La primera IA

Tractaments, clíniques, medicaments..
Numi
:: puça
Entrades: 32
Membre des de: dj. ago. 19, 2010 6:30 pm

Re: La primera IA

EntradaAutor: Numi » dt. maig 22, 2012 5:07 am

jo estic betaesperant, de la meva primera IA. Fins el 2-3 de juny! Uffff
Bon dia i molts ànims a totes!!!
mima2008
:: zebra
Entrades: 1325
Membre des de: dv. gen. 29, 2010 4:36 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: mima2008 » dt. maig 22, 2012 6:25 am

Atram, nenaaaaa ho veus!! Al final han volgut crèixer, me'n alegro molt xtu! Molta molta sort akesta vegada!!
Imatge
peueta
:: gosset
Entrades: 465
Membre des de: dv. jul. 15, 2011 12:03 pm

EntradaAutor: peueta » dt. maig 22, 2012 2:38 pm

Hola, ara he sortit del gine i IA cancelada per hiperstimulacio. Estic desanimada pk aixo significa k a part de perdre akest cicle, es kasi segur que tb el proxim.

A alguna li ha pasat i em pot explicar la seva experiencia ho agrairia pk aixi ja maniria mentalitzant del k a de venir.

Perdoneu k no personalitzi pero primer necessito animarme.

Sort a totes
Imatge
cargol
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 6:43 am

EntradaAutor: cargol » dt. maig 22, 2012 2:50 pm

Ostres PEUETA em sap molt greu....però no puc ajudar-te, tot just és la meva 2ona IA i la primera només vaig fer un foli i mira que va costar. No t'ha dit res el gine del següent pas? però que no ho van veure abans i poder baixar la dosis o això surt d'un dia per l'altre? ho sento però és que no en tinc ni idea.
l'altre IA amb quants vas anar? amb 2? i la medicació has fet la mateixa?
ai sembla un interrogatori, però és per saber com va.

ànims i ja veuràs com només et perdràs un cicle.
2 IAs -
1 FIV +++ 598!!
5/9 - 1era eco- hi ha dos sacs!!!
comencem un nou camí!!!
Imatge
peueta

EntradaAutor: peueta » dt. maig 22, 2012 6:11 pm

cargol ha escrit:Ostres PEUETA em sap molt greu....però no puc ajudar-te, tot just és la meva 2ona IA i la primera només vaig fer un foli i mira que va costar. No t'ha dit res el gine del següent pas? però que no ho van veure abans i poder baixar la dosis o això surt d'un dia per l'altre? ho sento però és que no en tinc ni idea.
l'altre IA amb quants vas anar? amb 2? i la medicació has fet la mateixa?
ai sembla un interrogatori, però és per saber com va.

ànims i ja veuràs com només et perdràs un cicle.

hola cargol! doncs a la 1a IA vaig fer 2 folis ben guapos, crec k feien 22mm aprox però aquesta va decidir augmentar-me la dosi i ara en tinc 5 en un costat i 7 a l'altre i diu k no s'atreveix pk podria sortir un embaràs multiple i k millor cancelar el tractament. tb m'ha dit que la majoria de folis desapareixeran però que segur que algun s'enquistarà i k llavors hauré de prendre anticonceptives per fer k desapareixin. o sigui, k no se kuan faré la 2a IA i estic de baixón total. prou dificil es arribar aqui com pk ara ens surtin mes pals a les rodes.
bé, dema ja estaré millor però avui estic deprimida però com totes, tiraré endavant i seguiré lluitant.

i tu, kuan et fas la 2a IA? et desitjo molta sort a tu i a totes
Imatge
evonsieta
Entrades: 36
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:56 pm

EntradaAutor: evonsieta » dt. maig 22, 2012 6:38 pm

ATRAM com anat la inse? espere que molt bé. Mira ara ja a betadesesperar!! Al final en quants folicles has anat?
ESTRELLA com va la betaespera?....desesperant suposo.
MONTY eres un solet, ja saps, d’ací no rés estem ahí fen-te companyia, que tenim que estar totes ben grossetes este estiu, jeje.
MIMA senc el negatiu, i ixe Xof, l’ha de canviar per alegria.Vinga anima’t k ja vas a començar altre cop.
NUMI i LLUNA benvingudes!! Lluna, jo també em vaig fer el primer control als 7 dies de punxar-me, en cada centre funciona d’una manera. Jo vaig per la SS.
BIRA k bé!! ja estàs altra volta amb les punxades!! m’imagine el contenta que estás per poder començar de nou. Jo tampoc em pensava que estaria tan contenta per tornar a punxar-me.
PENSAMENT m’alegra veure que ja estàs en entusiasme pensant en la 2ªIA. Vinga, k això ja està ahí! Jo pensava el mateix fa un mes, i mira, ja m’ha arribat. El temps passa volant, i a més, com tú dius, igual….sona la flauta.
CARGOL, jo també utilitze Fostipur75, m’alegra saber algú que gasta el mateix. Jo pel que vaig sentir el dilluns a la Eco de control, la ginecòloga va dir paraules textuals “… es que el Fostipur va más lento…”. Jo la 1ªIA vaig fer 9 punxades, la 2ªIA 6 punxades, i aquesta 3ª de moment faré 8 punxades. Que bé, serem betaesperants quasi al mateix temps ¡!
PEUETA senc molt el que t’ha passat. Tampoc entenc pq et van pujat la dosi, si la 1ª IA havia anat bé, a voltes…. no entenc estos metges. Molts ànims, i d’ací no rés, a començar la 2ªIA!! Vinga ànim, k hui ho veus tot molt negre, però d’ací uns dies ho veuràs tot diferent.
Lluna29
Membre des de: dt. abr. 24, 2012 7:19 pm

EntradaAutor: Lluna29 » dt. maig 22, 2012 7:07 pm

Hola noies!! Moltes gràcies a totes per la rebuda i per les respostes, m'han deixat més tranquila...
Avui he parlat amb la meva doctora i demà començo amb les punxades!! i el dimarts primer control, ai quins nervis. em pensava que aquest moment no arribaria mai.

Peueta, molts ànims!! ja se que ara és molt dificil, jo el cicle passat em pensava que ja podia començar i em van dir que m'havia d'esperar al següent cicle, i deu meu quin cicle més llarggg, se m'ha fet etern, de les ansies que tenia per començar. Però tranquila que tot arriba, intenta distreure't. Ja se que es molt fàcil dir-ho, però en serio, molts anims!

A les que esteu desesperant molta pàciencia i molta sort!!
bira
:: papallona
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 5:53 pm

EntradaAutor: bira » dt. maig 22, 2012 7:18 pm

Hola noies!

Evonsieta: que bé que també hagis tornat a començar, aquest cop pinta millor, no? ojala hi hagi molta sort!

Peueta: sento molt el que t'ha passat! A mi em va passar el mateix en el segon intent d'IA. Jo tinc el ovaris poliquistics i la primera IA vaig fer un foli i a la segona van creixer 6 en un i 8 en l'altre, i també m'ho van cancel·lar. Hem van dir de fer un mes de descans i al pròxim ja vaig tornar a començar. El meu cas va ser una hiperestimulació lleu, no tenia líquid escampat però sí que vaig haver de fer una setmana de repòs a casa, ja que els ovaris estan molt grans i endolorits. Els metges t'han de trobar la dosis que et vagi millor, segurament et baixaran la dosis a la mitad i després sempre poden anar augmentant. Al principi estas fatal emocionalment i físicament, però ja veuràs com amb els dies t'aniras trobant millor. T'envio molt ànims!!!! ja veuràs com en el pròxim intent tot anirà bé!

Com aneu les altres? jo demà tinc primer control!!
atram31
:: peixet
Entrades: 270
Membre des de: dg. ago. 15, 2010 12:48 pm

EntradaAutor: atram31 » dt. maig 22, 2012 8:25 pm

Hola noies!!

Ja tinc la 1ra IA feta, demà la 2na i a betaesperar!!! al final no se quans en total. Ahir tenia un de 21 i un 17 i dp en tenia un 4 o 5 mes de 15 i 14. Que poder fins avui han crescut alguns més. Bueno amb que en quedi un o dos ja em conformo jeje!!!

Pues res ara toca creuar els dits pq aquest sigui el bo!!

Que tal aneu la resta???

Estrella que tal vas tu??? a vere si aguanta el doloret de pits fins al final....
Imatge
Imatge
mima2008

EntradaAutor: mima2008 » dc. maig 23, 2012 1:20 pm

Qtal noies?
Ei atram31, creuarem els dits xq sigui akesta la bona! Jo ahir vaig començar amb les punxades altre cop, espero q com tu, ho aconseguim a la segona... :ok:
Bira, ja has anat al control, qtal?
Lluna29, anem igual, jo vaig començar ahir les punxades i dimarts tb el control!
Evonsieta com ho portes tu?
Peueta, reina quin greu... jo vaig per la segona i no m'ha canviat la dosis, segueix tot igual... Abans d fer IA, em vaig pendre l'omifin i em va cerar hiperstimulació tb.. sé el q és... Molts i molts ànims q ja veuras com tot s'arregla!
Petonets per a totes!
Imatge
cargol

EntradaAutor: cargol » dc. maig 23, 2012 3:06 pm

Noies vaig triar el nick tal i com van els meu folicles! el dr m'ha dit avui que estic molt verda encara, que tot just en tinc un de 12!!i ja fa la tira de dies que em punxo, però que no vol apujar-me la dosis pq com tinc poliquistics potser després en faig masses...o sigui que a seguir punxant fins divendres a veure que tal vaig. M'ha dit que espera fer-me la setmana vinent la segona IA, però també em va dir la passada que a finals d'aquesta, vol dir que...paciència cargol, paciència.

les betaesperants que ens dieu??? esteu molt perdudes!
Ànims i forces positius, que els necessitem.
2 IAs -
1 FIV +++ 598!!
comencem un nou camí!!!
Imatge
MONTY
Entrades: 260
Membre des de: ds. nov. 26, 2011 5:57 pm

EntradaAutor: MONTY » dc. maig 23, 2012 3:17 pm

...
MONTY l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. des. 18, 2012 12:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
peueta

EntradaAutor: peueta » dc. maig 23, 2012 3:19 pm

atram31 ha escrit:Hola noies!!

Ja tinc la 1ra IA feta, demà la 2na i a betaesperar!!! al final no se quans en total. Ahir tenia un de 21 i un 17 i dp en tenia un 4 o 5 mes de 15 i 14. Que poder fins avui han crescut alguns més. Bueno amb que en quedi un o dos ja em conformo jeje!!!

Pues res ara toca creuar els dits pq aquest sigui el bo!!

Que tal aneu la resta???

Estrella que tal vas tu??? a vere si aguanta el doloret de pits fins al final....

hola, moltes gràcies per els ànims! avui encara estic de baixón però ja m'anirà passant.
Atram31, molta sort amb la 2ª IA i molta paciència.
Cargol, a tu et creixen a poc a poc els folis i a mi massa ràpid. hauràs de tenir paciencia però per lo menys no perdras el cicle.
mima2008,bira, evonsieta, numi i lluna 29, us desitjo ue tingueu molta sort!

i a totes les demés, a veure si ens doneu alguna alegria ben aviadet que estem faltes de noticies positives.
Imatge
pensament
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dc. abr. 04, 2012 12:23 pm

EntradaAutor: pensament » dv. maig 25, 2012 6:17 am

Bon dia a totes!!
Peueta: ostrens quina p---! Però bueno lo positiu és que respons molt bé als tractaments, així que quan trobin la dosificació que se t'escau segur que anirà bé. Ànims!!

A totes les beta-esperants: paciència pq a mi se'm va fer eteeeeeeeeeeern. Aviam qui és la primera a fer-se la beta,?? estic una mica desconectada però m'encanta està pendent de vosaltres
Atram: Aviam si faràs un equip de futbol ehh?je, je,

Jo tinc notícies, aviam què en penseu: fins ara he anat pagant, i ara la 2na IA em tocava en teoria a mitjans de juny. Però ahir vaig trucar a la seguretat social per fer el xafarder i mirar com anava la llista d'espera, doncs bé: Es veu que sóc la pròmixa!!!!!! que no hi ha ningú més davant meu. Llavors li vaig preguntar si em trucarien abans del 2 de juny doncs és quan m'ha de venir la warry i podri aprofitar fer-me la 2na IA el juny per la SS i just quan tinc vacances, però em va dir: - UFF, no, no abans del 2 de juny segur que no et truquen per fer la 1era visita. I jo no entenc res: CORDONS, si sóc la primera pq no em donen hora ja!!!, em fan receptes i a la pròxima regla ja podem començar???
Ara el dubte és: agafo paciència i tinc Fe, i espero definitivament que em truquin de la SS i amb una mica de sort el Juliol o a l'agost ja me la faran? o Tiro pel dret igualment per lo privat, arriscant-me a que si paral·lelament, altrament dit LLEI de MURPHI, em truquen de la SS, em trauran de la llista d'espera si ja he fet la IA o estic en tractament per fer-la.
UFFFFF, :-o00m :-o00m suposo que lo millor és pensar amb la butxaca, com a bona catalana. ||*||

Apa, me'n vaig a reflexionar....
Imatge
15/05/13: TE+
27/05/13: Eco, hi ha dos saquets
07/06/13: Sentim els 2 cors, mai oblidarem aquest moment
06/09/13: Sou dos nens
17/12/13: Benvinguts al món!!
17/11/14: TE+ a pel tercer!
cargol

EntradaAutor: cargol » dv. maig 25, 2012 6:32 am

ostres pensament, jo potser m'esperaria, com a molt et faran esperar un cicle més, no? doncs jo com diria nuñez al crakovia és que son molts eurussss ehhhhh. Però no sé, això cadascú... Amb el que estalvies ja en tens pels bolquers.

Jo ahir vaig tenir una odisea amb el medicament, crec que la farmàcia el dimecres es va oblidar de passar la meva comanda i ahir el vespre no tenia el fostipur. Vaig recorrer totes les farmàcies de Vic, i amb la penúltima que em quedava, quan ja havia perdut l'esperança de punxar-me ahir al vespre vaig trobar-ne! Uf va ser com si m'hagués tocat la loteria, imagina quan vegi a aquest mes el positiu, serà subidon subidon, jijijiji.

Tinc moltes ganes de saber de les betaesperants! esteu molt calladetes! Alguna havia de fer el TE aquests dies, no?

Una abraçada i bon capdesetmana, les que el teniu llarg com jo a aprofitar-ho al màxim, a veure si el sol ens acompanya!
2 IAs -
1 FIV +++ 598!!
comencem un nou camí!!!
Imatge
Numi
Entrades: 32
Membre des de: dj. ago. 19, 2010 6:30 pm

EntradaAutor: Numi » dv. maig 25, 2012 5:57 pm

jo sóc una betaesperant, i estic dels nervis!!! Avui fa just una setmana que em van fer la IA, els dies no passen!
No sé si alguna va més o menys com jo, el TE me l´ he de fer el 2 o 3 de juny. Quants dies!!!!! Tinc algun que altra sintoma, pero no en faig cas, segur que és la progesterona.
Apa noies, bon cap de setmana!!!!! Ah!, jo faria la IA per privat! Si a la SS tot i sent la proxima, és molt just.
ESTRELLA33
Entrades: 416
Membre des de: ds. des. 17, 2011 4:20 pm

EntradaAutor: ESTRELLA33 » dv. maig 25, 2012 10:36 pm

Hola noies,

Benvinguda a les noves, que en sou unes quantes, i salutacions càlides a les veteranes.

Bé, sé que estic molt desconectada, però necessitava estar una mica apartada de tot aquets món del RA encara que estigui enmig de la meva 4ta IA. Me l'estic agafant molt diferent, sense pressions per si faig o no faig per si de cas, res d'aquarius i a més, avui s'acabava la caixa de progesterona i he fet una capsuleta de 100gr aquest matí i he decidit de no comprar-ne més. Si ha de ser serà amb o sense progesterona, a més estic al 10è dia ja, vull dir que cap problema.
Ara només queda esperar a què baixi o no, hauria de venir o no venir diumenge, ja veurem que passa, doncs aquesta vegada no em faré la beta, si no baixa dilluns com a molt em faré un test i fora.
Dilluns us diré alguna coseta, probablement no entraré abans, necessito estar desconectada de tot.
Molta sort per totes i gràcies per preocupar-vos per mi, sé que hi esteu pendents, gràcies de veritat.
evonsieta
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:56 pm

EntradaAutor: evonsieta » dg. maig 27, 2012 2:50 pm

Bó, des del dissabte, ja estic oficialment en betaespera de la meua 3ªIAC, ara a esperar !!! El pipitest el faré el 11 de juny.
peueta

EntradaAutor: peueta » dl. maig 28, 2012 4:28 pm

bon dilluns!
k passa aquí?
on sou totes?
hi havia bastants betaesperants.
vull noticies vostres?
em teniu intrigada amb tan silenci.

molta sort a totes i a veure si kuan entreu sigui per donar-nos bones noticies
Imatge
mima2008

EntradaAutor: mima2008 » dl. maig 28, 2012 5:49 pm

Hola, jo entro desde el movil...si noia si, peueta això stà calmat oi!! Això és q ns stem preparant x cantar molts positius! Oi noies???
Jo dmà vaig al metge, q ja porto una setmana punxant-me, i aviam quan em diu q em fan la 2a IA. Jo ncara stic bastant relaxada...
Petons!
Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::