una segona cesàrea! uff

Experiències i pors del moment més desitjat.

aguellpe
:: formigueta
Entrades: 74
Membre des de: dc. març 30, 2011 11:04 am

una segona cesàrea! uff

EntradaAutor: aguellpe » dv. maig 18, 2012 9:02 pm

Hola a totes,
Tinc un nen de tres anys que va nèixer per cesàrea perque al no posar-me de part me'l van induir i quan em van trencar aigües van sortir tenyides, així que va ser cesàrea d'urgències.
Ara estic de 38 setmanes i quan vaig anar dimarts al gine em va dir que si no em posava de part a les 40 setmanes, aquest cop no el podíem induir perque era perillós, que esperaríem fins la 41 i si no em posava de part repetiríem la cesàrea.
Em vaig quedar molt xafada perque tenia la il•lusió que aquest cop seria part normal, però diu que estic molt verda..

La familia i el meu marit em diuen que no em preocupi, que sigui com sigui lo important es que tot vagi bé i que estiguem tots dos bé, però no entenen el sentiment que puc tenir perque veig que no em posaré de part i tornarà a ser cesarea.
He pensat que potser algu sabia algun truc o alguna cosa que es pugui fer perque no hagi de ser finalment una cesàrea, alguna idea?
Gràcies!
lupitafriend
:: zebra
Entrades: 1685
Membre des de: dg. març 01, 2009 12:03 pm

Re: una segona cesàrea! uff

EntradaAutor: lupitafriend » ds. maig 19, 2012 7:48 am

trucs per posar.te de part n'hi ha varis, diria q hi ha d'haver algun post q en parli...
- caminar
- practicar sexe
- menjar xocolata...
q siguin certes o no ja no ho se...

nomes dir.te q a mi un dilluns em vani dir q estava molt verda i el dimarts a la nit vaig iniciar el part, aixi q tranquila, q mai se sap!
Imatge

Imatge

Imatge
Niu
:: girafa
Entrades: 2559
Membre des de: dj. abr. 27, 2006 7:27 pm

EntradaAutor: Niu » ds. maig 19, 2012 8:57 am

Jo el primer va ser cesària per no dilatar ni posar-me de part tant sols. El segon vaig fer homeopatia per posar-me de part i dilatar i el vaig tenir.
Muntcat
:: conillet
:: conillet
Entrades: 357
Membre des de: dl. gen. 12, 2009 5:27 pm

EntradaAutor: Muntcat » ds. maig 19, 2012 9:05 am

De tota manera, tampoc li donis moltes voltes, serà el que serà. Jo he tingut els dos per cessària. El primer per inducció a la setmana 42, que després de 8 hores no vaig dilatar gens. Amb el segon, em poso de part i em fan cessària d'urgència per patiment fetal.
L'important és que neixin bé i estiguin ben sans!
Imatge
Irinna
Entrades: 2053
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 7:36 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Irinna » ds. maig 19, 2012 9:29 am

Ostres... mira, jo vaig tenir una primera cesària d'urgències amb la meva primera filla. Amb aquest segon embaràs em van dir que farien tot el possible per a no tenir que passar per a una segona cesària. La nena no volia sortir i a les 42 setmanes me'l van provocar i vaig acabar amb un part natural.
A mi el que em va dir es que ho havíem d'intentar i que només acabaria amb cesària si passaven moltes hores d'inducció que aleshores si que per seguretat me la farien.

la meva opinió eh...! em sembla que tiren massa pel dret a l'hora de fer una cesària i que si contrastes opinions veuràs que una cesària anterior no implica una segona cesària!!!!!!!
llumer
:: dofí
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm
Ubicació: el vallès occidental

EntradaAutor: llumer » ds. maig 19, 2012 9:48 am

les meves dues també han sigut cesaria. LA segona volia que fos part vaginal, pero va acabar cessaria perque despres de 6 hoers no dilatava gens i tenia la bossa trencada...
Jo vaig trucar a la homeopata perque em dones algo per posar-me de part quan s'acostava la data limit que tenia perque fos cessaria programada, i ella em va dir que el millor: SEXE...
Prova-ho, es gratis!!!! jeje!
musica
Entrades: 3478
Membre des de: dv. ago. 25, 2006 12:38 pm

EntradaAutor: musica » ds. maig 19, 2012 3:33 pm

aguellpe, de vegades quan et fan un tacte cap al final de l'embaràs, desencadena en treball de part....
Imatge

Imatge

EntradaAutor: aguellpe » ds. maig 19, 2012 4:33 pm

Moltes gràcies a totes per les vostres experiencies, esperaré fins arribar a la 40 i si em diuen de fer cesàrea faré el que dieu que és gratis, je,je, a veure si desencadena el part. Sino doncs una altra cesàrea.
Londonbaby
Entrades: 1074
Membre des de: dg. oct. 07, 2007 11:13 am

EntradaAutor: Londonbaby » dg. maig 20, 2012 7:36 am

Hola aguellpe!

la veritat és que ja et parlin d'una segona cesàrea ha de se molt dur! Jo ho vaig passar molt malament amb la meva a nivell emocional.

Mira et poso un extracte del blog de la Inma Marcos, com "ajudar" al part, però deixa molt clar que només funcionarà si el nen ja està ajudant des dins també, et poso el resum si vols llegir més acuradament l'article està al blog.

(...)No son acciones para provocar el parto, solo para propiciarlo. En general
todos estos métodos aumentan su eficacia si se realizan al anochecer. Ya que la
noche en si misma propicia el inicio de los partos.

1) Es importante relajarse(...)

2) Iros al cine a ver una película de risa, es importante que te rías mucho.
Suele ser muy eficaz si te sueltas, te aflojas, te olvidas por un rato de todo y
dejas de usar intensamente tu cerebro moderno pensante, entonces se dispara el
primitivo que te hace parir.

3) Para remate, al volver del cine relaciones sexuales. Si puede ser con
orgasmo mejor. Y si durante te estimulan los pezones mejor aun.

4) Andar por la montaña por terreno irregular, o bajar escaleras de lado si eso
no es posible. Bailar haciendo rotar las caderas. Todo ello puede ayudar a tu
bebé a descender y encajarse, presionando así el cuello uterino y ayudando a
segregar oxitocina.

5) Ritual en la bañera con Hierba Luisa caliente.(...)

6) Tomar una taza de chocolate caliente negro, (...)
7) Infusión de canela: (...)a.

8) Estimula tus pezones. (...)

10) Acupuntura(...)

11) Reflexología podal(...)

12) Tomar aceite de ricino: Se compra en farmacia, es muy barato, lo suelen
vender en botes de 25ml, pero has de tomar unos 40ml. Si pesas más de 80kg es
mejor que tomes 50ml. Tómalo junto con algún zumo para disimular su mal sabor y
hazlo por la tarde, sobre las 17h o 18h. Pues es más efectivo si empieza a actuar
por la noche. Al cabo de 3 o 4 horas empezarás a tener retortijones y ganas de ir
al baño, defecarás en abundancia varias veces.(...)

Aleix 22-12-2009 Cesària innecessària
Martina 2-2-2013 PVDC a casa
pampalluga
:: puça
:: puça
Entrades: 17
Membre des de: dj. nov. 17, 2011 10:51 am

EntradaAutor: pampalluga » dg. maig 20, 2012 12:01 pm

Hola guapa, potser m'equivoco però aquestes paraules em sonem molt a privada, el meu primer fill va neixer x cessaria i molt malament a un prestigios hospital privat de BCN pq tenien pressa, actualment estem cercant el nostre 2n fill i tinc molt clar q dure l'embaras i parire a la SS x molt q no tinguis tants " luxes" i la situacio estigui com esta ara, si fos el cas q vagis pel privat, malgrat l'avancat estat del teu embarac em planetejaria canviar a un public amb protocol de part natural... Si no es el cas, no he dit res. 

Com sigui, et desitjo q et vagi el millor possible i confía en el teu cos!

Una abracada plena d'energia!
Yaiza202
:: lleona
:: lleona
Entrades: 939
Membre des de: dl. set. 22, 2008 2:45 pm
Contacta:

EntradaAutor: Yaiza202 » dg. maig 20, 2012 6:51 pm

Hola!!!!

Ufffff imagina't jo tinc la tercera cesarea d'aqui dos setmanes................i xafada es poc.....
La meva primera va ser per inducció també i per no dilatar Cesarea, la segona em van donar 6h per dilatar, m'ho van induïr també i vaig tindre de nou Cesarea, aquesta segona a sigut molt dur, anava mentalitzada d'un part vaginal i psicologicament em va deixar pel terra, amb aquest embaras m'ho van dir desde primers q seria Cesarea Programada i ho vaig portant com puc, hi ha dies bons i dolents......
El meu consell esque no idealitzis el teu part perque sera el que tingui que ser, i contra això no podem fer res, camina (jo camino 5h diaries), sexe, infusions de fulles de frambuesa, homeopatia, i sempre fer coses q ajuda a tindre contraccions, espero que tinguis sort nena, i que surti com tu vols
aguellpe

EntradaAutor: aguellpe » dg. maig 20, 2012 7:03 pm

pampalluga ha escrit:Hola guapa, potser m'equivoco però aquestes paraules em sonem molt a privada, el meu primer fill va neixer x cessaria i molt malament a un prestigios hospital privat de BCN pq tenien pressa, actualment estem cercant el nostre 2n fill i tinc molt clar q dure l'embaras i parire a la SS x molt q no tinguis tants " luxes" i la situacio estigui com esta ara, si fos el cas q vagis pel privat, malgrat l'avancat estat del teu embarac em planetejaria canviar a un public amb protocol de part natural... Si no es el cas, no he dit res. 

Com sigui, et desitjo q et vagi el millor possible i confía en el teu cos!

Una abracada plena d'energia!

El fet de no pensar en anar per la SS és perque l'hospital que em tocaria està lluny de casa i per venir la familia a veure'm està força complicat, la privada està gairebé al costat de casa.
Una altra cosa negativa de la publica ès perque he sentit tanta gent que ha anat a aquest hospital i despres de moltes hores intentant dilatar els hi han acabat fent cesàrea i aixô em fa por perque acabes de la mateixa manera que si hagués anat per lo privat.
mordor
:: granota
:: granota
Entrades: 237
Membre des de: ds. nov. 13, 2010 5:09 pm

EntradaAutor: mordor » dg. maig 20, 2012 10:10 pm

Jo també vaig tenir el primer per cesàrea per patiment fetal després d'una inducció, epl segon el mei ginecòleg diu que no hi ha d'haver cap problema en un part vaginal ja que no te perque repetir-se, però si fos així no em suposaria cap trauma, per mi el primer és el benestar del meu fill. Suposo que el fet de no haver idealitzat en part en cap moment m'ha ajudat a veure les coses amb filosofia...
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dg. maig 27, 2012 11:54 pm

He tingut als meus dos fills a la privada i el primer va acabar en cesària per patiment fetal; el meu gine va apurar al màxim per tal d'intentar part vaginal, però no va ser possible, apurar més, era perillós. Des del primer moment em va dir que, pel motiu que va ser la meva cesària, no tenia perquè acabar igual un segon part i així va ser.

Amb això, vull dir dues coses: que a la privada no es fan cesàries a dojo (almenys no a totes) i que, en tot cas depèn més del metge que no pas de la Clínica o Hospital i que un part vaginal després de cesària és possible.

Per a accelerar el procés, jo també et recomano sexe, xocolata i riure molt i amb ganes :-D . De fet, quan em vaig posar de part del meu fill, era mentre veiem "Resacón en las Vegas" acompanyats d'una caixeta de Ferrero que ens vam cruspir sencera :-D .
aguellpe

EntradaAutor: aguellpe » dg. juny 03, 2012 3:43 pm

Hola a totes!
Volia compartir amb vosaltres que finalment no ha estat una segona cesarea!!!sino part vaginal amb espàtules, així que estic super contenta! El part va durar cinc horetes i va anar super bé!
Així que les que us trobeu amb la mateixa situació que jo animeu-vos que les coses a vegades van com un vol i a una clinica privada, a l'hospital general de Catalunya! El meu gine va fer tot el possible perque el part evolucionés bé i estic molt contenta
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dc. juny 06, 2012 11:49 pm

Enhorabona, aguellpe! Me n'alegro molt que hagis pogut tenir un part vaginal i que tot hagi anat bé :ok:
Helia
Entrades: 2289
Membre des de: dv. gen. 30, 2009 12:37 pm

EntradaAutor: Helia » dc. juny 20, 2012 11:05 am

Enhorabona, aguellpe!! Me n'alegro molt que hagis tingut un PVDC!! >.-<:
ImatgeImatge
Imatge

Torna a “El part”

Qui està connectat