ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

Més qüestions.
crissie
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

EntradaAutor: crissie » dv. oct. 19, 2012 8:46 am

MOLLURI POTS COMPRAR-TE UNA jaqueta de porteo tipus la CALI CALO...pensa que l'amortitzaràs, perquè quan ja no portis al petit, li treus l'insertable i queda com una jaqueta normal...
La venen a Kangura i altres webs, i de sogona mà en pots trobar varies al Forum del Trapicheo de Portabebés.

URSULXUNXA El Tonga és un portanaods per pocs estona, més per recolzar el nen q perquè hi recaigui tot el pes... PEr això et carrega molt l'espatlla... La meva opinió sobre aquests tipus de portanadons és que són més per l'estiu, per anar a la platja, o a la piscina, o per baixar un momentet a buscar el pa, o per una crisis de plors si no tens mans... Iguament, sui vius a Bcn, eprquè no et passes per kangura o per on l'hagis comprat a veure si te'l col.loques correctament?
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
irisolda
:: zebra
Entrades: 1122
Membre des de: dt. maig 24, 2011 9:40 pm

EntradaAutor: irisolda » dv. oct. 19, 2012 9:42 am

Merci crissie
Ja m'havia semblat que el calicao podia servir, però el tenien a la botiga i la noia em va dir que no.....ja he dit que no en sabien gaire, i si em deia que no servia pues no li compro, no?je
Mirare aquestes webs que has dit
On n'hi caben quatre n'hi caben cinc
sagmai
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

EntradaAutor: sagmai » dv. oct. 19, 2012 9:18 pm

Noies, a veure si em podeu ajudar....
He anat a untaller de Kangura i m'he enamorat del fular elàstic boba. Jo ja tinc una motxi i tenint en compte el pes del meu nen (8,250kg)..... Val la pena que me'l compri? Potser pesa molt i li treuria poc profit?
Gràcies!!!
kaoru
:: pantera
Entrades: 895
Membre des de: dl. nov. 23, 2009 1:24 pm

EntradaAutor: kaoru » dv. oct. 19, 2012 9:44 pm

Sagmai si no recordo malament el fular és fins als 9kg....com una cadireta del grup 0!jijijiji
ursulxunxa
:: granota
Entrades: 206
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 1:26 pm

EntradaAutor: ursulxunxa » ds. oct. 20, 2012 5:57 am

Gràcies crissie.
El faig servir per a trajectes molt curts, això està clar. Però no li queda ben posat.
Potser sí que hauré de passar per Kangura (me'l van comprar allà) amb el nen i provar-ho.
gràcies
Tinc coses que ja no faig servir per a vendre (robeta i altres):
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
FloR
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

EntradaAutor: FloR » ds. oct. 20, 2012 8:36 am

Carinyetes el fular elàstic és fins els 18 mesos o fins que als pares els hi sigui còmode portar-lo, ja que amb el pes es destensa i s'ha d'anar ajustant.. Sagmai, si ja tens motxi, no sé si li treuries molt de suc.. Jo faig servir la boba cada dia per portar-lo a la llar i el fular com a complement quan em ve de gust sentir al peque ben apropet, tot i que ja no faig servir el preanusat.. És molt gustós ;))
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
sagmai
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

EntradaAutor: sagmai » ds. oct. 20, 2012 9:16 am

Gràcies FloR! Una noia que en sap un ou em va dir tambéque l'elàstic és fins als 9kg però a Kangura la Laura em va dir que ella encara el fa servir amb el seu nen(17m). El té com a portabebès complementari. Em sembla que me'l demanaré pel meu aniversari, que és el mes que vé, a veure si cau!
currita
Entrades: 1822
Membre des de: dt. set. 22, 2009 7:58 pm

EntradaAutor: currita » ds. oct. 20, 2012 9:48 am

Hola maques!!

Que bé veure que hi ha moviment per aquí :content:
kaoru per donar al pit al fular, com et diu la crissie, la possició vertical seria la més fàcil. Hauries de destensar les tires de les espatlles de darrera orucap en davant i anar baixant la nena a l'alçada del teu pit. Les primeres vegades hauràs d'ajudar una mica amb la mà per agafar el pit i quan sigui més gran ja l'agafarà sola. SI tens dubtes passat i t'ajudo ;-)
ursulxunxa el tonga seria per estones curtes, però ajuda molt a recolzar el pes i és més còmode que portar-lo a coll. Pel que dius sembla que la reixeta no queda ben oberta i només porta el cul. Hauries d'obrir-la bé i que agafés des de sota d'un genoll fins a sota de l'altre i el culet també. Ha de quedar assegut i sempre el nivell del genoll una mica més alt que el culet. Una altra opció es que el portis massa llarg i aixó et dona la sensació de que l'has d'agafar tota l'estona, llavors no serveix de molt. Et deixo aquest video que està molt ben explicant a vaure si t'ajuda una mica. SI no algú que tingui experiència i et pugui assessorar en persona
http://youtu.be/9cPI5pZwL5w
FloR

EntradaAutor: FloR » ds. oct. 20, 2012 9:50 am

De fet, a les instruccions possa 0-18 mesos ;)
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
FloR

EntradaAutor: FloR » ds. oct. 20, 2012 9:51 am

Currita ens hem creuat ;)
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
currita
Entrades: 1822
Membre des de: dt. set. 22, 2009 7:58 pm

EntradaAutor: currita » ds. oct. 20, 2012 9:54 am

Molluri i tant que el cali calo es pot fer servir a l'esquena, potser era alguna altra marca d'abric de porteo... També podrioes fer servir algun cobertor que et permeti a l'esquena i posaries la motxilla a sobre del teu abric amb la nena i a sobre el cobertor, però trobo que és més còmode l'abric que el cobertor
sagmai pel fular elàstic seeria molt còmode i el podries tenir aom a únic portabebès fins als 9-10 kg, però el fular aguanta fins a 15 kg, que aixó és molt més de temps, encara que seria per estones més curtes i sempre tensant molt fort el nus i intentant que fos un nus de tres capes perquè tinguis el suport suficient amb nens grans. Ja ens exlpicaràs que tal!!!

Hola FloR acabo de veure els teus comentaris :r) :--/)
ursulxunxa
Entrades: 206
Membre des de: dc. jul. 21, 2010 1:26 pm

EntradaAutor: ursulxunxa » dl. oct. 22, 2012 5:46 am

Currita, moltes gràcies!!
Potser és el que dius que el porto massa llarg.
Comprovo la mida, ho provo amb el petit i us dic alguna cosa.
Moltes gràcies!!
Tinc coses que ja no faig servir per a vendre (robeta i altres):
https://plus.google.com/u/0/109507779799288343021/posts
kaoru
Entrades: 895
Membre des de: dl. nov. 23, 2009 1:24 pm

EntradaAutor: kaoru » dt. oct. 23, 2012 11:37 pm

Ei noies una consulta!!!
L'Agnès va la mar de bé al fular li agrada tant a ella com a nosaltres,fem servir el prenus crec q es diu per cordar el fular i posar-la dins...però he vist a youtube q per quan són bebés tan petits recomanen el nus q es diu cruz envuelta....quin creieu q és millor?
Per cert estic encantada amb el fular elastic!!!
crissie

EntradaAutor: crissie » dc. oct. 24, 2012 7:31 am

kaoru ha escrit:Ei noies una consulta!!!
L'Agnès va la mar de bé al fular li agrada tant a ella com a nosaltres,fem servir el prenus crec q es diu per cordar el fular i posar-la dins...però he vist a youtube q per quan són bebés tan petits recomanen el nus q es diu cruz envuelta....quin creieu q és millor?
Per cert estic encantada amb el fular elastic!!!

Kaoru, és el mateix nus, l'unic que un va pre-anusat i l'altre no. Amb el preanusat la banda del mig queda per damunt i en el que no ho és queda per sota.
A mi personalment m'agrada més la cruz envuelta sense pre-anusar, perquè me la puc tensar millor, peòr això va a gustos :ok:
Imatge

Imatge

Imatge

FloR

EntradaAutor: FloR » dc. oct. 24, 2012 6:47 pm

Exacte ;) jo faig servir aquest.. Amb el David, que ja és grandet, queda molt millor ajustat i tensat!

Ara busco els escalfadors per les cames.. Alguna se'ls vén?? Sino farem una visita a la currins jijiji quina por....
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
crissie

EntradaAutor: crissie » dc. oct. 24, 2012 7:25 pm

Jo també en vull comprar :content:
Imatge

Imatge

Imatge

FloR

EntradaAutor: FloR » dc. oct. 24, 2012 7:42 pm

Fan descompte de grup?? Jeje
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
eutherpe
:: tigre
Entrades: 703
Membre des de: dl. maig 25, 2009 6:10 pm

EntradaAutor: eutherpe » dc. oct. 24, 2012 8:29 pm

Noies! Segur que ja ha sortit el tema però us faig una consulta...

Nosaltres portem a la Gal·la tant amb el fular com a la motxilla Bondolino i ella va més que encantada! De fet, diu que al cotxet t'hi posis tu! :r)

Ara que arriba el fred em pregunto.... com ho farem per portar jaqueta, motxilla...? He vist aquests accessoris per als portanadons i entre ells hi ha els cobertors per a les motxilles, alguna en té? Són pràctics? http://bebeseco.wordpress.com/2012/03/01/accesorios-portabebes/

Clar, ella va néixer a l'agost i no ens havíem plantejat res fins ara que seeeeeeeembla que arriba la tardor! (segur que passem la castanyada en màniga curta :r) :r) :r) )
Imatge

09/08/12 Ja ets aquí: 48 cm i 3'720kg
crissie

EntradaAutor: crissie » dc. oct. 24, 2012 8:53 pm

Jo tinc un cobertor (pe`ro que no es pot posar a l'esquena) i la Jaqueta CALI CALO que té un insertable i es pot posar devant i darrere, i quan ja no portes PBB, treus l'insertable i és una jaqueta normal. Està amortitzadissima! :ok:

TAmbé hi ha qui posa una manteta de polar doblegada dins la boba o el fular (entre l'esquena del baby i la roba del PBB...I hi ha qui li posa la jaqueta al nadó i després el PBB, pe`ro clar, dins el PBB fa més calor que a fora i a mi no m'acaba d'agradar....JO porto la JAqueta de porteig i una jaqueteta a part per si l'he de treure :ok:
Imatge

Imatge

Imatge

eutherpe
Entrades: 703
Membre des de: dl. maig 25, 2009 6:10 pm

EntradaAutor: eutherpe » dc. oct. 24, 2012 10:05 pm

crissie ha escrit:Jo tinc un cobertor (pe`ro que no es pot posar a l'esquena) i la Jaqueta CALI CALO que té un insertable i es pot posar devant i darrere, i quan ja no portes PBB, treus l'insertable i és una jaqueta normal. Està amortitzadissima! :ok:

TAmbé hi ha qui posa una manteta de polar doblegada dins la boba o el fular (entre l'esquena del baby i la roba del PBB...I hi ha qui li posa la jaqueta al nadó i després el PBB, pe`ro clar, dins el PBB fa més calor que a fora i a mi no m'acaba d'agradar....JO porto la JAqueta de porteig i una jaqueteta a part per si l'he de treure :ok:

Gràcies per la resposta crissie! He vist la Cali calo i és xula... jo crec que caurà aviat! >.-<:
Imatge

09/08/12 Ja ets aquí: 48 cm i 3'720kg

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::