GrAfIqUeReS de MaIg....pEr cAdA pAnXuLiNa Un RaIg!
Re: GrAfIqUeReS de MaIg....pEr cAdA pAnXuLiNa Un RaIg!
BON DIA grafis!
Doncs avui he tingut la meva baixadota d tempe previa a l ovulacio, tot i q me l he pres 45' abans pq m he despertat. O sigui q m acostare ak gine i li explikare, a vere si em diu q em puc tornar a punxar l ovitrelle... Dps us explico..
NARAL molt be aq grafi!!!!!
Doncs avui he tingut la meva baixadota d tempe previa a l ovulacio, tot i q me l he pres 45' abans pq m he despertat. O sigui q m acostare ak gine i li explikare, a vere si em diu q em puc tornar a punxar l ovitrelle... Dps us explico..
NARAL molt be aq grafi!!!!!
Cuca84 ha escrit:Noies, entro un moment per dir que la tempe 36,7 però TE blanc nuclear..
Aquesta nit m'he despertat q em moria de calor i amb mal de panxa com si ja tingués la regla aquí, tant concençuda que m'he pres un paracetamol i tot..
No se si la tempe es bona o no haventme aixecat varies vegades a fer pipi..
En fi, a esperar q vingui!p
Petonets!!
Cuca quan és la teva no-warry? Potser és aviat i no detecta l'hormona i per aixó ha sortit negatiu no??
Jo avui acabo la porqueta, m'ha baixat una dècima la tempe, pero suposo que ja déu ser normal. Una pujada important es consideraria si puja més de 2-3 dècimes d'un dia a l'altre? o quan toques el 37? Perdoneu la meva ignorància eh? pero es que encara porto la L...
Vinga vinga!!!
a veure si el post de les grafiqueres dona positius, pq el de les cercadores està encallat el pobre...Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-Sarins
-Boop-CRIS86
-Witchy
-Judy*
-Lexi-clarivcl
grafi-sarins: http://www.fertilityfriend.com/home/3d29d2
-Boop-CRIS86
-Witchy
-Judy*
-Lexi-clarivcl
grafi-sarins: http://www.fertilityfriend.com/home/3d29d2
La data es demà.. No em refio de la tempe perquè he dormit fatal, m'he despertat un munt de vegades i m'he aixecat 2 cops al lavabo.. Estic casi segura de que avui ja començaré a tacar :(
La pujada es considera quan puja 2 o 3 dècimes i ja es manté més alteta des de llavors.
Petonets a totes!!
La pujada es considera quan puja 2 o 3 dècimes i ja es manté més alteta des de llavors.
Petonets a totes!!

- Ariadniita27
- :: tigre

- Entrades: 772
- Membre des de: dv. feb. 25, 2011 7:54 pm
Bon dia cuquis
Aqui estic molt millor que ahir, tinc encara inflats els ulls de la reació alergica..pero estic més bé
M´ha trucat mi doctor per veure com estaba, i recomenant-me que menji proteinas, que begui aquarius i poca sal..
Perque puc retendre liquids...tinc risc de hiperestimulació, aixi que res
no si haurà tranfer aquet finde, tinc que esperar que en truqui el lavoratori...
pos res floretes vaig a continuar treballant i ja us explico quan em truquin...
m´ha desanimat una mica tot això, perque ara si es suspèn la transfer no se quan s´ha de esperar..
veurem haber com va tot..ja us informo..
per cert Ventu dostinex me la receptat perque tinc risc de hiperestimulació... he fet demasiaos ovuls..dilluns 14 tenia 11 ovuls i ahir van sacar 19...lo normal crec que esta entre 8 a 12 ovuls...
bueno un petonet maques..vaig aveure si m´animo una micona...i en donen bones noticies del lavoratori
Aqui estic molt millor que ahir, tinc encara inflats els ulls de la reació alergica..pero estic més bé
M´ha trucat mi doctor per veure com estaba, i recomenant-me que menji proteinas, que begui aquarius i poca sal..
Perque puc retendre liquids...tinc risc de hiperestimulació, aixi que res
pos res floretes vaig a continuar treballant i ja us explico quan em truquin...
m´ha desanimat una mica tot això, perque ara si es suspèn la transfer no se quan s´ha de esperar..
veurem haber com va tot..ja us informo..
per cert Ventu dostinex me la receptat perque tinc risc de hiperestimulació... he fet demasiaos ovuls..dilluns 14 tenia 11 ovuls i ahir van sacar 19...lo normal crec que esta entre 8 a 12 ovuls...
bueno un petonet maques..vaig aveure si m´animo una micona...i en donen bones noticies del lavoratori
14/3: empezamos
17/5: Punción 19
30/5: 1ª -
14/6: 2ª -
5/9: Intralipidos
25/9: 3ª -
20/11: 4ª -
2/4: Intralipidos
6/4: Punción FIV IMSI
9/4: 3 embriones C
22/4: BETA + 429
6/5/2013: Eco ( 2 )
[img]http://lb1f.lilypie.com/Wh49p1.png[/ img]
*** PACTE TAURUS***
Nime ,
Ariadniita27 , Lexi,
Zoui81
*** PACTE TAURUS***
Nime ,
Ariadniita27 , Lexi,
Zoui81Re: GrAfIqUeReS de MaIg....pEr cAdA pAnXuLiNa Un RaIg!
BON DIA REINES!
Porto novetats. He anat al centre a visitar el gine i resulta que avui és festa al meu poble, així que estava tancat.
Però com ja sabeu jo sóc persistent, així que he decidit anar a urgències de la mútua a preguntar al gine d'urgències, si ell creia que em podia tornar a punxar l'Ovitrelle al cap d'una setmana. Li he explicat tota la història. Que jo creia que el TO del divendres passat era una fals positiu pel tema dels ovaris poliquístics i que m'estava prenent la tempe basal i que jo creia que avui era quan tenia el foli madur i m'havia de punxar l'ovitrelle perquè esclatés.. i m'ha dit que SÍ!
que me'l podia tornar a punxar!
O sigui que ara mateix me l'acabo de tornar a punxar!!!! ahir a la nit vam fer xinxeta, però demà rematarem!!! aquest
no s'escapa! o almenys això intentarem!!!!!
Avui he tingut una megabaixada de tempe així que ja quadra amb què demà la tempe començarà a pujar. Això espero.... creuarem els dits!!!
Com aneu vosaltres?
Ariadnitaa quin mè que hagis tingut aquesta reacció alèrgica reina, així que t'han dit que encara no saben quan serà la transfer, bueno carinyo, ja veuràs com ben aviat te la fan! Molts ànims i paciència! que ja sé que costa! ho sé per experiència!
Vaig a mirar les vostres grafis que han fet!
Porto novetats. He anat al centre a visitar el gine i resulta que avui és festa al meu poble, així que estava tancat.
O sigui que ara mateix me l'acabo de tornar a punxar!!!! ahir a la nit vam fer xinxeta, però demà rematarem!!! aquest
no s'escapa! o almenys això intentarem!!!!!
Avui he tingut una megabaixada de tempe així que ja quadra amb què demà la tempe començarà a pujar. Això espero.... creuarem els dits!!!
Com aneu vosaltres?
Ariadnitaa quin mè que hagis tingut aquesta reacció alèrgica reina, així que t'han dit que encara no saben quan serà la transfer, bueno carinyo, ja veuràs com ben aviat te la fan! Molts ànims i paciència! que ja sé que costa! ho sé per experiència!
Vaig a mirar les vostres grafis que han fet!
Hola wapes!!!!
Gràcies a totes pel vostre suport, pq estic bastant agobiada de feina. Avui ja estic més tranquil·la i més animada, tot i que, de moment no em surt el TO possitiu, a aquestes alçades ja el tenia possitiu, així que res a esperar, i espero que demà tingui ja la careta somrient!!!! Per si un cas ahir vem començar i estrenar la SW
i demà tornem a repetir i diumenge també, pq ja fins dimarts no ho podrem tornar a intentar. Espero que aquest mes no se'ns escapi l'ovulito!!!! La meva tempe continua constant a 36'5ºC..., a esperar.
Crisàlide, que anem juntes pq veig que ens va venir la porqueta el mateix dia. Però ja tens el teu TO+,ueeee
, així que ja saps ara tocar aprofitar, i d'aquí res et tocarà estar menjant donuts
Crec que en breu ja tindràs la pujda de tempe!!!
Danu, si reina de moment ens toca esperar a tenir el nostre TO possitiu, però jo ja he encetat la nostre SW amb molts ànims, i a més estem intentant fer cosetes diferents per no caure en la monotomia i intentar que no sigui una obligació...,ja veurem!!!
Adrianita, primer de tot-> MOLTES FELICITATS QUE VA SER EL TEU ANIVERSARI!!!!Quin greu això de la reacció al·lèrgica, quina put..., ara ja saps que sempre has de portar un cartell enorme que ets Al·lèrgica al Nolotil, que són molt perilloses!!! I ens mantens informades per veure si aquest finde et pots fer la transfer, ojalà que si i que t'oblidis de tot aquest mal tràngol!!! Quan ho sabràs si et podràs fer la transfer??
Zoui,així m'agrada la teva persistència!!!!! Que bé que et poguis tornar a punxar Ovitrelle pq realment sembla que l'anterior són TO falsos possitius, i amb aquesta baixada de tempe pot ser que demà per fi es produieixi l'ovulació, i que sobretot no paris de fer deures!!!! Demà estaré pendent de la teva tempe.
Eni, com vas?? Ja veig que ja has tingut TO possitiu i ara a començar la Progesterona i esperar que el cigru s'agafi ben fort!
Petitprincep79, que bé reina que ja estiguis millor de la bronquitis
. I de moment la tempe es manté alteta
Quin dia tenies les analítiques??
Ventureta, que ja has ovulat i tens la tempe de pujada, jo crec que a partir de demà ja et marcarà l'ovulació!!!! I de veritat fa molta ol·lusió quan realment trobes una ginecòloga que t'agradi, jo també amb la meva n'estic encantada. Com ha anat la SW?? Has fet molts deures??
Narai, com estàs?? De moment la tempe es manté molt molt alta, que guai!!! Com et trobes?? Tens símptomes d'alguna cosa??? ja ens explicaràs!!!
Cuca84, sento molt aquest TE nagatiu, pq realment la tempe es manté alta. Ara tocar a esperar i ojalà sigui un fals possitiu, però sinó que baixi ja la marranota per iniciar un nou cicle amb moltes moltes ganes!
Lexi, que com vas?? Et farà tornar boja el FF i l'ovulació. A veure que fa les tempes aquests dies i per si un cas continua fent molts deures!!!
Maria, wapa!!! Que com va la teva súper panxu??? Ja feia dies que no sabia res de tu i estava preocupada. Ja saps que quan volguis, t'envio un privi i en parlem. Per tu, estic disponible!!!!
Res nenea, que per fi és divendres!!! JO avui vaig a una cata de gintònics, i espero no veure gaire que sinó demà la tempe...
, i segur que em facturen de xòfer,jejeje!!! Ja us explicaré!!!
Petons
Gràcies a totes pel vostre suport, pq estic bastant agobiada de feina. Avui ja estic més tranquil·la i més animada, tot i que, de moment no em surt el TO possitiu, a aquestes alçades ja el tenia possitiu, així que res a esperar, i espero que demà tingui ja la careta somrient!!!! Per si un cas ahir vem començar i estrenar la SW
i demà tornem a repetir i diumenge també, pq ja fins dimarts no ho podrem tornar a intentar. Espero que aquest mes no se'ns escapi l'ovulito!!!! La meva tempe continua constant a 36'5ºC..., a esperar.Crisàlide, que anem juntes pq veig que ens va venir la porqueta el mateix dia. Però ja tens el teu TO+,ueeee
, així que ja saps ara tocar aprofitar, i d'aquí res et tocarà estar menjant donuts
Crec que en breu ja tindràs la pujda de tempe!!!Danu, si reina de moment ens toca esperar a tenir el nostre TO possitiu, però jo ja he encetat la nostre SW amb molts ànims, i a més estem intentant fer cosetes diferents per no caure en la monotomia i intentar que no sigui una obligació...,ja veurem!!!
Adrianita, primer de tot-> MOLTES FELICITATS QUE VA SER EL TEU ANIVERSARI!!!!Quin greu això de la reacció al·lèrgica, quina put..., ara ja saps que sempre has de portar un cartell enorme que ets Al·lèrgica al Nolotil, que són molt perilloses!!! I ens mantens informades per veure si aquest finde et pots fer la transfer, ojalà que si i que t'oblidis de tot aquest mal tràngol!!! Quan ho sabràs si et podràs fer la transfer??
Zoui,així m'agrada la teva persistència!!!!! Que bé que et poguis tornar a punxar Ovitrelle pq realment sembla que l'anterior són TO falsos possitius, i amb aquesta baixada de tempe pot ser que demà per fi es produieixi l'ovulació, i que sobretot no paris de fer deures!!!! Demà estaré pendent de la teva tempe.
Eni, com vas?? Ja veig que ja has tingut TO possitiu i ara a començar la Progesterona i esperar que el cigru s'agafi ben fort!
Petitprincep79, que bé reina que ja estiguis millor de la bronquitis
. I de moment la tempe es manté alteta Ventureta, que ja has ovulat i tens la tempe de pujada, jo crec que a partir de demà ja et marcarà l'ovulació!!!! I de veritat fa molta ol·lusió quan realment trobes una ginecòloga que t'agradi, jo també amb la meva n'estic encantada. Com ha anat la SW?? Has fet molts deures??
Narai, com estàs?? De moment la tempe es manté molt molt alta, que guai!!! Com et trobes?? Tens símptomes d'alguna cosa??? ja ens explicaràs!!!
Cuca84, sento molt aquest TE nagatiu, pq realment la tempe es manté alta. Ara tocar a esperar i ojalà sigui un fals possitiu, però sinó que baixi ja la marranota per iniciar un nou cicle amb moltes moltes ganes!
Lexi, que com vas?? Et farà tornar boja el FF i l'ovulació. A veure que fa les tempes aquests dies i per si un cas continua fent molts deures!!!
Maria, wapa!!! Que com va la teva súper panxu??? Ja feia dies que no sabia res de tu i estava preocupada. Ja saps que quan volguis, t'envio un privi i en parlem. Per tu, estic disponible!!!!
Res nenea, que per fi és divendres!!! JO avui vaig a una cata de gintònics, i espero no veure gaire que sinó demà la tempe...
Petons
http://www.fertilityfriend.com/home/3a7b7e

Al&Bel-Xulleta30-Petitprincep79-Maria77
-Ishtar
-Danu
. Pacte de panxetes. Aviat les tindrem!

-Ishtar
-Danu
. Pacte de panxetes. Aviat les tindrem!Re: GrAfIqUeReS de MaIg....pEr cAdA pAnXuLiNa Un RaIg!
Bon dia guapis!!
Passo ràpid per informar-vos que torno a ser grafiquera oficial, avui m'ha vingut la indesitjable, i ja enceto grafi nova, així que PetitPrincep, si vols fer-me el favor de treure'm de la banqueta i posar-me a Escalfant Motors t'ho agraire!!!
No puc personalitzar ni res que avui divendres, es dia fort al taller, així que em despedeixo fins dilluns!!!
Molt bon cap de setmana per totes reines!!!
Passo ràpid per informar-vos que torno a ser grafiquera oficial, avui m'ha vingut la indesitjable, i ja enceto grafi nova, així que PetitPrincep, si vols fer-me el favor de treure'm de la banqueta i posar-me a Escalfant Motors t'ho agraire!!!
No puc personalitzar ni res que avui divendres, es dia fort al taller, així que em despedeixo fins dilluns!!!
Molt bon cap de setmana per totes reines!!!

Zoui, m'alegro moltissim per tu!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ara al ataque!!!!! Espero que aquest vegada sigui la definitiva!!!!!!!
Mimi, reina, que bé que has tornat!!!!!!!!! Rebenvinguda i molta sort!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bon cap de setmana a totes!!!!!!!!
Mimi, reina, que bé que has tornat!!!!!!!!! Rebenvinguda i molta sort!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bon cap de setmana a totes!!!!!!!!
http://www.fertilityfriend.com/home/39c5f8
-Ishtar
-Danu. Pacte de panxetes. Aviat les tindrem!

-Ishtar
-Danu. Pacte de panxetes. Aviat les tindrem!
Holi!!
Quina alegria, per fi és divendres!!!
Cuca reina, em sap molt greu aquest TE negatiu...
... Ànims amunt reina, que fins que no hi ha warry hi ha esperança, i sinó pot ser aquest mes, ja veuràs com juny serà el teu!
Zoui!! Uau!! Molt bones notícies avui!
Ja veuràs com l'ovitrell ara sí que podrà fer la seva feina, i a més té sentit, ja que tu ets bastant regular en quant a l'ovulació, sempre sols ovular al voltant de CD18, oi?
Mimi amore, sento moltíssim que aquest mes tampoc hagi pogut ser... Molts ànims i força cap al juny, estic segura que la histero us donarà l'empenteta que us fa falta...
Sarins, hauries de penjar l'enllaç de la teva grafi a la signatura, sinó no te la podrem comentar
Ariadniita, vaja un rollaco això de la reacció alèrgica... Espero que no hagin de cancelar la transfer per culpa d'això... Creuarem els dits guapi...
Al&Bel!! Quina envejota que em fas amb aquesta cata de gintònics punyetera
... Així que tu tb ets del club de les gintonikeitors sibarites?? Com els trobarem a faltar quan tinguem la panxu, eh!! Aprofita aquesta nit cuca, i demà ens fas crònica dels ingredients dels més bons...
Marieta!! Grafipanxeta! Com va aquest cigronet??
AI, com us trobem a faltar... A veure si saltem d'una vegada al post de prenyis i ens anem trobant per allà!
Crisàlide guapi, com va anar la celebració de l'aniversari?? I, a més, amb TO+... AIxò, per força, us ha de donar sort!! T'imagines que hagueu fet al cigronet el dia del vostre aniversari? QUè xulo!!
Doncs jo avui he estat jugant amb el FF, i sembla que demà ja em marcarà l'ovulació... Segons ell vaig ovular el CD20, això vol dir que estic a 2DPO i no sé si rematar aquesta nit o ja faig tard... Aiss, quins dubtes existencials...
Quina alegria, per fi és divendres!!!
Cuca reina, em sap molt greu aquest TE negatiu...
Zoui!! Uau!! Molt bones notícies avui!
Ja veuràs com l'ovitrell ara sí que podrà fer la seva feina, i a més té sentit, ja que tu ets bastant regular en quant a l'ovulació, sempre sols ovular al voltant de CD18, oi?Mimi amore, sento moltíssim que aquest mes tampoc hagi pogut ser... Molts ànims i força cap al juny, estic segura que la histero us donarà l'empenteta que us fa falta...
Sarins, hauries de penjar l'enllaç de la teva grafi a la signatura, sinó no te la podrem comentar
Ariadniita, vaja un rollaco això de la reacció alèrgica... Espero que no hagin de cancelar la transfer per culpa d'això... Creuarem els dits guapi...
Al&Bel!! Quina envejota que em fas amb aquesta cata de gintònics punyetera
... Així que tu tb ets del club de les gintonikeitors sibarites?? Com els trobarem a faltar quan tinguem la panxu, eh!! Aprofita aquesta nit cuca, i demà ens fas crònica dels ingredients dels més bons...
Marieta!! Grafipanxeta! Com va aquest cigronet??
AI, com us trobem a faltar... A veure si saltem d'una vegada al post de prenyis i ens anem trobant per allà!Crisàlide guapi, com va anar la celebració de l'aniversari?? I, a més, amb TO+... AIxò, per força, us ha de donar sort!! T'imagines que hagueu fet al cigronet el dia del vostre aniversari? QUè xulo!!
Doncs jo avui he estat jugant amb el FF, i sembla que demà ja em marcarà l'ovulació... Segons ell vaig ovular el CD20, això vol dir que estic a 2DPO i no sé si rematar aquesta nit o ja faig tard... Aiss, quins dubtes existencials...

La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/38c4e4

P A C T E ** D E ** B A L A N C E T E S: Vesnà
- Ventureta
- Fancy - Giss
P A C T E ** D E ** B A L A N C E T E S: Vesnà
- Ventureta
- Fancy - Giss Re: GrAfIqUeReS de MaIg....pEr cAdA pAnXuLiNa Un RaIg!
Holaa!!!
Ahir finalment no vaig poder entrar i jope com heu escrit!!!!
Ariadniiita!!!! moltisssimes felicitats pel cumple!!!!!! espero que et puguin fer la transfer i que vagi molt be wapi!!!
mimi82!!! rebevinguda reineta!!!!!
( bueno, no es que m'alegri de que t'hagi baixat eh!! però si de que tornis a estar entre nosaltres! aix! ja m'entens jejeje)
Petitprincep79! desesperadora oficial!!! no et pensis...molts noies s'hi han quedat el mes en que havien estat xungues, o la parella fatal tambe aixi que... a per totes!!! molta sort!!!
Zoui!!! potser si que ha estat per aixo dels poliquistics! si avui t'has pogut tornar a punxar perfecte!! ara a acabar d'acorralar el ovulito!!! jejejejej t'ha dit alguna cosa aquest gine de que t'haurien d'haver fet control??
crisàlide!! com estàs wapi??? enhorabona per l'aniversari!! espero que la celebració dels 4 anyets anés molt i molt be!!
lexi! a veure si comencen a enfilar-se les tempes! com la tens avui??'
sarins! jo els dies que m'he d'aixecar més tard em poso el despertador per fer sempre la mateixa hora!
Witchy! per això dels torns, jo tambe se que la Giss ho feia, i diria que quan feia nits, se la prenia després de dormir tot el matí!
Ventureta!!! això ja ha començat a pujar!! a veure si demà ja et marca la linia!!! jo de tu remataria per si de cas! ejejej moltissima sort carinyet!!
Cuca84! sento el TE negatiu! a veure que fa demà la temperatura! molts ànims!
eni!! pues la veritat es que nomes he tingut un cicle i va ser el de després de prendre les apstilles que va ser una mica boig! aquella vegada la FL va ser de 11 dies, aixi que si realment és així, demà m'hauria de venir! a veure com segueixen les temperatures!! que ha fet avui la teva temperatura?!?!
Danu! venga que aviadet ja et toca sexyweek!!!
Maria77!!!! que be que ens visitis!!!!
siiii!! per fi tinc una gràfica normal!!! jajajaja ja era hora!! si acabes en positiu ja seria la bomba!! tu com estas!?!?
Al&Bel!! molt be!! aixi m'agrada! a començar la sexy week!! jejejej espero que estiguis mes be! jo em trobo be! i no tinc cap sintoma de res! ahir a la tarde una mica de doloret d'ovaris però res que em fagi pensar que sigui k si! jajajaj
i jo noietes... doncs això! de moment la temperatura continua per sobre la linia i de moment no he tacat! que al unic cicle que vaig tenir al desembre vaig començar a tacar rosadet a 8dpo aixi que això em fa tenir esperances! però avui m'he fet un TO i vamos... no ha sortit mes blanc perque no podia jajajajaj res...paciència!! i a veure que fan les temperatures de demà i passat!
Ahir finalment no vaig poder entrar i jope com heu escrit!!!!
Ariadniiita!!!! moltisssimes felicitats pel cumple!!!!!! espero que et puguin fer la transfer i que vagi molt be wapi!!!
mimi82!!! rebevinguda reineta!!!!!
( bueno, no es que m'alegri de que t'hagi baixat eh!! però si de que tornis a estar entre nosaltres! aix! ja m'entens jejeje)Petitprincep79! desesperadora oficial!!! no et pensis...molts noies s'hi han quedat el mes en que havien estat xungues, o la parella fatal tambe aixi que... a per totes!!! molta sort!!!
Zoui!!! potser si que ha estat per aixo dels poliquistics! si avui t'has pogut tornar a punxar perfecte!! ara a acabar d'acorralar el ovulito!!! jejejejej t'ha dit alguna cosa aquest gine de que t'haurien d'haver fet control??
crisàlide!! com estàs wapi??? enhorabona per l'aniversari!! espero que la celebració dels 4 anyets anés molt i molt be!!
lexi! a veure si comencen a enfilar-se les tempes! com la tens avui??'
sarins! jo els dies que m'he d'aixecar més tard em poso el despertador per fer sempre la mateixa hora!
Witchy! per això dels torns, jo tambe se que la Giss ho feia, i diria que quan feia nits, se la prenia després de dormir tot el matí!
Ventureta!!! això ja ha començat a pujar!! a veure si demà ja et marca la linia!!! jo de tu remataria per si de cas! ejejej moltissima sort carinyet!!
Cuca84! sento el TE negatiu! a veure que fa demà la temperatura! molts ànims!
eni!! pues la veritat es que nomes he tingut un cicle i va ser el de després de prendre les apstilles que va ser una mica boig! aquella vegada la FL va ser de 11 dies, aixi que si realment és així, demà m'hauria de venir! a veure com segueixen les temperatures!! que ha fet avui la teva temperatura?!?!
Danu! venga que aviadet ja et toca sexyweek!!!
Maria77!!!! que be que ens visitis!!!!
siiii!! per fi tinc una gràfica normal!!! jajajaja ja era hora!! si acabes en positiu ja seria la bomba!! tu com estas!?!? Al&Bel!! molt be!! aixi m'agrada! a començar la sexy week!! jejejej espero que estiguis mes be! jo em trobo be! i no tinc cap sintoma de res! ahir a la tarde una mica de doloret d'ovaris però res que em fagi pensar que sigui k si! jajajaj
i jo noietes... doncs això! de moment la temperatura continua per sobre la linia i de moment no he tacat! que al unic cicle que vaig tenir al desembre vaig començar a tacar rosadet a 8dpo aixi que això em fa tenir esperances! però avui m'he fet un TO i vamos... no ha sortit mes blanc perque no podia jajajajaj res...paciència!! i a veure que fan les temperatures de demà i passat!
- Ariadniita27
- :: tigre

- Entrades: 772
- Membre des de: dv. feb. 25, 2011 7:54 pm
Nines ja tinc noticies del laboratori...
Dels 19 n´hi ha dos que eren inmadurs i resumin Han fecundat 12 ovuls juju..pero esperarem a demà...haber com va.. m´ha dit que es numero bastant elevat que esta molt bé ^_^
ja ahir em van dir que ni habia 12 madurs, 4 que eren menys inmadurs i 3 que eren inmadurs del tot..
aixi que res esperarem que tirin endevant i que no tingui que cancelar la transfer :)
la noia del lavoratori m´ha dit que segueixi prenent tot el que man manat..
i que potser segurament será diumenge la transfer, pero jo vull ser prudent i fins demà..no vull ilusionar-me...esperarem a demà aveure com evolucionen...
Gràcies cuquis
Dels 19 n´hi ha dos que eren inmadurs i resumin Han fecundat 12 ovuls juju..pero esperarem a demà...haber com va.. m´ha dit que es numero bastant elevat que esta molt bé ^_^
ja ahir em van dir que ni habia 12 madurs, 4 que eren menys inmadurs i 3 que eren inmadurs del tot..
aixi que res esperarem que tirin endevant i que no tingui que cancelar la transfer :)
la noia del lavoratori m´ha dit que segueixi prenent tot el que man manat..
i que potser segurament será diumenge la transfer, pero jo vull ser prudent i fins demà..no vull ilusionar-me...esperarem a demà aveure com evolucionen...
Gràcies cuquis

14/3: empezamos
*** PACTE TAURUS***
Nime ,
Ariadniita27 , Lexi,
Zoui81
*** PACTE TAURUS***
Nime ,
Ariadniita27 , Lexi,
Zoui81- crisàlide
- :: zebra

- Entrades: 1350
- Membre des de: dv. oct. 22, 2010 2:00 pm
- Ubicació: Barcelona-Sant Andreu
- Contacta:
Boniques, res comentar-vos que la celebracio del nostre aniversari va acabar amb enfado, discussio i plors. Un desastre reines.Despres de treure el TO+ i fer el soparet guais vam acabar enfadats i sense fer deures. Aquest mati hem fet deures pero encara estavem rarots i clar, ha estat un pel forÇat aixi q suposo que ja he perdut un altre mes... Al mati m'he fet un nou TO i encara era positiu o quasi pero vaja, estan com estan les coses...
Sento no personalitzar pero no estic de massa humor avui... Molts petons a totes!
Sento no personalitzar pero no estic de massa humor avui... Molts petons a totes!
Comencem la cerca al juliol del 2011.... Aviam quan ve el cigru
My Ovulation Chart
BessonadaPacte de panxulina: Sephora
, Crisàlide, Mimi, Eliboni
, Gemma
, Llina
, Isa31
i Lacuca
!!!

My Ovulation Chart
BessonadaPacte de panxulina: Sephora
, Crisàlide, Mimi, Eliboni
, Gemma
, Llina
, Isa31
i Lacuca
!!!

Crisàlide molts ànims reina, encara esteu a la SW...segurament entre avui o demà ja estareu be i fareu una xinxeta que farà tremolar el terra! Encara no esta perdut!
Ariadniita espero que rebis la trucada meravellosa per fer la punció aviat! Demà, demapasat, dilluns...pero aviat!!! Creuare els dits!
Naraleta reina, encara estic amb les tempes baixetes... a veure si s'enfilen cap a munt jaaaaaa... Tu ja portes 10 dies de desespero, i de moment pinta molt be! Que segueixin ben altetes!!
Ventureta ja es comencen a enfilar aquestes tempes!! Si us ve de gust...remateu!!!jejeje
mimi82 bentornada ofialment a les gràfiques!!!!
Al&Bel gaudeix de la cata!! Quina enveja!
Zoui quines bones noticies!! tindreu un "finde" mogudet!!jejeej A per ell que no s'escapi!!!
Cuca84 quina pinta te la grafiiii!! Quins nervis!! Un donut?? Dos? jejej moltíssima sort!
Sarins reina no puc mirar la teva grafi!! No es l'enllaç correcte...can i help you?
Danu com ho portes?
Eni remateu aquesta SW!! Ja has començat amb la proge?
Mestressa on ets?? Com vas??
Mariajosecr quina pujada!!!
Jo estic baixa d'ànims no se ni perquè... una mica tot suposo... no trobo pis, ni feina, ni panxu... i estic una mica de baixo, a veure si m'animo una miqueta amb l'arribada del Leximen aquesta nit, tants viatges d'empresa...son una meeee...
Petonets grafikeitors!
Ariadniita espero que rebis la trucada meravellosa per fer la punció aviat! Demà, demapasat, dilluns...pero aviat!!! Creuare els dits!
Naraleta reina, encara estic amb les tempes baixetes... a veure si s'enfilen cap a munt jaaaaaa... Tu ja portes 10 dies de desespero, i de moment pinta molt be! Que segueixin ben altetes!!
Ventureta ja es comencen a enfilar aquestes tempes!! Si us ve de gust...remateu!!!jejeje
mimi82 bentornada ofialment a les gràfiques!!!!
Al&Bel gaudeix de la cata!! Quina enveja!
Zoui quines bones noticies!! tindreu un "finde" mogudet!!jejeej A per ell que no s'escapi!!!
Cuca84 quina pinta te la grafiiii!! Quins nervis!! Un donut?? Dos? jejej moltíssima sort!
Sarins reina no puc mirar la teva grafi!! No es l'enllaç correcte...can i help you?
Danu com ho portes?
Eni remateu aquesta SW!! Ja has començat amb la proge?
Mestressa on ets?? Com vas??
Mariajosecr quina pujada!!!
Jo estic baixa d'ànims no se ni perquè... una mica tot suposo... no trobo pis, ni feina, ni panxu... i estic una mica de baixo, a veure si m'animo una miqueta amb l'arribada del Leximen aquesta nit, tants viatges d'empresa...son una meeee...
Petonets grafikeitors!

Martí i Emma els meus petits
També m'han dit que una amiga s'ha quedat prenyi fa res, sense buscar-lo, que es prenia anticonceptives, que es va oblidar un dia i pam!
Estic contenta per ells, però em desanima una mica...
Estic contenta per ells, però em desanima una mica...
Martí i Emma els meus petits
crisàlide casundena, fot una ràbia això... però no ho donis per perdut ja veuràs com avui, les coses estan mes calmades i la reconciliació serà espectacular. Anims bonica.
ventureta no sabia que fer amb la progre i al final me l'he pres aquest matí, ell em va dir tb una al dia eh? però com havia llegit que algú els havien receptat 2 i 3 al dia, però potser es quan ja estas amb panxu...
naral i cuca vinga noies que ja esteu a la recta final, tan de bó poguem cantar +!!! que aquest mes van ben escassos.
adrianiita 12 ovuls, reina quina passada!! ja veuràs com et recuperaràs d'aquí a diumenge, que vagi mooooolt bé la transfer, ja ens explicaràs
morty guapetonaaaaaaaaaaa que fa molt que no et llegeixo, com estàs??
i de la bruixeta85 no en sabeu pas res? fa molt que no entra, estava amb el tema dels queixals, però suposo que ara ja deu estar a la recerca de panxu... potser necessita desconectar del SP...
lexi ostres noia, es que quan s'ajunta tot es una porqueria, i hi ha dies que tot es veu negra, però ja veuràs com amb l'arribada del leximan, t'animaràs. Una abraçada reina i a pensar en positiu, que segur que aconsegueixes tot el q et proposis.
ventureta no sabia que fer amb la progre i al final me l'he pres aquest matí, ell em va dir tb una al dia eh? però com havia llegit que algú els havien receptat 2 i 3 al dia, però potser es quan ja estas amb panxu...
naral i cuca vinga noies que ja esteu a la recta final, tan de bó poguem cantar +!!! que aquest mes van ben escassos.
adrianiita 12 ovuls, reina quina passada!! ja veuràs com et recuperaràs d'aquí a diumenge, que vagi mooooolt bé la transfer, ja ens explicaràs
morty guapetonaaaaaaaaaaa que fa molt que no et llegeixo, com estàs??
i de la bruixeta85 no en sabeu pas res? fa molt que no entra, estava amb el tema dels queixals, però suposo que ara ja deu estar a la recerca de panxu... potser necessita desconectar del SP...
lexi ostres noia, es que quan s'ajunta tot es una porqueria, i hi ha dies que tot es veu negra, però ja veuràs com amb l'arribada del leximan, t'animaràs. Una abraçada reina i a pensar en positiu, que segur que aconsegueixes tot el q et proposis.
27/8/12. Una nova oportunitat 4+2
13/9/12. Sentim el cor 6+5
19/10/12. 5,2 cm. plec nucal i os nasal ok- 11+5
19/11/12. 10,4 cm.ETS UN NEN! 16+2
18/12/12. Eco morfo. Martí, 345 gr i fas 15,8. 20+3
21/2/13. 1638 gr! 29+5
06/4/13. 2711 gr. 48cm, posició cefàlica. 36
02/05/13. El dia mes meravellós de les nostres vides. Neix en MARTÍ. 3310gr 50,5cm
Hola!
Crisàlide, bonica, ja veuras com la reconciliació serà espectacular!!!
Ja tinc l'arsenal de TO i TE! Al final m'han enviat 25 de cada!
jajajajaja! Ha estat divertit perquè aquest matí m'ha trucat la meva mare i em diu: "ha vingut la cartera i ha portat un paquet per tu! No sé què deu ser però ve de molt lluny!". M'he quedat parada perquè no havia posat pas l'adreça de casa els meus pares...però es veu que el paquet no cabia per la bústia i la dona ha reconegut el cognom i ho ha deixat a casa els meus pares! Sort que en el sobre no posa què hi ha a dins...
Ara tinc un dubte: quan començo a fer-me els TO? Estic a CD8, però tinc els cicles una mica irregulars. Bé, de fet no sé si són irregulars o llargs! He llegit a les instruccions que pots buscar la duració del cicle i llavors saber quin dia començar a fer-te els TO. Però...si no ho saps segur...quan començo? Com ho veieu si començo a fer-me'l el CD14? A veure què em recomaneu perquè vaig una mica perduda!!!
Gràcies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Una abraçada!!
Crisàlide, bonica, ja veuras com la reconciliació serà espectacular!!!
Ja tinc l'arsenal de TO i TE! Al final m'han enviat 25 de cada!
Ara tinc un dubte: quan començo a fer-me els TO? Estic a CD8, però tinc els cicles una mica irregulars. Bé, de fet no sé si són irregulars o llargs! He llegit a les instruccions que pots buscar la duració del cicle i llavors saber quin dia començar a fer-te els TO. Però...si no ho saps segur...quan començo? Com ho veieu si començo a fer-me'l el CD14? A veure què em recomaneu perquè vaig una mica perduda!!!
Gràcies!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Una abraçada!!
Silvya
La meva gràfica: http://www.fertilityfriend.com/home/3cf3e1
Prendre la decisió de tenir un fill és transcendental. Es tracta de decidir, per sempre, que el teu cor vagi caminant fora del teu cos. Elizabeth Stone.
MARTINA. 31-3-2013
Prendre la decisió de tenir un fill és transcendental. Es tracta de decidir, per sempre, que el teu cor vagi caminant fora del teu cos. Elizabeth Stone.
MARTINA. 31-3-2013
silvya si ets irregular jo començaria una mica abans del 14, compte com si fos el cicle mes curt i fes un parell de dies abans de la ovulació, per exemple si el cicle mes curt va ser de 24 dies, l'ovulació pel 12 doncs a partir del 10. Mes endevant, si et cal, que espero que no, ja aniries afinant.
27/8/12. Una nova oportunitat 4+2
13/9/12. Sentim el cor 6+5
19/10/12. 5,2 cm. plec nucal i os nasal ok- 11+5
19/11/12. 10,4 cm.ETS UN NEN! 16+2
18/12/12. Eco morfo. Martí, 345 gr i fas 15,8. 20+3
21/2/13. 1638 gr! 29+5
06/4/13. 2711 gr. 48cm, posició cefàlica. 36
02/05/13. El dia mes meravellós de les nostres vides. Neix en MARTÍ. 3310gr 50,5cm
Aix reinetes!!! que bé que per fi es divendres!!!!
Crisalide guapa, em sap greu que acabessiu enfadats la celebració. Suposo que la tensió de quan fa molt que busques acaba sortint... intenteu deixar correr l'aire i aprofiteu la reconciliació! si hi ha amor sempre es tira endavant!!!
Morty madalaine!!! com portes les punxades reina??? fins quan t'has de punxar??' explica, que ens tens abandonades!!!
Ariadnitaa això ja ho tens fet!!! 12 super ovuls!!!! que be!!!!
Petitprincep com ho portes boss?
cuca i Naral quines grafiques més xulesss!!!!!
Lexi Anims guapi!!! vinga que ja veuràs que aviat sortirà el sol!
!!! I l 'arribada del Leximan segur que t'àjudarà!!!!
Ventureta em sembla que aviat comences desespero ehh!!!
Al&bel guapi t'has de desestresssar ehh!!!
Jo, estic super feliç, tinc la sensació d'estar fent el correcte i de tenir la panxu més aprop! aix tant de bo!!!
a totes i bon finde!!!
Crisalide guapa, em sap greu que acabessiu enfadats la celebració. Suposo que la tensió de quan fa molt que busques acaba sortint... intenteu deixar correr l'aire i aprofiteu la reconciliació! si hi ha amor sempre es tira endavant!!!
Morty madalaine!!! com portes les punxades reina??? fins quan t'has de punxar??' explica, que ens tens abandonades!!!
Ariadnitaa això ja ho tens fet!!! 12 super ovuls!!!! que be!!!!
Petitprincep com ho portes boss?
cuca i Naral quines grafiques més xulesss!!!!!
Lexi Anims guapi!!! vinga que ja veuràs que aviat sortirà el sol!
!!! I l 'arribada del Leximan segur que t'àjudarà!!!!Ventureta em sembla que aviat comences desespero ehh!!!
Al&bel guapi t'has de desestresssar ehh!!!
Jo, estic super feliç, tinc la sensació d'estar fent el correcte i de tenir la panxu més aprop! aix tant de bo!!!
a totes i bon finde!!!- PetitPrincep79
- :: girafa

- Entrades: 2004
- Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm
Bona tarda!!!
Perdoneu la desconnexió, entre feina, estudis i ahir concert de'n Bruce estic baldada!!!
Mimi82!! Quina alegria treure't de la banqueta!!!!
Ostres Cuca84, sento aquest TE negatiu....No serà que no detecta l'hormona? Perque si comparem la gràfica amb la del mes anterior ihi ha molta diferència... No sé, deixa passar un parell de dies i si no apareix la maleïda
torna'l a fer. Era Clearblue o tira? Perque per experiència et puc dir que un TE de tira pot tardar en detectar l'hormona i si el mires al principi pot ser blanc i mirar-ho més tard i tenir ratlleta...Molts ànims!
Mentre no hi ha warry hi ha esperança!
Sarins, la temperatura varia d'una dona a una altra, i la pujada depen molt de la persona... Tu tranquila que en qüestions de desespero
la web de la gràfica et detectarà quin dia comença aquest. I la ovulació generalment baix un dia de sobte per després pujar
I
Ariadniita! Per una part genial aquest munt d'ovulitos però per l'altra, quina putada la reacció al·lèrgica
Com et trobes ara?
Zoui! Molt ben fet d'haber anat a parlar amb el gine! A veure si ara aquest
es decideix a fer un passeig i el teniu ben acorralat!
Naral, com et trobes? Algun símptoma???
Lexi com vas de menjadónuts? Deixa unes miques per les altres del 30 jejejeje
I reina, pensa que tot tard o d'hora es posa al seu lloc
I sense paraules lo d'aquesta amiga....a i també em va passar farà cosa d'un mes, una única xinxeta amb la parella i patam! I dient "preneu precaucions que mireu que m'ha passat!"
Mariajosecr qué maca aquesta gràfica! I la temperatura alteta!!
Ventureta, em sembla que demà em vindràs a fer companyia al desspero
Crisàlide cuca quin greu la celabració... a vegades no sé per que preparem coses amb il·lusió i vés a saber perqué es torça de mala manera
... Espero que se solucioni aviat
Eni, jo la proge esoerava la confirmació de la linea del FF, però vaja, mirant la gràfica has ovulat. Ara això si, la temperatura potser veuràs que és més alta ara que abans. I a veure si aconseguim una llentia ben arrapada!
Sylvia, si és el teu primer mes amb TO i ets irregukar, potser començaria sobre dia 10-12...però vaja, això una mica és un món....jo porto uns mesos ovulant entre CD10 i CD12! gairebé no e n'adono i patam! Ja estic desesperant!
Al&bel, espero que estiguis una mica menys estresada....
Danu, tot el TO negatiu no perdis pistonada! Molts deures!!!
Maria77!! Ex boss!!! Què fa la llentieta??????
Perdoneu la desconnexió, entre feina, estudis i ahir concert de'n Bruce estic baldada!!!
Mimi82!! Quina alegria treure't de la banqueta!!!!
Ostres Cuca84, sento aquest TE negatiu....No serà que no detecta l'hormona? Perque si comparem la gràfica amb la del mes anterior ihi ha molta diferència... No sé, deixa passar un parell de dies i si no apareix la maleïda
torna'l a fer. Era Clearblue o tira? Perque per experiència et puc dir que un TE de tira pot tardar en detectar l'hormona i si el mires al principi pot ser blanc i mirar-ho més tard i tenir ratlleta...Molts ànims!
Mentre no hi ha warry hi ha esperança!Sarins, la temperatura varia d'una dona a una altra, i la pujada depen molt de la persona... Tu tranquila que en qüestions de desespero
la web de la gràfica et detectarà quin dia comença aquest. I la ovulació generalment baix un dia de sobte per després pujar Ariadniita! Per una part genial aquest munt d'ovulitos però per l'altra, quina putada la reacció al·lèrgica
Zoui! Molt ben fet d'haber anat a parlar amb el gine! A veure si ara aquest
es decideix a fer un passeig i el teniu ben acorralat!
Naral, com et trobes? Algun símptoma???
Lexi com vas de menjadónuts? Deixa unes miques per les altres del 30 jejejeje
I reina, pensa que tot tard o d'hora es posa al seu lloc
I sense paraules lo d'aquesta amiga....a i també em va passar farà cosa d'un mes, una única xinxeta amb la parella i patam! I dient "preneu precaucions que mireu que m'ha passat!" Mariajosecr qué maca aquesta gràfica! I la temperatura alteta!!
Ventureta, em sembla que demà em vindràs a fer companyia al desspero
Crisàlide cuca quin greu la celabració... a vegades no sé per que preparem coses amb il·lusió i vés a saber perqué es torça de mala manera
... Espero que se solucioni aviat
Eni, jo la proge esoerava la confirmació de la linea del FF, però vaja, mirant la gràfica has ovulat. Ara això si, la temperatura potser veuràs que és més alta ara que abans. I a veure si aconseguim una llentia ben arrapada!
Sylvia, si és el teu primer mes amb TO i ets irregukar, potser començaria sobre dia 10-12...però vaja, això una mica és un món....jo porto uns mesos ovulant entre CD10 i CD12! gairebé no e n'adono i patam! Ja estic desesperant!
Al&bel, espero que estiguis una mica menys estresada....
Danu, tot el TO negatiu no perdis pistonada! Molts deures!!!

Maria77!! Ex boss!!! Què fa la llentieta??????

http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/
Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
PetitPrincep79, et va agradar el concert? Jo també hi era i va ser un no parar! Estic baldada!
Si, crec que començaré abans, perquè no sé ben bé quan ovulo i em fa por passar-me l'ovulació!! Que una cosa és passar al mes de Juny perquè no hem fet diana, però l'altre seria passar al mes de Juny perquè no he controlat l'ovulació i se'ns ha passat!!
Tot i així, la temperatura avui m'ha baixat...potser és per la cerveseta que vaig beure'm ahir (7 euros!!) i que vaig arribar a casa a les 3 de la matinada i no he dormit massa bé.... a veure què marca demà!
Petonets!
Si, crec que començaré abans, perquè no sé ben bé quan ovulo i em fa por passar-me l'ovulació!! Que una cosa és passar al mes de Juny perquè no hem fet diana, però l'altre seria passar al mes de Juny perquè no he controlat l'ovulació i se'ns ha passat!!
Tot i així, la temperatura avui m'ha baixat...potser és per la cerveseta que vaig beure'm ahir (7 euros!!) i que vaig arribar a casa a les 3 de la matinada i no he dormit massa bé.... a veure què marca demà!
Petonets!
Silvya
MARTINA. 31-3-2013
MARTINA. 31-3-2013
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 1 visitant
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |