és que faci figures, però li agrada "putinejar" o demanar-me a mi que li faci xurros o pilotes, o cares, etc etc. A ell li agrada aixafar el que jo faig jeje I els cops que hi juguem queda la taula, la roba i el terra ple de trossets de plastilina... Potser amb aquesta intel·ligent no passa, perquè diu que no s'enganxa... Jo em sembla que ho provaré... i si més no pel meu nebot que d'aquí poc serà el seu sant (ell sí que és més gran).
Acabo de veure a la pàgina de plastelina, que és a partir de 3 anys ;)
Judit V, el meu nen té gairebé 2 anys i li vaig comprar plastilines normals, i li agraden molt. No és que faci figures, però li agrada "putinejar" o demanar-me a mi que li faci xurros o pilotes, o cares, etc etc. A ell li agrada aixafar el que jo faig jeje I els cops que hi juguem queda la taula, la roba i el terra ple de trossets de plastilina... Potser amb aquesta intel·ligent no passa, perquè diu que no s'enganxa... Jo em sembla que ho provaré... i si més no pel meu nebot que d'aquí poc serà el seu sant (ell sí que és més gran).
Acabo de veure a la pàgina de plastelina, que és a partir de 3 anys ;)
Moltes gràcies! Jo em sembla que també la buscaré. Però no sé pas si per aqui Vic hi serà...
- ursulxunxa
- :: granota

- Entrades: 206
- Membre des de: dc. jul. 21, 2010 1:26 pm
és la famosa silly putty.
Si poseu aquest nom al google trobareu fins i tot la recepta per a fabricar-la
(això si, calen productes químics com l'acid bòric...)
Si poseu aquest nom al google trobareu fins i tot la recepta per a fabricar-la
(això si, calen productes químics com l'acid bòric...)
Tinc coses que ja no faig servir per a vendre (robeta i altres):
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |