OMIFIN

comparteix les teves il·lusions de ser mare.
Avatar de l’usuari
dreilha
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1973
Membre des de: dl. juny 04, 2007 9:27 am

EntradaAutor: dreilha » dj. nov. 15, 2007 9:58 pm

Pukeko i tu tens ovaris políquistics??

Vull dir sabeu si l'OmiFIn serveix per ovaris poliquistics??
A mi el que em passa és que no ovulo i m'han fet passar directament a tractament de injeccions i inseminació artificial... sense passar per l'omifin. Sabeu si això és normal??
Imatge
Imatge
pilar
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2222
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 10:08 am

EntradaAutor: pilar » dj. nov. 15, 2007 10:43 pm

dreila a mi el meu ginecoleg m'ha dit que el omifin és per estimular l'ovulació, no entenc pq no t'ho han donat :ufs:
Imatge
Imatge
SIP
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2204
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 2:03 pm

EntradaAutor: SIP » dv. nov. 16, 2007 8:06 am

Moltes gràcies per la informació reina, a veure si aconsegueixo q el gine em doni l'Omifin i tinc tanta sort com tu!!!!!!!!
SIP
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2204
Membre des de: dl. gen. 22, 2007 2:03 pm

EntradaAutor: SIP » dv. nov. 16, 2007 8:08 am

Dreilha nina, per mi q això es depen del ginecoleg.
El meu em va dir q si em feia les proves i tenia problemes d'ovulació (q està clar q en tinc) q ell ja no podia fer res, q hauria d'anar al centre de genetica!!!!!! i jo tb pensava: "i l'Omifin"? ai no ho sé, però ara quan m'hagi fet les proves i els hi porti, li diré directament.
Avatar de l’usuari
Isabel
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1672
Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
Contacta:

EntradaAutor: Isabel » dv. nov. 16, 2007 8:18 am

Bon dia Nines:

La principal funció de l'Omifin es fer ovular. I jo us puc assegurar que funciona. Insistiu amb els vostres gines.
Jo ja l'he pres tres mesos i aquest cap de setmana ja ovulo. La temperatura ja em comença apujar i aixi m'ha passat desde que el prenc. Només em falta tenir una mica de punteria. je,je,je.
Avatar de l’usuari
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dv. nov. 16, 2007 8:52 am

ei potser no és aplicable a tots els casos, noies...

però n'he llegit les instruccions i diu que està indicat per a "ovaris poliquístics" MALGRAT q crec recordar q algú va explicar que els ovaris poliquístics són un SÍMPTOMA i no una "malaltia" en si... és a dir, que diverses coses poden causar ovaris poliquístics, i no totes els patiu pel mateix...

ara ens caldria la veu experta de la glòria o similar...

per què no hi ha cap ginecòloga que es passegi per aquí??? casumdena!!! ;-)
Avatar de l’usuari
Isabel
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1672
Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
Contacta:

EntradaAutor: Isabel » dv. nov. 16, 2007 10:18 am

Pregaria a Sant Omifin:

San omifin San Omifin
Dame un chiquitin.

Si no es así, San Omifin
te dejaré en el botiquin.
pilar
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2222
Membre des de: dg. ago. 05, 2007 10:08 am

EntradaAutor: pilar » dv. nov. 16, 2007 10:28 am

:r) :r) :r) :r) :r) :r)
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
creueta
:: dinosaure
Entrades: 5793
Membre des de: dl. juny 04, 2007 12:52 pm

EntradaAutor: creueta » dv. nov. 16, 2007 10:35 am

estem fatal nenessssssssssssssss!!! :r) :r) :r) :r) :r)
Avatar de l’usuari
dreilha
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1973
Membre des de: dl. juny 04, 2007 9:27 am

EntradaAutor: dreilha » dv. nov. 16, 2007 11:47 am

Gràcies a totes!!!

Jo és que no acabo d'entendre perquè a mi no em recepten l'omifin dels nassos!!! AHir li vaig dir al meu marit i es va enfadar moltíssim... diu que si en vull saber més jo que la gine. I potser té raó, però també em sembla que ells miren pel seu negoci i clar em fa dubtar.
Imatge
Imatge
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. nov. 16, 2007 12:20 pm

Isabel ha escrit:Pregaria a Sant Omifin:

San omifin San Omifin
Dame un chiquitin.

Si no es así, San Omifin
te dejaré en el botiquin.


JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAa
osti que bo nenes!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
:-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
Vi
Visitant

EntradaAutor: Visitant » dv. nov. 16, 2007 12:22 pm

dreilha ha escrit:Gràcies a totes!!!

Jo és que no acabo d'entendre perquè a mi no em recepten l'omifin dels nassos!!! AHir li vaig dir al meu marit i es va enfadar moltíssim... diu que si en vull saber més jo que la gine. I potser té raó, però també em sembla que ells miren pel seu negoci i clar em fa dubtar.


dreilha, i si demaneu una segona opinió? El que està clar és que cada maestrillo tiene su librillo, i el que et diu un gine o un altre poques vegades coincideix... i més ara que esteu carregats de dubtes, jo no dubtaria a preguntar a un altre! Com més informació tingueu millor oi? :ok: :ok: :ok:
Avatar de l’usuari
dreilha
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1973
Membre des de: dl. juny 04, 2007 9:27 am

EntradaAutor: dreilha » dv. nov. 16, 2007 12:32 pm

Gràcies ., avui li plantejaré al meu marit a veure que me'n diu. Però em sembla que m'enviarà a .... Sempre em diu que està cansat de metges i que si no us llegis tant creuria cegament amb el que em diu la gine.

Jo penso que és bo informar-se...
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

EntradaAutor: socpetitona » dv. nov. 16, 2007 4:10 pm

Isabel ha escrit:Pregaria a Sant Omifin:

San omifin San Omifin
Dame un chiquitin.

Si no es así, San Omifin
te dejaré en el botiquin.


:r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :r) :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D :-D
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

EntradaAutor: socpetitona » dv. nov. 16, 2007 4:12 pm

Isabel ha escrit:Bon dia Nines:

La principal funció de l'Omifin es fer ovular. I jo us puc assegurar que funciona. Insistiu amb els vostres gines.
Jo ja l'he pres tres mesos i aquest cap de setmana ja ovulo. La temperatura ja em comença apujar i aixi m'ha passat desde que el prenc. Només em falta tenir una mica de punteria. je,je,je.


Isabel, jo aquest cicle passat va ser el primer que me'l prenia... ara estic esperant que em vingui per tornar a començar el dia 5 del cicle...
Com saps que ovularàs? vull dir és després d'haver pres un nombre de pastilles determinat que s'ovula o ho saps per la temperatura?
A mi m'ho controla la gine amb ecos, però mira, si tinc un altre mètode per saber-ho, millor que millor, no? jeje
Imatge
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

EntradaAutor: socpetitona » dv. nov. 16, 2007 4:16 pm

dreilha ha escrit:Gràcies a totes!!!

Jo és que no acabo d'entendre perquè a mi no em recepten l'omifin dels nassos!!! AHir li vaig dir al meu marit i es va enfadar moltíssim... diu que si en vull saber més jo que la gine. I potser té raó, però també em sembla que ells miren pel seu negoci i clar em fa dubtar.


Dreilha, jo de vegades també tinc la sensació que el que busquen és negoci. Tinc com el dimoni i l'angelet al costat del cervell, el dimoni diu això i després arriba l'angelet i diu "no, dona no, que són professionals mèdics i el que miren és per el bé dels pacients.." Vull creure l'angelet, és clar, però de vegades no és tan fàcil i menys, quan et demanen 300€ per fer 2 ecografies i un petit control que és el que em va tocar pagar el cicle passat i total per no encertar tampoc... ara, clar, haurem de tornar a pagar 300€ més... en fi noia, paciència. I la . té raó, jo també ho havia pensat per mi però em fa mandra tornar a explicar tot el rotllo, i el meu marit s'enfadaria (confia molt amb la gine que tenim), però crec que no està de més demanar una segona opinió... però clar, i si aquesta segona opinió és diferent, què fas? et quedes amb la 1ª, la 2ª, en demanes una 3ª? ejem... jeje (és com un bucle sense sortidaaa! SOS!!!)
Imatge
Avatar de l’usuari
Aqualata
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4009
Membre des de: dl. des. 11, 2006 8:29 pm

EntradaAutor: Aqualata » dv. nov. 16, 2007 4:28 pm

jo crec que depèn de cada ginecòleg...... a mi el meu em va fer totes les proves i quan ja vam veure que no ovulava abans de receptar-me res, vam mirar al meu home i li van fer el seminograma, quan vam veure que ell tambè tenia problemes doncs maca per un tubo, quan ell ja va tenir el problema resolt, vam anar per mi i ja em va receptar l'omifin i al segon mes............. DIANA!!!!!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
socpetitona
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2180
Membre des de: ds. jul. 28, 2007 8:19 pm

EntradaAutor: socpetitona » dv. nov. 16, 2007 4:41 pm

Aqualata ha escrit:jo crec que depèn de cada ginecòleg...... a mi el meu em va fer totes les proves i quan ja vam veure que no ovulava abans de receptar-me res, vam mirar al meu home i li van fer el seminograma, quan vam veure que ell tambè tenia problemes doncs maca per un tubo, quan ell ja va tenir el problema resolt, vam anar per mi i ja em va receptar l'omifin i al segon mes............. DIANA!!!!!!!


Sentir o llegir aquestes coses alegra el dia tu!!!!!

Quan temps feia que buscaveu des que li va receptar la maca? i per un tubo perquè? quanta en prenia?

Quina alegria m'has donat! el meu marit farà 3 mesos que en pren i jo ara dos que pren l'OMIFIN..... aaaaaahhhhhhhh!!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
dreilha
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1973
Membre des de: dl. juny 04, 2007 9:27 am

EntradaAutor: dreilha » dv. nov. 16, 2007 4:48 pm

Socpetitona, de moment ja tinc hora per la segona opinió, sols per quedar-me més tranquil·la!!

Així a tu també et fan pagar 300 euros pels controls de les ecos... Ja veig que és normal doncs i ho fas amb l'OMIFIN.

Ara estic pensant que potser té la mateixa funció l'OMIFIn i el que jo em punxo... i que vaja que potser hi hauria de confiar una mica més!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Isabel
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1672
Membre des de: dl. abr. 23, 2007 8:07 pm
Contacta:

EntradaAutor: Isabel » dv. nov. 16, 2007 6:37 pm

Socpetitona; no t'hi imagines la sortque tens en que et controlin ecograficament la ovulació, a mi m'ho fan. Pero el primer cicle de prendrel va coincidir amb una eco que m'havia de fer i ja que hi erem li vaig demanar al gine que mires si veia alguna coseta, que em faltaba un dia per ovular (segons el meu cicle). Quina alegria quan em va dir que si que es veia un folicle a punt de trencar. Aixi donç que se que ovulo per aquest motiu i per que em prenc la temperatura cada dia. Quan ja he ovulat, la temperatura em puja fins 37.03. I per si fos poc, no soporto el mal d'ovaris que tinc un parell de dies prebis a l'ovulació. Com avui mateix. Ovulo diumenge.

Torna a “Buscant un embaràs”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::