Donacio de juguets. On?
Donacio de juguets. On?
Hola, tinc juguets que ja no vull guardar de la meva nena q ara te dos anys pero no els vull tirar... No se on podria dirigir.me per donar-los. Per reis la recollida es nomes de juguets nous...
Soc de barna, de sant gervasi.
Si sabeu d, algun centre on en vulguin recollir...
Gracies!
Soc de barna, de sant gervasi.
Si sabeu d, algun centre on en vulguin recollir...
Gracies!
Re: Donacio de juguets. On?
Normalment a les llars d'infants en fan recollida pels volts de Nadal, si estàn en bon estat se les queden. Pots preguntar-ho a les que tinguis al barri.
- Santandria
- :: peixet

- Entrades: 268
- Membre des de: dg. abr. 20, 2008 8:31 pm
Jo abans de fer la neteja vaig pregunntar a l'escola bressol de la nena si en volien i em van dir que sí. El primer dia de vacances que les educadores encara treballaven, vm anar a portar les que haviem decidit "regalar" (la tria la va fer el nostre peque ja que les joguines eren seves)
Segur que en moltes Llars en volen.
Segur que en moltes Llars en volen.
Si són usats, només se m'acut Llar d'Infants i Ludoteques.
A Càrites tambe te les voldran per repertir-les entre families necessitades.
Hi ha centres mèdics i hospitals que també agafen. Al nadal, la Creu Roja, també agafa si estan en bon estat. Les escoles, llars d'infants i centres d'acollida també.
Creu roja sempre els demana nous almenys a les recollides que jo conec de reis
Moltes gracies! No sabia q en llars d, infants en volien
pucpuc ha escrit:Creu roja sempre els demana nous almenys a les recollides que jo conec de reis
Jo he col.laborat en la preparació i, al menys on jo ho he fet, es feien servir també de segona mà, es rentaven, arreglaven i els embolicaven. Això sí, si estaven bé, sinó es retiraven.
El que passa és que hi havia molts que estaven fets malbé, bruts, faltaven peces... llavors es perdia molt de temps realitzant la selecció. Potser ho han canviat, jo parlo del nadal del 2010, l'any passat no vaig poder anar.
- heaven25baby
- :: girafa

- Entrades: 2050
- Membre des de: dc. abr. 30, 2008 10:48 am
- Contacta:
Als hospitals i les escoles van molt necessitats!!! Ajudem entre tots!!! 
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 4 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |