La primera IA

Tractaments, clíniques, medicaments..
*Fiona*
:: peixet
Entrades: 298
Membre des de: dj. set. 15, 2011 3:29 pm

Re: La primera IA

EntradaAutor: *Fiona* » dc. ago. 22, 2012 3:53 pm

Bones noies,

no sé ni com començar... tot ha canviat de cop:

Jo vaig fer papers a la S.S. tant per IA com per a FIV, ja que tinc la trompa obstruïda i la ginecologa m'ho va recomenar...
Com aquest mes ja m'ha vingut la regla no podia fer la meva 2a Ia per la S.S. pq están de vacas... però fa un mes i mig vem rebre la carta de Puig Vert pel meu home. I ahir va tindre la primera visita. Fins aquí tot bé.
Dons em truca i em pasa a l'infermera i em comenta que em donarà hora a mi pel novembre, però que clar, m'ha de treure de la llista de les IAs ja que totes dues coses no es poden fer a la vegada (normal). Però clar, li vaig preguntar que em feia molta por renunciar a les Ias sapiguen que encara queda una llarga llista d'espera... i em diu que NO, que ara al novembre, amb la primera visita ja començen a moure per començar la FIV... em vaig quedar al·lucinada!! es que no m'ho puc creure! si quan arribi al novembre nomès serà que porto any i mig apuntada a la llista!! és molt extrany no???? que encara que sembla molt no és res! si es suposa que desrpès de la primera visita has d'esperar un any més, no??? o això tinc entès... com que ara va tan ràpit i amb totes les retallades???? si és veritat el que m'ha dit l'infermera m'ah tocat la loteria!!!!
Ah! l'hospital és Sant Pau, que no ho he dit!

Aish, no sé qué pensar... sòc estic desconfiada... ara a esperar al novembre i he renunciat a les Ias...

Espero haver fet lo correcte
zoui81
:: girafa
Entrades: 2095
Membre des de: dt. nov. 08, 2011 9:32 pm
Ubicació: Vallès Oriental

EntradaAutor: zoui81 » dj. ago. 23, 2012 5:34 pm

Fiona això es una bona notícia no? així que al novembre FIV!!!! qUE BÉ!!! I DE FRANC!!! això si que es un regalasso! aprofita-ho guapa, que això en temps de crisi no és lo habitual! espero que tinguis molta sort! :-()-) Jo estic desitjant cada dia amb més ganes que sigui setembre, em vingui la warri i poguem començar amb la IA!!!!!!!!!!!!!!!!!! AIXXX QUINA EMOCIÓ!!!!!! :b-))) :b-))) :b-))) :b-))) :b-)))
Pacte Naral- Zoui :-()) * PACTE TAURUS Nime :-()), Ariadniita27 :-()), Lexi, Zoui81 :-()) PACTE IA's DE TARDOR : Giss,Morty,Zoui81 :-()) ,Petitprincep79 :-()) ,Mimi82 3IAs + 1 FIV:2 transfers: 28/10 ++ 16/10/14: Sou :cnena: :cnen:
Imatge
*Fiona*

EntradaAutor: *Fiona* » dj. ago. 23, 2012 6:01 pm

Ja m'agradaria! Novembre primera visita, però entre proves i tal marxarà més... Tinc una amiga que ja està ficada del tot a Sant Pau, l'any pasat va tindre primera visita al novembre (com jo) i ara al setembre ja comença amb les punxades!!!
Massa bonic per ser veritat...no? tot i així ella ha anat MOLT ràpid en comparació altres noies que llegeixo...
rosa35
:: formigueta
Entrades: 79
Membre des de: dj. set. 15, 2011 5:58 pm

EntradaAutor: rosa35 » dj. ago. 23, 2012 6:45 pm

Hola a totes noies!!!!
Sòc nova per aquí...
El diumenge em faran la primera IA, porto desdel dia 1 d'agost punxant-me, em pensava que no s'acabaria mai però avui el metge m'ha dit que avui era la ultima, demà l'ovitrelle i diumenge m'ho fan.
Estic una mica dels nervis..... :()()::::
Rosa.
zoui81

EntradaAutor: zoui81 » dj. ago. 23, 2012 6:45 pm

Ufff! Quanta paciencia! Jo no se si podria aguantar tant... Suposo q si no hi ha mes remei... Jo porto 14 mesos i tu?
Pacte Naral- Zoui :-()) * PACTE TAURUS Nime :-()), Ariadniita27 :-()), Lexi, Zoui81 :-()) PACTE IA's DE TARDOR : Giss,Morty,Zoui81 :-()) ,Petitprincep79 :-()) ,Mimi82 3IAs + 1 FIV:2 transfers: 28/10 ++ 16/10/14: Sou :cnena: :cnen:
Imatge
zoui81

EntradaAutor: zoui81 » dj. ago. 23, 2012 6:46 pm

BENVINGUDA ROSA!!! I moltissima sort! Ja veuras com anira be! Mantinguens informades! ;)
Imatge
rosa35

EntradaAutor: rosa35 » dj. ago. 23, 2012 6:59 pm

Moltes gràcies!!!!
Esperem que si, de totes maneres el metge ens ha dit que no ens fem moltes il.lusions... que la IA no té un percentatge elevat d'exit!
Ell és partidari que si falla anem directes a FIV.
Portem uns 2 anys buscant, jo tinc 36 anys i em va dir que fessim una per provar i si no, FIV, i a mi això ja em fa més respecte...
Bueno a veure com va...
*Fiona*

EntradaAutor: *Fiona* » dj. ago. 23, 2012 7:11 pm

Porto apuntada desde juliol de l'any pasat i el meu home ja s'ha visitat. Quan sigui al novembre portaré 16 mesos a la llista.
Aish...ja es veurà al novembre... tres mesos...
*Fiona*

EntradaAutor: *Fiona* » dj. ago. 23, 2012 7:13 pm

Rosa! Benvinguda!!! I molta sort a ka teva primrra ia!!! Hi han noies q tenen sort a la primera! I tu podries ser una d'elles!!!!
*Fiona*

EntradaAutor: *Fiona* » dl. ago. 27, 2012 1:30 pm

Noies! Estic al·lucinant!! :p-) :p-) :p-)

Vaig enviar un mail a la dra de les IAs i quina es la meva sorpresa que ella em diu que primera noticia...que per ella puc continuar amb les IAs!!!!! total, d'aquí al Novembre em dona temps a fer un parell!! hehehe! Així que, noies! a esperar la propera regla i punxades al canto! :miko:
rosa35

EntradaAutor: rosa35 » dl. ago. 27, 2012 3:57 pm

Esta be Fiona!!!! A veure si hi ha sort!!!!
A mi ahir em van fer la IA... ara a esperar el dia 10, això serà lo pitjor, a veure si hi ha sort!!!!
zoui81

EntradaAutor: zoui81 » dt. ago. 28, 2012 1:00 am

Per cert Rosa has estat 23 dies punxante??? Com es? A mi em va dir q com a molt seria una setmsna les punxades, ara he flipat! Espero q almenys et surti molt be campiona!!!!
Imatge
peueta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 465
Membre des de: dv. jul. 15, 2011 12:03 pm

EntradaAutor: peueta » dt. ago. 28, 2012 8:59 am

Hl, estic de vacances i tinc el mobil abandonat.
Nomes vull enviar anims i tot el meu suport a totes les noies k esteu a punt de fervos una IA o us lacabeu de fer.

Jo estic amb nausees tot el dia pero feliç!

Anire entrant tot i k suposo k per les vacances veig k el post esta bastant paradet

sort
Imatge
rosa35

EntradaAutor: rosa35 » dt. ago. 28, 2012 3:58 pm

Si noia!!!!! La primera setmana tenia la panxa plena de blaus!!! Pobre el meu marit fins que no li vem agafar al truco....

Vaig començar el dia 1 d'agost amb el decapeptil i a partir del 3 d'agost amb el decapeptil i el menopur, he fet 3 capses de decapeptil i 2 de menopur.

La ultima setmana em va aumentar la dosis de menopur, però llavors em van donar ells la medicació i vam passar de menopur a HLG lepori o algu aixi que va dir que era una mica més economic.
Resulta que creixien a poc a poc els foliculos!!!!! Havien d'arribar a 18 em va dir, i els va costar una mica ......
cargol
:: conillet
:: conillet
Entrades: 394
Membre des de: dj. feb. 16, 2012 6:43 am

EntradaAutor: cargol » dc. ago. 29, 2012 6:37 am

Bon dies noies.

M'he colat del post de primera FIV. Algunes amb coneixareu pq vaig passar dues IA.

Només es per si la PENSAMENT no passa per l'altre donar-te les gràcies. Ets un Sooooolllllllll, gràcies per seguir-me i pensa que aviat arrivarà el teu. Ja sé que es veu lluny i sembla que no arrivarà mai, però de debó que arriva i quan menys o esperes. UNA ABRAÇADA i si necessites alguna cosa.... ja ho saps.
ÀNIMS, JA FALTA UN DIA MENYS PEL TEU POSITIU!!!!!
2 IAs -
1 FIV +++ 598!!
5/9 - 1era eco- hi ha dos sacs!!!
comencem un nou camí!!!
Imatge
zoui81

EntradaAutor: zoui81 » dc. ago. 29, 2012 12:25 pm

Deu ni do ROSA!!! a mi m ha receptat PUREGON i OVITRELLE... a vere q tal, ja us explicare :-) TInc unes ganes de començar!!!! I no crec q em vingui la warri fins el 23 set, jolinnn
Imatge
*Fiona*

EntradaAutor: *Fiona* » dc. ago. 29, 2012 1:32 pm

Rosa, Zoui jo com la Zoui, puregón i ovitrelle.

Suposo que "cada maestrillo tiene su librillo", no?
rosa35

EntradaAutor: rosa35 » dc. ago. 29, 2012 3:30 pm

Doncs si noies, suposo que cadascú tè el seu metode.
Però tela en medicaments els diners que ens hem gastat!!! Entre això i el tractament tela... Però bueno si surt positiu, seran ben gastats.
Ah!! i al meu home també li va dir que es prengues uns sobres que espavilavem als bitxillos!!!!!
Ara estic amb la progesterona via vaginal ... i el dia 10 m'haig de fer la prova. A veure.
PetitPrincep79
Entrades: 2004
Membre des de: dt. nov. 29, 2011 3:09 pm

EntradaAutor: PetitPrincep79 » dc. ago. 29, 2012 8:02 pm

Rosa ara només toca esperar!!! Sort!!!

Avui he tingut la primera visita a Esterilitat al Trueta, ja estic apuntada a la llista de SS i la dra. ja m'ha dit que iniciaríem tractament en uns 3 mesos!! Qué ràpid!!

Així que ara per ara, esperaré a que em donin visita i no provaré per privat, que 3 mesets no són res (bé, mentida, jo per mi començaria demà jejeje)
http://www.fertilityfriend.com/home/395bd9

http://deaquialamaternidad.blogspot.com.es/

Inici de cerca Setembre 2011
Gener 2012: TE+ Abort espontani
Gener 2013: 1a IA Positiva!!
Setembre 2013: Neix la petita.
Juliol 2015: TE+ Abort espontani
Desembre 2015: 1a ICSI 2 òvuls/1 fecunda i s'atura.
Juliol 2016: 2a ICSI 1 òvul/fecunda i s'atura.
Gaura
:: rateta
:: rateta
Entrades: 151
Membre des de: dg. jul. 15, 2012 5:58 pm

EntradaAutor: Gaura » dg. set. 02, 2012 4:33 pm

Hola noieees!!!

Veig que per aquí hi ha cares noves... Benvingudes Petitprincep i Rosa35!!! :-()-)

Zoui, ja et queda res per començar, no? Vinga! Que la 1era pot ser la bona!!!

Pensament, a tu per quan et toca? Ja veig que per la SS recareix moooolta paciència...

Fiona! Veig que la sort et sonriuuu!!! Ara, a veure si segueixes amb aquesta ratxa i aviat ens cantes el positiu! Que el tens molt ben encaminat...

Peueta, gràcies per de tant en tant, enrecoradar-te de nosaltres i donar-nos ànims!!! Tant de bo ben aviat estiguem totes amb vòmits... com tu!

Jo, per les que no em coneixeu, tinc ovaris poliquístics, porto 18 mesos buscant i em vaig fer la primera IA a FECUNMED al Juliol i em va surtir negatiu. A l'agost han fet vacances i, encara que jo no n'he fet, m'he pres un llarg descans del fòrum per intentar no pensar-hi tant (impossible!).
Aquest Agost m'he hagut de pendre la pastilla anticonceptiva (per eliminar els possibles quistes) i el dissabte dia 25 em va venir la regla. El dilluns 27, dia que obrien altre cop la consulta (ja ho tenia jo supercalculat!) em vaig fer la 1era eco i em vaig començar a puntxar. A l'eco van veure que encara tenia un òvul residual però que segurament em desapareixeria...
Ahir vaig fer-me la 2ona eco i... sorpresa! El punyetero òvul seguia allà i havia augmentat de tamany!!! Em van haver de fer un anàlisis de sang per veure el nivell de progesterona i era el que no tocava... total: QUE M'HAN ANULAT EL CICLEEE!!! :sogra: Stic súperxafada!!! Tot l'Agost desitjant que arribes el Setembre... i per això!!! Quina ingustícia!!! Ditxos òvul enquistat dels nassooos!!! Ara demà em toca visitar-me amb el metge a veure que diu... segurament em tocarà fer pastilles un mes més i començar de nou a l'Octubre... Aiiix!!! Santa paciència!!!

Vinga xicotetes... comenceu a donar bones noticies... que les necessitooo!!!

Un petó!!!

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::