Cosim plegades

nius
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2521
Membre des de: dc. gen. 07, 2009 5:09 pm

Re: Cosim plegades

EntradaAutor: nius » dg. nov. 11, 2012 2:10 pm

Poni, em sembla genial!

He pensat fer-lo x bolis i agenda x ma mare (= colors i llibreta). De fora serà amb roba texana, i crec q dins serà feltre o entretela. Les robes de dins, me les he de pensar :ok:
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: Cosim plegades

EntradaAutor: bipa » dg. nov. 11, 2012 3:32 pm

siiii ull amb els feltres... jo per roba el substitueixo x roba de polar...

i dels enrotllables les mamis dels afortunats se'ls volien quedar! tambe n'hi ha per coses de maquillatge mes petit x portar al bolso...
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Cosim plegades

EntradaAutor: Lalona » dg. nov. 11, 2012 6:45 pm

Que bé, tenim això en marxa!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

A mi també em sembla estupendo seguir els turorials que ja estan fets, ahir em vaig mirar bé el de l'enrotllable i està molt ben explicat, tot i que no vaig cosir res al final, ara he tret les teles per fer tria, heheee! I lo d'obrir posts per cada cosa també em sembla molt rebé.

Anem xerrant!
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Cosim plegades

EntradaAutor: Lalona » dg. nov. 11, 2012 11:13 pm

Ei, una entrada abans d'anar a dormir per dir-vos que ja tinc l'estoig enrotllable fet!!! >.-<: >.-<: >.-<:

M'ha quedat molt maco (modèstia a part), demà amb millor llum faig fotos i us ensenyo. És fàcil i queda molt resulton, animeu-vos a fer-lo!!

Em sembla que en faré ben bé un parell més pel tió i definitivament vull fer la maleta.

Ai també vull fer unes manoples de la cuina, no crec que sigui molt difícil oi? ja us explicaré però si alguna té unes instruccions...
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
petitaemma
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2229
Membre des de: dc. març 19, 2008 8:54 pm

Re: Cosim plegades

EntradaAutor: petitaemma » dg. nov. 11, 2012 11:25 pm

Bita, xulíssim! a mi també m'agrada més aquest i tot! :b-)))
Ara mateix no tinc cap projecte iniciat, així que en breu m'hi fico. : lasito :
ImatgeImatge
L'Ariadna i l'Abril us agraeixen els ànims que els heu donat des del primer dia de vida. Moltes gràcies!
El nostre post:http://forum.socpetit.cat/viewtopic.php?f=71&t=15825
Petites coses GRANS: viewtopic.php?f=25&t=18803 Esperem la teva aportació diària!
Lesmansdelapètal
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

Re: Cosim plegades

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dg. nov. 11, 2012 11:48 pm

La noia del tutorial del No paris de cosir es diu Cristina, i no és del SP perquè avui "he parlat" amb ella pel FB i li he preguntat i m'ha dit que no, és que no sé d'on tinc jo el seu bloc, però fa coses molt xules.

Jo buscava el tuto i no el trobava, sort que l'heu penjat. Ara estic mirant per comprar les teles.
Per cert, Nessy et dec un Privat.
Bipa a mi m'agrada més la maleta que tu vas fer que la de pandilleando, ja la vaig veure.
Imatge

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
petitaformigueta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: dl. jul. 25, 2011 11:23 am

Re: Cosim plegades

EntradaAutor: petitaformigueta » dl. nov. 12, 2012 7:41 am

Jo també m'apunto a per fer tant l'estoig com la maleta!!! Ja tinc pensat els destinataris per aquest Nadal!!!!
Imatge
Avatar de l’usuari
patufa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: ds. juny 04, 2011 11:38 am

Re: Cosim plegades

EntradaAutor: patufa » dl. nov. 12, 2012 8:24 am

M´he mirat el tutorial i està súper bé. No sembla gens difícil. Crec que m´apunto a fer-lo com a regal pel tió........he de buscar teles!!!
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Cosim plegades

EntradaAutor: Lalona » dl. nov. 12, 2012 11:18 am

Noies, us poso aquí les fotos aviam si us animeu a fer-lo, queda molt xulo! Quan tinguem el post específic mouré les fotos de lloc ok?

estoig1.jpg
estoig1.jpg (23.73 KiB) Visualitzat 12780 cops


estoig2.jpg
estoig2.jpg (25.66 KiB) Visualitzat 12780 cops


estoig3.jpg
estoig3.jpg (24.25 KiB) Visualitzat 12780 cops


El rotllo de fer-ho per tió és que no puc anar de tieta guai amb els meus nebots i presumir de que l'he fet jo soleta. Crec que els faré per el cumple...
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Esther_77
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1053
Membre des de: dj. gen. 31, 2008 10:39 pm

Re: Cosim plegades

EntradaAutor: Esther_77 » dl. nov. 12, 2012 11:35 am

lalonaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, t'ha quedat ideal!!!!
Imatge
22/09/2010.....POSITIU!!!!!
26/01/2011...... ES UNA NENA!!!!

30/05/2011.......CADUQUEM!
02/06/2011.......Ha nascut l'Abril !!!!!!!
I si voleu fer una ullada a la meva web de receptes......http://www.estherpunti.com
Avatar de l’usuari
patufa
:: peixet
:: peixet
Entrades: 281
Membre des de: ds. juny 04, 2011 11:38 am

Re: Cosim plegades

EntradaAutor: patufa » dl. nov. 12, 2012 12:25 pm

Lalona que xulo!!! M´agraden molt les teles!!
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Cosim plegades

EntradaAutor: Ponioleta » dl. nov. 12, 2012 12:34 pm

Lalona t'ha quedat genial!!!

Ara vaig a obrir el post :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
bipa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1636
Membre des de: dg. abr. 06, 2008 7:21 pm
Ubicació: Maresme
Contacta:

Re: Cosim plegades

EntradaAutor: bipa » dl. nov. 12, 2012 12:34 pm

Molt xulo !!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: jo el vaig fer només de 12 que era el num. de retoladors que venien al paquet.....
Imatge
Imatge

Les meves cosetes.... http://qzetes.blogspot.com/
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Cosim plegades

EntradaAutor: Lalona » dl. nov. 12, 2012 12:47 pm

Gràcies noies! jo vaig anar fent ratlles i no em vaig parar a pensar que potser em sobrarien espais. A més, enlloc de 2 cm per llàpis vaig fer 3 cm perquè els colors del Guifré són molt gruixuts i em feia cosa que quedessin massa justos. Als propers que són per els meus nebots que són una mica més grans i fan servir estris de grans sí que contaré que em surtin uns 12 espais i la resta serà una butxaqueta per guardar-hi la maquineta, una goma, un regle o el que sigui...

He estat pensant que potser també li podria fer una cosa semblant a les meves germanes que són aficionades al ganxet o fer mitja o com se digui (lo de les agulles llargues). Però no tinc ni idea de quina llargada hauria de tenir ni quins espais seria útil tenir, algú em pot donar pistes? És que jo aquest tema no el controlo gens. Havia pensat fer-los un bolset per posar-hi les llanes i el que estiguin fent en aquell moment, oi que seria maco un estoig per les agulles a joc?

També he pensat que seria xulo fer un xurro semblant per posar-hi coberts i un tovalló, el mateix xurro una vegada obert podria ser les estovalles. Això seria un regal per gent que menja fora de casa...
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Lalona
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1279
Membre des de: dt. oct. 26, 2010 11:43 pm

Re: Cosim plegades

EntradaAutor: Lalona » dl. nov. 12, 2012 12:54 pm

patufa ha escrit:Lalona que xulo!!! M´agraden molt les teles!!


penso que al marge hi ha el nom del fabricant i la col·lecció, al vespre t'ho miro! sé que la taronja de topos i la de botons de fora me les va comprar el meu company per reis a una botiga a Barcelona que es diu El Club de la Abuja (em sona que a Gràcia) i la dels cotxes me la va comprar la meva germana, li puc preguntar on, em vaig fixar quan la retallava que al marge hi deia que era japonesa. Si necessites més referències al vespre t'ho miro!
Imatge
Imatge
el mes de setembre al Club de lectura llegirem "Suite francesa", d'Irène Némirovsky! T'apuntes?
Avatar de l’usuari
Esther_77
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1053
Membre des de: dj. gen. 31, 2008 10:39 pm

Re: Cosim plegades

EntradaAutor: Esther_77 » dl. nov. 12, 2012 12:59 pm

Imatge
22/09/2010.....POSITIU!!!!!
26/01/2011...... ES UNA NENA!!!!

30/05/2011.......CADUQUEM!
02/06/2011.......Ha nascut l'Abril !!!!!!!
I si voleu fer una ullada a la meva web de receptes......http://www.estherpunti.com
Lesmansdelapètal
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dt. oct. 04, 2011 1:09 pm

Re: Cosim plegades

EntradaAutor: Lesmansdelapètal » dl. nov. 12, 2012 3:44 pm

Lalona t'ha quedat genial!!!.
Imatge

Imatge

Imatge
Itx77
:: gosset
:: gosset
Entrades: 431
Membre des de: dc. gen. 21, 2009 8:56 am

Re: Cosim plegades

EntradaAutor: Itx77 » dl. nov. 12, 2012 11:23 pm

Lalona, la tenda q dius està a Ganduxer tocant a Via Augusta, al costat de l'estacio fe FFGC de Bonanova... Tenen un munt de robes!!!
Avatar de l’usuari
Ponioleta
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4658
Membre des de: dj. set. 03, 2009 12:41 pm
Contacta:

Re: Cosim plegades

EntradaAutor: Ponioleta » dt. nov. 13, 2012 11:42 am

Passo per aquí per dir-vos que ja he obert el post del Cosim Plegades de Novembre.

Si alguna heu fet estoigs enrotllables abans també podeu penjar la foto i així enriquim el post. :ok: :ok:
http://fentpensantdient.wordpress.com/ (criança, cuina, costura i una mica de tot)

Imatge

Imatge
trea
:: conillet
:: conillet
Entrades: 358
Membre des de: dv. març 28, 2008 1:06 pm

Re: Cosim plegades

EntradaAutor: trea » dv. nov. 16, 2012 12:33 pm

Hola noies!

Estic totalment desconnectada, us vaig llegint això si, però fa un munt de dies que no puc cosir res de res.

Ara veig que heu posat aquest nou projecte, i m'agrada molt, a veure si tinc temps i puc fer-ne algun per aquest Nadal, tot i que no se d'on treure el temps.

Lalona m'ha agradat molt la idea de fer aquest estoig enrotllable per posar cuberts i dinar fora. La meva parella hi dina cada dia i s'ho emporta amb una bossa, embolicat amb un tovalló, em sembla que miraré de fer-li. Aquest diumenge és el seu aniversari i sinó per Reis.

Be, a veure si em poso les piles.
Imatge

Imatge

Torna a “Projectes de Costura”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::