La primera IA

Tractaments, clíniques, medicaments..
*Fiona*
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dj. set. 15, 2011 3:29 pm

Re: La primera IA

EntradaAutor: *Fiona* » dl. ago. 06, 2012 7:46 am

Hola Pensament, com ja saps jo també estic a la SS i com tu dius, deixa molt que dessitjar... Pasan bastant del pacient. Per sort tinc mutua privada i m'estic fent un seguiment... vaig anar al setmana pasada i tinc 4 quistes...Estamos que lo regalamos!! i avans de punxar-me tornaré per si no han desaparescut... no és bó punxar-te tenint quistes! i si no fos per el seguiment que faig per la privada en la SS no s'haurien donat comte fins el primer control ecogràfic...i ja hauria gastat la meitat de la medicació...Total... :-o00m

Zoui,, molta sort en la betaespera! esperem bones noticies!

Peueta, com van les pèrdues? espero que tot vagi bé!
*Fiona*

EntradaAutor: *Fiona* » dl. ago. 06, 2012 7:47 am

Zoui, perdona! m'he confòs! jejejeje!
peueta
:: gosset
Entrades: 465
Membre des de: dv. jul. 15, 2011 12:03 pm

EntradaAutor: peueta » dl. ago. 06, 2012 8:06 am

bon dia, m'alegra que s'hagi animat una mika el post. son temps de vacances i ja se que es dificil estar pendent del SP i a la majoria va bé desconnectar unes setmanes.

Doncs a mi les pèrdues m'han desaparegut, o sigui, que suposo k no ha sigut res. be, el dia 14 he danar al gine i a veure si em confirma que està tot bé.

moltes gràcies per preguntar i molta sort a totes el setembre
Imatge
pensament
:: tortuga
Entrades: 306
Membre des de: dc. abr. 04, 2012 12:23 pm

EntradaAutor: pensament » dl. ago. 06, 2012 11:08 am

Zoui: Gràcies xls ànims. Ho sento, ja veus que vaig perduda, perduda.
Bé oh i tant al setembre els positius cauran un rera l'altre.

Fiona: ostrens, no sé què fer jo, doncs tot em cau lluny per fer-me un seguiment paral·lel a la IA de la SS. Una pregunta, cada quan et feien ecos a la SS? i just abans de començar el tractament t'en van fer alguna? Jo no els hi he dit que ja m'he fet una IA per lo privat pq tinc por de que em restin una IA. Per altre banda m'agradaria comentar-los-hi doncs crec que sóc propensa a la hiperestimulació, doncs quan em vaig fer la IA, me la van haver de programar depressa i corrents pq amb 5 punxades ja tenia l'estradiol pels núvols.

Peueta: Que bé que ja no tinguis pèrdues, segur que el 14 veuràs al teu petit!

I una pregunteta, no sé si alguna de vosaltres ho sap, però he estat pensant amb la hiperestimulació, i em preguntava si quan et suspensen el tractament per hiperestimulació vol dir que tens massa fol·licles grans, aleshores pq la gent no aprofita a tenir relacions i provar sort? o és que aquests fol·licles que et surten amb la hiperestimulació realment no deixen anar un òvul tots? o és pq tens massa probabilitats de quedar-te de més de dos petits?
Imatge
15/05/13: TE+
27/05/13: Eco, hi ha dos saquets
07/06/13: Sentim els 2 cors, mai oblidarem aquest moment
06/09/13: Sou dos nens
17/12/13: Benvinguts al món!!
17/11/14: TE+ a pel tercer!
granota2012
Entrades: 459
Membre des de: dg. maig 06, 2012 10:10 pm

EntradaAutor: granota2012 » dl. ago. 06, 2012 11:41 am

hola noies,

peueta m'alegro que ja no tinguis pèrdues. Es una bona notícia.

mima2008 veig que també aniràs cap a la FIV. Sort.

Jo també vaig a FIV. I a les betaesperants moooolta sort. com veieu us continuo seguint.
*Fiona*

EntradaAutor: *Fiona* » dt. ago. 07, 2012 7:38 am

Bon dia a totes!!

Pensament, t'explico una mica com va el funcionament a la SS, millor dit, a la Mutua Terrassa, que trobaràs diferència amb la privada...

A la primera visita, en 10 minuts van explicar-me tot el procès d'una IA i com m'havia de punxar. No pensis que et fan cap eco abans de començar pq no ho fan...(que es per això que jo me la faré per lo privat, paso de punxar-me si tinc quistes), analitiques tampoc pensis que te las fan, pq no...ni miren estradiol ni res de res...
Quan em va venir la regla el 3er dia començo amb les punxades, 5 díes i primer control, 2 dies més i 2on control i aquí et diuen el dia de la IA, que si no hi ha consulta te la fan a urgències (a mi me la va fer un metge d'urgències).
Ah! espera, que em deixo lo millor... les ecos són els dilluns i dimecres de 8-9:30 i divendres de 12 a 13:30 (si no recordo malament)
I a més, com no tenen laboratori, la capacitació del Semen s'ha de fer per privat que son 170€, a cada IA.

Torno a recordar que això es a Terrassa, no ha de pasar a altres hospitals, pq tinc una amiga que s'esta fent FIV a Sant Pau i esta encantada.

Sobre la hiperestimulació jo també estic una mica amoïnada, pq jo vaig fer 5 fol·licles bons, però nomès 1 al costat esquerre i van continuar andavan... això sí, em feia un mal terrible la panxa... I en aquest nou cicle, he preguntat a la dra si he de baixar la dosis i m'ha dit que si no em van dir res a l'última eco, que continui igual...Però, i si se li va oblidar a l'altre dra???? es que tampoc li vaig preguntar...
Aixh... no sé qué faré...pq a sobre estan "tancats" a l'agost i tot depen de quan em baixi la regla...pq si em baixa abans d'hora no podré començar les punxades... i si no marxen els 4 quistets tampoc...

O sigui, que com sempre.... a continuar esperant. :ufs:
pensament

EntradaAutor: pensament » dt. ago. 07, 2012 9:13 pm

Fiona: és un rotllo això d'arribar a casa i nar pensant, i tenir aquesta inseguretat de si les coses les han fet tan bé com han pogut o no. Bé sé que és difícil, però intenta pensar que són professionals que es dediquen única i exclusivament a fer això, has d'estar ben convençuda i "dipositar la màxima confiança " per estar lo màxim tranquil·la que una pugui estar en la nostra situació ( sé que és fàcil dir-ho, jo també rumio molt amb tot). Ahh i moltes gràcies per explicar-me el procés tan bé!!
Bona nit... zz:-)
Imatge
pensament

EntradaAutor: pensament » dj. ago. 09, 2012 8:35 am

Bon dia, ahir vaig fer 1era visita a la Seguretat Social de Girona. Per si pot servir d'ajuda amb algú, ho explico una mica:
- Temps d'espera actual per IA: uns 7 mesos. com que a l'Agost fan vacances començaré a mitjans de setembre, amb lo qual hauran estat en realitat 9 mesos.
- Preu: et fan pagar la preparació d'esperma, uns 130€.
- Procés: una eco prèvia per veure que tot està bé ( Fiona, per sort a Girona ho fan, quina Me que a tot arreu no sigui igual...), després tu tries el dia que et vols començar a punxar entre el 2on i 5què dia ( començaré amb 75ul). La primera eco te la fan a partir del 4rt dia que et punxes i et fan seguiment cada dos-tres dies.
-El medicament que entra "gratuït" ( quan ho tingui us diré exactament quin preu té) per la SS: Gonal 900 Ul i ovitrelle. També m'han dit que prengui yode, àcid fòlic i progestarona un cop hagi ovulat.
- Temps abans de fer el TE: 21 dies post IA!! ( quina barbaritat).

Què??, no hi ha cap betaesperant??
Imatge
PetitPrincep79
:: girafa
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dj. ago. 09, 2012 2:29 pm

pensament ha escrit:Bon dia, ahir vaig fer 1era visita a la Seguretat Social de Girona. Per si pot servir d'ajuda amb algú, ho explico una mica:
- Temps d'espera actual per IA: uns 7 mesos. com que a l'Agost fan vacances començaré a mitjans de setembre, amb lo qual hauran estat en realitat 9 mesos.
- Preu: et fan pagar la preparació d'esperma, uns 130€.
- Procés: una eco prèvia per veure que tot està bé ( Fiona, per sort a Girona ho fan, quina Me que a tot arreu no sigui igual...), després tu tries el dia que et vols començar a punxar entre el 2on i 5què dia ( començaré amb 75ul). La primera eco te la fan a partir del 4rt dia que et punxes i et fan seguiment cada dos-tres dies.
-El medicament que entra "gratuït" ( quan ho tingui us diré exactament quin preu té) per la SS: Gonal 900 Ul i ovitrelle. També m'han dit que prengui yode, àcid fòlic i progestarona un cop hagi ovulat.
- Temps abans de fer el TE: 21 dies post IA!! ( quina barbaritat).

Què??, no hi ha cap betaesperant??

Gràcies per la informació!

Jo a finals de juliol vaig tenir la visita al CAP Güell de Girona i estic en espera de la trucada del Trueta (tinc les proves fetes). Van tardar molt en fer-te la visita a l'hospital? Perque a mi no em van voler dir quant de temps havia d'esperar.
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
pensament

EntradaAutor: pensament » dj. ago. 09, 2012 6:06 pm

Petitprincep: no sé en quina etapa estàs, però bé, mira et faig la cronologia, pq sinó, ni jo m'aclaro, ja, ja, ja:
Juliol i Agost de 2011: Ens fem totes les proves ( al cap del poble)
Agost 2011: El meu ginecòleg ens dóna els resultats i ens deriva cap a la SS de Girona que és el lloc més a prop on porten tot el tema d'infertilitat.
Principis de Setembre 2011: Ens truquen del Trueta i ens donen hora per finals de Setembre.
Finals de Setembre 2011: Visita amb Ginecòleg del Trueta a Girona de la SS. Ens diu que hem de fer 3 cicles Omifin.
Desembre 2011: L'omifin no ha funcionat i torno a demanar hora al Trueta per continuar amb els següents passos, o sigui IA.
Agost 2012: Per fi!! 1era visita de cordialitat per explicar-me els medicaments per la IA, ja puc començar el tractament de IA per la SS.

Qualsevol altre cosa que pugi ajudar, ja ho sabeu!!! i molts d'ànims a totes les que comenceu. >.-<:
Imatge
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dj. ago. 09, 2012 8:21 pm

Gràcies Pensament!

Jo les proves les vaig fer per privat i ja ens han dit que ha de ser IA... I avui he rebut carta del Trueta! Ja tinc la primera visita per portar la paperassa a finals d'agost! No me l'esperava tant ràpid!! :-)

zoui81
Entrades: 2095
Membre des de: dt. nov. 08, 2011 9:32 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: zoui81 » dv. ago. 10, 2012 9:15 am

Petitprincep!! ex compi grafiquera!!! quina ilu veure't per aquí!!! ja en som 3, tu jo i la MOrty, així que tu també et faràs la IA al setembre!!!! OLEEEEEEEEE!!! :b-))) :b-))) :b-))) a vere si totes tres tenim sort i podem cantar el positiu juntetes!!! em faria ilu! Petonassos guapa! :love: :love: :love:
Pacte Naral- Zoui :-()) * PACTE TAURUS Nime :-()), Ariadniita27 :-()), Lexi, Zoui81 :-()) PACTE IA's DE TARDOR : Giss,Morty,Zoui81 :-()) ,Petitprincep79 :-()) ,Mimi82 3IAs + 1 FIV:2 transfers: 28/10 ++ 16/10/14: Sou :cnena: :cnen:
Imatge
PetitPrincep79

EntradaAutor: PetitPrincep79 » ds. ago. 11, 2012 1:18 pm

zoui81 ha escrit:Petitprincep!! ex compi grafiquera!!! quina ilu veure't per aquí!!! ja en som 3, tu jo i la MOrty, així que tu també et faràs la IA al setembre!!!! OLEEEEEEEEE!!! :b-))) :b-))) :b-))) a vere si totes tres tenim sort i podem cantar el positiu juntetes!!! em faria ilu! Petonassos guapa! :love: :love: :love:

ZOUI!!!!!

Te la faràs ja al setembre??? Qué bé!!! :p-) :p-)
Jo per ara intentaré per la SS, depen de la visita a finals d'agost probaré demanar visita pel privat!

Quins nervis!!! :menjadonuts:!!!!! :love:

peueta
Entrades: 465
Membre des de: dv. jul. 15, 2011 12:03 pm

EntradaAutor: peueta » ds. ago. 11, 2012 9:36 pm

Ei Zoui i Petitprincep, us envio molts anims!!
Jo portava mes temps k vosaltres i fa unes setmanes vaig tenir per fi el meu esperat positiu. Ara a esperar k vagi tot ok!

Aixi k malegra veureus ilusionades i sigui per la SS o per privat, ja k lo important es perseguir el nostre somni fins aconseguirlo.
Imatge
*Fiona*

EntradaAutor: *Fiona* » dt. ago. 14, 2012 8:32 am

Hola noies!

Q paradet esta tot,no? es noten les vacances...jejeje!

Jo res, esperant a que baixi la meva "amiga"...suposu que la setmana que ve...depenent del dia podré fer la IA o no...pq com a la SS estan "tancats"...dons res...
pensament

EntradaAutor: pensament » dl. ago. 20, 2012 12:46 pm

Fiona: paradet, paradet... ja, ja, ja Aviam si tens sort i s'et arretrassa una mica la warry així pots començar ja a principis de setembre no?
Zoui, petitpríncep, Cris i Gaura i a qui em deixi: Encara que estigueu fent descans no us passa que teniu il·lusions igualment cada mes, que aquell serà l'encertat? jo amb cada regla estic igual de disgustada com si m'hagués fet una ia i hagués donat negatiu, que burra no?

A mi em va venir la molt indesitjable dijous 16 d'agost ( 3 dies abans del que tocava) i això vol dir que com a molt aviat ara em tornarà a venir el 10, 11 de setembre ||*|| amb lo qual no podré fer la IA fins a finals de setembre, buf quina paciència...
Imatge
*Fiona*

EntradaAutor: *Fiona* » dl. ago. 20, 2012 1:08 pm

Hola Pensament!! dons jo també aniré cap a finals de setembre-principis octubre :-( Avui he començat a tacar marronet...és a dir, que demà baixarà i ja serà massa d'hora per començar...ja que les consultes de S.S. continuen "tancades". Quan faci la aparició 100% enviaré el mail a la dra...però no crec que canvii massa la pel·lícula...

Tot plegat... quin desànim :-( Ja porto molt de temps i no hi ha cap novetat...cada mes "la roja", al Gener q ve ja seràn 3 anys de búsqueda...i sí, que si sòc molt jove, que si encara tinc molt de temps... que si patim que si patam... però tot aquest tems només nosaltres sabem lo malament que es pasa...del patiment de quan arrivarà el nostre positiu... Molt injust!

Bueno, ja veieu que no estic molt positiva...
ciriante
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1040
Membre des de: dc. jul. 14, 2010 1:46 pm

EntradaAutor: ciriante » dl. ago. 20, 2012 1:21 pm

Fiona guapa em colo a aquest post per donar-te ánims!!!
no se quina edat tens, pero dona igual, 3 anys son molts i ho tens que estar passant fatal.. bueno com totes nosaltres, pero segur que ho aconseguiras i tal com diuen les comanyes se'ns oblidara tot lo dolent!!!
vas per la ss? això es una sort!!! s'ha de pensar en positiu si no..

molta sort guapa pel setembre, estare pendent del teu super positiu!!!!
3IAs, 1FIV (2 transfers), molt patiment i esforç = +

Imatge
*Fiona*

EntradaAutor: *Fiona* » dl. ago. 20, 2012 2:15 pm

Gràcies pels ànims wapi!

Tinc 29 i l'any que ve faré els 30, i sòc conscient que es bona edat, però desprès de tant de temps de búsqueda ja res et consola...
La veritat es que és una sort fer el tractament per la S.S. però és molt diferent que la privada. La privada s'emmotlla a tú, i a la S.S. el teu cos s'ha d'amotllar amb ells...

Ojalá arribi d'hora els nostres positius! i el de totes, es clar!

Espero que amb els dies vegi les coses d'altre color.
zoui81
Entrades: 2095
Membre des de: dt. nov. 08, 2011 9:32 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: zoui81 » dl. ago. 20, 2012 8:09 pm

PENSAMENT, tens rao a mi em passa igual, cada mes tinc aquella esperança de que potser si encara que sigui sense IA, es que ja hi ha mooooltes gaaaanes! . A mi tambe m ha vingut el dia 16 ago, deregal de sant que va ser el 15 :-( i aquest mes m ha vingut als 39 dies, ja se m ha tornat a descontrolar, ara q em venia cada 33 o 35 dies.... i aixo q em prenc ovusitol, en fi q estem igual, a finals de set IA!!!!! PER FI! NOMES ESPERO QUE TINGUEM SORT! Ens ho mereixem!
MOLTS ANIMS FIONA!!!!!!
Pacte Naral- Zoui :-()) * PACTE TAURUS Nime :-()), Ariadniita27 :-()), Lexi, Zoui81 :-()) PACTE IA's DE TARDOR : Giss,Morty,Zoui81 :-()) ,Petitprincep79 :-()) ,Mimi82 3IAs + 1 FIV:2 transfers: 28/10 ++ 16/10/14: Sou :cnena: :cnen:
Imatge

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 3 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::