La primera IA

Tractaments, clíniques, medicaments..
Cris20
:: poltre
Entrades: 697
Membre des de: dl. març 09, 2009 9:30 am

Re: La primera IA

EntradaAutor: Cris20 » dl. jul. 16, 2012 12:15 pm

Bon dia noies,
Primer de tot em presento: em dic Cristina, ja fa molt de temps que estic inscrita a aquest forum (uns dos anys crec!) i al principi vaig començar escrivint al post de “mentre esperem passem l’estona”, desprès vaig anar passant per tots els posts mensuals de “buscant un embaras”…juny… juliol…agost… etc. Fa uns 6 mesos (o potser més, que el temps vola!) vaige decidir deixar el SP…era massa doloros per mi…massa doloros veure com la cigonya passava per totes menys per mi… (sense mala fè eh? Que sempre m’he alegrat per totes i cada una de les meves companyes del SP!!!).
Avui en dia fa uns 18 mesos que intentem tindre un petit. Fa 6 mesos, veien que la cosa no arrivava, la meva gine ja em va derivar cap a un centre de PMA (procreacio medicalment assistida, potser cal que digui que visc a l’estranger, aixi que potser algún terme que escric no està ben dit o ben escrit en català…disculpeu-me noies). Allà vem començar a fer tots els tests necessaris per fer un diagnostic. Per resumir els meus cicles sont molt irregulars (per tant és complicat preveure la ovulació i difficil, en situació “normal”, enxampar l’ovulet)I tinc una trompa amb forma “rara” (segins ells això no és cap impediment a quedar-se embarassada però no facilita les coses) i el meu marit té 20% de sperm. “molt bons” i més del 50% “bons” (pel que ens han explicat normalement és necessitan 40% de “molt bons”). Dit de manera different, sembla ser que no tenim cap « problema irreversible » però que cumulant el fet que la meva morfología potser necessitaria bitxitos “en molt bona forma” i el fet que el meu marit de bitxitos en molt bona forma només en té 20%, explica la nostra dificultat.
Avui hem fet la primera inseminacio intra unter… els meus parametres eran perfectes, els bitxitus tbé estaven bé…però no perfectes (ara mateix no recordó el terme que el metge ha utilitzat per explicanos-ho…però sé que ha concluït que si ho fan és pq elle pesen que hi han probabilitats…sino no ho farien)… Tinc por que no funcioni i que tingui que surmuntar una altre decepció…com desde fa 18 mesos… i d’una altre banda tinc molrissimes esperances perquè, pel que ens han explicat, aquesta solución de IIU (inseminacio intra unter) sembla ser la solución pefecte per nosaltres (sperm febles).
Bé noies, només volia compartir la meva experiencia…em sento molt rara de moment…
També volia deonar anims a aquelles de vosaltres que han rebut males noticias aquests dies passats (pel q he llegit en aquestes ultimes pagines del post). Penseu que cada dia que passa ens apropa més del nostre somni de ser mares…i això no ens ho treura ningú.
També volia dir a Pensament que si escrius el teu llibre, tel compraré segur … perquè estem en la mateixa situación q tu…tothom ens pregunta quan ens animarem… i casi casi et miran malament pq pensant que ets la persona més egoísta del mon per no voler tindre fills…a mi em senta fatal aquesta mirada…
Una abraçada a totes
:-()-)
Imatge
1IA-, 2IA-, 3IA-, ... 4IA+!
Imatge
Lluna29
:: puça
:: puça
Entrades: 36
Membre des de: dt. abr. 24, 2012 7:19 pm

EntradaAutor: Lluna29 » dl. jul. 16, 2012 12:22 pm

Hola guapes, moltes gràcies!!!
La veritat es que m'heu ajudat molt tot aquest temps, i ja veureu com aviat cantaren els vostres positius.
Ja he parlat amb la doctora i diu que no cal que em prengui la progesterona, però no sé com veig que a totes us diuen que no la deixeu fins al test i que si és positiu continueu prenent... Be, suposo que m'haure de fiar de la doctora que sap el que es fa.

Peueta, doncs mira aquesta va ser la meva segona IA, i no he tingut cap mena de símptoma, de fet amb el meu marit ja teníem assumit que seria que no, em trobava perfectament. Fins ahir, que em feia fàstic tot, no vaig poder ni dinar, i tenia moltes nàusees, llavors vaig decidir-me a fer el test.
Cris20

EntradaAutor: Cris20 » dl. jul. 16, 2012 12:28 pm

Felicitats Lluna29! A disfrutar-ho! :-()-)
Imatge
Imatge
zoui81
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2095
Membre des de: dt. nov. 08, 2011 9:32 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: zoui81 » dl. jul. 16, 2012 2:38 pm

Bon dia noies!!!!

Primer de tot: FELICITATS LLUNA 29!!!!!

Avui entro amb notícies fresques i bones!!! hem anat al gine de RA, li han tornat a fer un semino al zouiman i flipeu: ha sortit GENIAL!!! diu que podria ser donant d'esperma i tot! O sigui que Menorca i l'Aquilea Fertil han funcionat!!!!
Total, que ja tenim els papers per fer-nos la IA quan em vingui la warry al setembre, ja que a l'agost tanquen per vacances :ufs:
Això si no ens hi hem quedat de manera natural clar... perquè ara que està com un torito ho aprofitarem segur!!!

Cris20 benvinguda al club! i molta sort amb la IA!!!!!

Doncs res! MOLTA SORT A TOTES!!! i ens anem llegint i escrivint!!! :love: :love: :love:
Pacte Naral- Zoui :-()) * PACTE TAURUS Nime :-()), Ariadniita27 :-()), Lexi, Zoui81 :-()) PACTE IA's DE TARDOR : Giss,Morty,Zoui81 :-()) ,Petitprincep79 :-()) ,Mimi82 3IAs + 1 FIV:2 transfers: 28/10 ++ 16/10/14: Sou :cnena: :cnen:
Imatge
granota2012
:: gosset
Entrades: 459
Membre des de: dg. maig 06, 2012 10:10 pm

EntradaAutor: granota2012 » dl. jul. 16, 2012 2:47 pm

hola noies,

gaura, com t'ha anat la IA? O t'he la fas avui, oi? Benvinguda al SP. Entre totes ens donem suport, ja veuràs.

LLUNA29, Moltíssimes felicitats pel teu positiu +++. Quina alegria ens dónes a totes nosaltres,això es comença animar, qui serà la próxima?

lluna29, quan et va començar els fàstics després de la IA?

I MOLTÍSSIMA SORT A TOTES EN AQUEST PROCÉS.
granota2012
Entrades: 459
Membre des de: dg. maig 06, 2012 10:10 pm

EntradaAutor: granota2012 » dl. jul. 16, 2012 2:53 pm

Hola de nou,

zoui, quan escrivia el missatge tú tambè escrivies el teu, dir-te que són molt bones notícies les que t'han donat. SORT i endavant.

cris20, espero que el socpetit t'ajudi en aquest procés, ens donem suport entre totes.
Cris20

EntradaAutor: Cris20 » dl. jul. 16, 2012 3:18 pm

Zoui i granota, gràcies per la benvinguda!!

Zoui, ostres que bé!!! Doncs l'ho dit, ara toca aprofitar de la situació! :ok:

Mima, molts anims. A veure que diu el metge que segur que us proposa alguna cosa concreta... L'ho de saber si espereu al setembre o ho feu ja...doncs és una decisió vostra... és el que tu dius: d'un costat disfrutar de les vacances i d'un altre al setembre amb la feina és un pal...
La meva experiencia (d'aquests ultime mesos) és que no he estat mai tan tranquila per anar als examens i tot i tot com ara q tothom a la feina està de vacances... sino, sempre estic nerviosa... :-:)
Per cert, avui el meu metge m'ha dit que intentarien 6IA abans de passat a la FIV (però jo visc a l'estranger, segur que el protocol deu ser different)...
Imatge
Imatge
peueta
Entrades: 465
Membre des de: dv. jul. 15, 2011 12:03 pm

EntradaAutor: peueta » dl. jul. 16, 2012 6:03 pm

Cris20 ha escrit:Zoui i granota, gràcies per la benvinguda!!

Mima, molts anims. A veure que diu el metge que segur que us proposa alguna cosa concreta... L'ho de saber si espereu al setembre o ho feu ja...doncs és una decisió vostra... és el que tu dius: d'un costat disfrutar de les vacances i d'un altre al setembre amb la feina és un pal...
La meva experiencia (d'aquests ultime mesos) és que no he estat mai tan tranquila per anar als examens i tot i tot com ara q tothom a la feina està de vacances... sino, sempre estic nerviosa... :-:)
Per cert, avui el meu metge m'ha dit que intentarien 6IA abans de passat a la FIV (però jo visc a l'estranger, segur que el protocol deu ser different)...

ei Cris20, k tal? jo si que et recordo d'algun post de cercadores de ja fa temps. el que no sabia k vives a l'extranjer. Molt lluny?
no m'alegra veuret aki però per altra banda, si hi hem de ser, millor tenir un lloc on hi hagi altres persones en la mateixa situacio i on ens donem suport i ens ajudem.
Imatge
Gaura
:: rateta
Entrades: 151
Membre des de: dg. jul. 15, 2012 5:58 pm

EntradaAutor: Gaura » dl. jul. 16, 2012 9:28 pm

Hola a totes!

Primer de tot: FELICITATS LLUNA29! Això ja està fet! I segur que d'ara endavant tot anirà molt bé!

Jo avui ja m'han fet la primera IA! Estava una mica nerviosa però també ilusionada, amb l'esperança de
que tot vagi bé! A sigut un plis, plas... ni m'he enterat! I ara res... a creuar els dits i a esperar!

A mi m'han dit que la progesterona me la haig de posar fins que em vingui la regla (tan de bo que no!) o fins que em fagi el test d'embaràs.

Ja anireu dient a vosaltres com us va. Un petonàs!
Gaura l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. jul. 17, 2012 11:01 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Cris20

EntradaAutor: Cris20 » dt. jul. 17, 2012 7:09 am

peueta ha escrit:
Cris20 ha escrit:Zoui i granota, gràcies per la benvinguda!!

ei Cris20, k tal? jo si que et recordo d'algun post de cercadores de ja fa temps. el que no sabia k vives a l'extranjer. Molt lluny?
no m'alegra veuret aki però per altra banda, si hi hem de ser, millor tenir un lloc on hi hagi altres persones en la mateixa situacio i on ens donem suport i ens ajudem.

Hola peueta!
Jo si que m'enrecordo de tu! >.-<:
Effectivament...ja que hem d'estar per aqui, millor estar ben accompanyades...
Visc a Bèlgica...no gaire lluny, però bastant perquè les coses siguin differents... :ok:
Com vas tu?
Imatge
Imatge
Cris20

EntradaAutor: Cris20 » dt. jul. 17, 2012 7:22 am

Gaura ha escrit:Hola a totes!

Primer de tot: FELICITATS LLUNA29! Això ja està fet! I segur que d'ara endavant tot anirà molt bé!

Jo avui ja m'han fet la primera IA! Estava una mica nerviosa però també ilusionada, amb l'esperança de
que tot vagi bé! A sigut un plis, plas... ni m'he enterat! I ara res... a creuar els dits i a esperar!

A mi m'han dit que la prolactina me la haig de posar fins que em vingui la regla (tan de bo que no!) o fins que em fagi el test d'embaràs.

Ja anireu dient a vosaltres com us va. Un petonàs!

Gaura, jo tbé me l'ha vaig fer ahir per primer cop! Aixi doncs tindrem "noticies" a l'hora! >.-<:
Com bé has dit...a creuar els dits de les mans i dels peus! :ok:
Jo, en canvi, no m'haig de prendre rés de rés... M'ha dit que a fer vida normal...
Em fan gràcia aquestes coses... :love:

Que tingueu totes un molt bon dia! :-()-)
Imatge
Imatge
peueta

EntradaAutor: peueta » dt. jul. 17, 2012 7:31 am

Molta sort gaura i cris20!

Jo us volia fer una pregunta a les k us preneu progrsterona, kins efectes secundaris heu tingut a part de somnolencia?

Bon dimarts a tothom
Imatge
nita30
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 60
Membre des de: ds. jul. 31, 2010 9:30 am

EntradaAutor: nita30 » dt. jul. 17, 2012 8:53 am

Bon dia a totes! He estat uns dies força desconnectada, la veritat és que després de la notícia de que haviem d'anar a reproducció assistida vaig fer un baixón... però ara ja començo a tenir més forces i ganes de posar-m'hi. Primer de tot:
Lluna29 moltes felicitats pel teu positiu! Això em dona moltes esperances!
Mima2008 i bira sento molt les males noticies, però segur que un dia n'arribaran de bones! Jo sempre penso que amb cada negatiu m'apropo més al positiu! (encara que sigui per estadística!
A le que esteu esperant us desitjo moolta sort!
Nosaltres finalment ja hem demanat hora per fer una primera visita ara al juliol, tot i que no començarem fins al setembre (volem agafar-nos l'estiu de verdaderes vacances. Tenim hora el dilluns, ja us explicaré que tal.
Us volia preguntar una cosa que em fa dubtar llegint els vostres missatges: quan vas a RA et fan repetir les proves? Jo pensava que amb les que ens hem fet ja n'hi havia prou.
Una abraçada a totes
Cris20

EntradaAutor: Cris20 » dt. jul. 17, 2012 10:28 am

peueta, no puc respondre ja que jo no prenc progesterona...

nita, entenc el teu sentiment.
Tema proves, a mi no m'hen han fet repetir cap... de fet, la meva gine "normal" hem va demanar de fer unes probes i desprès d'anar directament a RA on van utilitsar els resultats obtinguts per fer el diagnostic i el "protocol". Ara ja hem segueix l'equip de RA i mai he tingut que fer dues vegades la mateixa proba (al menys que sigui necessari per observar si alguna cosa ha canviat).
Espero haber respos a la teva pregunta.

Bon dimarts!
Imatge
Imatge
tisca
:: peixet
:: peixet
Entrades: 259
Membre des de: dj. nov. 06, 2008 8:51 am

EntradaAutor: tisca » dt. jul. 17, 2012 12:12 pm

bon dia!!!!

ja hem vingut de la visita de l'uroleg i de moment comencem tractament amb ANDROFERTI. a l'octubre si no ens hi em quedat fem prova i cap a IA així que de moment a practicar i pendre les vacances amb molta efusivitat!!

algun ha pres ANDROFERTI i li ha anat bé? he vist que tb el venen per internet i surt una mica més economic. a veure que em diuen a la farmacia aquesta tarda.

nita molts anims pels setembre!!!
cris20 i gaura molta sort!!! a veure si tenim bones noticies aviat!!!
Imatge
mima2008
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1325
Membre des de: dv. gen. 29, 2010 4:36 pm
Ubicació: Terrassa

EntradaAutor: mima2008 » dt. jul. 17, 2012 12:27 pm

Gràcies noies xl vostres ànims... és dur passar per tot això, però aquí sempre et sents molt ben acompanyada, i les mostres d'ànims, ncara qno ens coneguem...sempre són més benvingudes! :ok:
Avui tenim hora amb el doctor, xò anem bastant segurs dl q volem. Ens esperarem al setembre. Així passarem l'estiu trankils (espero), i per agafar forces xl següent pas.

Lluna29, a mi sempre em van dir q em prengues la progesterona tb dps... xò xl qhe vist, cada metge diu una cosa diferent, xtant, confiem en el nostre i en el q ens diu, q segur q és el millor qns convé a cada una. Com et trobes? Disfruta-ho moltissim!
Cris20, benvinvguda guapa! Doncs si, crec q és el millor q podem fer, dscansar i agafar-ho amb ganes! Veig q aquí on vius fins a 6 IA?? Deu ni dó... Qtinguis molta sort a la primera!!!
Gaura, tu tb és la primera? Vinga, creuem els dits!!
Peueta, a mi la progesterona, em feia star una mica "groguin". Em feia venir molta son! I avegades alguna petita molestia lleu a la panxa, dolorets lleus. Però res més.
Nita30, aquest camí sempre fa por, xq no es vol arribar mai aquí, però com be dius tu, hem d'star positives... Tu com jo, deixem pasar les vacances i cap al setembre ens ho agafem amb ganes!! Jo cap a FIV, per això... però amb ls ganes ben posades!
A totes, q en sou moltes... bona setmana noies!!!
Imatge
Gaura
Entrades: 151
Membre des de: dg. jul. 15, 2012 5:58 pm

EntradaAutor: Gaura » dt. jul. 17, 2012 11:00 pm

Hola noies!

Cris20: Si que és veritat! Anem a la par! Ens vam fer la IA el mateix dia i, a més, jo també porto 18 mesos buscant l'embaràs! Ja veuràs com ara també ho aconseguim juntes! Quin dia t'has de fer el test d'embaràs? A mi m'han dit el 2 d'Agost. Sembla que no hagi d'arribar mai... però segur que no ens donem conte que ja tenim el positiu a la mà!

Peueta: Jo he començat avui a pendre la progesterona i, tot i que encara és dora, no he notat cap síntoma fora de lo normal. Si que potser he tingut molta son... però això ja és normal en mi! zz:-) Vaig mirar el prospecte i, en principi, la somnolència només es produeix si te la prens via oral.

Lluna29: A mi la progesterona me la han receptat fins a 2 dies abans del TE. Aquí cada metge diu el que li sembla... una amiga infermera diu que la progesterona és d'efecte placebo! Més val que cadascú segueixi les indicacions que li han donat i, si ha de ser, serà! Tu ara a cuidar-te i a engreixar aquesta panxona!!!

mima2008: No desesperis! Pensa que anar a FIV no és tan dolent... ara ja has recurregut un camí molt dur i has de tenir en conte que amb la FIV la probabilitat d'embaràs és molt més elevada que amb la IA! Segur que ben aviat ja ens dones la noticia del teu embaràs! Ara a disfrutar de les vacances!

A les que us preneu un descans... intenteu pensar amb el present, que després al Setembre ja ens tornarem a preocupar del futur! A la resta, molta sort amb els vostres resultats! Mantingueu-nos informades!!!

Una abraçada molt forta!!!
Cris20

EntradaAutor: Cris20 » dc. jul. 18, 2012 6:43 am

Hol noies!
Com aneu?

Gaura, doncs el metge no m'ha dit quin dia exactament fer-me el TE...si que m'ha dit que no m'el fes de seguida, que esperés un xic...suposo que el 2 d'Agost és una bona data :ok:
A veure si tenim sort :ok:
Aquest mati/matinada, he estat amb molt mal de panxa...suposo que no vol dir rés i que segurament ho hagués tingut de totes maneres (ja que amb mi, el mal de panxa és constant :-o00m ) però no pus impedir-me d'esperar que no sigui rés "dolent"...
En fi, ja es veura! :ok:

Mima, com us ha anat amb el metge?
Disfruteu de les vacances! :ok:

Tisca, a veure si hi ha sort d'aqui l'octubre doncs!

Que tingueu un bon dia de dimarts noies!
Imatge
Imatge
gigita
Entrades: 194
Membre des de: dc. feb. 03, 2010 10:40 am

EntradaAutor: gigita » dc. jul. 18, 2012 9:51 am

bon dia

jo no he tingut sort, m'esta baixant la regla, quin fastic, ja passo a FIV.. que hi han més probabilitats, pero segurament al septembre, peruqe el meu gine fa vacances..

mima que t''ha dit el metge? ho sento molt que no hagi funcionat, molts ànims
peueta

EntradaAutor: peueta » dc. jul. 18, 2012 11:35 am

gigita ha escrit:bon dia

jo no he tingut sort, m'esta baixant la regla, quin fastic, ja passo a FIV.. que hi han més probabilitats, pero segurament al septembre, peruqe el meu gine fa vacances..

mima que t''ha dit el metge? ho sento molt que no hagi funcionat, molts ànims

OSTRES GIGITA, KIN GREU K EM SAP. T'ENVIO MOLT ÀNIMS, I ESPERO K PASSADES LES VACANCES HO TORNEU A INTENTAR DE LA MANERA QUE SIGUI, PERÒ MAI SHA DE DEIXAR DE LLUITAR, TOT I K HI HA MOMENTS EN QUE ES TÉ GANES DE LLENÇAR LA TOVALLOLA.

MOLTA SORT I INTENTA DISFRUTAR DE L'ESTIU

UNA ABRAÇADA
Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: Google [Bot] i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::