Abril 2012 - Pantalons

Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Ítaca » dv. maig 11, 2012 12:10 pm

Lalona, m'encanta el conjunt!!! >.-<:
Jo també estic pensant a modificar alguna samarreta made in decathlon!
I aprofitaré una camisa q ahir l'itaco va retirar (duia una cremada al mig de l'esquena) i apa, pantalons fresquets! AIx, això enganxa eh!? jo tinc un mono de tornar a enganxar la túnica (és q fa 3-4 dies q no puc fer res...).
També em vull fer una cartereta però sols per les targetes del banc... sempre em passa igual, amb els bolsos grans ho perdo tot i amb els mitjans, el moneder m'ocupa tant q ja em queda tot mig embutit... haig de reduir espai com sigui :ok:
Vaig a penjar un tuto q he vist, q m'ha agradat força!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
ptitgat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dj. març 24, 2011 3:49 pm

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: ptitgat » dv. maig 11, 2012 12:30 pm

Merci Bipa i Ponioleta. Tot és culpa teva Bipa :) Ahir vaig remirar again els teus llibre i quan vaig decidir que també em quedava el patró dels pantalons de bombatxo vaig veure que eren a partir de 3 mesos.... I m'interessen per ja! Jajajja

Entre avui i demà vaig a comprar teles noves, tan per l'armilla per la gran com pels 50 pantalons que li faré a la/el peque :ok:
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: nius » dv. maig 11, 2012 12:33 pm

Ostres, jo també vull fer uns quants pantalons. S'ha convertit en un vici, això :ok: tinc en ment 2 de llins diferents, i uns de curts de cotó. I aixo que encara no he acabat els 2ns, q em falta fer les vores de dalt i baix amb fil blanc (=maleït canvi de canilla que no em decideixo a fer!)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Lalona » dv. maig 11, 2012 12:39 pm

Nius i si busques un tutorial al youtube de com es canvia? és que no és tan complicat, segur que en trobes algun! va valenta, ja ens explicaràs l'aventura! :ok:
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Bita » dv. maig 11, 2012 12:49 pm

nius animat és súper senzill ,paraula de novata!!!! Jo vaig fer el que et diuen mirant tutorials del YouTube només posa cambiar camilla i ja veuras que et sortirà cosa.
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Ítaca » dv. maig 11, 2012 12:52 pm

nius, però què et passa amb la canilla???? No t'aclares amb les instruccions???
Si vols t'ho podem explicar per aquí... és fàcil i quan l'hagis canviar 2 cops, riuràs i tot!

Mira, a veure si et serveix (està en castellà):

Imatge

Imatge

Simplemente se coloca una canilla vacía en el vástago (3) que se ha visto más arriba y se desplaza un poco a la derecha el conjunto para que toque con el freno de plástico que aparece justo a su derecha. Así la máquina se parará automáticamente cuando el hilo procedente de la propia bobina que vemos en la parte de arriba de la imagen haya llenado por completo la canilla de su mismo color
Has de ficar la punta del fil pel mig de la canilla i treure-a per un dels foradets q té dalt. L'estires una miqueta (q no sigui excessivament curt) i l'aguantes. Apretes la canilla cap a la dreta, treus en fora el "volant" de la màquina, mira q tinguis ben posat el fil q surt del rodet (per dins d'aquella peça petitona q queda més a l'esquerra), i ja pots apretar el pedal mentre aguantes el fil q surt de la canilla q no se t'escapi, quan tinguis una mica de fil dins la canilla ja el pots deixar anar i seguir omplint :ok:
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Ítaca » dv. maig 11, 2012 12:59 pm

Imatge

Una vez que tenemos canillas de varios colores cargadas, usamos la que nos interese en cada momento introduciéndola en una pieza metálica llamada canillero, del que hacemos salir el hilo en el sentido de las agujas del reloj (en el otro no funcionaría bien) Això és important! Agafes el caniller amb la mà esquerra, li poses la canilla dins, però mirant q el fil vagi cap a la dreta! Aleshores et fixes on el caniller té una marqueta (com un petit tall) i fiques el fil per allà dins

Imatge

Imatge
Quan ho tinguis, la fiques on toca. Tornes a ficar el "volant" cap endins i aguantes amb la mà esquerra el fil q sur de l'agulla. Sense deixar anar aquest fil, fas voltar el "volant" amb la mà una miqueta, estires suaument el fil de la mà esquerra i veuràs q surt "enganxat" el de la canilla. Estires els dos i ja està, a cosir! Vinga no et faci por!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
esquimal
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1034
Membre des de: dc. oct. 27, 2010 3:34 pm
Contacta:

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: esquimal » dv. maig 11, 2012 2:00 pm

Noies quins pantalons més bonics que us estan quedant!!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Encara no tinc prou temps per seguir-vos, a veure si acabo el quilt along i m'hi poso.

Tinc dues preguntetes: Fuzztoon pots explicar una mica això de les etiquetes, quina opció és de l'enllaç? Que fas, compres la beta i després imprimeixes i calques? Ho sento fa temps que ho vull fer però ´sóc analfabeta total en aquest sentit.
I l'altra he vist que algunes feu servir la overlook, queda motl més polit que amb un zig-zag, n'esteu contentes? és que de vegades em plantejo tenir-ne una.

Merci, a veure si us atrapo aviat.
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Fuzztoon » dv. maig 11, 2012 2:11 pm

esquimal ha escrit:Tinc dues preguntetes: Fuzztoon pots explicar una mica això de les etiquetes, quina opció és de l'enllaç? Que fas, compres la beta i després imprimeixes i calques? Ho sento fa temps que ho vull fer però ´sóc analfabeta total en aquest sentit.
I l'altra he vist que algunes feu servir la overlook, queda motl més polit que amb un zig-zag, n'esteu contentes? és que de vegades em plantejo tenir-ne una.


Per lo de les etiquetes, algú em va preguntar com les feia. Doncs jo vaig comprar aquests fulls d'Apli que us vaig posar l'enllaç, que el que fas es fer-te una plantilla amb l'ordinador i ho imprimeixes amb aquests fulls fom si fossin normals. Ho retalles i ho pots planxar perquè quedi ficat o cuses al seu voltant (jo faig les dues coses). N'hi ha d'altres tipus de paper, que funcionen igual però s'han de planxar en una beta.

Pel tema de la Overlock, doncs jo me la vaig comprar fa un any (la del Lidl) i allà estava, en una caixa sense casi ni probar-la, i ara amb els pantalons, va que no para. Encara em falta acabar de trobar-li el truquillo, però jo n'estic molt contenta de com queda. Es molt polit i ràpid!
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: bipa » dv. maig 11, 2012 2:17 pm

Fuzztoon ha escrit:Pel tema de la Overlock, doncs jo me la vaig comprar fa un any (la del Lidl) i allà estava, en una caixa sense casi ni probar-la, i ara amb els pantalons, va que no para. Encara em falta acabar de trobar-li el truquillo, però jo n'estic molt contenta de com queda. Es molt polit i ràpid!


Així m'agrada, a treure la pols a l'Overlock neujor:-) neujor:-) neujor:-) jo també en soc una fan per anar fiu fiu super rapid i polit :ok: :ok: ara, no serveix per tot eh !!!!
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Ítaca » dv. maig 11, 2012 2:22 pm

Ostres, ma mare tenia una overloock professional (és modista) i l'altre dia li vaig preguntar si encara la tenia (estava segura q no) i em va dir q aquella no, però s'havia comprat una altra de senzilleta (suposo q tipus Lidl)! Ostres, m'he estalviat uns quants €uritus! Qualsevol dia d'aquests li demanaré q me la deixi provar!
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: piruleta » dv. maig 11, 2012 4:10 pm

Ponioleta, jo tb ho he fet amb roba elàstica o amb samarretes velles d'aquestes que porten molt elastan, i de moment van bé.
També m'he fet un parell de faldilles per mi i super còmodes.
Si el patró de la Dana et va bé podries probar de fer el camal més ample de la cintura i cap a baix, així segur que et quedaran ben bombatxos.
També pots comprar una goma elàstica ben ample que quedi visible.

Lalona molt xulo el piji i el pequr guapíssim!!!!
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: nius » dl. maig 14, 2012 9:28 am

Gracies guapes!!!! Itaca :-()-)
Lalona, que xulissim el pijama!
Noies, una pregunta: quan poseu la goma a dalt, la cosiu. Amb el mateix pantaló (tipus els que venen de xandal, per exemple) o la deixeu suelta?
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ítaca
:: dinosaure
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Ítaca » dl. maig 14, 2012 11:01 am

Jo la deixo suelta...
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: nius » dl. maig 14, 2012 11:54 am

Ítaca ha escrit:Jo la deixo suelta...

Jo tambe, xo es doblega i sembla q hagi d molestar mes. I mirant i remirant els pantalons oficials, ho duen cosit.....
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: Lalona » dt. maig 15, 2012 12:02 am

jo no l'he cosit a cap dels dos pantalons i com que és primeta i no li apreta gens no crec que li molesti. Si li cuses podràs evitar que es doblegui però no sé com s'ha de fer, estirant-la al màxim mentre fas la puntada? ja ens explicaràs! :ok:
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: piruleta » dt. maig 15, 2012 6:24 am

Jo tb la deixo suelta i no sembla que li molesti.
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: nius » dt. maig 15, 2012 8:39 pm

La seguiré deixant suelta, doncs o-o:)

Ja està, realment era facil canviar la canilla!!!!!! He cosit un mussol, i com que tenia mono de fer algo, li he fet una bosseta-funda per les ulleres de sol del Pol amb un retall!!!
Itaca :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nympha
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 84
Membre des de: dc. des. 15, 2010 4:27 pm

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: nympha » dc. maig 16, 2012 7:16 am

Hola noies,

Doncs jo en els pantalons la goma també l'he deixat suelta.

Però fa un temps vaig haver de canviar el forro d'una faldilla que portava goma, i per fer-ho bé vaig cosir el forro amb la goma i la faldilla. La forma de fer-ho és anant estirant la goma m'entres s'està cosint.

No se si m'he explicat bé.

Salutacions.
Imatge
ptitgat
:: peixet
:: peixet
Entrades: 299
Membre des de: dj. març 24, 2011 3:49 pm

Re: Abril 2012 - Pantalons

EntradaAutor: ptitgat » dc. maig 16, 2012 10:14 am

Nenes, ahir vaig acabar els segons pantalons... Els tenia a mig fer perquè em vaig quedar sense fil negre i ahir vaig decidir que la nena els estrenaria avui.... Són uns pantalons curts negres i la idea era que els portés amb mitjons alts. Ahir al vespre els vaig cosir per trobar-me que avui fa un dia tan lleig que he preferit posar-li una altra cosa :ufs: :ufs:

Però bé, ja els tinc fets! Un altre projecte acabat! Ara en tinc tres tallats esperant passar per la màquina pel bitxo que ha d'arribar...

Torna a “Projectes de Costura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::