Quan se'ls explica d'on vénen els nens?

Alimentació, amistats, dubtes, consells...
ursulxunxa
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 1:26 pm

Quan se'ls explica d'on vénen els nens?

ds. maig 12, 2012 6:32 am

noies,
la meva nena de gairebé 6 anys m'ha preguntat com es fiquen els nens a la panxa de la mare
i aquesta vegada no es conforma amb una frase ambigua bonica. Però no sé fins a quin grau de
detall li puc explicar.

A partir de quina edat els hi heu explicat?

A 6 anys amb quin grau de detall ho heu explicat?

gràcies!!! :-)
Tinc coses que ja no faig servir per a vendre (robeta i altres):
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
nuriaau
:: zebra
Entrades: 1649
Membre des de: dj. abr. 17, 2008 2:39 pm

Re: Quan se'ls explica d'on vénen els nens?

ds. maig 12, 2012 10:25 am

Hola,

no et puc ajudar gaire perquè els meus fills encara són petits, però sí que et puc comentar que a l'escola dels meus cosins els hi van explicar la setmana passada (el nen ara té 8 anys), però els seus pares ja li havien explicat l'any passat quan tenia 7 anys, com li van explicar i què li van dir no ho sé, però preferien explicals'hi ells abans que ho fes l'escola o que sentís comentaris d'amics

A veure si algú pot aportar més, estaré al cas del què dieu per quan m'arribi l'hora
Danu
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

ds. maig 12, 2012 10:44 am

Hola, a mí els meus pares m'ho van "explicar" col.locant un llibre a la meva alçada a l'habitació que feiem servir de biblioteca, on jo solia tafanejar. Va ser de molt petita, però no recordo l'edat... Es deia "De dónde venimos"

Imatge

Hi ha un vídeo del contingut que potser t'ajuda. Està molt i molt bé (comença de debò al minut 2:30). Parla en segona persona, directament als nens.

EDITO: la tercera part no sé per què no s'inserta com un vídeo... et deixo l'enllaç: http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=x63vdAiSxLw
alfonsoicecilia
Entrades: 223
Membre des de: dc. maig 25, 2011 6:47 pm

ds. maig 12, 2012 12:04 pm

els meus germans i jo ho vam saber amb aquest mateix llibre!!!!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge

Els meus blogs:
http://www.cecilialopezmartinez.com
http://www.ceciemperatriz.blogspot.com - pastissets, cupcakes i altres postres en miniatura
mariami
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 540
Membre des de: dc. nov. 17, 2010 9:35 am

ds. maig 12, 2012 2:47 pm

Quina gràcia Danu, la meva mare també m'ho va explicar amb aquest llibre! :-D :-D
Imatge
Imatge
tolinso
:: dinosaure
Ubicació: Philadelphia, EEUU
Entrades: 5961
Membre des de: dv. maig 09, 2008 9:41 pm

ds. maig 12, 2012 7:49 pm

uff.. .complicat! La Julia fa cosa de mes i mig em va preguntar que com havia sortir l'Helena de la meva panxa, i li vaig dir que les mames teniem un forat per a fer pipi, un per a fer caca i un per on sortien nens :-D

al cap de 2 dies... em va preguntar per on havia entrat l'Helena a la panxa :-:) i li vaig explicar que pel mateix lloc, pero que era una boleta molt petita molt petita i s'havia fet gran. No vaig donar cap mes detall.... es molt petita. Pero... m'interessa el tema, de quan se'ls explica com passa tot plegat, sempre va be estar preparats :ok:
llumer
:: dofí
:: dofí
Ubicació: el vallès occidental
Entrades: 3140
Membre des de: dv. feb. 09, 2007 6:20 pm

ds. maig 12, 2012 8:04 pm

jo li vaig explicar igual que la tolinso quan tenia 3 anys (que quan em va preguntar com havia entrat la seva germana a la panxa... em vaig quedar glaçada!!!)
Ella ja havia preguntat per on havia dortit i com que va ser cessaria li vaig ensenyar la cicatriu, pero quan em va preguntar per com havia entrat, li vaig dir que es que primer era molt petita (com una llavor) i amb aixo va quedar contenta...
ursulxunxa
Entrades: 206
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 1:26 pm

ds. maig 19, 2012 6:46 am

Gràcies Danu pels videos!!
estan molt bé.
De moment no ho ha tornat a preguntar, esperarem que ella torni a treure el tema
Tinc coses que ja no faig servir per a vendre (robeta i altres):
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
ada82
:: tigre
:: tigre
Entrades: 723
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 7:22 pm

dl. jul. 30, 2012 9:15 am

Ostres a mi també m'ho van explicar amb aquest llibre "D'on venim?" que encara guardo!! Però jo era més gran, crec que tenia 10-11 anys.. jajajaa com canvia la cosa!
ImatgeImatge

03/08/2011: És un NEN!

ImatgeImatgeImatge
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8489
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

dl. jul. 30, 2012 9:35 am

Jo tenia el mateix llibre que esteu dient totes!! I de fet, el tinc a casa per quan la Clara sigui més gran i pregunti! :ok: Trobo que està molt bé i fa que sigui més fàcil d'explicar, no sé si encara el deuen editar, valdria la pena...
ImatgeImatge Imatge

Imatge
Danu
Entrades: 1893
Membre des de: dv. set. 10, 2010 4:49 pm

dt. jul. 31, 2012 10:13 am

Sí que l'editen, sí! :ok: Es pot comprar a La Casa del Libro, en català i en castellà :love:

Torna a “General”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::