NOMS DE NEN CURTS, POC COMUNS I "NEUTRES"

Salut, dubtes i preparatius.
Avatar de l’usuari
Fuzztoon
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2549
Membre des de: dv. gen. 15, 2010 5:01 pm

Re: NOMS DE NEN CURTS, POC COMUNS I "NEUTRES"

EntradaAutor: Fuzztoon » dt. jul. 03, 2012 10:15 am

Doncs jo pel nen hem triat Evan. Es un nom celta que significa "jove guerrer". També té un altre origen, que ve del galès i aquí el consideren com a un equivalent de Joan. Ens agrada perquè es pronuncia igual en tots els idiomes i es ben curt i creiem que no pot donar peu a gaires burles al cole.... Espero no equivocar-me...
Avatar de l’usuari
guilla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 12:23 pm

Re: NOMS DE NEN CURTS, POC COMUNS I "NEUTRES"

EntradaAutor: guilla » dt. jul. 03, 2012 1:59 pm

Fuzztoon ha escrit:Doncs jo pel nen hem triat Evan. Es un nom celta que significa "jove guerrer". També té un altre origen, que ve del galès i aquí el consideren com a un equivalent de Joan. Ens agrada perquè es pronuncia igual en tots els idiomes i es ben curt i creiem que no pot donar peu a gaires burles al cole.... Espero no equivocar-me...

el trobo molt bonic, tant la sonoritat com el significat.
penso que avui en dia el tema de les burles és molt diferent de quan nosaltres anavem a escola, ara en una mateixa aula hi ha noms de molts origens diferents i de moltes sonoritats diferents....
izansu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dj. maig 24, 2012 8:59 pm

Re: NOMS DE NEN CURTS, POC COMUNS I "NEUTRES"

EntradaAutor: izansu » dc. jul. 04, 2012 2:07 am

Hey ninuka84 nosaltres tambe estem esperant nen i nena i al nen li posarem Unai pero de moment cada vetada que diem el nom la gent ens posa cara rara jeje pero es igual a mi m'encanta el nom.
Imatge
Avatar de l’usuari
Sofiloren
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dj. març 29, 2012 7:08 pm

Re: NOMS DE NEN CURTS, POC COMUNS I "NEUTRES"

EntradaAutor: Sofiloren » dc. jul. 04, 2012 10:01 am

Izansu, la gent es molt idiota (perdoneu xò esque es així!). Jo tb vaig quedar farta de les cares rares quan deia el nom del meu. A mi personalment UNAI m'agrada molt i ara ja es comença a sentir bastant així que s'hi hauràn d'acostomar. Fes com deia jo: Al que no li agradi el nom, no tocarà el nen! Ja veuràs com tots canvien d'opinió :ok:
izansu
:: papallona
:: papallona
Entrades: 102
Membre des de: dj. maig 24, 2012 8:59 pm

Re: NOMS DE NEN CURTS, POC COMUNS I "NEUTRES"

EntradaAutor: izansu » dc. jul. 04, 2012 11:04 am

Jaja Sofiloren amb aixó de que no tocaran al nen segur que la cara canvia ben aviat cuan escoltin el nom.
Imatge
mordor
:: granota
:: granota
Entrades: 237
Membre des de: ds. nov. 13, 2010 5:09 pm

Re: NOMS DE NEN CURTS, POC COMUNS I "NEUTRES"

EntradaAutor: mordor » dc. jul. 04, 2012 6:39 pm

No vull ofendre ningú, però crec que és normal que hi hagi gent que no li agradi el nom que heu escollit (no ho dic per cap nom en concret). No es pot agradar a tothom i tampoc vull que facin l'hipòcrita dient que els hi agrada si no és així.
Avatar de l’usuari
Sofiloren
:: papallona
:: papallona
Entrades: 129
Membre des de: dj. març 29, 2012 7:08 pm

Re: NOMS DE NEN CURTS, POC COMUNS I "NEUTRES"

EntradaAutor: Sofiloren » dv. jul. 06, 2012 8:00 am

Tens tota la raó! Tothom tenim gustos diferents i aqui hi ha la gràcia de la varietat. Jo el q dic es q es poden dir les coses de moltes maneres (i mes a una embarassada). Una cosa es dir: dons a mi no m'agrada massa... I una altra es fer aq cara de fastic (arrugant el nas)... jejeje

Tant se val!! Es totalment decisió dels pares q per això hem fet la feina ;-)
Avatar de l’usuari
cuqueta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4991
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 12:04 pm
Ubicació: Ja som 4!!! Quina felicitat!!!!
Contacta:

Re: NOMS DE NEN CURTS, POC COMUNS I "NEUTRES"

EntradaAutor: cuqueta » dt. jul. 10, 2012 8:58 am

guilla ha escrit: Al final va ser nena i també té un nom curt i molt poc comú, tant poc comú que no el diré en un forum...


:-:) :-:) :-:) ?-) ?-) ?-)
no entenc massa perquè no el pots dir...si totes fèssim el mateix de poc serviria obrir un post per comentar les coses, no?? ?-)
Imatge
Ieiiiiiiiiiiiiiii que m'estic fent molt gran viewtopic.php?f=35&t=8514
Cuquet, hem fet tetilla juntets durant 15 mesos!!!
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
Avatar de l’usuari
guilla
:: papallona
:: papallona
Entrades: 120
Membre des de: dt. oct. 18, 2011 12:23 pm

Re: NOMS DE NEN CURTS, POC COMUNS I "NEUTRES"

EntradaAutor: guilla » dj. jul. 12, 2012 8:29 am

perquè és tant poc comú que si el dic qualsevol que em conegui ja sabrà qui sóc, i per exemple aquí al forum explico que espero el segon però a la feina encara no ho sap ningú... no sé, aqui dius coses que potser no poses per exemple al facebook on tothom sap qui ets, no?
Avatar de l’usuari
recuit
:: puça
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dj. jul. 12, 2012 7:04 pm

Re: NOMS DE NEN CURTS, POC COMUNS I "NEUTRES"

EntradaAutor: recuit » dj. jul. 12, 2012 7:10 pm

Bona tarda,

Tot just és la primera vegada que escric. Jo també busco noms de nens. El meu germà es diu Guiu i m'encanta ( a ell no li ha agradat mai, però ja sol passar); l'inconvenient és que pel nostre, no volem repetir noms de familiars directes. Que vagi molt bé!
Avatar de l’usuari
jimaguari
:: granota
:: granota
Entrades: 225
Membre des de: dc. des. 29, 2010 7:43 am
Ubicació: Lleida - Tarragona

Re: NOMS DE NEN CURTS, POC COMUNS I "NEUTRES"

EntradaAutor: jimaguari » dj. nov. 08, 2012 11:19 am

A mi m'agrada molt Jofre i Joel, trobo que tenen personalitat!
Imatge
Imatge
sarahconnor
:: puça
:: puça
Entrades: 7
Membre des de: dg. abr. 13, 2014 8:35 pm

Re: NOMS DE NEN CURTS, POC COMUNS I "NEUTRES"

EntradaAutor: sarahconnor » dg. des. 07, 2014 9:32 am

Bon dia,

Estem buscant nom pel nostre petiti i ens agrada Mirt. Algú sap d'on prové aquest nom o quin significat té? O simplement és inventat? Moltes gràcies.
buscoBaby
:: papallona
:: papallona
Entrades: 148
Membre des de: dv. gen. 10, 2014 5:05 pm

Re: NOMS DE NEN CURTS, POC COMUNS I "NEUTRES"

EntradaAutor: buscoBaby » dg. des. 07, 2014 5:37 pm

Hola! El tema noms sempre es complicat! Nosaltres no hem volgut saber el sexe aixi que tenim les dues opcions!Jo si us serveix us dic el que hem escollit nosaltres, de nen Icar, i de nena Lia!
A veure per cual us decidiu!
Avatar de l’usuari
araeshora
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dg. ago. 17, 2014 9:58 am

Re: NOMS DE NEN CURTS, POC COMUNS I "NEUTRES"

EntradaAutor: araeshora » dl. des. 08, 2014 6:05 pm

Els noms de nen que m'agraden i són curts: Abel, Enric, Pau, Quim, Àlex, n'hi ha que són més comuns i n'hi que menys i neutres no sé si ho són, perquè no he entès gairebé el què vols dir. Espero haver-te ajudat. :-) :-)
Avatar de l’usuari
Sumsi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dc. oct. 23, 2013 9:58 am

Re: NOMS DE NEN CURTS, POC COMUNS I "NEUTRES"

EntradaAutor: Sumsi » dt. des. 09, 2014 6:22 pm

Tinc una amiga que els seus nens es diuen Aidan i Bruno ja els tens a la llista(Bruno en català és Bru????, jo no tinc ni idea jejeje). El meu Biel ja hem coincidint uns quants Biels i el sento per tot arreu jajajaja
Imatge
aliganiu
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 344
Membre des de: dl. maig 12, 2014 2:35 pm

Re: NOMS DE NEN CURTS, POC COMUNS I "NEUTRES"

EntradaAutor: aliganiu » dt. des. 09, 2014 9:59 pm

Hola! Que be que em va aquest post. Jo tambe tinc un nom al cap que sempre m'ha agradat molt i que li vull posar al meu futur fill, pero que es tan poc popular ... Tothom arrufa el nas quan el sent: és Fidel! Jo li vull dir Fidel pero tinc por que tothom el faci sentir malament. El relacionen amb Fidel Castro ... Pero si aquest home és quasi historia! I aqui tenim un periodista jove i guay que es diu Fidel Masreal ;) ... Abel tambe m'agrada, pero es que m'agrada mes Fidel ....
aliganiu
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 344
Membre des de: dl. maig 12, 2014 2:35 pm

Re: NOMS DE NEN CURTS, POC COMUNS I "NEUTRES"

EntradaAutor: aliganiu » dt. des. 09, 2014 10:05 pm

Ah i una altra cosa: jo crec que si no t'agrada un nom no costa gens no opinar, simplement no dir res. En el fons tots els noms son macos. I ferir sensibilitats per aixo, jo crec que no val la pena .... Jo no ho he fet mai i espero no fer-ho.
aliganiu
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 344
Membre des de: dl. maig 12, 2014 2:35 pm

Re: NOMS DE NEN CURTS, POC COMUNS I "NEUTRES"

EntradaAutor: aliganiu » dt. des. 09, 2014 10:13 pm

Sarahconnor jo no he trobat Mirt a Google, nomes Mirta, que representa Venus, la deessa de l'amor ...
Avatar de l’usuari
araeshora
:: rateta
:: rateta
Entrades: 176
Membre des de: dg. ago. 17, 2014 9:58 am

Re: NOMS DE NEN CURTS, POC COMUNS I "NEUTRES"

EntradaAutor: araeshora » dc. des. 10, 2014 11:46 am

Doncs jo trobo que Fidel és un nom maco, sonor i a més amb un significat especial; jo normalment si no m'agrada el nom d'una criatura, si no hi tinc molta confiança, no ho dic i quedem tots tan amples, al final quan conèixes una persona t'acaba agradant el nom si la persona et cau simpàtica o a base de sentir-lo t'hi acostumes. Però hi ha gent que no calla, nosaltres per la nostra nena hem escollit Àngels, a nosaltres ens agrada, és poc sentit en criatures petites i a més s'ho deia la meva mare i així sempre la protegirà doncs m'he hagut d'escoltar algun comentari que déu ni do :ufs: :-o00m: com per exemple que això de posar els noms dels avis és anticuat, que no és un nom modern, que si és lleig... però jo sempre contesto el mateix si el comentari és impertinent: la filla és nostre i li posem el nom que ens dona la gana; perquè quan he intentat raonar és pitjor.
Una abraçada a totes
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: NOMS DE NEN CURTS, POC COMUNS I "NEUTRES"

EntradaAutor: Mara17 » dc. des. 10, 2014 11:56 am

Avui he trobat un Assís pel carrer. Feia mil anys que no el veia i no recordava el nom!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge

Torna a “Estic embarassada”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 9 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::