Tornada a la feina

Tria el pit o el biberó.

Nur79
:: zebra
Entrades: 1170
Membre des de: dl. juny 06, 2011 3:51 pm

Tornada a la feina

EntradaAutor: Nur79 » dv. maig 18, 2012 7:03 pm

Hola noies

Avui he tornat a treballar. El papi s'ha quedat amb l nena. La toma de les 12 son cereals, po la de les 16 que es de llet meva, el papi s'ha visc incapaç. Primer ha provat amb la tetina medela, despres ha passat al Nuk, ha començat amb la,meva llet, po com diu que feia olor a agriat,,ha provat amb la bio artificial, i tampoc. Ha preferit posar-se a dormir.

Que hem de fer? Que li he de dir a les iaies? Insistint cada dia, acabara agafant el bibero?
Imatge
canyella9
:: rateta
Entrades: 197
Membre des de: dt. des. 21, 2010 10:11 am

Re: Tornada a la feina

EntradaAutor: canyella9 » ds. maig 19, 2012 9:43 pm

hola! quan té la nena? podries provar cereals sense gluten amb cullera? a mi és l'únic que em va funcionar. MAI ha volgut un bibi, i no m'hi vaig atabalar gaire. mentres jo era a treballar, li donaven cereals amb cullera, amb molta paciència, i quan jo tornava continuava fent pit tot el dia.

t'entenc pq quan no et volen el bibi fa patir, però si vol la cullera ja ho tens solucionat!!!

ja ens diràs com aneu!!

sort!
San78
Entrades: 196
Membre des de: dt. set. 27, 2011 3:13 pm

EntradaAutor: San78 » dg. maig 20, 2012 7:09 am

Hola, Nur!
Potser podries donar-li la fruita a la tarda i després el pit quan tornis a casa o provar amb els biberons Tommee Tippee; a mi em passava el mateix que a tu, que quan vaig començar a treballar a la nena encara no li agradaven els biberons, i amb els d'aquesta marca vaig tenir sort. Ara, cada nen és un món, clar...
Sort!
Nur79

EntradaAutor: Nur79 » dg. maig 20, 2012 9:18 am

Hola maques

Canyella, els cereals li donc a les 12h amb cullera, pq del bibe no em va voler saber res. el que comento es la toma de les 16h de la meva llet, ja que encara no m'han dit res d'introduïr la fruita.

San 78, ahir ho vaig tornar a intentar amb la tetina Medela i va funcionar. No va veure molt, només 50ml, pero algo es algo! :)

Gracies per les respostes!
Imatge
carbasseta
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dg. maig 20, 2012 9:50 am

Hola reina!
D'això del gust de la llet hi havia un post q en parlaven i l'Alba Padró en té una entrada al seu bloc. No té pq no agradar-li el gust, sinó, com tu dius, q sigui el biberó. també podeu provar amb gotet, xeringa, gotet d'aprenentatge, cullera... l'alba padró també té una entrada sobre el tema. i l'altra és q l'Ona prefereixi dormir i esperar la seva mami! o com et deien, si té molta gana, donar-li un tros ben gran de fruti, per exemple pera, meló o síndria i q s'entretingui xupant-la. així tampoc menjarà gaire, però estarà entretinguda i quan arribis podreu fer tota la teti q vulgueu.
molts anims!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
Aitana72
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dg. des. 11, 2011 3:51 pm

EntradaAutor: Aitana72 » dg. maig 20, 2012 11:38 am

Hola Nur,
vaja, no vol el bibi...sobre això no sé què dir-te. Amb això no m'hi vaig trobar mai. I si li barregeu la teva llet amb cereals i li doneu també amb cullareta? O, si no és molta estona el que ha d'esperar fins que tu tornis, potser t'espera i fa més pit per recuperar el tems perdut. Quin temps té? Falta molt perquè deixi la lactància exclusiva? Perquè el més pràctic seria, com ja t'han dit, que mengés altres coses que no siguin llet mentre tu ni hi ets.

Que vagi molt bé!
Nur79

EntradaAutor: Nur79 » dg. maig 20, 2012 7:51 pm

Hola Aitana

aviam, es que cereals ja li dono al mati, i no li tornare a donar per la tarda, pobreta meva, que es posara com una bola! jajajajaj!!! L'ona te 4 mesos i mig.

Avui ho hem tornat a provar, amb 60 ml de llet meva decongelada... i bueno, s'ho ha jalat peor li ha costat molt! Ha fet molts fastics i li ha costat molt, cosa que amb la llet d'ahir, que no havia passat pel congelador, i era fresca no em va fer. No se, jo crec que li agrada mes la llet fresca. Dema, provarem de nou amb llet que no sigui de congelador, i aviam com va... Si fos que no li agrades el bibero, seria dramatic sempre, i ahir es va veure els 50 ml bastant bé....

Ja se que aixo del olor no te perque afectar als nens, pero l'alba padro comenta, que si que pot passar excepcionalment que el nen rebutgi la llet per aixo ... potser l'Ona es l'excepció!

Ja us dic aviam com va demà.
Imatge
azalais
:: pantera
Entrades: 856
Membre des de: dl. jul. 18, 2011 4:45 pm

EntradaAutor: azalais » dg. maig 20, 2012 8:01 pm

nur reina, estigues tranquil·la és qüestió de temps i paciència, el meu va estar tota una setmana menjant només 30-40, i ara ja fa dos bibis de 70-100!!! Per cert, tampoc li agrada la llet congelada li fa fàstic, el que si que m'ha dit ma mare es que se la menja millor quan més calenteta, ho has provat?
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatge
magrana
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

EntradaAutor: magrana » dg. maig 20, 2012 9:26 pm

Nur i Azalais: pel que dieu us deu passar el mateix que a mi. La llet, quan s'ha congelat, es torna agre. Hi ha dones que els hi passa (és per un enzim que es diu lipassa, crec). Podeu tastar la vostra llet descongelada i ho veureu (és bastant dolenta...). La llet fresca, si la tinc més de 9 hores a la nevera, també se'm comença a fer agre. La solució: escaldar la llet abans de congelar-la. Jo ho faig a diari i ara ja m'hi he acostumat. Així quan la descongelo està igual que sempre i la meva nena se la menja la mar de bé (l'agre, en canvi, no la vol ni veure i no m'estranya...).

Si us fes falta us puc explicar com ho faig jo.

Sort!
Imatge
Yanara
:: cèrvol
Entrades: 562
Membre des de: dv. juny 10, 2011 1:10 pm

EntradaAutor: Yanara » dc. maig 23, 2012 8:10 am

Hola noies,
és acostumar-se, això d'escaldar la llet. A mi m'aguanta a la nevera dos dies. Després, fa molta pudor. Així que també l'escaldo i oli en un llum.

Ànims Nur, que l'Ona és una supernena. Ja veuràs com acaba menjant.
Imatge
NyiNyi
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

EntradaAutor: NyiNyi » dc. maig 23, 2012 10:04 am

Bones!

A mi m'interessaria saber com escaldeu la llet. Ho feu amb un pot i amb aigua bullint?
Esporàdicament em trec llet, més que tot pq la peque hi han nits que fa tirades llargues i al matí no em buida el pit o no mama fins al cap de forces hores i passo de tenir-lo ple tanta estona (només menja d'un pit durant el dia). Algun dia d'aquests provaré si la vol, ja que potser l'estic congelant i després no la vol pel que dieu! em sabria greu llençar tota la llet....

A part, una pregunta, quan us la treieu, de seguida la congeleu? o la passeu unes hores a la nevera i de la nevera al congelador?

Gràcies!
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Nur79

EntradaAutor: Nur79 » dc. maig 23, 2012 3:33 pm

Magraneta, doncs explica.

Jo avui provare amb el Nuk, i sino, anire a pillar el Tomee Tippie aquest. azalais es la nena no vol menjar res de res la tia.. ni tan sols 30. Ahir va fer 50ml amb cullereta... no se, potser definitivament no li agrada el bibe. provare el Tomee Tippie i aviam que.

Magrana, doncs explica aixo d'escalfar la llet. Jo es que li vull donar lallet a temperatura ambient. La dels cereals tb els menja a temperatura ambient, i perfecte.
Imatge
Eve
Entrades: 1105
Membre des de: dc. març 10, 2010 11:55 am

EntradaAutor: Eve » dc. maig 23, 2012 6:51 pm

Nur cuca, no se si et servirà d'ajuda però el Joan la única tetina que ha agafat tot i remugar ha estat la Tomme Pippe, vaig provar el calma de medela, els de medela normals, el nuk i res de res!! agafava unes emprenyades terribles i en canvi aquest si que l'ha volgut tot que li costa eh?? es pren un bibe de 120 però tarda ben bé mitja hora... :content: :content: Espero que li agradi a la Ona!! molts ànims!! :content:
http://www.fertilityfriend.com/home/2e110a
Imatge
1era IA 13 d'abril
28 d'abril TE positiu
Eco 12 setmanes com et mous! :)
Cal fer biopsia de corion, tot bé! ets un nen! :)
Eco 31 setmanes tot bé, ja peses 1600 grs. i 40 cm.! :)
cuxita
:: gosset
Entrades: 406
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 3:26 pm

EntradaAutor: cuxita » dc. maig 23, 2012 8:50 pm

Hola noies,
jo també estic mirant ja com m'ho faré quan torni a la feina. I us volia fer dues preguntetes.
La primera com feu per escalfar la llet congelada?? la treieu del congelador a la nevera perque es vagi descongelant? la nit d'abans?
I la segona jo no sé en quin moment treure'm llet dels pits. De vegades provo a treure'm quan ella acaba de mamar i tinc el pit encara una mica abultat però omplo només el cul del pot. I clar sempre l'acabo llençant. Perque es pot anar omplint el mateix pot durant el dia? estic una mica perduda en com fer això.
Imatge
azalais
Entrades: 856
Membre des de: dl. jul. 18, 2011 4:45 pm

EntradaAutor: azalais » dc. maig 23, 2012 9:07 pm

Magrana graciès pels consells, el nen ja menja la llet congelada el truc estava en donar-li una mica més calenta. :ok:

Cuxita no llencis aquesta llet encara que sigui el cul!!! Jo el deixo a la nevera, quan em trec una miqueta més també la deixo a la nevera i quan estan a la mateixa temperatura (un parell d'hores) les barrejo, pots tenir-les a la nevera 24 hores abans de congelar. Per escalfar-la, si ja saps que la necessitaràs la pots treure el dia abans i deixar-la a la nevera o descongelar-la sota la aixeta al moment.
En quant al moment per treure's has de anar provant, jo ho faig al mati,per la nit només li dono d'un pit i em trec de l'altre i quan arribo de treballar que les porto ben plenes!! I amb això ja tinc per les dues presses del dia següent.
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatge
Nur79

EntradaAutor: Nur79 » dc. maig 23, 2012 9:09 pm

Cuixita

Mira, tu treu-te llet en un potet i la nevera, i el vas reomplint durant el dia. Diuen que s'ha de congelar en quantitats petites de 30 a 60, precisament per això de descongelar-la i que després no la mengin. Un cop descongelada s'ha de tirar. JO per descongelar-la la trec a la temperatura ambient....
Imatge
magrana
Entrades: 826
Membre des de: dv. maig 11, 2007 2:17 pm
Contacta:

EntradaAutor: magrana » dc. maig 23, 2012 9:24 pm

Guapes,

perdoneu que no entri gaire, és que vaig de vòlit i molt cansada. Esgotada, més aviat... Treballar i ocupar-se de dues criatures és una mica de bojos (i ja no compto la casa, que està feta un desastre...). No arribo a tot!

Jo faig el següent amb la llet: me la trec i la poso a la nevera. La puc tenir unes horetes, allà, però no gaires (el màxim que m'aguanta la llet són unes 9 hores). Per escaldar-la la poso en un cassó al foc. Quan comença a fer bombolletes per les vores la trec del foc, la poso en el recipient en què la congelaré, la tapo bé i immediatament la refredo amb aigua freda. Quan s'ha refredat la congelo i ja està.

Per descongelar-la: jo ho faig en un escalfabiberons que ho fa. Descongela lentament, però.

Guapes, us deixo que no m'aguanto de son!!

Molta sort!!
Imatge
Nur79

EntradaAutor: Nur79 » dc. maig 23, 2012 9:50 pm

Ja veus magrana. Deus d'anar de bolit. Moltes gracies!
Imatge
cuxita
Entrades: 406
Membre des de: dt. gen. 26, 2010 3:26 pm

EntradaAutor: cuxita » dj. maig 24, 2012 10:01 am

Moltes gràcies noies per les vostres respostes. Així ho faré!!
magrana molts ànims!!
Imatge
xikaaa
Entrades: 501
Membre des de: ds. abr. 03, 2010 3:44 pm

EntradaAutor: xikaaa » dv. maig 25, 2012 3:41 pm

wapi,
jo et puc aconsellar el biberó de la marca dr.brown un que n'hi ha de "boquilla" estreta, que es especial per quan fas LM, a més es anticòlics... no sé si amb això pot millorar.
per cert això de la llet jo tb havia escoltat que a la nevera no aguanta més de 9hores.
Imatge
Imatge

Torna a “La llet”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::