La primera IA

Tractaments, clíniques, medicaments..
cargol
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 6:43 am

Re: La primera IA

EntradaAutor: cargol » dl. maig 28, 2012 6:00 pm

Doncs noies jo ja tinc hora per la segona IA. El dimecres al matí serà el dia D.
A veure si aquesta vegada tenim una miqueta més de sort.

Estrella, sé que estas molt desconectada però com ha anat?

i alguna més també tenia TE per aquest capdesetmana, no?

Alguna noia va més o menys com jo?

i les betaesperants com esteu?
2 IAs -
1 FIV +++ 598!!
5/9 - 1era eco- hi ha dos sacs!!!
comencem un nou camí!!!
Imatge
mima2008
:: zebra
Entrades: 1325
Membre des de: dv. gen. 29, 2010 4:36 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: mima2008 » dl. maig 28, 2012 6:06 pm

Cargol, xl q dius et fan la 2a el dimecres oi? Jo crec q me la faran el divendres o dissabte, aviam qem diu dmà el doctor... Mes o menys anem iguals...
Imatge
bira
:: papallona
Entrades: 107
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 5:53 pm

EntradaAutor: bira » dt. maig 29, 2012 11:05 am

Hola noies!!

Com van les punxades? i les betaesperants?

Jo avui he tingut visita al metge, ja fa 9 dies que em punxo i diu que encara estic verda, suposo que la IA serà per la pròxima setmana.
Lluna29
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dt. abr. 24, 2012 7:19 pm

EntradaAutor: Lluna29 » dt. maig 29, 2012 5:02 pm

Hola noies!!
Com va tot? Les betasperants que tal, alguna novetat??

Avui he fet el primer control, i la veritat estic una mica perduda, ja nose que pensar...
Tinc dos fol.licles de 12, però també un de 11 i dos de 9. La doctora m'ha dit que que en principi divendres segon control, i a veure si aquests dos de 12 creixien més. Però que haviem d'esperar els resultats de l'estradiol, i doncs m'ha trucat aquesta tarda i em diu que millor que vagi dijous perque l'estradiol esta altet ( sense superar els limits normals, però més alt del q es pensava)que no es res dolent però preferix controlar-ho.
I ja esta, jo ja cagadeta, pensant a veure si m'hauran de suspendre el tractament.

ESpero que dijous surti to be!! Quin patir...
ESTRELLA33
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: ds. des. 17, 2011 4:20 pm

EntradaAutor: ESTRELLA33 » dt. maig 29, 2012 5:03 pm

Hola noies,

Finalment em va venir la regla el diumenge, just dos dies després de deixar la progesterona, com sempre. Doncs 4 IA's i no hi ha hagut sort.
Ara si que desconectaré un bon temps, necessito relaxar-me i pensar en altres projectes i si mentrestant vingués perfecte i sino més endavant ja rumiarem que fer, de moment no tinc ganes de pensar en res més relacionat amb el món del RA. De totes maneres estic força bé, i positiva, penso que ja vindrà si vol venir i sinó és perquè encara no ha de ser, mira, m'ho prenc d'aquesta manera.

Us desitjo la millor sort del món i que ben aviat estigueu totes al post de les embarassades, us aniré seguint d'amagadet.

Moltes gràcies pel vostre suport constant!

SOM TOTES UNES LLUITADORES I HO ACONSEGUIREM D'UNA MANERA O ALTRE! FORÇA I ENDAVANT!!
evonsieta
Membre des de: dl. març 12, 2012 7:56 pm

EntradaAutor: evonsieta » dt. maig 29, 2012 6:31 pm

Estrella senc molt el teu negatiu, però m'alegre que estigues positiva, a més, si vols que et digui la veritat jo penso igual que tú, que si no ve, serà perquè ara no toca, i ja vindrà més avant, no hi ha que obsesionar-se ni molt menys.
Una forta abraçada, i ja veuràs, quan menys ens pensem, això estarà ahí. Sempre passa igual.
Ànim !!
Morty
Entrades: 1207
Membre des de: dv. oct. 14, 2011 9:50 pm

EntradaAutor: Morty » dt. maig 29, 2012 9:57 pm

Hola noies!

Avui m'estreno en aquest post, i és que ahir em van dir que hauré de fer una IA per poder quedar-me embarassada. Resulta que tinc SOP i durant 8 mesos intentant de forma natural, coits programats i tot plegat doncs no ha funcionat i el proper cicle ja anem per una IA.
La veritat és que vaig una mica perduda, ja que de moment em fan prendre un medicament (utrogestan) per fer baixar la warry i llavors començar amb el tractament.
No sé massa com funciona, proves a tots dos, ni el cost que tot això té, que tot i ser un desig molt gran, la situació actual de crisi fa replantejar més d'una cosa i prioritzar en segons quins temes.
Si em poguessiu donar un cop de mà us ho agrairia.

Petons!
Imatge
Imatge
pensament
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dc. abr. 04, 2012 12:23 pm

EntradaAutor: pensament » dc. maig 30, 2012 6:27 am

Bon dia boniques!

ESTRELLA: Només dir-te que et desitjo tot el millor del món, t'envio una abraçada molt forta molt fortaaaaa. Sé que és molt dur passar per tot això i pensar: perquè a mi? doncs jo crec que ens passa a nosaltres perquè som capaces d'aguantar-ho, i després del "xaparron" pensar fredament i dir el que tu dius en el teu últim escrit. Saps què? tot just ahir em vaig fixar que busques des del març '11. 1 Anyet tot just! o sigui que suposo que és "normal" i de ben segur que en les pròximes hi haurà sort. T'Esperaré fins que ens escriguis que tens el teu positiu.

Morty benvinguda!! La següent reflexió va per totes les noves incorporacions, o per qualsevol de vosaltres que es pugui sentir identificada amb el que em passa i així sentir-se ni que sigui una mica menys sola: Jo a l'octubre farà dos anys que busquem, i quan ho penso fredament em dic: és normal, doncs un cicle em vaig adelantar, l'altre em vaig retrassar, l'altre no vaig coincidir amb el meu home, fins hi tot, cap al principi, un mes no ho vaig perquè no volia que el meu fill deixés a finals de desembre: per favor!!! entenc que Déu s'hagi venjat de mi, però que innocent!!... És clar que també hi ha dies que estic més negativa i penso: Segur que tinc una malaltia estranya que fa incompatibles els meus òvuls amb els espermes del meu home, o: com que el meu grup sanguini és O - tinc menys probabilitats de quedar-me, o: segur que els meus òvuls són de mala qualitat i no ho sabrem fins que fem FIV, o: potser tinc una forma d'úter estranya, que per descomptat les ecografies no detecten,i el semen no m'arriba mai als òvuls ( perdoneu ser tan explícita)... en fi, si trobeu més explicacions paranoiques per les quals penseu que no us hi heu quedat, no dubteu en penjar-ho!! uffff, que descansada m'he quedat.

Una abraçada!!
PD: continuo esperant al costat del telèfon que em truquin els de la SS, però suposo que serà cap al juliol.
Imatge
15/05/13: TE+
27/05/13: Eco, hi ha dos saquets
07/06/13: Sentim els 2 cors, mai oblidarem aquest moment
06/09/13: Sou dos nens
17/12/13: Benvinguts al món!!
17/11/14: TE+ a pel tercer!
cargol

EntradaAutor: cargol » dc. maig 30, 2012 7:32 am

Bon dia a totes!

ESTRELLA em sap molt greu el negatiu! Ets valenta i ho demostres en cada escrit! Tens raó, potser no és el moment, la manera o ves a saber el què! però de segur, però ben segur és que quan hagi de ser tindràs el teu petitó amb vosaltres. Sap greu pq el volieu ara, però les coses no és poden triar a vegades i aquesta és una d'elles. Hi influeix moltes coses i tot i que ho desitgem amb totes les nostres forces a vegades no passa...De tant en tant, quan en tinguis ganes, aquí estarem per llegir-te com et sents, quins passos fas i per encoratjar-nos a totes.

MORTY la nova incorporació. Benvinguda al post. Qualsevol dubte aquí ens tens. Quina és la teva pregunta? Preus, hi ha un post que parla de preus, però si vols jo et dic CIRH (bcn) són 700 euros cada cicle i a UEG de Vic són 540 euros. Aquests preus i falta la medicació que cada noia és diferent. Jo tant el medicament del primer com d'aquest segon m'ha entrat per la ssocial, però sé que moltes noies no tenen aquesta sort. També dir-te que com jo sóc d'una mútua tinc dos intents de ia gratuits al CIRH que és on estic ara.

PENSAMENT, quina bona reflexió, jo també he pensat moltes vegades pq a mi, i després dic, potser no hi ha problema, potser és que no he enganxat el dia, etc.... però després miro les proves i amb SOP i endometrosis....sembla clar que hi ha algun problemilla! Tot i que sempre m'han dit els dr que si no vull nens que prengui precaució, pq de tenir-ne en puc tenir, amb costarà molt més però en puc tenir...Ja li he dit al cargolo tant que ens costa ara i segur que quan en tinguem un, algun dia que dius...va segur que un cop no passarà res després ens quedarem :-()) .

Jo avui vaig a la meva segona ia. Amb molt d'optimisme, pq AVUI POT SER UN GRAN DIA! Després us explico que tal!
2 IAs -
1 FIV +++ 598!!
comencem un nou camí!!!
Imatge
cargol

EntradaAutor: cargol » dc. maig 30, 2012 2:37 pm

Hola noies!
Ja està feta!ha anat tot genial, un altre cop la mostra del cargolo genial, ha tornat a fer un arsenal, aquesta vegada diu que li ha possat gps.
La doctora molt maca, ens ha donat moltes explicacions i ens ha agradat molt. A veure però si no l'hem de veure més...seria molt bona senyal.
Ara ja estic betaesperant fins el dia 13 de juny. Ufffff espero que no es faci gaire llarg. Suposo que menys que altre vegada, ja que vaig menys esperançada. Per si de cas aquest capdesetmana marxem a passar-los fora, a la muntanya a no fer res, llegir, caminar, pescar,... per la setmana que ve he agafat un dia per peeling, un altre dia un tractament d'algues i el divendres massatge relaxant...estaré com nova.

ja us aniré explicant. I vosaltres com aneu?
2 IAs -
1 FIV +++ 598!!
comencem un nou camí!!!
Imatge
peueta
Entrades: 465
Membre des de: dv. jul. 15, 2011 12:03 pm

EntradaAutor: peueta » dc. maig 30, 2012 2:50 pm

cargol ha escrit:Hola noies!
Ja està feta!ha anat tot genial, un altre cop la mostra del cargolo genial, ha tornat a fer un arsenal, aquesta vegada diu que li ha possat gps.
La doctora molt maca, ens ha donat moltes explicacions i ens ha agradat molt. A veure però si no l'hem de veure més...seria molt bona senyal.
Ara ja estic betaesperant fins el dia 13 de juny. Ufffff espero que no es faci gaire llarg. Suposo que menys que altre vegada, ja que vaig menys esperançada. Per si de cas aquest capdesetmana marxem a passar-los fora, a la muntanya a no fer res, llegir, caminar, pescar,... per la setmana que ve he agafat un dia per peeling, un altre dia un tractament d'algues i el divendres massatge relaxant...estaré com nova.

bona tarda! m'alegra molt que ja estiguis en camí del teu :-()) altre cop. et desitjo molta sort!
Imatge
Numi
Entrades: 32
Membre des de: dj. ago. 19, 2010 6:30 pm

EntradaAutor: Numi » dc. maig 30, 2012 5:19 pm

Bona tarda!!!
Com aneu?

Estrella: ho sento molt, espero que aviat facis realitat el teu somni (com totes volem!)
Morty: benvinguda!!! A veure si la teva estada en aquest post és ben curta!
Pensament: Quanta raó que tens! El que dius jo ho he pensat moltes vegades.
Cargol: Ojala que aquesta ia sigui la definitiva!

Hi ha alguna betaesperant per aquest cap de setmana? Jo em faré un TE diumenge, a veure si alguna m´ acompanya!
Morty
Entrades: 1207
Membre des de: dv. oct. 14, 2011 9:50 pm

EntradaAutor: Morty » dc. maig 30, 2012 6:10 pm

Noies!

Moltes gràcies per la benvinguda i la informació! Després del xoc emocional que comporta aixó, doncs ja comencem a posar fil a l'agulla. De moment he començat amb l'utrogestan i quan tingui la regla a veure què faig.

Petons!
Imatge
Imatge
ESTRELLA33
Entrades: 416
Membre des de: ds. des. 17, 2011 4:20 pm

EntradaAutor: ESTRELLA33 » dj. maig 31, 2012 6:52 pm

Hola noies!!

Sou genials, m'han encantat els vostres escrits d'ànims i de consells, sou increïbles. Sé que és complicat però no és impossible, per tant, ànims i força, segur que tard o d'hora totes ho aconseguirem. Us seguiré llegint de tant en tant per veure com aneu i felicitar els nous positius que hi haurà aquest estiu que de ben segur que en seran molts.

Per cert, alguna de vosaltres s'ha hagut de fer la prova de REM, crec que és per veure quins espermatozoides es recuperen o alguna cosa així, doncs tinc una amiga que està passant pel mateix i necessita saber algun lloc per anar-s'ho a fer, si en sabeu un que sigui per la zona del bages i que no s'hagi de desplaçar fins a Barna us ho agrairé.

Una abraçada enorme i moltes forces per totes!!! No oblideu que tot arriba i segur que quan menys ens ho esperem!

SOU LES MILLORS!
Lluna29
Membre des de: dt. abr. 24, 2012 7:19 pm

EntradaAutor: Lluna29 » dj. maig 31, 2012 7:50 pm

Hola noies!!

Primer de tot, estrella33 em sap molt de greu el negatiu, però m'agrada veure't amb tanta força!! Segur que el positiu vindrà quan menys t'ho esperis... Molts ànims i molts petons!!! amb lo de la prova del REM no et puc ajudar, no sé que és...

Jo avui he anat al segon control,i tot molt bé. Al final només ha crescut un fol.licle al ovari dret, que ara fa 15, va poc a poc però bé,paciència!! El dissabte he de tornar per veure com està, i segurament ia el dilluns!!!

Cargol, que bé la segona ia feta!!! Ja tornes estar en camí, i segur que aquest cop és la definitiva.
A totes molta sort, guapes!!!
cargol

EntradaAutor: cargol » dv. juny 01, 2012 6:38 am

Hola noies! Ara a treballar una mica i a la tarda a fer maletes i marxar el cap de setmana a no fer res. A veure si aquesta mini-escapadeta ens va bé.

Quan torni el diumenge veure positius, oi? Numi espero que tu siguis una.

Evonsieta com vas?

Mima i bira ja teniu data?

Pensament bonica tens noticies dels de ssocial?

Estrella jo tampoc pus ajudar a la teva amiga, ho sento.

I les altres com aneu? Una abraçada i feliç finde.
2 IAs -
1 FIV +++ 598!!
comencem un nou camí!!!
Imatge
mima2008
Entrades: 1325
Membre des de: dv. gen. 29, 2010 4:36 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: mima2008 » dv. juny 01, 2012 7:19 am

Bon dia noietes!
Ahir vaig tenir visita, i últim contol, i tot molt bé, aquesta vegada he fet 2 folícles i molt xulos, i el doctor m'ha dit q ho veu molt b... Tinc dissabte 2 de juny la 2a IA!! :ok:
Casi casi com la Cargol... anem de costat! Jo com tu Cargol, aquest finde ben relaxadeta i finde tranquilet. Aviam si això, ens va bé... Xcert, quina gràcia m'ha fet això q li heu posat gps! jajaja! Quina gràcia!!
Lluna29, tu tb vas casi com jo i la Cargol, a veure si creix aquest foli!! Ja ens diras qt'han dit dissabte! Sort!
Morty, benvinguda, aviam si tens sort i la regla apareix ja, i pots començar amb tot aquest nou procés... Sort guapa!
ESTRELLA,molts molts ànims, i ben amunt!!
Bira, quan et fan la IA? Ja tens data?
Doncs a totes, q passeu un bon divendres, i qja teniu el finde aquí... Molts petonets per a totes! :-()-)
Imatge
bira
Entrades: 107
Membre des de: dc. nov. 02, 2011 5:53 pm

EntradaAutor: bira » dv. juny 01, 2012 10:16 am

Bon dia noies!

Estrella: em sap molt greu, posem totes les il·lusions i després és com una gerra d'aigua freda a sobre. Desconnecteu i agafeu forces per la propera. Després tindrem la nostra recompensa :cnen:

Evonsieta: com vas? algun símptoma?

Lluna29: a veure com veuen el foli dissabte, segur que et tocarà aviat la IA.

Mima2008: que bé! demà ja la IA, anirem de la maneta amb la Cargol.
Doncs a mi també em fan la IA demà i demà passat!!! He fet un sol foli però ben grandet i maco.
Aquest estiu hi hauran moltes panxulines creixen!

Un petonet per totes
zoui81
:: girafa
Entrades: 2095
Membre des de: dt. nov. 08, 2011 9:32 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: zoui81 » dv. juny 01, 2012 1:39 pm

MOLT BONES REINES!!!

Jo també sóc una nova incorporació en aquest forum, tot i que no sóc nova al SP! ja porto desde el mes d'octubre passat fent gràfiques, però com que de moment no hi ha hagut resultat (tinc ovaris poliquístics tot i que segons el meu gine molt poquet). Aquest mes passat m'he estat prenent Omifin i punxant Ovitrelle per trencar el fol.licle, però com que sóc intolerant a la lactosa em va sentar fatal (vòmits i febre) així que el gine m'ha dit que no em recomana seguir amb l'Omifin. I com que al meu zouiman li van sortir el bitxets amb una mica de baixa movilitat doncs creu que el millor serà una INseminació.

No sé qui preguntava si algu sabia que era el REM, al meu zouiman li va demanar el meu antic ginecòleg (vaig canviar pq no m'agradava) però li van fer a Mataró, no conec cap lloc del Bages. Em sap greu :ufs:

Morty ex compi boss! tu i jo sí que ens coneixem ehh!!! ens anem seguint la pista!!! al final ho aconseguirem!!!! Jo la veritat és que m'ho he pres prou bé, ja que l'anterior ginecòleg, ens va dir directament que anessim a in vitro, i això sí que va ser un gerro d'aigua freda, llavors vaig demanar una segona opinió, i amb aquest molt bé. És el que ara ens ha recomanat la IA.

Nosaltres anem a fer-nos-la a un centre que es diu FECUNMED. El dia 14 de juny tenim la primera visita amb un doctor que ens ha recomanat el meu gine (110€ la primera visita) deu ni do. Encara no sé quant ens costarà. Ja us ho diré.

Bé, ens anem dient cosetes... espero que em volgueu al vostre club :ok:

:love: :love: :love: per totes!!!
Pacte Naral- Zoui :-()) * PACTE TAURUS Nime :-()), Ariadniita27 :-()), Lexi, Zoui81 :-()) PACTE IA's DE TARDOR : Giss,Morty,Zoui81 :-()) ,Petitprincep79 :-()) ,Mimi82 3IAs + 1 FIV:2 transfers: 28/10 ++ 16/10/14: Sou :cnena: :cnen:
Imatge
zoui81
Entrades: 2095
Membre des de: dt. nov. 08, 2011 9:32 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: zoui81 » dv. juny 01, 2012 1:42 pm

cargol ha escrit:Hola noies!

Cargol moltíssima sort guapa!!! espero que aquesta vegada vagi genial!!! :-()-) :-()-) :-()-)
Pacte Naral- Zoui :-()) * PACTE TAURUS Nime :-()), Ariadniita27 :-()), Lexi, Zoui81 :-()) PACTE IA's DE TARDOR : Giss,Morty,Zoui81 :-()) ,Petitprincep79 :-()) ,Mimi82 3IAs + 1 FIV:2 transfers: 28/10 ++ 16/10/14: Sou :cnena: :cnen:
Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::