Les que hem patit un abort i ho volem tornar a intentar!
-
VisitantVi
Hola xamai02, no tinc al cap el teu cas ara... però sí que em sona haver-lo llegit pel que expliques.
Mira, jo de tu crec que em faria un test d'embaràs. Ja sé que sona extrany, però sí la "regla rara" que estàs tenint en realitat no és una regla sino un avortament, encara que faci dies que perds la hormona tarda en marxar del cos. D'aquesta manera, si et surt positiu encara que sigui fluixet, sabràs que per una banda vau fer punteria, i per l'altra pots demanar hora amb un gine perquè et mirin bé i t'expliquin qùe pot haver passat (si es que es pot explicar, que de vegdaes no n'hi ha cap d'explicació).
Si et surt negatiu, doncs és probable que estiguis tenint una relga rara i ja està, que això sempre pot passar per molt regular que sigui una. De totes maners pots demanar hora i que et mirin, i sempre et quedaràs més tranquila!
Nusé eh? És només una idea...
Mira, jo de tu crec que em faria un test d'embaràs. Ja sé que sona extrany, però sí la "regla rara" que estàs tenint en realitat no és una regla sino un avortament, encara que faci dies que perds la hormona tarda en marxar del cos. D'aquesta manera, si et surt positiu encara que sigui fluixet, sabràs que per una banda vau fer punteria, i per l'altra pots demanar hora amb un gine perquè et mirin bé i t'expliquin qùe pot haver passat (si es que es pot explicar, que de vegdaes no n'hi ha cap d'explicació).
Si et surt negatiu, doncs és probable que estiguis tenint una relga rara i ja està, que això sempre pot passar per molt regular que sigui una. De totes maners pots demanar hora i que et mirin, i sempre et quedaràs més tranquila!
Nusé eh? És només una idea...

- coviovi
- :: granota

- Entrades: 231
- Membre des de: dl. jul. 16, 2007 5:58 pm
- Ubicació: Calafell
- Contacta:
masana ha escrit:Coviovi, a mi l'ultima que hem van fer encara tacava una mica, però no passa res, ells ja veuen si encara queda alguna cosa o si ja estas neta. Jo també tenia la bossa buida, hem van dir que era un huevo huero.
Bueno, llavors em tranquilitza, perquè de vegades penso que això només em passa a mi, i que és el meu cos el "raro", però veig que li passa a més gent.
Doncs ara, a esperar a veure què em diu el doctor el dia 22!!!!!!!!!
Hola a todas, pues os contaré cómo he tenido yo las reglas después del legrado...
Me lo hicieron el 28 de agosto, desde ese mismo día, tuve un pequeño sangrado que me duró 2-3 días, luego, justo a los 31 días, el 28 de septiembre tuve la primera regla normal, pero que fue mucho más abundante de lo normal...me duró unos 7 días y los dos primeros fueron suuuuuper abundantes.........tenía que cambiarme cada 2 horas!!!....
La segunda regla la he tenido a los 37 días, el 4 de noviembre....(yo siempre he sido de reglas largas, o sea que, está dentro de lo que es normal en mí.....)
La semana que viene será mi "semana fantástica"..........y la estoy esperando desde que en agosto perdí el embarazo......tengo muuuuchas ganas de quedarme...........ojala sea a la primera.........la otra vez fue a la primera, o sea que tengo muchas esperanzas!!!!!
Estoy preparada con mis tests de ovulación ya en casa, que por cierto, la otra vez me fueron fenomenal.........en fin, ahora toca hacer muchos deberes y que haya suerte!!!!!
Os deseo lo mismo a vosotras, a ver si dentro de poquito estamos todas en el post de embarazadas
Besitos!!
Me lo hicieron el 28 de agosto, desde ese mismo día, tuve un pequeño sangrado que me duró 2-3 días, luego, justo a los 31 días, el 28 de septiembre tuve la primera regla normal, pero que fue mucho más abundante de lo normal...me duró unos 7 días y los dos primeros fueron suuuuuper abundantes.........tenía que cambiarme cada 2 horas!!!....
La segunda regla la he tenido a los 37 días, el 4 de noviembre....(yo siempre he sido de reglas largas, o sea que, está dentro de lo que es normal en mí.....)
La semana que viene será mi "semana fantástica"..........y la estoy esperando desde que en agosto perdí el embarazo......tengo muuuuchas ganas de quedarme...........ojala sea a la primera.........la otra vez fue a la primera, o sea que tengo muchas esperanzas!!!!!
Estoy preparada con mis tests de ovulación ya en casa, que por cierto, la otra vez me fueron fenomenal.........en fin, ahora toca hacer muchos deberes y que haya suerte!!!!!
Os deseo lo mismo a vosotras, a ver si dentro de poquito estamos todas en el post de embarazadas
Besitos!!
Coviovi, jo al principi no vaig reaccionar amb el que m'estava passant, després vaig sentir que els metges no es van preocupar l'ho suficient al principi quan hem van recomanar repos, penso que podien haver-me donat progesterona o un altre cosa, i quan hem van diagnosticar l'avortament hem vaig sentir culpable, com si jo hagues fet alguna cosa malament amb greu consecuencies. Amb el temps ho aceptes i comproves que es "natural", que ha moltes dones els hi passa.
Molts anims bonica, deixa que passi el temps que es l'unica medicina que curara el teu dolor.
Molts anims bonica, deixa que passi el temps que es l'unica medicina que curara el teu dolor.
- coviovi

- Contacta:
masana ha escrit:Coviovi, jo al principi no vaig reaccionar amb el que m'estava passant, després vaig sentir que els metges no es van preocupar l'ho suficient al principi quan hem van recomanar repos, penso que podien haver-me donat progesterona o un altre cosa, i quan hem van diagnosticar l'avortament hem vaig sentir culpable, com si jo hagues fet alguna cosa malament amb greu consecuencies. Amb el temps ho aceptes i comproves que es "natural", que ha moltes dones els hi passa.
Jo encara no ho tinc assumit del tot, ni l'embaràs ni l'avortament......nusé, estic rara. A més, com que no vaig arribar a sentir el bateg, ni vaig veure més enllà de la bossa (i perquè em van dir que era la bossa), doncs això, estic rara. Però bé, estic animada, perquè si m'he quedat un cop, puc quedar-me més, no???? Si no ha pogut ser ara, ja serà quan toqui!!!!!!!!! El que tinc clar que no puc fer es obsessionar-me amb tot això, perquè ja ho diuen: quant més vols, menys et quedes.
Ara a veure que em diu el metge, i al ataker!!!!!!!!
-
VisitantVi
masana!!!! nonononono!!!!! no et pots sentir culpable de cap manera!!!!! no s'hi pot fer res, ni tu ni els metges!!! per això no hi donen importància ells, perque si ha de passar passarà igual, i es taaaaaaaant comú que no s'adonen que per nosaltres de comú no te res!!
A mi em va agradar força aquest article de la web de sanitas on explica una mica això que et dic:
http://www.sanitas.es/jsp2/web/migracio ... d_idioma=3
A mi em va agradar força aquest article de la web de sanitas on explica una mica això que et dic:
http://www.sanitas.es/jsp2/web/migracio ... d_idioma=3
-
VisitantVi
- coviovi

- Contacta:
xamai02 ha escrit:Coviovi, tu quins símptomes tenies? Notaves alguna cosa? Ja sabies que estaves embarassada quan va passar-te? És que tinc tanta por i tants dubtes...últimament no visc amb l’obsessió que em suposa tot això, n’estic ben cansada....espero que la cosa canviï.
Em vaig fer tres tests abans de demanar hora!!!!!!!!! I l'ultim dia que em va venir la regla va ser el 8 de juliol, pensa que vaig anar a la primera eco el 18 d'octubre!!!!!!! La infermera em va fer una bronca....em deia que estava de tres mesos, i al final va ser de tres setmanetes........
Els únics simptomes que tenia eren els pits inflats, i una mica d'ardor al vespre, però de mal, mai, alguna punxadeta, però des de que em van dir el dia 5 que era "huevo huero", res, ni punxades, ni ardor, ni pits inflats, una mica de malestar de dia abans de la regla i prou. Tu ves a que et mirin, jo vaig trucar perquè no em puc veure per dins, només per fora!!!!!!!! Vés-hi, que quedaras més tranquil.la.
bon dia darlings,
avui he anat de revisió anual (la primera després de la de control de l'avortament, al juny), amb GINE NOU, i n'he quedat contenta! diu que he de ser positiva (i li dic "jo ja ho sóc, ho sóc tant, que em vaig fotre un lletot considerable!!!
)
i atenció, m'ha receptat (perquè porto buscant entre tot i tot dos anyets!!!) els caramelets que moltes es prenen per aquí, OMIFIN.
m'ha fet il·lusió i tot, tu!
avui he anat de revisió anual (la primera després de la de control de l'avortament, al juny), amb GINE NOU, i n'he quedat contenta! diu que he de ser positiva (i li dic "jo ja ho sóc, ho sóc tant, que em vaig fotre un lletot considerable!!!
)
i atenció, m'ha receptat (perquè porto buscant entre tot i tot dos anyets!!!) els caramelets que moltes es prenen per aquí, OMIFIN.
m'ha fet il·lusió i tot, tu!

-
VisitantVi
-
VisitantVi
-
VisitantVi
-
VisitantVi
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants