Operació fora kilos

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Avatar de l’usuari
micrene
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. des. 11, 2012 10:11 am

Operació fora kilos

EntradaAutor: micrene » dv. gen. 04, 2013 11:02 am

Vinga ja es aquí l'any nou!!! Segur que la llista de proposits està plena peró....Voleu fer mes amè el perdre el kilets??

Si ens ajuntem una colla maca ens podem donar un cop de ma! Us hi apunteu?? vinga va començo jo.

Em dic Irene tinc 22 anys i vull perdre 30 quilos!!! :p-)
Cristine Marie

La nostra princeseta va neixer el 08/10/2012
Avatar de l’usuari
LA PUBILLA
:: rateta
:: rateta
Entrades: 150
Membre des de: dg. ago. 01, 2010 11:32 am

Re: Operació fora kilos

EntradaAutor: LA PUBILLA » dv. gen. 04, 2013 12:52 pm

Ostres! Quina bona idea!!!
Jo em dic Sílvia i vull perdre 8 kilets! No em plantejo perdre'ls de cop perquè estic donant pit però m'haig de controlar més menjant!!!!
Haig de dir que els Reis d'Orient em portaran una bàscula i que encara no estic mentalitzada, jo començo passat el dia 6 aprofitant els últims turrons, je, je, ...
Avatar de l’usuari
annis
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 50
Membre des de: dv. feb. 15, 2008 7:05 pm
Ubicació: pla d'urgell

Re: Operació fora kilos

EntradaAutor: annis » dv. gen. 04, 2013 3:18 pm

M'apunto! Em dic Anna i vull perdre 8 kilets també! A veure si entre totes ens motivem i ho aconseguim! Jo ja fa mès d'Un any que vaig parir el meu segon fill i comença a ser hora de tornar al meu pes d'abans de ser mare!
Avatar de l’usuari
SOLEX76
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1663
Membre des de: dg. nov. 18, 2012 10:49 pm

Re: Operació fora kilos

EntradaAutor: SOLEX76 » dv. gen. 04, 2013 4:12 pm

M'apunto!! Molt bona idea :ok: , no sabia ni que existia aquest apartat al SP. Dimecres vaig començar al gimnàs (regal de Papa Noel). Vaig haver de passar per un avortament fa dos mesos i mig i, no només no tenc 'la recompensa', sino que, a sobre de la pena, m'he quedat amb 8 kilazos de regal que ara em tenen boja... i fins que no em llevi uns quants no es massa recomanable buscar embaràs...

Faig una alçada de 1,53 (tamany pin i pon) i sempre he pesat 46. Ara faig 54. Ja m'he anat acostumant al meu nou cos i estaria més que satisfeta amb no passar dels 50 o llevar el cinc... aixxx....
http://www.fertilityfriend.com/home/4341e5
11/03/13 +

Novembre'13, 38 stm, comença l'aventura

Petit meu estimat, mai t'oblidarem. 18/10/12 ILE 22stm
nones
:: puça
:: puça
Entrades: 37
Membre des de: dj. des. 04, 2008 8:33 pm

Re: Operació fora kilos

EntradaAutor: nones » dv. gen. 04, 2013 4:15 pm

jo també en vull perdre 10.
vull començár el dilluns 7
qui passa dieta? aixi entre totes serà mes facil.

alguna dieta?
mishka
:: gosset
:: gosset
Entrades: 458
Membre des de: ds. maig 14, 2011 4:55 pm

Re: Operació fora kilos

EntradaAutor: mishka » dv. gen. 04, 2013 4:34 pm

Quina vergonya... jo també 30 quilos!
Comencem ja?
Doncs fora la bolleria, els torrons, els pastissos, els croasants i totes aquestes coses que sabem de sobres que engreixen.
Res de refrescos a no ser que siguin light.

Ho prometo, jejejejejjeejejejej
2010:3 IA(-);juny 2011:1a FIV,avort.9 set.;febrer 2012:2a FIV+DGP(02/02/12=transfer);16/02/12:beta +
24/02:Són DOS!!; 09/12: dues princeses amb nosaltres.
05/13: a pel 3r! no ha pogut ser.
Avatar de l’usuari
Ninetaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

Re: Operació fora kilos

EntradaAutor: Ninetaa » dv. gen. 04, 2013 5:09 pm

Hooola una altra amb bons proposits d'any nou!! Mireu ja fa anys que arrossego 10 kilets de sobrepes, i ara amb l'estimulació de la primera FIV em noto encara més unflada i perque no dir-ho GOOOOORDAAAAA, els pantalons m'apreten i la panxa s'em marca per tot arreu, no m'he pessat pero estimo que potser he pujat 5kilos mes. Ara al gener farem la transfer dels congelats, sé que no em puc ficar a fer dieta estricta ni a fer exercici a lo bestia (tampoc crec que tingues força de voluntat per fer-ho) pero si que m'he propossat vigilar molt més amb el menjar, deixar el menjar basura, dolços, ( a part de l'ansietat que m'agafa amb el tractament i tot que em fa menjar més..) i fer dieta més equilibrada i light, i intentar perdre alguna cosa abans de la transfer i despres si es positiu mantindre el pes el mes que pugui per tal de no engreixar-me una barbaritat durant l'embarás.

Pero, com sempre el proposit el comencem amb ganes el dia 1 de l'any i el dia 6 ja ens planten un senyor roscó de reis a taula que qualsevol li diu que no!! neujor:-)

Ara en serio, coses que faig jo: he canviat l'esmorzar, que no esmorzava més que un got de llet amb colacao i despres a mig mati m'unflaba del que fos, ara faig un suc de taronja amb un entrepanet a casa i un tallat a mig mati amb una torta d'aquestes d'arrós i aguanto bé.

també m'han parlat d'una rutina per començar a correr, que comences molt light i el cos es va acostumant fins que ets capaç de correr 40 minuts, pero em sembla una mica ciencia ficció, i amb aquest fred.... el meu home vol que ho provem (ell es super esportista, tot el contrari que jo) pero no sé si arribare a tant...

Bueno a veure sii entre totes ens anem donant suport i idees per mantenir-nos constants!! >.-<: >.-<: >.-<:
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!


Imatge
Avatar de l’usuari
micrene
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. des. 11, 2012 10:11 am

Re: Operació fora kilos

EntradaAutor: micrene » dv. gen. 04, 2013 6:55 pm

jajaja que bones...jo dieta dieta no, ara al treball m'he agafat un mes de vacances i ja puc cuinar a casa!!
jo amb el tema dolços no tinc cap ansietat peró el sucar pa em perd!!! i el no cuinar tambe, aixi que a veure com ho fem el que tinc clar es que el proper cap d'any de perfil semblare una esgarripada!!!
Cristine Marie

La nostra princeseta va neixer el 08/10/2012
tacai
:: tigre
:: tigre
Entrades: 744
Membre des de: dg. jul. 31, 2011 11:50 pm

Re: Operació fora kilos

EntradaAutor: tacai » dv. gen. 04, 2013 7:32 pm

noies, m'apunto!
a mi em sobren 5 kilos. però és uqe no puc...
jo tinc la clau, fa dos anys i mig vaig fer una dieta amb naturòpata i vaig perdre 7-8 kilos en dos mesos. I de manera super super sana, mai m'havia sentit tant bé!
Fora:
- Pa i derivats, blat, pasta, etc.
- Fruita,només menjava maduixes i alguna cosa més (va ser cap al maig)
- Dolços i tot això res de res.
- Fora làctics (llet, formatges, iogurts)

Per esmorzar feia,
- Pa aleman (sègol) amb pernil salat
. O tortites d'arros amb algo més.
- O cereals (no blat) amb llet d'arros, ametlla, soja...

mig matí un grapat de fruits secs (crus) ametlla, nous, anacardos, ...
( si no es vol fer tant estricte potser una peça de fruita, però no amb molt de sucre)

dinar (el qeu volgués, verdura ecològica, carn planxa, forn, també es pot fer fideus d'arros tipus wok, arros integral amb verdures, llegum un o dos cops setmana...) tot o ecològic o de proximitat.

sopar: amanida i algo planxa... (no ho recordo gaire, hauria de tornar a mirar)

La idea és aliments el més naturals possibles per ajudar la digestió i perquè el cos ho absorveixi bé, i no massa 'tractats'.

doncs anar fent vaig perdre tots aquests quilos i em sentia perfecte! només treient la llet ja et treus 'una mica de panxa' perquè és super indigesta pels adults ;))
Avatar de l’usuari
pardaleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: ds. des. 29, 2012 4:09 pm

Re: Operació fora kilos

EntradaAutor: pardaleta » dv. gen. 04, 2013 9:46 pm

Jo estic menjant un munt de mantega, no se perque pero em ve molt de gust........
i vull perdre 5 kg.
marcaina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 10:35 am

Re: Operació fora kilos

EntradaAutor: marcaina » ds. gen. 05, 2013 3:28 pm

Jo també m'apunto, ja fa un any que vaig tenir el meu segon fill i encara estic amb els kilos de mes. N'hauria de perdre 10 pero amb 7o 8 ja estaria prou be. Des del dia 2 que he deixat de menjar dolços i begudes gasoses, fins després de reis no volia posar-mi molt en serio.
A veure si totes aconseguim el nostre propòsit d'any nou.
Ànims a totes
Avatar de l’usuari
maza
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1794
Membre des de: dv. oct. 10, 2008 12:43 pm

Re: Operació fora kilos

EntradaAutor: maza » ds. gen. 05, 2013 10:21 pm

Un altre q es queda per aqui! Despres de tindre la petita em vaig quedar amb dos kilos de més q no hi hs manera de perdre! I ara amb festes he guanyat dos quilos més! Total 4 quilos q fa q m'apretin els pantalons, jerseis curs, sostens apreten.... Ja fa més d'un any q vaig al gimnàs perö no he aconseguit treurem els quilos de mes, clar q de dieta no en faig cap!

I aquest desembre no he anat ni un dia al gim més els torrons... Doncs ja tinc el regal de reis! Dos quilos més a la butxaca. Aixi q vull baixar del 53 d'ara als 49kg q feia abans de la princesa!! Ho aconseguire???? Aixo espero!! Lluir palmito a l'estiu!!
Imatge

Guia de càmpings per anar amb nens: http://www.campingambnens.cat/

Quadres personalitzats: http://masesmes.blogspot.com.es/p/baby-map.html
Avatar de l’usuari
micrene
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. des. 11, 2012 10:11 am

Re: Operació fora kilos

EntradaAutor: micrene » dl. gen. 07, 2013 5:41 am

Que si ho aconseguirem noies!!!!!!!!

Avui es el gran dia...avui comença la lluita...Jo porto sense dormir desde les tres de la matinada....m`he desvetllat neujor:-) neujor:-) neujor:-) neujor:-)

Que dinareu avui...jo no ho se pas, dino amb la mama jejeje que ha vingut ja de les seves vacances...el que si se que sopare será fruita i amanida ben bona :ok: :ok: :ok:


Un petonas molt gran
Cristine Marie

La nostra princeseta va neixer el 08/10/2012
Avatar de l’usuari
Ninetaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

Re: Operació fora kilos

EntradaAutor: Ninetaa » dg. gen. 13, 2013 11:43 am

com van les bones intencions de inicis d'any?? neujor:-) neujor:-)

Jo vaig fent pero aquest mati he esmozat chocolata amb coca, aixi que ja us podeu imaginar..... jajaja. Espero que us vagi millor que a mi!
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!


Imatge
marcaina
:: papallona
:: papallona
Entrades: 103
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 10:35 am

Re: Operació fora kilos

EntradaAutor: marcaina » dg. gen. 13, 2013 9:02 pm

Doncs jo el problema el tinc el cap de setmana, entre setmana cap problema, alguna temptació pero la puc superar, pero el cap de setmana, m'he passat amb tantes coses que crec que demà sera com si encara no hagués començat.
Algú proposa alguna dieta?
Anims
Avatar de l’usuari
Ninetaa
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1088
Membre des de: dc. des. 29, 2010 5:39 pm

Re: Operació fora kilos

EntradaAutor: Ninetaa » dc. gen. 23, 2013 9:25 pm

A vere que us sembla el que porto fent aquestes setmanes:

Esmorzar:

café amb llet o suc de taronja
entrepà petit de pa integral amb pavo o pernil dolç

mig mati:

fruita o tortitas de arroz

dinar:

el que toqui en menys cantitat. pex: pasta, arros, verdura + carn o peix, etc... i postres fruita o iogurt
+un tallat (no tots els dies)

berenar:

fruita o iogurt

sopar:

amanida complerta o un pa amb tomata i pavo amb formatge.

a vegades abans d'anar a dormir got de llet calent o infusió

no sé, que us sembla?
Imatge

11/02/13 1a Fiv negativa
05/05/2014 2a fiv negativa
22/07/14 transfer 2 congeladets.
1/08/14 POSITIU!!! 11/09/2014 Legrat.
05/04/2015 Positiu beta 422! Seguiu lluitant petits!!


Imatge

Torna a “Règim i dietes”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::