ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

Més qüestions.
kaoru
:: pantera
Entrades: 895
Membre des de: dl. nov. 23, 2009 1:24 pm

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

EntradaAutor: kaoru » dt. set. 11, 2012 1:34 pm

Ara estava pensant q no sé si vaig fer la pregunta correcta....
Quina diferencia hi ha entre la marsupi,la boba i la manduca?
Crec q volia saber quina triar entre manduca i boba contant q ja tindre el fular elastic...
FloR
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dt. set. 11, 2012 8:36 pm

La marsupi és una motxilla que es pot fer servir des del naixement, pots ficar al bebé en posició granoteta a dins, no va gaire acotxada, les tanques són de velcro i es sol quedar petita als 7 mesos aprox.. Al david li va quedar als 7 perque pesa força i es clavaben els tirants, el pont de les cames no és gaire gran i perden la posició idònea..
La boba i la manduca són dos marques comercials i has de veure quina t'agrada més de disseny, potser la boba té un parell més de detalls que són molt útils, com els "estribos" (no sé com es diu).. Les dues són aptes des dels 6-7 mesos fins que el nen no vulgui més motxilla o la teva esquena digui prou, quan això em passa a mi li dono al floreru jejeje
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
kaoru
Entrades: 895
Membre des de: dl. nov. 23, 2009 1:24 pm

EntradaAutor: kaoru » dc. set. 12, 2012 11:33 am

Ooooh floreta gràcies per l'explicació!!!
Així q la marsupi no m'interessa si ja tindre el fular elastic i després es tracta de decidir la marca pq serien el mateix Manduca i Boba....

Les q teniu una o altre quina recomanaríeu?
NyiNyi
Entrades: 1271
Membre des de: dl. set. 08, 2008 9:32 am

EntradaAutor: NyiNyi » dv. set. 14, 2012 9:30 am

Teta!!! jo he tingut el fular elàstic i ara la boba i n'estic encantada amb totes 2 coses. La Berta mai li ha agradat el cotxet i sort n'hem tingut! (si ho sé ara, no inverteixo tant amb un cotxet)
El fular elàstic és fàcil de posar i crec que va molt bé per iniciar-te en els porta-nadons. L'única pega que hi trobava és que en Nyinyu no s'hi veia portant-la al fular. Amb la boba en canvi, ens barallem per qui la porta! :)

Sens dubte, et recomano les 2 coses! A part que et sol.lucionen moltes situacions que anar-hi amb cotxet és un caos (l'altre dia a la mani hi vam anar de conya per exemple, o caminades a la muntanya...) portar-los a sobre no té preu! :ok:
Cada instant és únic i no es repetirà!

Imatge
Arinjoleta
:: gosset
:: gosset
Entrades: 448
Membre des de: dg. nov. 16, 2008 5:35 pm

EntradaAutor: Arinjoleta » dg. set. 16, 2012 8:28 am

Bon dia!!
Tinc un petit dubte potser ja l'heu aclarit per aquí però deixeume ser pesada....tinc un bebe de 2 mesos fins ara l'he portat a la boba carrier 3g sense problema, pero ha crescut molt de llarg i els peuets li surten per sota, ara el porto en posicio de recent nascut però veig que li va petit... Les instruccions diu que s'ha de posar normal quan pesi 7 kg el meu en fa 5,500kg i medeix 60cm...algu li ha passat?? Es que realment pobret ara va fatal! Gracis!!!
ImatgeImatgeImatge
Imatge
FloR
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » dg. set. 16, 2012 9:16 pm

Arinjoleta crec que estàs just a l'impass que la motxi queda gran per una cosa i petita per l'altre.. Per això diuen que no es ben bé una motxi apropiada des del naixement..

Avui he probat un suppori.. Buufff lo quieroooooo!! Però abans hauré de vendre la meva estimada bandolera..

Alguna interessada??
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
crissie
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » dg. set. 16, 2012 10:18 pm

Arinjoleta ha escrit:Bon dia!!
Tinc un petit dubte potser ja l'heu aclarit per aquí però deixeume ser pesada....tinc un bebe de 2 mesos fins ara l'he portat a la boba carrier 3g sense problema, pero ha crescut molt de llarg i els peuets li surten per sota, ara el porto en posicio de recent nascut però veig que li va petit... Les instruccions diu que s'ha de posar normal quan pesi 7 kg el meu en fa 5,500kg i medeix 60cm...algu li ha passat?? Es que realment pobret ara va fatal! Gracis!!!

Hola guapa...doncs no...no és recomanable posar-los a la boba tan petitons, ni tan sols amb el reductor...i ara menys encara...Pensa que no etsà preparat ni per l'obertura de les cames ni per suportar la tensió a l'esquena...I amb el reductor pesa massa i tot el pes li recau als peus...

Si em deixes, t'aconsellaria que et fessis amb un fular elàstic...és molt fàcil de col.locar, hi anirà de conya, tu atmbé, i ara que s'acosta la fresqueta anireu la mar de a gust. Si no vols invertir més diners, n'hi ha de segona mà molt bé de preu :ok: (sembla que m'hagi vingut ni pintat pq jo en venc un, però que sàpigues, que l'interès en vendre'l és ben poc, ja que em segueix anant bé per fer tallers i demostracions...Te l'he aconsellat pq crec que és la millor opció que tens ara :ok: )
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
coquette
:: peixet
Entrades: 250
Membre des de: dl. març 05, 2012 9:17 am

EntradaAutor: coquette » dl. set. 17, 2012 5:40 am

I si mires al mercadillo? Potser hi ha alguna Boba en bon estat...
Jo per exemple, penjaré un anunci per vendre el meu hop tye que a penes l'he usat! Em sona haver vist motxilles Boba a la llista.
Jardí de bons endreços http://canroldors.blogspot.com
coquette
Entrades: 250
Membre des de: dl. març 05, 2012 9:17 am

EntradaAutor: coquette » dl. set. 17, 2012 5:43 am

Ai quin lio! La meva resposta és per la soleilua, però escric amb el mobil i ara no trobo el seu missatge!
Jardí de bons endreços http://canroldors.blogspot.com
currita
Entrades: 1822
Membre des de: dt. set. 22, 2009 7:58 pm

EntradaAutor: currita » dt. set. 18, 2012 6:56 pm

Hola noies :--/)
potser canvio una mica de tema, però vull fer una consulta a les que heu portat als nens durant l'embaràs. Quin portabebè us ha anat millor? Ja se que és un tema molt personal, però m'agradaria sentir les vostres experiències. I heu pogut portar durant tot l'embaràs o us ha costat perquè us cansàveu o us molestava?
Gracies maques :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
crissie

EntradaAutor: crissie » dt. set. 18, 2012 9:21 pm

Jo al principi anava amb motxilla, pe`ro a la que em va sortir una mica de panxa, se'm clavava el clic de la cintura...després amb Bandolera, pe`ro per estonetes molt curtes pq el Xavi ja pesava, pe`ro quan se'm va fer lapanxa grossa, em plavava les cames al panxot i em donava mal rollo :love: , al final vaig fer servir una mica el fular fent un acabat tibetà, pe`ro si sóc sincera, com anava millor era amb cotxet, ja que tenia l'esquena FATAL i em cansava moltissim! :-:)
Imatge

Imatge

Imatge

Alesta
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » dc. set. 19, 2012 7:27 am

currita ha escrit:Hola noies :--/)
potser canvio una mica de tema, però vull fer una consulta a les que heu portat als nens durant l'embaràs. Quin portabebè us ha anat millor? Ja se que és un tema molt personal, però m'agradaria sentir les vostres experiències. I heu pogut portar durant tot l'embaràs o us ha costat perquè us cansàveu o us molestava?
Gracies maques :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

M'encantaria poder dir que he estat portant la peke durant tot l'embaràs però la vaig dur ben poquet, només finsals 2,5-3 mesos i ja feia unapanxeta considerable... (ara estic de 4,5 mesos i espero tornar-me-la a penjar algun dia d'aquests...) perquè he estat fent repòs, però al principi la duia a la motxilla, col·locant-me la cintura pe sobre la panxa, tot i que m'acabava agafant mal d'esquena perqupe no és la millor manera de posar-se una motxilla... i després en bandolera, el que passa és que ella camina bastant i no laduia molta estona. De totes maneres, els pocs dies que la vaig posar al mei-tai em va semblar que era el que m'anava més còmode però em va quedar pendent de provar-lo amb anelles al pit enlloc de lligat... a veure si el mes que ve puc provar-ho i t'explico què tal...
Això sí, estem tirant de cotxet... però ella quan veu un portabebès a casa s'hi tira a sobre!!!jejeje
pirene1979
:: rateta
:: rateta
Entrades: 155
Membre des de: dt. feb. 16, 2010 5:58 pm

EntradaAutor: pirene1979 » dc. set. 19, 2012 10:41 am

Hola Currita,

jo també em vaig trobar amb el dilema de què fer quan em vaig tornar a quedar embarassada i la "gran" tenia 18-19 mesos. En aquell moment fèiem servir cada dia la motxilla Ergo per anar a l'escola bressol (uns 10-15min de camí al meu pas), i també per a passejades més llargues. En el segon cas me la començava a posar a l'esquena per portar millor el pes. Per estones curtes encara anava bé al davant.
Doncs bé, de seguida que em vaig quedar embarassada, molt abans que se'm notés, vaig sentir que, amb la criatura a l'esquena, la part menys encoixinada del cinturó em molestava a la panxa. Al menys en el cas de l'Ergo, bona part de la pressió recau justament sobre la zona de l'úter quan encara està al seu lloc. Portant-la al davant, però, no hi havia cap problema, de manera que vam continuar anant a l'escola amb la motxilla. Quan la panxa va anar sortint (molt abans que en el primer embaràs, per cert), al principi tampoc em molestava especialment, al cap i a la fi anava contra la panxa de la nena i tot era prou tou...
Més tard, cap al segon trimestre, quan la panxa ja sobresortia molt, no em va quedar més remei que fer servir el cotxet durant una temporada. Em feia ràbia, però, abandonar el porteig... Em vaig informar una mica i vaig trobar maneres de posar-se el fulard sense afectar la panxa, com per exemple aquesta:
http://www.youtube.com/watch?v=fOr03Y71_4M&feature=plcp
El problema era que l'operació de posar-me el fulard em costava molt esforç en aquell moment, amb una nena de gairebé 12kg que perdia la paciència per falta de costum (havíem fet servir poc el fulard fins llavors), i en acabar jo estava esgotada i ella emprenyada. Poc pràctic per sortir a caminar... i poc pràctic també per una edat en que ja volen caminar a estones. Potser tot això s'haguès solventat si ho haguéssim practicat amb més antelació, quan jo tenia més forces, o si m'hagués apropat a fer algun taller específic... El cas és que, per desgràcia, des de llavors (aproximadament els quatre mesos d'embaràs) he abandonat totalment el porteig! Durant tot l'estiu només el papa ha fet servir l'Ergo...
No sé quina edat té el teu fill gran... La meva ha fet ara els dos anys. La sort és que ara tampoc ja no depenem massa del cotxet perquè anem a l'escola bressol o a fer encàrrecs pel barri xino-xano, caminant, es tracta de sortir amb temps... I les vegades que em demana d'anar a coll, m'ajupo i ho substituim per una bona abraçada, després miro de distreure-la amb un altre tema... i de seguida s'anima a continuar caminant. De fet aquest estiu hem tingut més problemes per que camini quan hi ha el papa i ens hem descuidat l'Ergo: en aquest cas acaba anant amb ell a collibè.

Sort i ja explicaràs la teva experiència!
currita

EntradaAutor: currita » dc. set. 19, 2012 3:00 pm

Moltes gràcies noies!
crissie nosaltres fem servir molt la motxilla, encara que a mi m'agrada més el fular la motxilla és més ràpida, però ara començo a notar aixó de que se'm clava, una estoneta vale, però no aguanto molt.
Alesta aixó vol dir que vas millor, oi? com me n'alegro!!! Havia pensat també en el mei tai, però el Martí ha crescut molt i fa temps que no el poso, hauria de mirar-me un de talla gran :ok:
pirene1979 el Martí es més gran, avui fa 28 mesos, i encara que ell camina, per anar a la llar o depend on haguem d'anar prefereixo portar-lo. Jo la motxilla davant ja fa temps que no la porto. El fular a l'esquena amb acabat tibetà si que m'agrada molt, però com que venim d'una època de vaga de porteo feia servir més la motxilla que el fular. A veure si ara que vol tornar a pujar puc practicar aquest nus que has penjat, es com un cangur però diferent acabat, ja ho provaré :ok:
Per cert, en aquest video es veu super petita a l'Estrella i pel que diu la Gemma deu estar embarassada, que mona :love:

Gràcies per les vostres experiències, de moment anem fent, ja veurem més endavant a veure com ho portem :content:
crissie

EntradaAutor: crissie » dc. set. 19, 2012 8:11 pm

ALESTA estàs prenyi?¿?!¿?!¿?!¿?! MOLTISSIMES FELICITATS GUAPAAAA! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Imatge

Imatge

Imatge

Mara17
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

EntradaAutor: Mara17 » dc. set. 19, 2012 8:22 pm

M'agradaria saber si hi ha mares de bessons que facin servir portabebès (en aquest cas tant pare com mare alhora, esclar). Sempre he pensat que en faria servir, però no sé si els acabes fent servir gaire, quan tens dos petits de la mateixa edat.
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Julyet
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2955
Membre des de: ds. oct. 03, 2009 3:28 pm

EntradaAutor: Julyet » dc. set. 19, 2012 8:33 pm

Mara17 ha escrit:M'agradaria saber si hi ha mares de bessons que facin servir portabebès (en aquest cas tant pare com mare alhora, esclar). Sempre he pensat que en faria servir, però no sé si els acabes fent servir gaire, quan tens dos petits de la mateixa edat.

Remena aquest bloc http://twinsoutside.blogspot.com.es/
giuliette
:: lleona
:: lleona
Entrades: 905
Membre des de: dl. juny 21, 2010 11:28 pm

EntradaAutor: giuliette » dc. set. 19, 2012 10:34 pm

ostres!! jo no vinc a tema pero Mara, t'acabo de llegir i et recordo del post de les grafikeres!! veig que estas amb panxu i de bessons!!!! ENHORABONA!!!! potser no et recordaras de mi, però m'ha fet molta ilu veure que estas :-()) que vagi tot molt bé!!!!!!
Imatge

Gràfica de la Giuliette

14/11/10 TE+
12/07/11 Ja tenim l'Àlex aquí!!!

ImatgeImatgeImatgeImatge

El Post de l'Àlex: viewtopic.php?f=91&t=23467

Us convido a visitar el meu blog de reposteria:

www.lagormanderia.blogspot.com
Alesta
Entrades: 1034
Membre des de: dl. març 21, 2011 6:55 pm
Ubicació: Al peu del Montseny

EntradaAutor: Alesta » dj. set. 20, 2012 6:47 am

crissie ha escrit:ALESTA estàs prenyi?¿?!¿?!¿?!¿?! MOLTISSIMES FELICITATS GUAPAAAA! :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)

Síiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii, moltes gràcies guapa!!!jeje
currita enhorabona per aquest embaràs!!! :-()) :ok: em pensava que la consulta no era per tu!!!! ostres què xulo!
currita

EntradaAutor: currita » dj. set. 20, 2012 11:05 am

Mara17 ha escrit:M'agradaria saber si hi ha mares de bessons que facin servir portabebès (en aquest cas tant pare com mare alhora, esclar). Sempre he pensat que en faria servir, però no sé si els acabes fent servir gaire, quan tens dos petits de la mateixa edat.

Mara17 de les mares que conec que porten bessons, sempre em diuen que és molt pràctic, tant si esteu els dos, para i mare, com si estàs tu sola, que al principi et passarà molt. Hi ha moltes combinacions de porteo doble, de porteo i cotxet.. i cadascú o cada moment té la millor manera de fer-ho. Jo intentaria possar-me en contacte amb algú que t'assessorés, segur que t'ajuden molt i trobo que serà molt útil. Sort!

Alesta siiii, era per mi :love: moltes gràcies!!! El cas que la teoria la domino i les opcions també, però volia conèixer experiències i opinions personals per veure com us havia anat a la resta. Ja m'explicaràs com aneu amb el mei tai quan torneu al porteo :ok:

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 1 visitant

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::