Ebook, sí o no?

e-readers, e-books, webs..
Avatar de l’usuari
Vivoneta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2130
Membre des de: dt. abr. 08, 2008 12:56 pm

Re: Ebook, sí o no?

EntradaAutor: Vivoneta » dc. nov. 28, 2012 11:33 pm

Hola Ramtri,

jo tinc el kindle, i la pantalla és molt còmode de llegir no et cansa la vista.
Ara, t'haig de dir que hi ha llibres que no els trobo en versió kindle, d'altres sí, o sigui que el "paper" no l'he deixat pas. Però m'ha anat molt bé per determinades situacions per no anar carregada, al tren, als viatges, és molt còmode perquè te'l poses al bolso, no pesa gens i pots anar sempre-sempre amb un llibre a sobre per si el necessites en alguna espera o moment determinat. Rotllo comodín.
Vinga, a veure què decideixen els teus Reis... neujor:-)
Avatar de l’usuari
Bichoide
:: papallona
:: papallona
Entrades: 141
Membre des de: dl. maig 14, 2012 7:27 pm

Re: Ebook, sí o no?

EntradaAutor: Bichoide » dj. nov. 29, 2012 12:13 am

Nosaltres tenim el Kindle i va de conya, pel viatge en metro a la feina és molt més còmode.

Per cert, amb el programa "Calibre" pots passar arxius a format Kindle.
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Ebook, sí o no?

EntradaAutor: ada_bcn » dj. nov. 29, 2012 8:36 am

hola,
jo tinc un e-reader de kindle també, em va bé, em baixo llibres en anglés sobretot i si trobo coses en format kindle.
per cert (sento fer publicitat) tinc una web i allà hi ha anuncis de kindle per enllaçar... si compreu el kindle entrant desde la web m'emporto una petita comisió, que m'aniria molt bé en aquests moments... la web és http://adoptivanet.info
Avatar de l’usuari
aixamb
:: tigre
:: tigre
Entrades: 749
Membre des de: dl. abr. 26, 2010 6:21 pm

Re: Ebook, sí o no?

EntradaAutor: aixamb » dj. nov. 29, 2012 8:53 am

jo n'estic encantada! Tinc el de Sony i la veritat és que em va genial, sobretot per llegir al tren!
Només un consell, des del meu punt de vista, eh! Jo miraria que fos tinta electrònica, no aquests nous que treuen ara com si fossin tablets, amb color i tal. No és el mateix. La tinta electrònica no cansa a la vista i a més la bateria dura molt, moltíssim!
Imatge

Imatge
Avatar de l’usuari
LyD
:: tigre
:: tigre
Entrades: 707
Membre des de: dc. oct. 10, 2012 3:08 pm

Re: Ebook, sí o no?

EntradaAutor: LyD » dj. nov. 29, 2012 10:07 am

Jo també tinc un kindle i el recomano al 100%. És súper còmode, no pesa gens i és llegeix de meravella.

En paper ja només compro sense riscos, és a dir els meus autors favorits. Els autors nous per mi o recomanacions totes per ebook i si alguna novela m'encanta la compro en paper.
Avatar de l’usuari
Takita
:: dinosaure
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

Re: Ebook, sí o no?

EntradaAutor: Takita » dj. nov. 29, 2012 10:19 am

Jo també tinc un Kindle i n'estic encantada!!! el tinc des de Sant Jordi i encara no he trobat cap inconvenient, la veritat.
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Ebook, sí o no?

EntradaAutor: charito » dj. nov. 29, 2012 10:32 am

Siiii! Jo no volia pero el meu marit em va regalar un bq i estic encantada, bo bonic i barat i llegeix tots els formats.

Quan llegeixes un totxarro s'agraeix noa anar carregada, no cansa la vista i la bateria dura moltissim.

T'ho recomano!
trish
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 518
Membre des de: dt. abr. 06, 2010 10:28 am

Re: Ebook, sí o no?

EntradaAutor: trish » dj. nov. 29, 2012 11:04 am

Jo tinc tambe el Sony i estic encantada va ser el regalo de reís de l' any passat, jo sempre trobo els llibres a la pagina del fnac, encara que de vegades hem descarrego alguns gratuits
Avatar de l’usuari
edae
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3848
Membre des de: dt. març 07, 2006 7:24 pm
Ubicació: provincia girona

Re: Ebook, sí o no?

EntradaAutor: edae » dj. nov. 29, 2012 4:20 pm

Jo també tinc un kindle i n'estic molt contenta! Sobretot per poder-lo portar al bolso!!!
No sé quan aguanta exactament, perquè jo no l'apago mai, el deixo en repós, i no recordo cada quant el carrego, però són forces dies.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Vivoneta
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2130
Membre des de: dt. abr. 08, 2008 12:56 pm

Re: Ebook, sí o no?

EntradaAutor: Vivoneta » dj. nov. 29, 2012 4:36 pm

jo tampoc no recordo cada quan el carrego...normalment també el deixo en repòs i diria que no el carrego pas cada setmana, ni molt menys...busca per les webs, recordo que et deien exactament les hores de bateria.
Avatar de l’usuari
crislanena
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 547
Membre des de: dv. set. 28, 2012 12:00 pm

Re: Ebook, sí o no?

EntradaAutor: crislanena » dj. nov. 29, 2012 4:37 pm

Ramtri, jo tinc un Papyrus i estic encantada!
Soc una romàntica del paper i de l'olor dels.llibres nous i al principi era un poc reticent... ara n'estic convençudissima i la veritat és molt.pràctic.
Jo soc una devoradora.de.llibres i em gastava molta pasta tots els.mesos amb llibres, ara els.tinc tots allà dins i és molt.comode llegir al llit per ejemple.
A mi la bateria em.dura 2 setmanes perfectament llegint uns mitja de 2 hores diàries, i aixo si, quan un llibre m'enamora me'l compre.en paper per tindre'l a la prestatgeria.
31/7/2014 ★Batiste★ 38+3 setmanes amb nosaltres, per sempre als nostres cors

13/8/2015 Jordi, bebe arcoiris
Avatar de l’usuari
Xellota
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: ds. juny 16, 2012 11:23 pm

Re: Ebook, sí o no?

EntradaAutor: Xellota » dj. nov. 29, 2012 8:32 pm

jo tambe n'estic molt.contenta del ebook, i tambe era una fan incondicional del paper, tenia centenars de libres en paper...em comprava tots els que em feien goig..era com una fixacio..
ara , fins hi tot, vaig fer un pas endavant ( per mi, segur que vosaltres no ho veureu igual) i em vaig desfer de TOTS els meus llibres...els vaig donar al casal, centr civic i la bibliotca del poble..
dic un pas endavant pq vivim en un pis molt petit, i hem tingut bessons...i per mi ha significat fer un pad endavant, saber despendre'm del passat i de les coses materials importants per mi, per deixar pas al present...
un tema psicologic, vamos
es que vaig llegir fa temps que seriem mes feliços sense lligams matetials..i jo en tenia molts....i el meu marit cap ni un..les seves pertenencies personals caben a un calaix..i em feia enveja tanta simplicitat...
em va costar un GRAN wsforç dir adeu als meus llibres, pero un cop fet noe'n arrepenteixo.
dit aixo...l'ebook es magnific.
carai quin rotlo us he fotut..perdoneu...avu tinc ganes de xerrar.
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Ebook, sí o no?

EntradaAutor: charito » dj. nov. 29, 2012 8:33 pm

aixamb ha escrit:Jo miraria que fos tinta electrònica, no aquests nous que treuen ara com si fossin tablets, amb color i tal. No és el mateix. La tinta electrònica no cansa a la vista i a més la bateria dura molt, moltíssim!


I tant no te res que veure, tinta electronica forever!!!! I repeteixo que no cal gastar-se una fortuna, el meu costa 100 € i va molt be!

Jo tambe crec que em dura un parell de setmanes o mes, mira que ni ho se...

Xellota, t'entenc, jo tinc el menjador ple de llibres i estic intentant desprende'm dels que no llegeixo perque m'ocupen molt espai, pero si deixo els incondicionals que llegeixo una vegada i un altre ;-)))
Avatar de l’usuari
manumar
:: lleona
:: lleona
Entrades: 954
Membre des de: dl. nov. 28, 2005 2:15 pm
Ubicació: Calella
Contacta:

Re: Ebook, sí o no?

EntradaAutor: manumar » dv. nov. 30, 2012 1:06 pm

Jo també em volia comprar un e-book però m'han dit que millor una tablet. Sabeu si va igual de bé? és que no vull acabar tenint dos aparells per gastar menys ara i segur que a la llarga l'acabaria comprant.
Com ho veieu?
Imatge
Avatar de l’usuari
Kamala
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1769
Membre des de: dl. oct. 15, 2012 11:38 am

Re: Ebook, sí o no?

EntradaAutor: Kamala » dv. nov. 30, 2012 1:25 pm

Jo no ho faría, una tablet té "destellos" i això es dolent per la vista. Els ebook sin són de bona qualitat no. Jo també tinc un BQ i em va genial, un avantatge super xuli, es que ja no compro guies de viatge :love: les carrego al book!

A mi m'ha anat molt bé tenint en compte que visc en un pis molt petit i ja no m'hi caben els llibres.
Avatar de l’usuari
crislanena
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 547
Membre des de: dv. set. 28, 2012 12:00 pm

Re: Ebook, sí o no?

EntradaAutor: crislanena » dv. nov. 30, 2012 4:29 pm

manumar, les tablet emiteixen llum i com t'ha dit kamala és dolent per a la vista, els e-books son (la majoria) de tinta digital i està indicat per llegir hores i no passa res, és com el paper, i a més la pantalla no reflectix la llum.
Informa't bé abans ;-)
31/7/2014 ★Batiste★ 38+3 setmanes amb nosaltres, per sempre als nostres cors

13/8/2015 Jordi, bebe arcoiris
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Ebook, sí o no?

EntradaAutor: ada_bcn » dv. nov. 30, 2012 7:18 pm

penso que depen pq el vulguis, si és només per llegir llibres millor un e-book, però si el vols per poder navegar per internet i mirar pelis... llavors una tablet. hi ha e-books, almenys el kindle que es conecten a internet per exemple i alguns poden fer més coses que no pas només llegir... jo tinc el més baratet de kindle, 79euros, i per llegir está bé, segur que n'hi ha que fan moltes més virgueries, però a mi em va bé i ja no només per llegir llibres, m'hi carrego coses de feina que he de llegir-me, etc... Hi ah tablets però que quan llegeixes un llibre graduen la llum, però no sé com van la veritat, el meu cunyat també diu millor una tablet que un e-book, però ell no el fa servir mai per llegir.
Avatar de l’usuari
ada82
:: tigre
:: tigre
Entrades: 723
Membre des de: dg. gen. 09, 2011 7:22 pm

Re: Ebook, sí o no?

EntradaAutor: ada82 » ds. des. 15, 2012 3:10 pm

Noies sabeu alguna adreça per descarregar llibres per ebook gratis?? Merci!!
ImatgeImatge

03/08/2011: És un NEN!

ImatgeImatgeImatge
ada_bcn
:: lleona
:: lleona
Entrades: 919
Membre des de: ds. gen. 01, 2011 7:51 pm

Re: Ebook, sí o no?

EntradaAutor: ada_bcn » ds. des. 15, 2012 10:29 pm

ostres... jo no sé, però pel kindle a amazon mateix tenen llibres que te'ls pots baixar gratis... et poden interesar més o menys, però en tens alguns.
Avatar de l’usuari
charito
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2409
Membre des de: dv. jul. 03, 2009 10:11 pm

Re: Ebook, sí o no?

EntradaAutor: charito » dg. des. 16, 2012 11:01 am

Epubgratis.me

Esta super be moltes novetats.

Funciona com els torrents, es tracta d'arxius compartits.

Torna a “Llibres electrònics”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::