Discos de lactancia que millor us han anat?
Discos de lactancia que millor us han anat?
Hola a totes!!
Amb l'embaràs ja sem surt calostre de cada pit, i m'he comprat els discos johnons, havia pensat en els del carrefour potser seran els seguents, hi ha alguna marca que us agradi més? que no abulti tan i que no es notin tan amb la roba?
gracias per avançat!
Amb l'embaràs ja sem surt calostre de cada pit, i m'he comprat els discos johnons, havia pensat en els del carrefour potser seran els seguents, hi ha alguna marca que us agradi més? que no abulti tan i que no es notin tan amb la roba?
gracias per avançat!
Re: Discos de lactancia que millor us han anat?
Jo vaig fer servir els de la marca de l'Schelecker i en vaig quedar contenta, són més barats que altres i a mi m'anaven bé. No tenen adhesiu com els d'altres marques però tampoc se'm movien.
A mi me'ls va recomanar una amiga, que em va dir que eren del millor en quant a relació qualitat-preu i me la vaig creure i ja no en vaig comprar cap més per a comparar!
A mi me'ls va recomanar una amiga, que em va dir que eren del millor en quant a relació qualitat-preu i me la vaig creure i ja no en vaig comprar cap més per a comparar!

Jo vaig fer servir els de la casa Suavinex. Me’ls canviava un cop al dia quan em dutxava i perfecte les 24h. En vaig provar uns de super i no en van funcionar gens, i ja no vaig voler fer més intents. 
Suavinex, sense cap mena de dubte! però hi ha un truquillo... Al Mercadona en venen de la marca Hippos, que són exactament els mateixos, i més barats! (suposo que suavinex no pot dir allò de "no fabrica para otras marcas"
)
)Re: Discos de lactancia que millor us han anat?
Jo feia servir suavinex també i llavors cap al final els del mercadona.
Els que no et recomano son els de la chicco, un desastre total!!!!
Els que no et recomano son els de la chicco, un desastre total!!!!
Igual que la sivi, els suavinex perfecte i els chicco un 0!
Els del Mercadona i els de roba de cotó orgànic de Tucuxi. Els del scheleker també m'anaven bé.
els de l'Schelecker em van anar molt bé!! els del chicco gens n'hi mica!! tb vaig fer servir els del Mercadona que com anaven envasats m'anaven bé per portar a la bossa.
Jo vaig fer servir els de Nuk i els de Mercadona, em van anar igual de bé i els del Mercadona són força més econòmics
Vaja veig que la majoria esteu a favor dels del Mercadona que son Suavinex!! jeje Doncs serà questió de provarlos! Per que sem estan acabant els del johnsons!
Alguna ha provat els del carrefour???
Alguna ha provat els del carrefour???
Hola jo n'he provat un munt
. Amb la primera suavinex i prou però amb el segon he fet un peregrinatge per diferents marques i al final em quedo amb els del Mercadona (o sigui suavinex més baratets). Els del carrefour són bastant matossers. Si vols que no es notin gaire els de la casa Febus són molt primets, però tenen l'inconvenient que tenen forme de "comecocos" perquè ens entenguem i els tanques a la mida que et van bé. Com que vaig haver d'anar canviant per una reacció al·lèrgica vaig fer servir uns de la casa medela que són de cotó i es renten, són molt suaus però si tens molta llet (com és el meu cas) sovint em mullava el jersei amb poca estoneta.
Bé, si necessites més informació...
. Amb la primera suavinex i prou però amb el segon he fet un peregrinatge per diferents marques i al final em quedo amb els del Mercadona (o sigui suavinex més baratets). Els del carrefour són bastant matossers. Si vols que no es notin gaire els de la casa Febus són molt primets, però tenen l'inconvenient que tenen forme de "comecocos" perquè ens entenguem i els tanques a la mida que et van bé. Com que vaig haver d'anar canviant per una reacció al·lèrgica vaig fer servir uns de la casa medela que són de cotó i es renten, són molt suaus però si tens molta llet (com és el meu cas) sovint em mullava el jersei amb poca estoneta.Bé, si necessites més informació...
Jo no he fet servir massa marques, però els que m'han anat millor són, també, els de Suavinex. I no sabia que els de Mercadona són els mateixos! Serà qüestió de provar-los.
Els de la Nuk també em van prou bé, però potser els trobo una mica massa grans. I els de la Chicco fatal.
Aquest cop també en faig servir uns d'ecològics, de bambú 100%, que em van regalar. Però fins ara no m'hi he sentit a gust, perquè al principi de néixer el Marc sempre notava pudor de llet agra i em passava els dia canviant-me'ls. Ara ja no rajo tant i hi vaig força bé, la veritat.
Us passo l'enllaç per si a alguna li interessa: http://www.littlelambnappies.com/access ... reast-pads
Els de la Nuk també em van prou bé, però potser els trobo una mica massa grans. I els de la Chicco fatal.
Aquest cop també en faig servir uns d'ecològics, de bambú 100%, que em van regalar. Però fins ara no m'hi he sentit a gust, perquè al principi de néixer el Marc sempre notava pudor de llet agra i em passava els dia canviant-me'ls. Ara ja no rajo tant i hi vaig força bé, la veritat.
Jo vaig fer servir aquests de Tommee Tippee:
http://www.tommeetippee.es/product/50-d ... sechables/
No son molt mes cars que els de Mercadona i donen molt bon resultats. A més a més son molt primets i no es veuen. Per mi va ser un descobriment molt bo, abans feia servir els de Mercadona i quan els vaig probar vaig quedar enamorada
No son molt mes cars que els de Mercadona i donen molt bon resultats. A més a més son molt primets i no es veuen. Per mi va ser un descobriment molt bo, abans feia servir els de Mercadona i quan els vaig probar vaig quedar enamorada
- alfonsoicecilia
- :: granota

- Entrades: 223
- Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm
Jo, després de provar-ne diversos em vaig quedar amb els del mercadona, de la marca hippos. No sé... pel preu en relació a la qualitat estave bé. només els vaig fer servir tres mesos... però n'havia provat d'altres i aquests van ser els que vaig acabar gastant.

Els meus blogs:
http://www.cecilialopezmartinez.com
http://www.ceciemperatriz.blogspot.com - pastissets, cupcakes i altres postres en miniatura
nienna ha escrit:Jo vaig fer servir aquests de Tommee Tippee:
Ostres, doncs potser serà qüestió de provar-los ara de cara a l'estiu, que trobo que tots es noten molt, i amb la roba prima...

Suavinex sense cap dubte. Jo vaig provar els chicco i també van bé i valen igual!!
Els que no recomano son els Tommy tipee...son una mé!!!!!
Ja ens diràs....
Laia
Els que no recomano son els Tommy tipee...son una mé!!!!!
Ja ens diràs....
Laia
Jo també et recomano els del mercadona sense cap dubte! son molts suaus i la mida esta molt bé.
n'he probat de moltes marques i si tinc que triar uns de "usar i tirar" em quedo amb aquests.
els del carrefour no els recomano en absolut, a mi em van anar fatal, a part de que els trobo petits, a mi a vegades se m'enganxaven al mugró, quan em sortia llet i s'assecava.... i es molestava bastant a l'hora de treuer'ls ....
els que també et recomano si vols estalviar-te diners es que et compris uns que es puguin rentar i fer.ne molts usos, els de la marca avent van molt be, van 6 en una caixa, amb una bosseta funda per possar-los a la rentadora, y valen uns 12 euros... jo els he "descobert " fa poc i ara nomes faig servir aquestos.
n'he probat de moltes marques i si tinc que triar uns de "usar i tirar" em quedo amb aquests.
els del carrefour no els recomano en absolut, a mi em van anar fatal, a part de que els trobo petits, a mi a vegades se m'enganxaven al mugró, quan em sortia llet i s'assecava.... i es molestava bastant a l'hora de treuer'ls ....
els que també et recomano si vols estalviar-te diners es que et compris uns que es puguin rentar i fer.ne molts usos, els de la marca avent van molt be, van 6 en una caixa, amb una bosseta funda per possar-los a la rentadora, y valen uns 12 euros... jo els he "descobert " fa poc i ara nomes faig servir aquestos.
Jo també vaig fer servir Suavinex.
Jo vaig utilitzar els de Medela i m'anaven bé, però tb vaig provar els de schlecker. Al principi em posava aquests a la nit perquè me'n posava dos, la Clara dormia bastantes hores a la nit i a mi se'm sortia...

28/09/2010: TE +!
17/01/2011: ÉS UNA NENA!!
02/06/2011: La Clara ja és aquí!!
El post de la Clara!! viewtopic.php?f=91&t=22771
Doncs jo trobo que tots em feien una forma rara al pit i he acabat amb els lilypadz, que són uns discs de lactància de silicona que s'enganxen al pit i no deixen que surti la llet (al revés que els altres que la recullen). Són una mica cars, però, perquè al cap d'uns dos mesos perden la pega i s'han de canviar i a mi em fan suar (tot i que a la caixa asseguren que són trabspirables... És mentida!). Jo n'estic molt contenta, però també és veritat que rajo molt poc, de fet hi ha dies que vaig amb sostens normals dels de coixinet i sense res més.. (i rento els sostens ésclar!!!) aquí en trobareu info: http://www.crianzanatural.com/prod/prod309.html (tot i que si busqueu a google, hi ha pàgines estrangeres que els venen força més barats!)
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

,Magar