Discos de lactancia que millor us han anat?
Re: Discos de lactancia que millor us han anat?
Jo vaig fer servir el suavinex i geniañ i els del correufour el algún moment i tb
Els de la chico fatal. Em van fer al·lergia, pq tenen com plàstic al voltant. Un deasatre
Els de la chico fatal. Em van fer al·lergia, pq tenen com plàstic al voltant. Un deasatre
Jo no n'he utilitzat mai, excepte al principi de tot, perquè mai he perdut llet, pero ara que estic introduint els cereals, i que hi han tomes que s'acumul.en, si que he tingut que comprar de nou. Incialment utilitzava els suvainex, pero l'altre dia vaig comprar-me els FABUS POSPART i van moolt bé, son molt finets, i ajustables, i tampoc són exageradament cars. ARa no recordo quan valen els suavinex, pero aquests son uns 5 euros i venen 36.
Sens dubte, Suavinex. Els compro online, a uns 7.50€, tot i que hi ha oferta a 7.95€ a alguna farmàcia!
23/10/2011 - El dia que va canviar les nostres vides.

Connie ha escrit:Vaja veig que la majoria esteu a favor dels del Mercadona que son Suavinex!! jeje Doncs serà questió de provarlos! Per que sem estan acabant els del johnsons!
Alguna ha provat els del carrefour???
Jo sempre he fet servir Suavinex i perfecte! Un dia que se'm van acabar vaig agafar els de carrefour i tinc la caixa gairebé sencera al calaix!!! Son gruixuts, gens dominables i es noten amb la roba....
Mira que jo sempre faig la compra allà, pero els discos res....
Hola!,
Els de suavinex, com la majoria.<<<trobo que són els que més absorbeixen. I els de carrefour, els pitjors
Els de suavinex, com la majoria.<<<trobo que són els que més absorbeixen. I els de carrefour, els pitjors
Els del mercadona!! Són exactes als suavinex, que també he probat, i valen 6€ i algo..
- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
Per mi els millors els Febus post-part, són més primets que els Suavinex, chicco... i absorveixen tant o més, a part, quan tel's poses tenen forma de conus i no aixafen gens el pit, al ppi de la lactància que tens els pits més sensibles agraeixes molt uns discs que respectin la forma dels teus pits
són de cotó 100% i testats a prova d'alèrgies 

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

- cuqueta
- :: dragona

- Entrades: 4991
- Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
- Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
- Contacta:
nunus ha escrit:nienna ha escrit:Jo vaig fer servir aquests de Tommee Tippee:
http://www.tommeetippee.es/product/50-d ... sechables/
No son molt mes cars que els de Mercadona i donen molt bon resultats. A més a més son molt primets i no es veuen. Per mi va ser un descobriment molt bo, abans feia servir els de Mercadona i quan els vaig probar vaig quedar enamorada
Ostres, doncs potser serà qüestió de provar-los ara de cara a l'estiu, que trobo que tots es noten molt, i amb la roba prima...
nunus els Febus post.part també són molt primets però absorveixen molt, amb els jerseis finets van de conya

Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!

- primerenca34
- :: peixet

- Entrades: 289
- Membre des de: dg. jul. 10, 2011 9:38 pm
Ostres, nenes, jo faig servir els Chicco i n'estic molt contenta, tot i que sí que abulten una mica em noto seca tot el dia. També és cert que no n'he provat gaires més. Els Nuk em van anar fatal, i els tomme tippe, pitjor que els Chicco. Però vist l'èxit, provaré els Suavinex.
Hola noies!!
Sens dubte Suavinex!!! I provaré els del Mercadona. També de provat els de Schlecker i també n'estic contenta.
Sens dubte Suavinex!!! I provaré els del Mercadona. També de provat els de Schlecker i també n'estic contenta.
utilitzeu els mateixos discos al di que a la nit??? son realmente necessaris durant les 24 hores??
Crec que ningú ho ha dit i després de dos nens i perdent llet durant molts mesos, jo ho tinc clar: els de tela. Jo me'n vaig comprar dos paquets de tres parells (és a dir per 6 parells) i excepte els primers dies / setmanes en que la pèrdua era molt bèstia la resta del temps van de conya, els poso a rentar amb la resta de roba dels nens i no m'he de preocupar de comprar-los. Molt més barats al final i van de conya!
per curiosidad alguna ha pobat els de Dr. Brown? mhan regalat aquests...
Hola noies!!
Jo com la majoria faig servir els del Mercadona i la veritat es que no he provat cap altre, trobo que son molt cómodes i no he tingut cap problema en pérdua de llet. Jo són els que recomano sense cap mena de dubte.
Jo com la majoria faig servir els del Mercadona i la veritat es que no he provat cap altre, trobo que son molt cómodes i no he tingut cap problema en pérdua de llet. Jo són els que recomano sense cap mena de dubte.
Jo vaig fer servir els Suavinex quatres dies, però de seguida vaig deixar de necessitar-los...
Jo estic preprarant la bossa per l'hospital i una de les coses que em falten són els discos de lactància, pel que llegeixo els que us van millor són els suavinex. Començarem per aquests i després ja provaré els del Mercadona.
Els millors Suavinex però caríssims!! Els del Mercadona crec que són els mateixos, almenys a mi em van igual de bé i molt més baratos. Els del Consum fatal, semblen un tros de cartró i es marquen amb les samarretes. Jo estic pensant en comprar els de tela que porto ja una pasta gastada en els altres... On els compreu els de roba??
Hola noies!
Aquí una que els va necessitar durant els dos alletaments q he fet, i caaada dia me'ls havia de canviar varies vegades.
Jo comprava els del Mercadona que són els mateixos que els Suavinex (vaig mirar on ho feien i és al mateix lloc, la mateixa fàbrica). Per tant, NB_30, no cal ni que comencis per suavinex, ves directe als Hippos de Mercadona que són els mateixos però més barats. Jo crec q l'envoltori ho abarateix.
Els del carrefour, com bé ha dit algú per aquí, els vaig trobar horrorosos.
Aquí una que els va necessitar durant els dos alletaments q he fet, i caaada dia me'ls havia de canviar varies vegades.
Jo comprava els del Mercadona que són els mateixos que els Suavinex (vaig mirar on ho feien i és al mateix lloc, la mateixa fàbrica). Per tant, NB_30, no cal ni que comencis per suavinex, ves directe als Hippos de Mercadona que són els mateixos però més barats. Jo crec q l'envoltori ho abarateix.
Els del carrefour, com bé ha dit algú per aquí, els vaig trobar horrorosos.
Suavinex! Que son els de Mercadona (marca propia Hippos, a 6,65 euros).
Els de Avent fatal, son super plasticosos i fan suar molt...
Tinc una mostra de Dr.Brown's pero em sap greu fer-los servir, son bastant cars.
Els de Avent fatal, son super plasticosos i fan suar molt...
Tinc una mostra de Dr.Brown's pero em sap greu fer-los servir, son bastant cars.
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |