Úter arcuat

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
lilianna
:: rateta
Entrades: 154
Membre des de: dv. maig 18, 2012 8:15 pm

Úter arcuat

EntradaAutor: lilianna » ds. maig 19, 2012 9:28 am

Hola,

Sóc nova per aquí, i és que encara no ens hem posat a fer els deures per buscar un embaràs, però aquesta setmana vaig anar a la ginecòloga per comentar-li que tenim ganes de començar a buscar i en la eco vaginal em va dir que tenia l'úter arcuat, no hi va donar més importància... però buscant per internet he vist que hi ha gent que diu que és causa d'abortaments i parts prematurs! Algú té l'úter així? Què us han dit?

Moltes gràcies!
Imatge
Sandie74
:: lleona
:: lleona
Entrades: 989
Membre des de: dc. jul. 27, 2011 11:17 am
Ubicació: Barcelona

Re: Úter arcuat

EntradaAutor: Sandie74 » ds. maig 19, 2012 1:06 pm

Hola Lilianna,

jo tinc l´uter lleugerament arcuat, és a dir, amb una espècie de punxa o mini tabic a la part d´adalt. Sembla ser que hi ha més o menys graus d´arcuat, el meu l´és poc.
Jo abans de tenir les meves bessones vaig tenir dos abortaments. Arrel del segon, em van fer moltes proves i va ser quan em van detectar l ´uter arcuat. En les mil ecos que m´havien fet abans ( de fet, des de que era adolescent que en les revisions em feien ecos) mai m´ho havien vist.
En el meu cas, no m´han pogut assegurar que la causa dels abortaments fos aquest tipus d´úter. Ara, sempre que hi ha alguna malformació a l úter, per petita que sigui, si tens la mala sort que l´embrionet s´enganxi en aquest tros, pot donar-se el cas que hi hagi menys vascularització i que, per tant, l´embaràs no tiri endavant molt aviat.
REspecte als parts prematurs, les meves filles al ser bessones vaig tenir-les a la setmana 37, però no per culpa de la forma de l´uter, així que no sé què dir-te si pot provocar prematuritat. ÉS possible que si el tabic és gran faci´la capacitat de l´uter més petita, per tant, provocar parts prematurs.

Ja et dic, si la gine no li ha donat importància, vol dir que la teva "malformació" és tant petita que no t´ha d´amuinar i no té pq donar-te cap mena de problemes. Pensa que hi ha noies que el tabic els arriba a dividir l ´uter en dos i s´han d´operar per poder tirar endavant un embaràs. Per sort, avui dia, hi ha solució per gairebé tot.
No facis cas a la informació que vegis per internet pq gairebé sempre és castrofista. Tu has de fer cas al que et digui la teva gine.Si ella hagués vist que et podia portar problemes t´hagués fet fer alguna altra prova complementària.

Així que mans a l´obra!!!!!! :p-)
lilianna

EntradaAutor: lilianna » ds. maig 19, 2012 1:46 pm

Moltes gràcies per respondre, la veritat és que no li vaig donar cap importància, fins arribar a casa... això d'internet a vegades és perillós! Ella em va comentar que tenia l'úter en forma de cor, i ja està, no va dir res més ni de proves ni de res... Bé, val més no preocupar-se abans d'hora! :-o00m De totes maneres quan hi torni (espero que amb bones notícies) li tornaré a comentar i que m'ho expliqui bé.

Sandie74 ha escrit:Hola Lilianna,

jo tinc l´uter lleugerament arcuat, és a dir, amb una espècie de punxa o mini tabic a la part d´adalt. Sembla ser que hi ha més o menys graus d´arcuat, el meu l´és poc.
Jo abans de tenir les meves bessones vaig tenir dos abortaments. Arrel del segon, em van fer moltes proves i va ser quan em van detectar l ´uter arcuat. En les mil ecos que m´havien fet abans ( de fet, des de que era adolescent que en les revisions em feien ecos) mai m´ho havien vist.
En el meu cas, no m´han pogut assegurar que la causa dels abortaments fos aquest tipus d´úter. Ara, sempre que hi ha alguna malformació a l úter, per petita que sigui, si tens la mala sort que l´embrionet s´enganxi en aquest tros, pot donar-se el cas que hi hagi menys vascularització i que, per tant, l´embaràs no tiri endavant molt aviat.
REspecte als parts prematurs, les meves filles al ser bessones vaig tenir-les a la setmana 37, però no per culpa de la forma de l´uter, així que no sé què dir-te si pot provocar prematuritat. ÉS possible que si el tabic és gran faci´la capacitat de l´uter més petita, per tant, provocar parts prematurs.

Ja et dic, si la gine no li ha donat importància, vol dir que la teva "malformació" és tant petita que no t´ha d´amuinar i no té pq donar-te cap mena de problemes. Pensa que hi ha noies que el tabic els arriba a dividir l ´uter en dos i s´han d´operar per poder tirar endavant un embaràs. Per sort, avui dia, hi ha solució per gairebé tot.
No facis cas a la informació que vegis per internet pq gairebé sempre és castrofista. Tu has de fer cas al que et digui la teva gine.Si ella hagués vist que et podia portar problemes t´hagués fet fer alguna altra prova complementària.

Així que mans a l´obra!!!!!! :p-)
Imatge
LLuna22
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1197
Membre des de: dj. oct. 01, 2009 5:54 pm

EntradaAutor: LLuna22 » ds. maig 19, 2012 7:44 pm

J
LLuna22 l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 01, 2012 9:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
lilianna

EntradaAutor: lilianna » dg. maig 20, 2012 4:04 pm

Ostres, doncs em quedo més tranquil·la! Gràcies per comentar-ho!

LLuna22 ha escrit:Jo també el tinc arcuat i la meva filla ja té dos anys. No vaig tenir més problemes que va néixer abans per causa de la placenta que no l'alimentava prou bé, però això seria més causa de l'edat que no pas de la forma de l'uter. Segur que no serà cap impediment pel teu embaràs. Bona sort!
Imatge
LLESCA1981
:: puça
:: puça
Entrades: 10
Membre des de: dl. abr. 23, 2012 6:41 pm

EntradaAutor: LLESCA1981 » dv. maig 25, 2012 5:11 pm

Hola, aquest úter no té cap problema... tu tranquil·la!!
Jo tinc un suposat bicorn unicollis amb septe i té risc de premetur i avortament...(dic suposat pk m'han dit tres noms d'úter diferents i conseqüències diferents.... jo estava de quasi 10 setmanes i dilluns el vaig perdre i resulta que quasi segur que no és pel meu úter.... sinó que es va parar el cor com passa a molta gent!!!!

Tu tranquil·la i endavant!!!!!
lilianna

EntradaAutor: lilianna » dj. maig 31, 2012 2:29 pm

Ostres... em sap molt greu! Però gràcies per comentar-ho de totes maneres, malauradament aquestes coses passen per molts motius...

LLESCA1981 ha escrit:Hola, aquest úter no té cap problema... tu tranquil·la!!
Jo tinc un suposat bicorn unicollis amb septe i té risc de premetur i avortament...(dic suposat pk m'han dit tres noms d'úter diferents i conseqüències diferents.... jo estava de quasi 10 setmanes i dilluns el vaig perdre i resulta que quasi segur que no és pel meu úter.... sinó que es va parar el cor com passa a molta gent!!!!

Tu tranquil·la i endavant!!!!!
Imatge

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 8 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::