Feltre

Avatar de l’usuari
Ne_us
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1936
Membre des de: dc. jul. 30, 2008 10:07 am

Re: Feltre

EntradaAutor: Ne_us » ds. maig 12, 2012 11:40 am

Noies feu unes coses xulíssimes,

jo volia fer alguna samarreta, i estic buscant feltre per internet, hem podeu dir quin gruixut ha de tindre el feltre, per a posar a una samarreta????
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

Re: Feltre

EntradaAutor: nessy » dl. maig 14, 2012 1:01 pm

Ne_us ha escrit:Noies feu unes coses xulíssimes,

jo volia fer alguna samarreta, i estic buscant feltre per internet, hem podeu dir quin gruixut ha de tindre el feltre, per a posar a una samarreta????

Hola guapa,

Jo el feltre per internet el vaig comprar Fieltrozitos i et recomano que no sigui gaire gruixut (1 o 2 mm), ja que amb la tela de la samarreta i si li poses flisselina pel mig, et pot quedar l'aplicació molt "tiessa".

Tonets
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

Re: Feltre

EntradaAutor: nessy » dt. maig 15, 2012 1:30 pm

Hola nenes,

ara que la destinatária ja ho té a les seves mans (és que corre per aquí i era una sorpresa), us poso una nova funda de móvil i el targeter a joc, amb motiu de la Barbie.

http://milmolt.blogspot.com.es/2012/05/fundas-de-movil.html

Un dia d'aquest li n'he de fer una ala meva mare que pobre, me l'ha demanar 20 vegades i sempre tinc altres cosetes pendents :ufs:
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
ninetapetita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1398
Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am

Re: Feltre

EntradaAutor: ninetapetita » dt. maig 15, 2012 2:56 pm

piruleta ha escrit:Molt xules les sanarretes, a mi la kitty tampoc m'entusiasma xo a la meva filla li encanta!
Edae, compte si cuses amb adhesiu, queda l'agulla feta un nyap i si no cus bé l'hauries d'anar netejant amb alcohol (per experiència). ;)


gràcies piruleta! si el faig servir, ho tindré en compte. Per cert, veig que tu l'has utilitzat. Amb les aplicacions ja cusides, no tens problemes a l'hora de treure el paper del darrera just abans d'enganxar? Perquè suposo que primer és cusir i després treure el paper, oi?

merci!!!
Imatge
Imatge

PANXUPACTE DE POSITIVES! HO HEM ACONSEGUIT!

:cnena: :cnen: Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie :cnen: :cnena:

I comencem la segona ronda!!! NidiaGi :cnen: :cnen: Els primers bessons positius!!!!!
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: Feltre

EntradaAutor: piruleta » dt. maig 15, 2012 4:17 pm

Noia, no he entès ben bé el quevols dir.
Quin paper treus?
Avatar de l’usuari
ninetapetita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1398
Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am

Re: Feltre

EntradaAutor: ninetapetita » dt. maig 15, 2012 7:45 pm

piruleta ha escrit:Noia, no he entès ben bé el quevols dir.
Quin paper treus?


:-:) potser no m'he explicat bé.

A veure, encara no he comprat el feltre adhesiu, però imagino que per la part del darrera, que és on està l'adhesiu, deu portar un paper que s'ha de treure abans d'enganxar el feltre a la superfície. Vaja, com qualsevol adhesiu. Però ja et dic, encara no el tinc en mà, pel que no sé si potser estic dient una tonteria.

Si és així, em referia a si primer cuses les aplicacions i després treus aquest paper, o primer treus el paper i llavors cuses.

Perdona piruleta, però es que m'he fet una mica de lio.... ;-)


edito: a la web de fieltrozitos veig que no surt aquest paper que jo dic, per això potser t'he liat.... En tot cas, la part que enganxa bé que ha de venir protegida d'alguna manera, a això em refereixo. Gràcies!!!

feltre adhesiu.jpg
feltre adhesiu.jpg (4.05 KiB) Visualitzat 6388 cops
Imatge
Imatge

PANXUPACTE DE POSITIVES! HO HEM ACONSEGUIT!

:cnena: :cnen: Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie :cnen: :cnena:

I comencem la segona ronda!!! NidiaGi :cnen: :cnen: Els primers bessons positius!!!!!
Avatar de l’usuari
miriameta
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3936
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 11:00 pm
Ubicació: Lleida

Re: Feltre

EntradaAutor: miriameta » dc. maig 16, 2012 8:33 am

noiess, us ensenyo l´ultim que he fet :)
es un llibre d´activitats pels petits, i hi poden haver moltes variants i tinc mes idees, però per començar crec que m´ha quedat força be.
A mes a mes ja tinc un encàrrec :) quina ilu!

Us deixo el meu blog perque el vegueu millor i no col.lapsi això de fotos :)

http://petitcavalletdemar.blogspot.com.es/2012/05/llibre-dactivitats-en-feltre.html
Fitxers adjunts
DSC00306.JPG
la tapa del llibre i les pàgines de dins
ImatgeImatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Feltre

EntradaAutor: Raqueleta » dc. maig 16, 2012 8:56 am

miriameta ha escrit:noiess, us ensenyo l´ultim que he fet :)
es un llibre d´activitats pels petits, i hi poden haver moltes variants i tinc mes idees, però per començar crec que m´ha quedat força be.
A mes a mes ja tinc un encàrrec :) quina ilu!

Us deixo el meu blog perque el vegueu millor i no col.lapsi això de fotos :)

http://petitcavalletdemar.blogspot.com.es/2012/05/llibre-dactivitats-en-feltre.html

Ja tens un encàrrec? Què guai!
El llibre de la foto és de la meva Clara i li encanta, és una passada! Aquest matí ja hi ha tornat a jugar, Míriam, de fet m'he hagut d' "enfadar" per a treure-li i poder marxar de casa! Ja li ha dit son pare que aquesta tarda hi jugaran els dos. :love:
Avatar de l’usuari
miriameta
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3936
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 11:00 pm
Ubicació: Lleida

Re: Feltre

EntradaAutor: miriameta » dc. maig 16, 2012 9:01 am

Raqueleta ha escrit:
miriameta ha escrit:noiess, us ensenyo l´ultim que he fet :)
es un llibre d´activitats pels petits, i hi poden haver moltes variants i tinc mes idees, però per començar crec que m´ha quedat força be.
A mes a mes ja tinc un encàrrec :) quina ilu!

Us deixo el meu blog perque el vegueu millor i no col.lapsi això de fotos :)

http://petitcavalletdemar.blogspot.com.es/2012/05/llibre-dactivitats-en-feltre.html

Ja tens un encàrrec? Què guai!
El llibre de la foto és de la meva Clara i li encanta, és una passada! Aquest matí ja hi ha tornat a jugar, Míriam, de fet m'he hagut d' "enfadar" per a treure-li i poder marxar de casa! Ja li ha dit son pare que aquesta tarda hi jugaran els dos. :love:


:D que bonicaaaa :)

si, ara es per un nen, aixi que posaré el tresor pirata i 3 variants mes :)
ImatgeImatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Feltre

EntradaAutor: Raqueleta » dc. maig 16, 2012 9:07 am

Eh, que a la Clara els pirates li encanten, eh?, i els indis. L'altre dia anava amb el seu pijama de pirata i amb la ploma de quan es va disfressar d'índia amb quatre o cinc mesos (que no li cap la cinta al cap, és clar) i estava la mar de contenta de ser una piratíndia!
Avatar de l’usuari
miriameta
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3936
Membre des de: dg. feb. 22, 2009 11:00 pm
Ubicació: Lleida

Re: Feltre

EntradaAutor: miriameta » dc. maig 16, 2012 9:13 am

Raqueleta ha escrit:Eh, que a la Clara els pirates li encanten, eh?, i els indis. L'altre dia anava amb el seu pijama de pirata i amb la ploma de quan es va disfressar d'índia amb quatre o cinc mesos (que no li cap la cinta al cap, és clar) i estava la mar de contenta de ser una piratíndia!


jejeje li volia posar mes pàgines, pero no hagués acabat de ferlo jeje
m´ha faltat la sabata per apendre a lligar el cordill...
ImatgeImatge
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Raqueleta
:: dinosaure
Entrades: 8593
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: Feltre

EntradaAutor: Raqueleta » dc. maig 16, 2012 9:14 am

miriameta ha escrit:
Raqueleta ha escrit:Eh, que a la Clara els pirates li encanten, eh?, i els indis. L'altre dia anava amb el seu pijama de pirata i amb la ploma de quan es va disfressar d'índia amb quatre o cinc mesos (que no li cap la cinta al cap, és clar) i estava la mar de contenta de ser una piratíndia!


jejeje li volia posar mes pàgines, pero no hagués acabat de ferlo jeje
m´ha faltat la sabata per apendre a lligar el cordill...

Ostres, sí, hagués estat xulo però fer més era impossible, quantíssimes hores de feina! >.-<:
Avatar de l’usuari
piruleta
:: lleona
:: lleona
Entrades: 929
Membre des de: dv. feb. 19, 2010 11:09 am
Ubicació: Granollers

Re: Feltre

EntradaAutor: piruleta » dj. maig 17, 2012 9:33 pm

Ninetapetita, el que no sé si val la pena és comprar-lo adhesiu depen del k vulguis fer. El feltre no es desfila i resulta molt senzill de cosir.
I si ho poses a roba al final hauras de cosi que de rentar s'acaba desenganxant.

I si és com la friselina pit ser k l'adhrsiu no vagi protegit i necessiti calor (planxa), per enganxar-se... No ho sé no n'he comprat mai :)

Miriameta quina feinada! Molt xulo i fantàstic aquest encàrreg!!!!!
Avatar de l’usuari
ninetapetita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1398
Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am

Re: Feltre

EntradaAutor: ninetapetita » dv. maig 18, 2012 9:42 am

piruleta ha escrit:Ninetapetita, el que no sé si val la pena és comprar-lo adhesiu depen del k vulguis fer. El feltre no es desfila i resulta molt senzill de cosir.
I si ho poses a roba al final hauras de cosi que de rentar s'acaba desenganxant.

I si és com la friselina pit ser k l'adhrsiu no vagi protegit i necessiti calor (planxa), per enganxar-se... No ho sé no n'he comprat mai :)


Gràcies piruleta. El vull per forrar la tapa d'un àlbum de fotos, un àlbum que va amb anelles (com les llibretes), i potser és més còmode que sigui adhesiu que no pas amb cola calenta, no sé. Ja ho he comprat, i estic esperant que m'arribi. Tot podria ser que al final ho hagi d'enganxar amb cola perquè és com la friselina. Us informaré!!!!

;-)
Imatge
Imatge

PANXUPACTE DE POSITIVES! HO HEM ACONSEGUIT!

:cnena: :cnen: Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie :cnen: :cnena:

I comencem la segona ronda!!! NidiaGi :cnen: :cnen: Els primers bessons positius!!!!!
Avatar de l’usuari
Lexi
:: tigre
:: tigre
Entrades: 709
Membre des de: dv. gen. 27, 2012 12:03 am

Re: Feltre

EntradaAutor: Lexi » dt. ago. 21, 2012 10:01 am

miriameta quin llibre mes xulo!! >.-.-.-<:
Està super currat, m'agrada molt, crec que intentaré fer-li a la meva neboda, però no se si passaré de la intenció... :content:
Martí i Emma els meus petits
Avatar de l’usuari
Ginger
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

Re: Feltre

EntradaAutor: Ginger » dj. set. 06, 2012 8:50 am

miriameta ha escrit:noiess, us ensenyo l´ultim que he fet :)
es un llibre d´activitats pels petits, i hi poden haver moltes variants i tinc mes idees, però per començar crec que m´ha quedat força be.
A mes a mes ja tinc un encàrrec :) quina ilu!

Us deixo el meu blog perque el vegueu millor i no col.lapsi això de fotos :)

http://petitcavalletdemar.blogspot.com.es/2012/05/llibre-dactivitats-en-feltre.html



M'encanta!!

Acabo de descobrir aquest post, és genial! >.-<:
Per cert, que vull fer un detallet per a la presentació de la Cel i tinc la següent idea: Amb agulles d'estendre la roba de fusta, pintar-les, posar-hi un detallet amb feltre (no ho sé, una floreta, una marieta, un núvol...) i enganxar-hi un iman al darrere. A l'agulla hi posaré una foto de la Cel i un escrit.
Teniu idees de què fer amb feltre? quina forma? i com s'enganxa, amb SuperGlue?
Veig que en sabeu un munt! M'ajudeu??

Gràcies, guapes!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
nessy
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1930
Membre des de: dj. set. 16, 2010 10:12 am
Ubicació: Barcelona

Re: Feltre

EntradaAutor: nessy » dj. set. 06, 2012 9:27 am

Hola Ginger, em sembla un detall molt xulo això de les pinces, ja posaràs alguna foto a vere com queda elr esultat final.

Per enganxar el feltre et recomano un pega espacífica per tela (jo uso el de la Guterman, el compro a merceries), ja que si fas servir cola blanca o "super glue" xopa el feltre i després queda rígid, a part que algunes es veu la pega quan queda seca.

Pel que fa als motius, pots jugar amb el nom de la teva filla i fer, estels, llunes, sols, núvols o flocs de neu, son figures senzilles de fer i si n'has de fer gaires t'anirà bé. Després hi pintes una cara o sobreposes dos figures iguals en diferents tons (ex: blau fort i blau fluix), èssent la de dalt 1 o 2mm més petita que la de baix, així es veu "enmarcat".

Apa, ja ensenyaràs com queda.

Tonets
Passa a veure el que faig: http://milmolt.blogspot.com.es/

Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Ginger
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2246
Membre des de: dv. maig 22, 2009 11:11 am

Re: Feltre

EntradaAutor: Ginger » dj. set. 06, 2012 5:36 pm

gràcies, Nessy!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
sheila
:: puça
:: puça
Entrades: 12
Membre des de: dt. feb. 14, 2012 12:24 pm
Contacta:

Re: Feltre

EntradaAutor: sheila » dl. nov. 05, 2012 8:44 am

Bon dia noies!us segueixo en tots els vostres projectes i la veritat es que feu coses genials!!!!El llibre d'act de la mirameta es més que genial, això de les pinces de la Ginger també és molt bona idea...m'encanta!!
Jo i la meva germana ens hem aventurat a obrir un blog on hi penjem cosetes que anem fent, ella fa més coses de costura i cuina i jo hem decanto més pel feltre i l'scrap!!!No som pas professionals, més aviat diria aficionades però ens ho passem MB!!!
Us convido a que hi entreu i feu un cop d'ull estarem encantades de que formeu part d'aquests nou projecte amb els vostres comentaris!!!!

Ptons i fins aviat!!!!

http://www.ensomdues.blogspot.com.es/
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Feltre

EntradaAutor: Ponioleta » dl. nov. 05, 2012 10:30 am

Hola
l'altre dia vaig veure aixó i li vaig fer una foto perquè vaig pensar perquè vaig pensar que era un regal xulo pels nens i nenes.
És un arbre geneològic, i les fotos estan enganxades amb velcro de manera que es poden moure.

Bé, el deixo per si us serveix d'idea per fer alguna cosa. :ok: :ok:
arbre.jpg
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge

Torna a “Feltre”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::