OMIFIN

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

EntradaAutor: socpetitona » ds. nov. 10, 2007 7:35 pm

Pot ser aquaticas que del que et parlés el gine fos de l'OMIFIN. El que fa és induir l'ovulació, és a dir, provacar que ovulis si no ho fa el teu cos, o provocar que ovulis més del compte si el teu cos ho fa per si sol.
Imatge
Avatar de l’usuari
Isabel
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1672
Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
Contacta:

EntradaAutor: Isabel » dl. nov. 12, 2007 11:34 am

Aquaticas, la socpetitona te tota la raó. Es un medicament per estimular l'ovulació. Ja l'he pres tres mesos (cinc pastilles cada mes) i desde el primer mes que estic ovulant. El que passa que no tenim massa punteria,je,je. Pel que fa al risc d'embarassos múltiples tambe es cert, pero realment es una cosa que en aquests moments no em preocupa. A més les estadisticas son molt baixas.
El medicament m'ha provocat diferents síntomes, mareix, molt mal de cap, mal d'esquena, son, cremor d'estomag i una mica de pes que he guanyat. Pero no t'espantis aixo no ens passa a totes, cada organisme es diferent i reacciona a la seva manera.
Si vols que et sigui sincera, insisteix al teu metge per començar a prendrel, no se quina edat tens pero t'ho dic per experiencia, jo porto 18 mesos buscant, i abans no m'han donat aquest medicament mira tot el temps que ha passat.
Avatar de l’usuari
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dt. nov. 13, 2007 12:13 pm

hola noies, pujo aquest post perquè avui m'han receptat omifin per al proper cicle...

i he llegit per aquí l'èxit de l'aqualata...

però cap història d'èxit més???? ?-) ?-) ?-)

algú més ha pres omifin i li ha funcionat???

pukeko, fa dies que no sabem res de tu... on etssssssss??? :koala: :koala: :koala:

i el tema plorera i altres efectes secundaris... què? perquè jo també sóc ploranera de mena... i em fa una por!!!!! :r)

gràcies noiessssssssssssss o-o:)
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

EntradaAutor: socpetitona » dt. nov. 13, 2007 1:12 pm

Jo és el primer més que en prenia, i demà.. aaaaaaaahhhhhhhhhh!!!!!!! amb un anàlisis de sang (si no m'ha vingut abans) sabré si m'ha funcionat.

L'únic efecte secundari que vaig tenir... un mal de cap terrible! Normalment pateixo de migranyes, però el mal de cap per L'OMIFIN era terrible!
Imatge
Avatar de l’usuari
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dt. nov. 13, 2007 1:18 pm

ai socpetitona quina emoció, no???!!! :pandi: :pandi: :pandi:

al final has pogut saber si et podrien donar els resultats el mateix dia o et caldrà esperar??? :-:) :-:) :-:)
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

EntradaAutor: socpetitona » dt. nov. 13, 2007 1:26 pm

Si, si Creueta, he trucat aquest matí i tal i com deia l'anabelen, me's donaran al mateix dia!!!!!!!!!! aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh!!!!

Si hi vaig al matí els tindré a la tarda. El que passa és que me temo lo peor.. snif.. no tinc cap mena de simptome, ni mal als pits, ni mal la panxa ni res de res absolutament... i clar, son tants mesos de desil.lusions que penso que no pot ser que aquest ho haguem aconseguit.. en fi, demà sortirem de dubtes... No us negaré que estic una mica histèrica...
Imatge
Avatar de l’usuari
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dt. nov. 13, 2007 1:28 pm

ai socpetitona... :pandi: :gat: :gat: :gat:

compartim aquests nervis!!! :ok:

i si no és aquest mes, el vinent... eh!!! ;-) escolta, quant de temps te l'hauries de prendre, l'omifin? tres mesos, només?

és que el meu gine està tan convençut que m'hi quedaré pim pam (tot i que ja li he dit que per al primer m'hi vaig tirar any i mig!), que no m'ha dit res de quant de temps es pot prendre... ?-) ?-) ?-)
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

EntradaAutor: socpetitona » dt. nov. 13, 2007 1:30 pm

Creueta, jo és que m'he pres l'OMIFIN dins un tractament que m'han fet, amb una injecció i després durant 14 dies el Utrogestan. Aquest tractament el fariem durant 3 mesos, si ni així ho aconseguim segurament provariem una IA... em fa una mica de cosa, la veritat, espero aconseguit-ho abans de 3 mesos...
Imatge
Avatar de l’usuari
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dt. nov. 13, 2007 1:32 pm

ai és veritat, perdona, no me'n recordava... :-:) :-:)

clar que sí que ho aconseguiràs!!! :ok: amb tot aquest xute que t'estàs fotent, el teu cos farà el que sigui!!!! :ok: :ok: :ok:


molta sort per demà... i volem un gran somriure siguin quins siguin els resultats, eh guapa!!!!!!!! >.-<:
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

EntradaAutor: socpetitona » dt. nov. 13, 2007 1:37 pm

Merci creueta, de debò! Moltes gràcies a tots per el recolzament que m'esteu donant!! Demà us informaré.. però si és negatiu.. em permetreu estar tristona? només demà, okis?

no em queden ungles!!!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Isabel
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1672
Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
Contacta:

EntradaAutor: Isabel » dt. nov. 13, 2007 3:43 pm

Hola a totes¡¡¡

SOCPETITONA molta sort demà. Es clar que tens dret a estar una mica capcaigut, pero nomes una mica eh?

No pateixis wapa, tot anira be.
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dc. nov. 14, 2007 7:45 pm

Neneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeessssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Que l'Omifin ha fet el miracle: ESTIC EMBARASSADAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

A mi el gine em va dir de prendre-me'l 6 mesos, i mira, al 4rt ja hem encertat!!!
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

EntradaAutor: socpetitona » dc. nov. 14, 2007 8:20 pm

Pukeko, quina soooooooooooooort!!!!!! Moltes felicitats!!!
Quan temps feia que buscaveu? perquè et prenies el OMIFIN? Jo me l'he pres aquest més per primera vegada... i res de res...
Imatge
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dc. nov. 14, 2007 8:25 pm

Tranquila Socpetitona (ja sé que no serveix de res....)

Hem trigat un any just, un any en el que m'ha passat de tot: des d'estar 3 mesos i mig sense regla, a tenir 4 regles en 5 setmanes.....

I al final la solució ha sigut l'Omifin i al quart mes. O sigui que no desesperis que arriba (i t'ho diu una que ja començava a estar desesperada....)
Avatar de l’usuari
aigua
:: tortuga
:: tortuga
Entrades: 342
Membre des de: dj. set. 27, 2007 6:19 pm

EntradaAutor: aigua » dc. nov. 14, 2007 9:50 pm

PUKEKO, ENHORABONAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!

aIXÒ S'ANIMA!!!! :cnena: :cnen: :cnena: :cnen: :cnena: :cnen: :cnena: :cnen:
Imatge
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

EntradaAutor: socpetitona » dc. nov. 14, 2007 10:09 pm

Merci Pukeko! llegir persones que han estat més o menys a la teva situació i ho han aconseguit anima molt molt, de debò!
Moltes felicitats i ara a disfrutar-ho!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Isabel
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1672
Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
Contacta:

EntradaAutor: Isabel » dj. nov. 15, 2007 8:27 am

Ostres noies, jo ja he pres el tercer cicle d'omifin. Sincerament habia perdut l'esperança, pero ara la pukeko m'ha donat força per seguir intentant. :cnena: :cnen: :content: :carro: :camio:
Aquest dissabte, diumenge i dilluns toquen deures. :cangui: :cangui:

PUKEKOOOO¡¡¡¡¡ Moltes fel·licitast de tot cor.
Ara em toca a mi eh? que ja porto any i mig, je,je,je. Vull sortir d'aquesta post¡¡¡¡
Expliquem quins dies et deien que tinguesis relacions quant prenies l'omifin.
PETONETS A TOTES I MOLTA SORT
SIP
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2204
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 2:03 pm

EntradaAutor: SIP » dj. nov. 15, 2007 9:22 am

Pukeko nina, em pots fer un resum de tot el q et prenies? De quants dies eren els teus cicles? Notaves l'ovulació?
Es q estava esperant que et funcionés amb candaletes xq em poguessis informar!!!!!! jejejejejejeej
Moltes gràcies nina i ja t'he felicitat en un altre post però hi torno FELICITATS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pilar
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2222
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 10:08 am

EntradaAutor: pilar » dj. nov. 15, 2007 5:01 pm

hola noies!!

Avui he anat al ginecòleg i bueno, m'ha enviat a fer uns analisis d'hormones i m'ha donat unes pastilles que hauré de prendre en 10 dies per baixar-me la regla pq des de setembre que no la tinc. M'ha dit que quan li porti els resultats ja veure'm que fem però segurament hauré de prendre omifin per veure que tal.... bufff.... només pensar que estem buscant el bebe en plan serio.... que subidón! jejejejeje A veure si tenim totes sort!! :ok: :p-) :p-) :p-) :p-) :p-) :p-)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Pukeko
:: dinosaure
Entrades: 6391
Membre des de: ds. oct. 14, 2006 1:09 pm

EntradaAutor: Pukeko » dj. nov. 15, 2007 7:09 pm

Holaaaaaaaa!!!!!!!

A veure, anem per parts: em trobo com una rosa, no noto res de res, només una mica de sencació de regla i els pits una mica inflats, però això em sembla que pot ser una mica efecte de l'Omifin, perquè el mes passat estava igual.

Us explico.
Tema durada dels cicles: sense Omifin, NPI, sempre he sigut molt irregular,moooolts, i menys de 28 dies em sembla que els he tingut de totes mides i tots els colors. Però curiosament, l'any abans de començar a buscar, em vania més o menys cada mes, amb lo que jo estava encantada, pq com a mínim ho tenia controlat. Ara, va ser posar-nos a buscar, i tot a pastar fang: si abans era irregular ara ja va ser el despiporre. El 1er cicle de 45 dies, el segon de 65 i el tercer de 111. Toma ya!
Llavors vaig passar el meu mes horribilis en que em van fer prendre progesterona per regular-me una mica, i caca de la vaca: em venia la regla cada setmana o 10 dies. Aquí ja va ser desesperant. Això va ser pel Juny.
I pel Juliol vaig començar per fi amb l'Omifin, i el primer mes em va venir la regla als 23 dies i ja em vaig espantar. Però els altres han sigut regulars de 33 dies.

Tema notar l'ovlació: Sense Omifin, no notava res de res. Ara, amb Omifin veia les estrelles. Alguna vegada havia quedat plegada i tot. Però he anant fent els test d'ovulació eh? Perquè el mal apareixia uns dies abans i no s'acabava fins que em baixava la regla.

I en principi això és tot: ah, i un any prenent àcid fòlic, amb un descans d'un parell de mesos durant el meu megacicle.

Vaia rotllo us he fotut, però mira, si serveix d'algo...

Pilar, a mi quan em van receptar l'Omifin, una cosina meva que se'l havia pres i té un nen guapíssim, em va dir: "Ara ja veuràs, t'anirà de conya. Això ja ho tens!!" I mira, h sigut que si....

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::