NUMERO DE TOMES EN UN BEBE

Problemes durant l'embaràs.
Tutty29
:: zebra
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

NUMERO DE TOMES EN UN BEBE

EntradaAutor: Tutty29 » ds. maig 19, 2012 11:15 am

Hola marones!!Tinc un bebe de quasi 4 mesos i m'agradaria saber si el numero de tomes encara son a demanda o se l'hi ha de marcar un horari ? per exemple, una al mati, mig mati, dinar, mitja tarda i sopar. Durant el dia pren el bibero de LA de 150ml i poden passar 3 hores que torna a tenir gana. Ja l'hi he provat de fer el bibero de 180ml, pero no vull insistir si no en vol.
Estic una mica perduda.
pesol
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2106
Membre des de: dl. juny 29, 2009 3:15 pm

Re: NUMERO DE TOMES EN UN BEBE

EntradaAutor: pesol » ds. maig 19, 2012 11:43 am

Primer de tot potser posaria aquesta consulta a la secció "la llet" de 0 a 12 mesos. Aquest apartat és per altres coses. Demana a en Toni que ho canvïi. :ok:

I referent a la teva consulta... En principi, tant si és LA o LM hauria de ser sempre a demanda. Si vols provar d'establir un horari per la teva comoditat prova-ho! Si al teu fill no li està bé ja t'ho farà saber! No el forcis a menjar, que mengi per la gana que té, no més. Després hi ha alts índexs d'obesitat infantil i encara ens preguntem perquè! Si sempre els fem menjar una mica més de la gana que tenen, quan creixin faran el mateix.

Jo em deixaria estar d'horaris i em guiaria pel que sol.licita el teu fill

Sort!
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

EntradaAutor: neuetes » ds. maig 19, 2012 12:10 pm

Tant els bebés, com els nens i com els adults no sempre tenim la mateixa gana cada dia ni tampoc al llarg del dia. Per tant, si veus que al migdia et menja més que a la tarda o al vespre no t'agobiis, que és normal. És el que diu la pesol, tot és a demanda.
Sandie74
:: lleona
:: lleona
Entrades: 989
Membre des de: dc. jul. 27, 2011 11:17 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: Sandie74 » ds. maig 19, 2012 1:09 pm

Les meves nenes de gairebé 4 mesos prenen 180 de bibe i, segons indica el pot de la llet, han de ser 5 tomes al dia. Aprox. per tant, 1 cada 5 hores. Però hi ha vegades que a les 4 hores ja tenen gana i els hi dono i , en canvi,a la nit poden dormir 8 ó 9 hores sense demanar-ne.
sandra77
:: granota
:: granota
Entrades: 221
Membre des de: dl. feb. 25, 2008 11:40 am
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: sandra77 » ds. maig 19, 2012 3:12 pm

Segons la pediatra diu que encara no hi ha horaris. cada 3 hores està bé però si vol abans doncs abans. te quasi 4 mesos i menja uns 120, costa que s'ho acabi, però ens diuen que mentres agafi pes no ens preocupem. cada nen és un mon.
Tutty29
Entrades: 1819
Membre des de: dg. gen. 16, 2011 6:12 pm

EntradaAutor: Tutty29 » ds. maig 19, 2012 4:49 pm

Gràcies noies!!
Sandie74.El meun nen el poso a dormir per allà les 20:00 del vesprè i no es torna a despertar fins les 03:00, cada bebe és un món.

Torna a “Quan les coses no van bé”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::