CREPUSCLE

Recomanacions, crítiques..
Avatar de l’usuari
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: Bita » ds. nov. 17, 2012 9:49 pm

neuetes ja ens explicaras!!!
Tinc moltes ganes d'anar-la a veure tot i que ho veig lluny.
ara mirant de no llegir gaire cosa , que ja vaig llegir que hi ha sorpresa amb el final, que l'han canviat del llibre i no vull saber que serà.
Que algú ja l'ha anat a veure???. Que us ha semblat????
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: neuetes » dg. nov. 18, 2012 12:03 pm

Si, Bita, jo també ho he llegit això que hi ha sorpresa final. Que el final és diferent al llibre i inclús he llegit que alguna mort hi ha a la batalla final. La veritat és que quan vaig llegir el llibre vaig trobar a faltar un final una mica més èpic. A veure com serà, que el final estigui canviat no m'importa si és versemblant.
El problema d'anar-hi demà al vespre és que demà al matí a feina hi haurà la companya que ja l'haurà vist... i tinc por que passi com l'any passat que se'n va anar de la llengua.

Edito: em sembla que hi aniré aquest vespre... ja no puc esperar més!! :menjadonuts: :menjadonuts: :menjadonuts: :r)
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: neuetes » dg. nov. 18, 2012 9:51 pm

Ja l'he vista!! i es mereix un >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Tot i que he trobat a faltar algunes escenes del llibre que a mi em van agradar molt, és la millor de totes, sens dubte!!
Ah! i prepareu-vos que hi ha sorpresa final!!! Us quedareu amb un pam de nas!!!
Avatar de l’usuari
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: Bita » dl. nov. 19, 2012 3:40 pm

Neuetesssss que ma moruuuuuuu, que TÚ diguis que és la millor gairebé em fa saltar del sofà ARGGGGGG jo vull anar a veure-la.
Ara penso fer una súper bombolla per que no m'arrvivi cap informació més.
quines ganes....
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: neuetes » dl. nov. 19, 2012 4:28 pm

Bita ha escrit:Neuetesssss que ma moruuuuuuu, que TÚ diguis que és la millor gairebé em fa saltar del sofà ARGGGGGG jo vull anar a veure-la.
Ara penso fer una súper bombolla per que no m'arrvivi cap informació més.
quines ganes....


:-D :-D :-D :-D :-D

Encara flipo amb al sorpresa final!!! Han aconseguit una cosa molt important: sorprendre als qui s'havien llegit el llibre, al final hi va haver aplausos i tot!!!! Es queden amb tot el personal!! Ara bé, SUPER FIDEL al llibre i la Bella de vampira és la canya!! el moment caçera amb l'Edward i el moment que la Bella se n'adona que el Jacob s'ha imprimat amb la Renesmee... WoW!!!
I ja paro, no penso dir res més. Si puc. ||*||
Avatar de l’usuari
ninetapetita
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1398
Membre des de: ds. juny 12, 2010 8:06 am

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: ninetapetita » dl. nov. 19, 2012 11:28 pm

neuetes ha escrit: la Bella de vampira és la canya!! el moment caçera amb l'Edward i el moment que la Bella se n'adona que el Jacob s'ha imprimat amb la Renesmee... WoW!!!
I ja paro, no penso dir res més. Si puc. ||*||


>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

TOTALMENT D'ACORD!!!
Imatge
Imatge

PANXUPACTE DE POSITIVES! HO HEM ACONSEGUIT!

:cnena: :cnen: Madrona Brunadenit Nivaira NidiaGi Mama2010 Bombolla Gegar Pimpam Anoa Ninetapetita Martavila Brownie :cnen: :cnena:

I comencem la segona ronda!!! NidiaGi :cnen: :cnen: Els primers bessons positius!!!!!
Avatar de l’usuari
Bita
:: girafa
:: girafa
Entrades: 2769
Membre des de: dj. feb. 19, 2009 11:59 am
Contacta:

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: Bita » ds. nov. 24, 2012 1:11 pm

JA l'HE VIST!!!!!!
>.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:
Jo no diria que és la millor, però és veritat que la Bella de vampira.... és autèntica :ok:
La sorpresa del final et deixa sense respirar.. que... tres minuts???... estava al punt del col·lapse neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)
Al cine on vaig anar també varem aplaudir :-D :-D :-D :-D
M'encanta el final del prat amb flors de les altres pel·lícules i la cançó de la pel·li anterior "thousand years" ufffff :love: :love:
La pel·li està carregada de detalls del llibre, ara vaig trobar a faltar que la reacció d'en Charlie quan s'entera fos com la del llibre :ufs:
i que desvelin tant ràpid el poder de la Bella.
Però m'ho vaig passar molt bé. >.-<: >.-<:
Ahhh no vareu trobar el bebè massa artificial ???
neuetes
:: dinosaure
Entrades: 5536
Membre des de: dj. oct. 09, 2008 5:54 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: neuetes » ds. nov. 24, 2012 1:59 pm

Bita!!!! >.-<: >.-<: >.-<: >.-<: >.-<:

Si, el bebé es notava que havien implantat (no se com) la cara o almenys la fesomia de la Renesmee de nena gran (vaja, les faccions de la Mackenzy Foy) i semblava molt forçada...
Jo també vaig trobar a faltar escenes del llibre i una era quan el Charlie veu la Bella... la Bella amb la nena a la falda, tota la familia Cullen a la sala per si alguna cosa va malament... diguem-ne que es queda convençut massa ràpid...
Per cert, l'escena final (la de la batalla) dura uns 13 minuts i jo també estava aguantant la respiració tota la l'estona, només podia pensar "que s'acabi ja, que s'acabi ja, que s'acabi jaaaaa".... sé que dura uns 13 minuts perquè al youtube es pot veure el tall de la peli, gravat des del mobil... és un recurs molt intel.ligent per sorprendre als que s'havien llegit el llibre... i trobo que han aconseguit afegir una cosa de la història que jo personalment vaig trobar a faltar al llibre. Podria afirmar (i és una opinió personal) que han millorat el final del llibre.
neuetes l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 25, 2012 12:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
nurdeu
:: dofí
:: dofí
Entrades: 3388
Membre des de: dj. març 20, 2008 2:42 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: nurdeu » ds. nov. 24, 2012 10:16 pm

Neneeeeees, sempre em feu el mateix!!!!!! Ara no podré aguantar sense anar a veure-la!!!! Faré l'esforç fins el pont de desembre, que a més he d'anar sola i em fa vergonya!!
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
fox
:: conillet
:: conillet
Entrades: 373
Membre des de: dc. set. 17, 2008 2:02 pm

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: fox » dg. nov. 25, 2012 7:09 pm

Ja l'he vist tambe!!!!

M'agrada motl la Bella, esta molt guapa i el bebe si era estrany, estaria fet per ordinador...

I el final??? tot el cine allà patint... ;-))) ;-))) ;-)))
Imatge

||*|| A la primera amb omifin!!!
Avatar de l’usuari
bufiya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1320
Membre des de: dg. abr. 11, 2010 8:51 pm
Ubicació: sant boi

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: bufiya » dg. des. 23, 2012 2:13 pm

Hola noies akimna altre super fan de la saga, ahir vam anar a veure per fi amanercer 2 part i uauuuuuuuuuu....em va encantar!!!simqueel moment de la lluita es angunios pero la peli es molt maca, i si la Bella està autèntica fent de vampir
Avatar de l’usuari
bufiya
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1320
Membre des de: dg. abr. 11, 2010 8:51 pm
Ubicació: sant boi

Re: CREPUSCLE

EntradaAutor: bufiya » dg. des. 23, 2012 2:15 pm

Ara em ca entrar baixon de pensar que la saga s ha acabat, sempre renia l intringulis de veure la peli seguent....ara fa poc em vaig llegir la trilogia de 50 sombras de Grey intb m he tornat adicte, ja m he llegit els tres i estic desitjant anar a veure les al cine!!

Torna a “Novel·les”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::