::: A l'escola, la fruita entra sola!!

Tota l'actualitat a Socpetit i tots els vostres comentaris.
Gisela010
:: dinosaure
Entrades: 8013
Membre des de: dc. oct. 13, 2010 9:51 am

::: A l'escola, la fruita entra sola!!

EntradaAutor: Gisela010 » dj. gen. 10, 2013 1:06 pm

Aquesta és el videoclip d'avançament del disc 'Desperta', del grup Macedònia, que va presentar una nova generació de fruites.

Aquesta cançó en concret és la triada per la campanya de la Generalitat perquè els nens mengin més fruita a les escoles.

http://www.youtube.com/watch?v=K24x6M7Acug
Raqueleta
Entrades: 8600
Membre des de: dt. juny 09, 2009 5:58 pm

Re: ::: A l'escola, la fruita entra sola!!

EntradaAutor: Raqueleta » dj. gen. 10, 2013 5:39 pm

A la nostra escola fan els dimecres el dia de la fruita, i aquell dia cal portar fruita. No em sembla malament per a que s'acostumin a menjar-ne però amb la Clara no funciona, ahir portava mandarina (ja pelada) i vaig veure que tornava tota, li vaig preguntar i em va dir que sí havia menjat: 1 grill!!! (si ha de menjar un grill jo també prefereixo portar un entrepà)
La campanya aquesta de la Generalitat també la fan però em va semblar xorra, durant tres dies consecutius no vam haver de portar esmorzar perquè els regalaven una peça de fruita (que alguns dies la Clara no es va menjar). Si la campanya només és això, no cal gastar diners en fer-la, ja la puc comprar jo, la fruita! Jo pensava que farien més coses relacionades, un tast de fruites variades, pintar dibuixos de fruites, preparar ells una macedònia, etc. Però regalar simplement una peça de fruita a cada nen no té massa sentit...
Takita
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dj. gen. 10, 2013 5:48 pm

A la nostra escola, com a la de la raqueleta, el dia de la fruita per esmorzar és el dimecres, hi hem de posar la fruita tallada i pelada dins la carmanyola. A l'Arnau li agrada molt i se la menja tota sempre, el que no trobaria bé és que això fos a diari, doncs com la Goga, penso que els alimenta molt més un entrepà i la fruita la poden menjar com a postres.
Takita
Entrades: 5344
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:58 am
Ubicació: L'Anoia

EntradaAutor: Takita » dj. gen. 10, 2013 5:58 pm

Aix, Goga, m'havia semblat molt fort que fos cada dia, pobret! neujor:-) . En qualsevol cas, als nens que els hi agrada la fruita, la mengen però es queden amb gana, però a molts no els hi agrada i llavors es queden sense menjar res fins l'hora de dinar :ufs:
fayepos
Entrades: 1
Membre des de: dt. oct. 30, 2012 10:26 pm

EntradaAutor: fayepos » dl. gen. 14, 2013 5:30 pm

En el meu bloc he penjat unes idees sobre el menjar que faig a casa per la meva filla, com per exemple, els pastissos de pastanaga. També hi trobareu altres suggeriments per posar a la carmanyola o per l'esmorzar que espero que els tobeu interessants. Actualment el bloc està en anlgès i el podeu traduir pitjant el botó de traducció del vostre navegador.
Mummytincgana.blogspot.com
nunus
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1567
Membre des de: dc. maig 21, 2008 10:27 pm

EntradaAutor: nunus » dl. gen. 14, 2013 10:01 pm

A l'escola del meu fill gran també fan aquesta campanya de la fruita, però aquells 3 dies que els en donen a la classe ja em van dir que li posés alguna altra cosa per esmorzar si pensava que es quedaria amb gana, i així ho vaig fer.

Els dijous és el dia que portem fruita nosaltres per esmorzar. Jo sempre li poso un plàtan gran, que és el que li agrada més i potser també sembla que hagi d'omplir més. Apart que és pràctic per menjar-se'l a la classe.
Els dimarts hem de dur entrepà.

Jo també pensava, com la Raqueleta, que "s'ho currarien" una mica més, però vaja. I després del temps que fa que ha començat el curs, encara hi ha dies que la mestra sento que diu a més d'un pare: "mira, que avui tocava entrepà/fruita, eh?"

Gràcies, fayepos, hi donaré un cop d'ull. :ok:

Torna a “Actualitat a Socpetit”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::