Maig 2012 - Armilla

Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: bipa » dj. oct. 18, 2012 9:33 am

Vigila que a mi amb les caputxes em confonc la part que va abaix (enganxada al coll) amb la part de davant.... vaja, les dues parts més rectes...
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: Ponioleta » dj. oct. 18, 2012 9:52 am

bipa ha escrit:Vigila que a mi amb les caputxes em confonc la part que va abaix (enganxada al coll) amb la part de davant.... vaja, les dues parts més rectes...


sí... això al tutorial ho explica bé per no confondre's. Al vespre m'ho trono a mirar tot :ok: :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Majka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: Majka » dl. oct. 22, 2012 7:18 pm

Al final tinc la càmara de fotos arreglada i us puc penjar l'armilla.
Li ha quedat una mica justa, ja que la vaig fer a l'estiu i a crescut molt desde que la vaig fer. Això ja passa amb els nens, la idea és que fos freversible, però ell tan sols la vol portar pel costat més estampat.
De més a més us emporteu una foto de la seva joguina preferida, és l'única manera que estigui quiet per fer-se una foto.
armilla-1.png

armilla-2.png
Avatar de l’usuari
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: nessy » dl. oct. 22, 2012 9:17 pm

Ains nenes, jo segueixo flipant amb les armilles (i segueixo igual d'acollonida per fer-la :-o00m )

T'ha quedat genial!
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: bipa » dl. oct. 22, 2012 9:28 pm

molt xula !!!!!!! t'ha quedat molt be!
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: Bita » dl. oct. 22, 2012 9:36 pm

Genial!!! M'encanta aquesta tela, i els detalls de la reversible súper originals. Ahhh i el model guapissim.
Jo haig de possar a tallarbroba que ja tinc la tela, la llastima que al meu poble quan comenci el fred ja serà per anar directamnet amb anorack.
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: nius » dl. oct. 22, 2012 9:47 pm

Majka, quina passadaaaaaaaaaaaaaa! Que xula!
Poni, tinc ganes de veure la teva (que sàpigues que m'has fet agafar moooltes ganes de fer-ne una, però de moment, estic cagadeta.... jajajaja)
nessy ha escrit:Ains nenes, jo segueixo flipant amb les armilles (i segueixo igual d'acollonida per fer-la :-o00m )

T'ha quedat genial!

així definiria el que sento :-:) ;-)
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
petitaformigueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dl. jul. 25, 2011 11:23 am

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: petitaformigueta » dt. oct. 23, 2012 7:10 am

Jo també fliiiiiiiiiiiiiiiiiipoooooo amb aquestes armilles tant xules >.-<: >.-<:
A veure si mi puc posar un dia d'aquests, tinc la màquina ben abandonada i molts projectes per fer!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: Ponioleta » dt. oct. 23, 2012 1:24 pm

Majka, t'ha quedat genial!!!

Nius i Nessy, la podeu fer segur!!! Si jo he pogut, vosaltres més!!!
En serio que impressiona més en la teoria que quan t'hi poses. A l'hora de la veritat són tot de costures rectes i la caputxa que fa una mica de corba. La cremallera és molt senzilla de posar, molt més que en un estoig o similar.
A mi em falta cosir les sises, que fa pinta que deu ser el més complicat...

Vinga animeu-vos que queda genial!!!
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Lesmansdelapètal
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dt. oct. 23, 2012 8:58 pm

Maijka, què xula t'ha quedat i quina gran idea que sigui reversible.
El nen és molt gran i guapo.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Majka
:: peixet
:: peixet
Entrades: 273
Membre des de: dg. juny 10, 2012 9:31 pm

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: Majka » dc. oct. 24, 2012 8:12 am

Gràcies a totes!!
Penseu que jo estic com la Ponioleta, just m'he iniciat a la costura aquest estiu, havia fet alguna cosa però molt senzilla, i aquesta és la meva primera cremallera. Així que animo a tothom a intentar-ho que és mès senzill del que sembla i aqui el més important és ser valenta!!!
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: Ponioleta » dc. oct. 24, 2012 9:55 am

Majka ha escrit:Gràcies a totes!!
Penseu que jo estic com la Ponioleta, just m'he iniciat a la costura aquest estiu, havia fet alguna cosa però molt senzilla, i aquesta és la meva primera cremallera. Així que animo a tothom a intentar-ho que és mès senzill del que sembla i aqui el més important és ser valenta!!!


:ok: :ok: :ok:

Per cert, per fer-la reversible l'únic que s'ha de fer és posar una cremallera reversible, no? perquè les costures ja queden amagades.
El meu polar de dins no és massa bonic per anar per fora, però potser de cara al bon temps li faig una primeta reversible.


Per cert, la cremallera, de 50cm em va costar 4'5 euros ?-) ?-) tan cares son???
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: Ponioleta » dj. oct. 25, 2012 11:06 am

Trrrrrrrrrr (això és un repic de tambors :r) :r) :r) )

Us presento.... la meva... ARMILLA!!!!!!!! :r) :r)

armilla1.jpg


armilla2.jpg



Bé, a part de les conyes o-o:) o-o:) (és que estic tant CONTENTA de com ha quedat!!! no ho puc evitar :-) )...
Realment és un projecte bastant senzill.Les costures són rectes (menys la caputxa) i no tenen massa problemes.
La cremallera es cus d'una manera molt senzilla, simplement es posa al damunt de la roba i es cus, pel que és com si cosissis la tela, no has de fer res "raro".
He utilitzar una loneta de l'Ikea negre i un polar de l'Ikea blau (fa com unes rodones amb relleu)
Els problemes que he tingut:
-la tela de polar del forro és una mica elàstica (com tot el polar). Això ha fet que potser l'he tallat una mica gran i al cosir la dec haver estirat una mica i al final el forro és més gran que l'armilla :-:) :-:) Al fer el repunt, sobretot per la part de la cremallera, he procurat que quedi ben estirada perquè no faci bossa i s'enganxi després al pujar la cremallera.
-Les sises és el més complicat. Jo tenia l'afegit aquest que el polar era més gran, je je, i em sobrava roba per tot arreu :-:) Tot i així m'he apanyat força bé. La primera ha quedat una mica bunyol (tot i que posada no es nota gaire) i la segona m'ha quedat més bé.
-En les parts de les costures, el polar és bastant gruixut i a l'estar doble, em costava una mica de cosir perquè tot plegat era molt gruixut i no passava la màquina (en alguns punts vaig haver d'aixecar el premsateles).

De mida, a partir del patró, vaig veure que de llarg ja estava bé però li vaig afegir un parell de cm per cada cantó a la part de la cremallera... vaig llegir que dèieu que per alguns nens era una mica justa i el meu fill té molta panxa :r) . Li va perfecte. Tenint en compte que és bastant gruixuda, li cap sense problemes un jersei a sota.

I ja està. Ara m'he animat i a la primavera li'n faré una més primeta, potser de pana i cotó per dins o algo així :ok:

Ah, sí, la caputxa potsre és una mica justa. Ja ho posa al tutorial. Jo no la vaig fer més gran i ho hauria d'haver fet.
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: nessy » dj. oct. 25, 2012 11:16 am

Sense paraules, <:-) cada vegada que veig una de les armilles, em trec el barret.

ARTISTES, QUE SOU TOTES UNES ARTISTES!
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: Lalona » dj. oct. 25, 2012 9:17 pm

Majka, Ponioleta, us han quedat genials!!!!!!!!!!!!!!!

M'he pixat de riure amb la joguina preferida del teu fill Majka, el meu patufet també té interès per objectes ben curiosos, hahahaha!

És xulíssim aquest projecte. Jo la caputxa com que al tutorial hi deia que era justeta la vaig fer una micona més gran...
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Lesmansdelapètal
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dj. oct. 25, 2012 10:29 pm

Pero quina passada, Ponioleta és xulíssima. Entre la teva i la de la Majka em donen ganes de fer-la encara que no m'ho havia proposat.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: bipa » dv. oct. 26, 2012 6:20 am

son molt xules !!!!!!! t'ha quedat molt be ponioleta!!!!
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: nius » dv. oct. 26, 2012 10:26 am

Poniiiiiii quina cosa més xulaaaaaaa :love:
T'ha quedat superbé :love: :ok: :love: :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: Ponioleta » dv. oct. 26, 2012 10:46 am

Gràcies pels piropos a la meva armilla!!! jo estic super orgullosa! Com que vaig fer les fotos amb el mòbil les envio per whatsapp a tothom, je je :r) :r)
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
Sita81
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1733
Membre des de: dt. feb. 23, 2010 4:27 pm

Re: Maig 2012 - Armilla

EntradaAutor: Sita81 » dv. oct. 26, 2012 12:15 pm

Impressionant noies, quines mans! Em feu agafar enveja i ganes de fer-la. No sé jo si m'hi atreveixo encara...

Torna a “Projectes de Costura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::