Cita previa a l'inem

Per presentar-nos i parlar de tot alló que vulguis..
esquitx
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 546
Membre des de: dc. set. 30, 2009 10:17 am

Cita previa a l'inem

EntradaAutor: esquitx » dl. ago. 27, 2012 3:39 pm

avui he trucat per demanar hora per si puc tramitar el subsidi, l'ajuda dels 400 euros, i ara tinc molts dubtes pq surt un contestador amb el típic si vol fer no sé què marqui 1, total que l'opció que m'ha semblat que s'acostava el que necessitava ha set la 1 i l'he marcat i automàticament m'ha donat dia i hora.
El dubte és que no sé si ho he fet bé, en el sentit que no vull arribar el dia allà i que no hagi demanat hora el lloc correcte i em diguin que l'haig de tornar a demanar pq llavors si que he begut oli pq m'ha donat tant enllà que és l'últim dia que tinc per presentar papers per tant no tinc marge de maniobra per corregir i ara he vist per internet que no puc rebutjar l'hora...

Alguna recentment ha demanat hora? quina opció heu marcat? realment si m'hagués equivocat podria corregir un cop a l'oficina???
mdemare
:: conillet
:: conillet
Entrades: 399
Membre des de: ds. ago. 25, 2012 4:14 pm

Re: Cita previa a l'inem

EntradaAutor: mdemare » dl. ago. 27, 2012 3:56 pm

Hola! Jo vaig demanar hora a l'inem via internet. Al pitjar l'opició em va sortir el dia i l'hora, no em va donar opció a escollir-ne cap. Tampoc em va enviar una notificació al mail ni al mòbil en forma de recordatori. Però si tornes a posar les teves dades a la pàgina web, tal i com has fet per a demanar-la, et sortirà l'hora i el dia que t'han donat. Així pots comprovar si tens correcte les dades i estaràs més segura de no equivocar-te.

Aquí tens la pàgina web: https://sede.sepe.gob.es/contenidosSede ... revia.html
Avatar de l’usuari
sandra86
:: gosset
:: gosset
Entrades: 416
Membre des de: dl. maig 14, 2012 2:38 pm

Re: Cita previa a l'inem

EntradaAutor: sandra86 » dl. ago. 27, 2012 10:29 pm

Hola!!
jo tambe em vaig equivocar i no pateixis que no passa res. Quan arribis li expliquez el teu cas i ja et passen amb la persona que et pot ajudar.

Aixo si, porta tots els papers que necessitis perque sino et faran tornar un altre diaaaaaa!!!
Imatge

Imatge
flordeagua
:: rateta
:: rateta
Entrades: 168
Membre des de: dt. maig 12, 2009 8:18 am

Re: Cita previa a l'inem

EntradaAutor: flordeagua » dc. ago. 29, 2012 12:04 pm

jo vaig anar fa dos messos per un alte tema, no sabia que tenia que agafar cita previa. Quan van abrir les portes el vigilant feia dos cues, una el que portaben cita i altre per la resta, i no vaig tenir cap problema.

Torna a “De tot una mica”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::