ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

Més qüestions.
FloR
:: zebra
Entrades: 1736
Membre des de: dl. maig 14, 2007 7:19 pm

Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!

EntradaAutor: FloR » dc. oct. 24, 2012 10:09 pm

Me'l probaré quan faci la visiteta.. Durant el pont vam estar a Olot i va fer fresqueta, l'anorak del meu home el tapa però no per passar un hivern ;)
DAVID
Imatge

IRENE
Imatge
nius
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » dc. oct. 24, 2012 11:01 pm

Eutherpe, jo tmb tinc un calicalo i és genial. Amb el gran, fa 3 anys, em vaig fabricar uncobertor amb un polar d'adult: em lligava les mañiguesa l'esquena, i vaig cosir-lo pels peus, de manera q els peus quedaven dins una butxaqueta..... Ho enteneu? ?-)
Imatge

Imatge
san
:: tigre
Entrades: 729
Membre des de: dc. ago. 06, 2008 4:22 am
Ubicació: osona

EntradaAutor: san » dv. oct. 26, 2012 12:21 pm

Algu hem pot dir si la ergobaby amb el reductor es pot utilitzar dsd naixement? Es k aviat arribara la petita i començo a pensar cm ho fare p porta al gran a cole i crec k amb la ergo podria anar be p no tenir k treure maxicosi cada dia dl coche p 10minuts. Gracies.
Imatge

Imatge
crissie
:: dragona
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » ds. oct. 27, 2012 9:03 am

san ha escrit:Algu hem pot dir si la ergobaby amb el reductor es pot utilitzar dsd naixement? Es k aviat arribara la petita i començo a pensar cm ho fare p porta al gran a cole i crec k amb la ergo podria anar be p no tenir k treure maxicosi cada dia dl coche p 10minuts. Gracies.

Hola guapa...poder si que es pot, pe`ro els reductors de les motxilles no s´on el més aconsellable...
No et podries fer amb una bandolera d'anelles o un fular elàstic??? en venen de segona mà, quasi no tindries que invertir diners i són molt més apropiats per un recent-nascut :ok: La Motxilla no és aconsellable fins que el nadó no s'aguanta assegut :ok:
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
sarabafo
Entrades: 725
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:13 pm
Ubicació: Les Pobles

EntradaAutor: sarabafo » ds. oct. 27, 2012 10:25 am

Hola noies!
Sabeu a partir de quina edat es pot posar el nadó a la motxilla, jo tinc una ergo.
El Jofre té 3 mesos, ara el porto al fular elàstic, que per cert és fantàstic, però el voldria rentar, i com que no tinc secadora i aquests dies el temps no acompanya, doncs no em vull quedar sense res. No sé si ja el puc posar a la motxilla. El nen és bastant grandet, i ho he provat i sembla que hi va bé, però em fa cosa, més que res per la posició de les cames.
Imatge
Imatge
nius
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

EntradaAutor: nius » ds. oct. 27, 2012 8:07 pm

sarabafo, jo diria que si és puntualment com ho vols fer tu, mentre rentes el fular, no hi hauria massa problema. Com diu la crissie a l'enrada anterioir a la teva, es recomana a partir de quan el nen s'aguanta assegut. :ok:
Imatge

Imatge
crissie
Entrades: 4055
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:11 am

EntradaAutor: crissie » ds. oct. 27, 2012 10:07 pm

sarabafo ha escrit:Hola noies!
Sabeu a partir de quina edat es pot posar el nadó a la motxilla, jo tinc una ergo.
El Jofre té 3 mesos, ara el porto al fular elàstic, que per cert és fantàstic, però el voldria rentar, i com que no tinc secadora i aquests dies el temps no acompanya, doncs no em vull quedar sense res. No sé si ja el puc posar a la motxilla. El nen és bastant grandet, i ho he provat i sembla que hi va bé, però em fa cosa, més que res per la posició de les cames.

Jo crec que 3 mesos és molt petitó...sobretot per la posició de les cames, de l'esquena, pel pes....una mica per tot...Quan pesa? Jo no li posaria...no coneixes ningú que et pugui deixarr un altre poratbebé, o que et pugui deixar fer una secadora?
Imatge

Imatge

Imatge
VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA
: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
NINI77
:: conillet
:: conillet
Entrades: 360
Membre des de: dt. feb. 01, 2011 3:30 pm

EntradaAutor: NINI77 » dg. nov. 11, 2012 7:21 pm

Em venc un mei tai nou, de la web Kanguret.... Us deixo el link d'aquí del SP. El venc per 50 euros
viewtopic.php?f=58&t=30452
Imatge
Imatge
Imatge
kaoru
:: pantera
Entrades: 895
Membre des de: dl. nov. 23, 2009 1:24 pm

EntradaAutor: kaoru » dj. nov. 15, 2012 4:01 pm

Hola noies!!!
A veure tenia previst comprar un cobertor al mercadillo però no ha pogut ser finalment....llavors clar ara necessito un cobertor i no sé quin comprar....la idea és fer-ho servir per Barcelona però tb farem excursions a zones on fa més fred i on hi ha neu...és per poder portar amb el fular elàstic i després amb la motxilla boba...
Recomanacions???
L'abric cali-calo en ppi no és opció pq és molt car encara q he trobat un molt bé de preu però només es pot posar la criatura a l'esquena?
Gràcies
doloretes13
:: puça
Entrades: 29
Membre des de: dc. nov. 14, 2012 7:55 pm

EntradaAutor: doloretes13 » dv. nov. 16, 2012 12:27 pm

Hola,
em van regalar la bandolera babaslim per poder portar el meu petit. Però no aconsegueixo ficar al nen. He mirat videos per internet i m’he estudiat les instruccions que venien a la caixa però tot i així, quan poso el petit ( te 2 mesos i mig), em dona la sensació que l’esquena se li queda molt arquejada i que em sobra tela per totes bandes.
Estic pensant en comprar-me algun altre tipus de portabebès. He estat mirant els mei tai, però m’han dit que fins als 4 mesos no son recomanables. També he mirat els fulars...
Algun/a de vosaltres te el babaslim?¿
Quina marca o model de fular recomaneu ( he vist que n’hi han d’elàstics i de tela rigida)?
Soc de la zona de Lleida, sabeu d’alguna botiga per la zona on en venguin i em puguin ensenyar a fer el nus?¿

Moltes gràcies

Doloretes
Ponioleta
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

EntradaAutor: Ponioleta » dv. nov. 16, 2012 12:35 pm

Ostres Sarabafo em recordes a nosaltres amb el nostre únic fular teixit que quan l'havíem de rentar no sabíem què fer...
Recordo una vegada que es va fer una caca d'aquestes de bebé que surten per tot arreu, doncs a la nit rentant a mà el fular i estenent-lo perquè al matí estigués sec (era estiu). Nosaltres al final vam heredar un fular elàstic completament fet pols però que servia per aquests dies mentre el fular s'assecava...
O com diu la Crissie potser algú te'n pot deixar un.

Kaoru, el Cali Calo serveix tant pel davant com pel darrere. Si n'has trobat un de segona mà bé de preu jo me'l compraria.
Jo tenia un cobertor de la marca Hoppediz de polar i el vaig fer servir poquíssim perquè a la que em vaig començar a posar al Bernat a darrere ja no m'anava bé perquè no me'l podia posar jo sola... Ara penso que si tinc un altre fill buscaria un cali calo de segona mà...

I pel que dius d'abrigar o no, el cobertor de polar jo crec que és suficient. Com a molt el dia que vas a la neu l'abrigues una mica més o hi poses una manta petita segons el fred que vegis. Que sinó a Barcelona se't rustirà la criatura...

Doloretes, ho sento però no conec aquesta marca ni he usat mai bandolera...
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
currita
Entrades: 1822
Membre des de: dt. set. 22, 2009 7:58 pm

EntradaAutor: currita » dl. nov. 19, 2012 6:14 pm

doloretes13 ha escrit:Hola,
em van regalar la bandolera babaslim per poder portar el meu petit. Però no aconsegueixo ficar al nen. He mirat videos per internet i m’he estudiat les instruccions que venien a la caixa però tot i així, quan poso el petit ( te 2 mesos i mig), em dona la sensació que l’esquena se li queda molt arquejada i que em sobra tela per totes bandes.
Estic pensant en comprar-me algun altre tipus de portabebès. He estat mirant els mei tai, però m’han dit que fins als 4 mesos no son recomanables. També he mirat els fulars...
Quina marca o model de fular recomaneu ( he vist que n’hi han d’elàstics i de tela rigida)?
Soc de la zona de Lleida, sabeu d’alguna botiga per la zona on en venguin i em puguin ensenyar a fer el nus?¿

Moltes gràcies

Doloretes

Doloretes, em sap greu però aquesta bandolera que dius no és ergonòmica, per aixó no pots ajustar punt per punt al cos del teu petitó. Les bandoleres d'anelles no porten aicoixinat i et premeten aquest ajustament que et comento.
Els mei tais, en general, es recomanen a partir dels 6 mesos, encara que tens marques que et permeten ajustar el pont i no forçar la obertura de les cames; com el Hop tye, el Didytai i l'Evollu'bulle.
De fular podries fer servir qualsevol dels dos tipus, el elàstic el pots fer servir des del naixement fins als 10 kg com a únic portabebè( després per a ús puntual) i el teixit des del naixement fins que tu vulguis. L'eslàstic seria una mica més senzill per començar si no tens experiència.
I de botigues a lleida, no tinc ni idea, però tens la Gemma de Porteo natural que es desplaça per tota Catalunya. Et deixo la seva web http://porteonatural.wordpress.com/
Ja ens explicaràs!
doloretes13
Entrades: 29
Membre des de: dc. nov. 14, 2012 7:55 pm

EntradaAutor: doloretes13 » dl. nov. 19, 2012 6:56 pm

MOltes gràcies Currita per l’info.
al final m’he decidit per un fular elástic. A veure quan l’estrenem.
De totes maneres donare un cop d’ull a la web que m’aconselles.
kaoru
Entrades: 895
Membre des de: dl. nov. 23, 2009 1:24 pm

EntradaAutor: kaoru » dl. nov. 26, 2012 6:39 am

Sherinne claríssimament jo et recomano el fular elàstic,la meva filla hi va des que tenia una setmana!
sagmai
:: gosset
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

EntradaAutor: sagmai » dt. nov. 27, 2012 4:44 pm

doloretes13 ha escrit:Hola,

Moltes gràcies

Doloretes

Als USAl'han prohibida aquestabandolera, perquè no és ergonòmica com deia la currita.
sagmai
Entrades: 405
Membre des de: dv. juny 08, 2012 11:59 am

EntradaAutor: sagmai » dt. nov. 27, 2012 4:46 pm

Sherinne ha escrit:Hola marones!
A finals de març ha de nèixer la meva segona filla. Quin portanadons em recomaneu x quan neixi?
Necessito algo pràctic de posar i treure just per quan vig a portar la gran a la guarde i sortir a fer 4 encàrregs.
Tinc la babybjorn (quan no m'havia informat de res) i un mei tai. Aquesta vegada si puc compraré la boba per més endavant.
Gràcies

Ja et pots desfer de la babyjorn o guardar-la al fons de l'armari, és molt incòmoda per portador i nen i no és ergonòmica.... El fular elàstic és el millor al principi. I després, motxilla o meitai.
powerpuff_girl
Entrades: 847
Membre des de: dt. març 02, 2010 3:52 pm
Ubicació: Barcelona

EntradaAutor: powerpuff_girl » dv. nov. 30, 2012 8:50 am

He posat un anunci a demandes, busco una Boba 3G i una Boba Air. Em venc uns quants portabebès per financiar-me el canvi (fular MamEco, meichila, tonga i bandolera :ok:), tinc l'anunci al mercadillo.

Us volia preguntar 2 coses, potser ja me les heu respost, però és que mai tinc temps de mirar el fòrum amb calma i moltes vegades publico un missatge i quan torno a llegir el post ja han passat tres pàgines :-o00m

- La tira central de la Boba 3G és més fàcil d'adjustar que la de 2G? Em refereixo a la tira que uneix les dues tires dels braços, m'enteneu oi? És que posada a l'esquena no hi ha problema, me la tanco pel davant, però ara que porto la nena al davant, no arribo a tancar-me la tira!!!! Tinc els braços molt curts o jo què sé ?-) He de posar la tira molt amunt per poder-la tancar jo sola i després ja no la puc baixar, per tant em queda una mica incòmode.

- Com feu perquè els bebès s'adormin a l'esquena? Amb la meva gran no vaig tenir cap problema, es feia la pipa i no m'havia de preocupar. Ara amb la petita estic patint perquè només s'adorm a la teta o amb xumet i clar, no arribo a posar-li el xumet a l'esquena. És que no m'agrada gaire portar-la al davant, tinc unes ganes de pasar-la a l'esquena, noto moltíssim la diferència de pes
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Cler5
:: granota
:: granota
Entrades: 228
Membre des de: dt. jul. 03, 2012 12:33 pm
Ubicació: Andorra

EntradaAutor: Cler5 » dl. des. 03, 2012 4:18 pm

Hola a totes,

Us volia fer una consulta, no l'he sabut trobar per aquí.
Tinc una nena que farà 1 mes dimecres. Té una mamitis impressionant, sempre vol estar a prop meu, i per tant tinc unes ganes boges de començar amb la motxilleta.
Tinc una ergobaby per estrenar, però la nena encara és massa petita. La noia de la tenda ens va dir que hi ha uns coixins especials pels primers mesos però que no calia fer aquest gasto i que una tovallola ja feia el seu efecte. Però jo no sé com posar la tovallola i tampoc ho veig molt segur per la nena.
Alguna ho ha provat o ha optat per un altre sistema?

D'altra banda, quan heu començat a posar els vostres petits a la motxilleta sense coixí especial? A les instruccions posa a partir dels 4 mesos però bufff, no vull esperar tan!!!!
carbasseta
Entrades: 1042
Membre des de: dl. des. 27, 2010 11:56 am
Contacta:

EntradaAutor: carbasseta » dl. des. 03, 2012 8:32 pm

Jo de tu em faria amb un fulard elastic per aquest temps. No es gaire car i es molt practic i rapid de posar!
Tingues sempre al cor la idea d'Ítaca, has d'arribar-hi, és el teu destí, però no forcis gens la travessia
http://instintmaternal.blogspot.com.es/
Imatge
Imatge
sarabafo
Entrades: 725
Membre des de: dt. juny 23, 2009 4:13 pm
Ubicació: Les Pobles

EntradaAutor: sarabafo » dj. des. 13, 2012 11:21 am

Cler5 ha escrit:Tinc una nena que farà 1 mes dimecres. Té una mamitis impressionant, sempre vol estar a prop meu, i per tant tinc unes ganes boges de començar amb la motxilleta. Tinc una ergobaby per estrenar, però la nena encara és massa petita. La noia de la tenda ens va dir que hi ha uns coixins especials pels primers mesos però que no calia fer aquest gasto i que una tovallola ja feia el seu efecte. Però jo no sé com posar la tovallola i tampoc ho veig molt segur per la nena.Alguna ho ha provat o ha optat per un altre sistema?

Jo també tinc una ergobaby, la nena li vaig posar a partir de 6 mesos. El nen té 4 mesos i és un nen gran però encara no li he posat, jo faig servir un fular elàtic des del primer dia que va néixer. Crec que la motxilla encara és aviat, li vaig posar un dia que vaig rentar el fular i la veritat és que no hi anava gaire còmode.
Imatge
Imatge

Torna a “Altres temes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::