::: Festa dels Súpers 2012
::: Festa dels Súpers 2012
Nens i nenes, sou l'última esperança! La gran final esportiva de la Festa dels Súpers a Montjuïc els dies 20 i 21 d’octubre us espera per animar amb totes les vostres forces: “Em moc, em moc, m’agrada l’esport!”
La trama d'enguany
La família del Super3 s’enfronta a l’equip del Sr. Pla en la gran final esportiva a l’estadi. Aconseguiran guanyar alguna prova contra el Nen d’Or?
Activitats
Els nens podran gaudir de circuits d'slot, tallers, circuit de bicicletes, videojocs, un torneig de futbol, circuits d'aventura, jocs d'habilitat, autos de xoc, realitat augmentada, activitats de dibuix i lectura, idiomes i la supergimcana.
A més, també podreu participar al concurs del Super3 presentant el carnet en un dels 5 punts d'informació de la Festa dels súpers, i si teniu sort podreu pujar a l'escenari de la Festa amb els protagonistes del Super3. Allà podreu ballar el “M’agrada l’esport” i ajudar la Família del Super3 a derrotar el Nen d’Or!
I si us agraden els animals no us perdeu l'onzè Trofeu Super3 Agility i el taller dels Falcons de Castellcir!
D'altra banda, la festa també mostra el seu caràcter més tradicional amb actuacions de castellers, el correfoc infantil, les cercaviles i les sardanes.
La Festa dels súpers és moviment sense parar, però sempre cal aturar-se una estona i omplir-se la panxa a l’hora de dinar. Els personatges dels dibuixos animats del canal Super3 com el Doraemon, la Dorami, la Supermots, la Mumu i les Espies de veritat faran un mos amb vosaltres. Bon profit!
Gimcana
Si per vosaltres l’esport és esforç, superació, respecte pel rival i joc d’equip, heu de participar a la Gimcana per ajudar a vèncer el Nen d’Or!
ROC: BALLA "M'AGRADA L'ESPORT" MENTRE AIXEQUES PESOS
Súper, posa't en forma ballant la cançó "M'agrada l'esport"
LILA: PRACTICANT EL TENIS
Súper, prova la teva habilitat jugant a tenis i guanya el Rick.
PAU: ESGRIMA PER A TOTS
Practica l'esgrima, súper. Heu de vèncer el Rick!
FLUSKI: BÀSQUET DE 3!
Súper, fes pinya amb mi i ajuda'm a encistellar totes les pilotes.
ÀLEX: FES CICLISME
Mostra les teves habilitats amb la bicicleta, súper!
Espectacles
L'estadi tindrà, a més, la màgia de la Cia. Antonio Díaz, amb "La sorprenent història de Mr. Snow", el nou espectacle dels TAGS, l'espectacle 'Superaventura' amb la participació de la Lila, l'actuació d'animació de Pep Callau, el concert de Txarango, final de festa amb els Potafocs i els Tambors d'Olot, els experiments científics de Dani Jiménez, acrobàcies de bicitrial, els Barça Toons i el Manu Guix, la cançó i el karaoke dels FISH&CHIPS, entre altres espectacles.
El grup musical del Super3 pujarà a l’escenari de la Festa per fer-vos cantar i ballar amb el nou espectacle “SuperAventura”... A punt per aguantar un ritme trepidant?
I a les 16:30h del dissabte i a les 12h el diumenge, no us perdeu "Em moc! Em moc! M'agrada l'esport", amb la família del Super3.
Quan: El 20 i 21 d'octubre.
Adreça: Anella Olímpica del Parc de Montjuïc.
Horari: De 10h a 19h.
Població: Barcelona.
Preu súpers: Gratuït.
Preu no súpers: Gratuït.
Preu adults: Gratuït.
Més informació a Super3 www.super3.cat

La trama d'enguany
La família del Super3 s’enfronta a l’equip del Sr. Pla en la gran final esportiva a l’estadi. Aconseguiran guanyar alguna prova contra el Nen d’Or?
Activitats
Els nens podran gaudir de circuits d'slot, tallers, circuit de bicicletes, videojocs, un torneig de futbol, circuits d'aventura, jocs d'habilitat, autos de xoc, realitat augmentada, activitats de dibuix i lectura, idiomes i la supergimcana.
A més, també podreu participar al concurs del Super3 presentant el carnet en un dels 5 punts d'informació de la Festa dels súpers, i si teniu sort podreu pujar a l'escenari de la Festa amb els protagonistes del Super3. Allà podreu ballar el “M’agrada l’esport” i ajudar la Família del Super3 a derrotar el Nen d’Or!
I si us agraden els animals no us perdeu l'onzè Trofeu Super3 Agility i el taller dels Falcons de Castellcir!
D'altra banda, la festa també mostra el seu caràcter més tradicional amb actuacions de castellers, el correfoc infantil, les cercaviles i les sardanes.
La Festa dels súpers és moviment sense parar, però sempre cal aturar-se una estona i omplir-se la panxa a l’hora de dinar. Els personatges dels dibuixos animats del canal Super3 com el Doraemon, la Dorami, la Supermots, la Mumu i les Espies de veritat faran un mos amb vosaltres. Bon profit!
Gimcana
Si per vosaltres l’esport és esforç, superació, respecte pel rival i joc d’equip, heu de participar a la Gimcana per ajudar a vèncer el Nen d’Or!
ROC: BALLA "M'AGRADA L'ESPORT" MENTRE AIXEQUES PESOS
Súper, posa't en forma ballant la cançó "M'agrada l'esport"
LILA: PRACTICANT EL TENIS
Súper, prova la teva habilitat jugant a tenis i guanya el Rick.
PAU: ESGRIMA PER A TOTS
Practica l'esgrima, súper. Heu de vèncer el Rick!
FLUSKI: BÀSQUET DE 3!
Súper, fes pinya amb mi i ajuda'm a encistellar totes les pilotes.
ÀLEX: FES CICLISME
Mostra les teves habilitats amb la bicicleta, súper!
Espectacles
L'estadi tindrà, a més, la màgia de la Cia. Antonio Díaz, amb "La sorprenent història de Mr. Snow", el nou espectacle dels TAGS, l'espectacle 'Superaventura' amb la participació de la Lila, l'actuació d'animació de Pep Callau, el concert de Txarango, final de festa amb els Potafocs i els Tambors d'Olot, els experiments científics de Dani Jiménez, acrobàcies de bicitrial, els Barça Toons i el Manu Guix, la cançó i el karaoke dels FISH&CHIPS, entre altres espectacles.
El grup musical del Super3 pujarà a l’escenari de la Festa per fer-vos cantar i ballar amb el nou espectacle “SuperAventura”... A punt per aguantar un ritme trepidant?
I a les 16:30h del dissabte i a les 12h el diumenge, no us perdeu "Em moc! Em moc! M'agrada l'esport", amb la família del Super3.
Quan: El 20 i 21 d'octubre.
Adreça: Anella Olímpica del Parc de Montjuïc.
Horari: De 10h a 19h.
Població: Barcelona.
Preu súpers: Gratuït.
Preu no súpers: Gratuït.
Preu adults: Gratuït.
Més informació a Super3 www.super3.cat

Re: ::: Festa dels Súpers 2012
I amb la previssió de plujas que hi ha preparat a la Festa dels supers, que no ens mullem?
Tenen previst de cobrir l'Estadi de Montjuic amb una lona.. 

Toni ha escrit:Tenen previst de cobrir l'Estadi de Montjuic amb una lona..
De tota manera segons les últimes previsions del servei meteorològic per demà sembla que no plourà fins a la tarda.A veure si es compleixi i si plou no ho faci massa.
Torna a “Actualitat a Socpetit”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 15 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |