BEBE I LA NIT

Més qüestions.
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

BEBE I LA NIT

EntradaAutor: Tutty29 » dj. maig 17, 2012 1:29 pm

Hola, tinc un bebe de quasi 4 mesos i a la nit es desperta 2 o 3 cops. jo volia saber si es desperta de gana, de calor, si te gana,.. Vosaltres com ho sabeu ?
El poso a dormir a ales 21:00, a la 01:00 és desperta i es mou amb els ulls tancats, li poso el xumet i dorm fins les 05:00 aprox, li dono el bibe i dorm fins les 07:00 li torno a posar el xumet, el tapo i és torna a despertar a les 08:30 i és quan el llevo.
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: BEBE I LA NIT

EntradaAutor: neuetes » dj. maig 17, 2012 1:57 pm

És normal que es desperti tant a la nit, encara és molt petit.
Ítaca
Entrades: 7513
Membre des de: dj. març 27, 2008 12:41 pm
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

EntradaAutor: Ítaca » dj. maig 17, 2012 2:02 pm

Nosaltres hem estat "dels pocs afortunats" q la nena des dels 3 mesos i poc va començar a fer 7 hores d'una tirada... però fins aleshores es despertava 2-3 cops... Jo sempre li oferia pit. Feia sols una xucladeta i es tornava a quedar KO.
ImatgeImatge

El post de la patufeta: viewtopic.php?f=50&t=12054 ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge

Imatge

Imatge Imatge
Takita
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dj. maig 17, 2012 2:22 pm

Tutty, és que encara és molt petit i veig que tampoc no és dels que es desperta gaire. Sabràs si té gana, perquè no s'adormirà amb el xumet, per exemple. Si passa calor, veuràs que té el clatell suadet.
Nosaltres, també som dels afortunats: l'Arnau, dormia seguit des de els 3 mesos i l'Emma, portem uns dies que dorm seguit fins a les 6 o les 7h, però ja et dic que no és l'habitual.
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dj. maig 17, 2012 2:56 pm

El meu fill té 22 mesos i ara mateix es desperta dues vegades de mitja per nit, però fa uns mesos estàvem en un número de despertars molt més elevat. I no és progressiu, vull dir que hi ha èpoques que dormen moltes hores seguides i èpoques (o dies concrets) que es desperten molt.
Bé, i cada infant és un món i no tots fan el mateix, però en tot cas, als 4 mesos em sembla molt normal que es desperti un parell de vegades. Pot ser que no tingui res, simplement que es desvetlli i que no se sap adormir sol i et necessita per tornar-ho a fer.

Ànims que això de les nits és durillo! (el dia que dormi una nit sencera faig una festa!!! :r) :r) )
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Tutty29

EntradaAutor: Tutty29 » dj. maig 17, 2012 5:36 pm

el dia que zz:-) una nit sencera ho celebrare!!! <:-<
entrerius
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3452
Membre des de: dv. set. 26, 2008 6:12 pm

EntradaAutor: entrerius » dj. maig 17, 2012 5:42 pm

Tutty mentre et llegia pensava: "quina sort té aquesta noia, si és que és un angelet..." :-D
Clar, tothom ho veu des de la seva perspectiva i la meva era despertar-se cada hora o dues hores, 10', 50'....
I com la Ponioleta fins ben bé passats els 2 anys no va dormir d'una tirada (sempre i quan no hi hagi res de nou....)

Tal com t'han dit les companyes amb 4 mesets son molt petits i estic d'acord amb el que t'ha comentat la Takita dels possibles motius/no motius.
També amb que comenten que passen etapes diferents i potser avui dormen i demà no... dentetes, malaltia, dia intens, guarderia, avui no he vist a mama, he après a gatejar, caminar, parlar..... hi ha mil novetats en les seves vides i sempre els afecta en el son i en la seguretat i pot ser hi haurà dies que et demanarà per saber que estàs allí, d'altres perquè necessita sentir-se segur...

Petons.
jllt
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 326
Membre des de: ds. feb. 04, 2012 9:03 pm
Ubicació: Pirineu

EntradaAutor: jllt » dj. maig 17, 2012 5:58 pm

Tutty, a mi m'ha passat com a l'Entrerius. Quan he llegit el teu missatge pensava: "Quina mare més afortunada!"
Amb el nostre nen no em puc queixar, perquè si bé fins als cinc mesos es despertava quatre o cinc o sis vegades a la nit per fer pit, a partir que va començar a menjar fruita (no sé si va ser coincidència, o si realment hi va influir el fet de passar de prendre només llet a introduir-se amb el menjar sòlid), doncs ja va fer les nits d'una tirada, i ara té tres anys i a les nits sol dormir com un liró. En canvi amb la nena va ser una altra història: els deu primers mesos les nits van ser tremendes, i ara està a punt de fer dos anys i les nits que es desvetlla pel que sigui (malson, malestar, el que sigui), li costa déu i ajuda torna a agafar el son.

Jo et dic el que veig que et diu la majoria: que amb quatre mesos encara és molt i molt petitó, i que tens una gran sort que es desperti tan poc. Si a més dius que li poses el xumet i es torna a adormir, noia, pots cantar al·leluia! TAmbé d'acord amb el que han comentat altres mares que passen per moltes etapes diverses i n'hi ha que des de ben petits han començat a dormir moltes hores seguides però de més grans, pel que sigui, es desperten dos i tres cops a la nit. I nens que ho fan a la inversa.
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

EntradaAutor: charito » dj. maig 17, 2012 8:00 pm

jllt ha escrit:Tutty, a mi m'ha passat com a l'Entrerius. Quan he llegit el teu missatge pensava: "Quina mare més afortunada!"

Ai si mare de deu quina gloria!!!! Encara ara el Quim es desperta un cop per nit molt sovint i ja em dono per satisfeta. Es normal, no li busquis el que. :ok:
Tutty29

EntradaAutor: Tutty29 » dj. maig 17, 2012 9:24 pm

Ja vec que tinc un angelet de fill. Als 2 mesos el vaig passar a la cuna ( a la seva habitació). Dormo pero amb les antenes posades, nomès que el senti gamegar ja em llevo sense fer soroll i me'l miro i es torna a quedar dormidet. :***:
tolinso
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm
Ubicació: Philadelphia, EEUU

EntradaAutor: tolinso » dv. maig 18, 2012 2:54 am

jo no hi donaria mes voltes tampoc. Es perfectament normal el que fa (de fet diria que dorm mes i millor que la gran majoria), i no crec que es desperti per a res concret, sino perque encara no tenen el son "madur", pero estic segura que tindras un nen que dormira aviat tota la nit. La meva gran encara no ho fa gaire sovint de dormir seguit.. i esta a punt de fer els 3 anys i mig :-D
ada82
:: tigre
:: tigre
Entrades: 723
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 7:22 pm

EntradaAutor: ada82 » dv. maig 18, 2012 11:05 am

Jo pensava igual: quina sort aquest nen que només es desperta tant poc!!
El meu té 5 mesos i es desperta cada HORA o cada mitja hora.... no puc aconsellar-te perquè tampoc sé què te, és així i prou....
ANIMS i PACIENCIA!
ImatgeImatge

03/08/2011: És un NEN!

ImatgeImatgeImatge
PICASSA
:: poltre
:: poltre
Entrades: 652
Membre des de: dv. abr. 03, 2009 8:52 am

EntradaAutor: PICASSA » dv. maig 18, 2012 11:27 am

JO també penso que tampoc es desperta tan, és molt petit encara... el meu fill té 2 anys i 5 mesos, i MAI hem fet una nit seguida!
Imatge
Imatge
adrimama
:: papallona
Entrades: 127
Membre des de: dg. oct. 24, 2010 7:10 pm

EntradaAutor: adrimama » dt. maig 22, 2012 6:16 pm

El meu fill té 5 mesets i fa exactament el que comentes, es desperta cada 3 o 4 hores i i li poso el xumet i segueix dormint. Quan es desperta cap a les 7 o les 8 li dono el bibi perque ja fa hores que no menja, clar.
Pel que veig tenim sort que els nostres fills dormint així!!
:b-)))
Tutty29

EntradaAutor: Tutty29 » dt. maig 22, 2012 7:14 pm

adrimama pel que veig els nostres peques dormen bastant. Aquesta nit passada s'ha despertat a les 12:00, li he donat el bibe i a dormit fins les 08:00 del mati,m'he hagut de llevar a mitja nit perque estava preocupada,no m'ho podia creure. EL NEN DORMIA!!!!
adrimama
Entrades: 127
Membre des de: dg. oct. 24, 2010 7:10 pm

EntradaAutor: adrimama » dc. maig 23, 2012 4:16 pm

Ostres!! doncs aquesta nit el meu nen a dormit de les 22:00h a les 08.00h, quina casualitat!! ha sigut escriure en aquest pots i mira!! la diferència és que jo no me despertat a mitja nit, ara si, quan he vist que eren les 8 del matí he botat del llit per anar-lo a veure, jejeje
A veure que fan aquesta nit...
SaluT!!
</;-)

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::