Frases odioses

Reflexions sobre criança, educació i tot els que ens aporta ser pares/mares
rundi
:: gosset
:: gosset
Entrades: 460
Membre des de: dc. ago. 19, 2009 10:04 am

Frases odioses

EntradaAutor: rundi » dj. gen. 03, 2013 1:43 pm

Hola,
El meu fill (quasi 4 mesos) porta tot el matí plorant. Estem passant uns dies a casa els avis paterns i la sogra m'ha dit (literal): "Aquest nen està desmaiat. Hauries de menjar més per tenir més llet" (fem LM).
Com l'alternativa a obrir un post era clavar-li un moc, he decidit l'opció del post ;)
Fem un ranking de frases odioses?
Petons!
almon
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dt. ago. 30, 2011 9:30 pm

Re: Frases odioses

EntradaAutor: almon » dj. gen. 03, 2013 2:12 pm

El meu nen li tallo jo el cabell...faig el que puc...
La sogra em va dir: Pobret!!!! amb aquest pentinat...
Ell està la mar de gaupo! (als meus ulls!)
cuski
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: ds. set. 01, 2012 1:20 am

Re: Frases odioses

EntradaAutor: cuski » dj. gen. 03, 2013 2:59 pm

Fent lactància materna m´he sentit de tot: "aquest nen passa gana", "dóna-li una bona papilla", " , "no l'atipes prou", "si xuma tant et quedaràs sense llet!... ara té 19 mesos i encara pren pit, i això que se m'havia d'acabar la llet... i està més més maco que mai o sigui que de passar gana res, en fi, hi han boques que més valdrien que estiguissen callades!
cuski
:: rateta
:: rateta
Entrades: 188
Membre des de: ds. set. 01, 2012 1:20 am

Re: Frases odioses

EntradaAutor: cuski » dj. gen. 03, 2013 3:07 pm

I han frases odioses que les pots fer callar en el moment amb un "moc" o sinó al llarg del temps se'n donen compte que s´han equivocat i més valdria no haver dit res, però també n`hi han que fan mal!!! Jo acabo de patir un abort i sabeu què m´he hagut de sentir? "Vueno va, quan us hi posareu?ara el pròxim ha de ser una nena".
Avatar de l’usuari
Hadda
:: granota
:: granota
Entrades: 207
Membre des de: dc. maig 30, 2012 10:23 am

Re: Frases odioses

EntradaAutor: Hadda » dj. gen. 03, 2013 4:17 pm

Jo no soporto els dinars a casa els sogres per part de tota la familia com: que sort que podem veure a la nena per foto, aquesta nena no ens conèix... I això que els meus sogres la veuen alguns dies cada setmana!!! Que vivim al mateix poble i no saben la sort que tenen, que els que viuen a 80 km i no la veuen tant com voldrien son els meus pares!!!!!! Algun dia els hi contesto!!!!
Avatar de l’usuari
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

Re: Frases odioses

EntradaAutor: Inda » dj. gen. 03, 2013 9:12 pm

Mare meva CUSKI....si que fan mal a vegades...però també tens raó que a vegades amb el temps han de callar. Jo després de 8 mesos de LM ja no haig d'escoltar lo típic de: una altre vegada al pit? No pot tenir gana, donali un xumet i au!

Ara estem a la etapa: però si no li poses a caminar mai no caminará, l'has de posar dret i que agafi forza o no ho sabrá fer... em penso que a cada etapa haurem d'anar escoltant.

Com fins AHIR!!! no tenia cap denteta, un dia els hi vaig dir: què fem? Li treiem les dents cap a fora també? Si no no sortirán :-)

Coincideix que les frases acostumen a venir dels sogres i de coneguts que què els importa la nostra criança
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Avatar de l’usuari
micrene
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. des. 11, 2012 10:11 am

Re: Frases odioses

EntradaAutor: micrene » dv. gen. 04, 2013 9:19 am

Bueno d'aquestes en tinc mil, no per part dels sogres, que gracies a Deu m'han tocat un solet de sogres si no per part de la gent....

Jo desde el primer dia li dono bibi i escoltar frases com "quin mal li estas fent" "no creixerà" "no te defenses i amb aquest fred..." Fan ganes de cardar-li's un ben forta i en canvi... neu:-D
Cristine Marie

La nostra princeseta va neixer el 08/10/2012
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: Frases odioses

EntradaAutor: Pink_flower » ds. gen. 05, 2013 1:19 pm

La gent sempre es fica on no li toca...no nomes els sogres sino a vegades la teva propia mare que creu que mai ho faras tan be com ella! "Aquest nen agafara fred" "no ha menjat suficient"...
Avatar de l’usuari
annatp
:: conillet
:: conillet
Entrades: 365
Membre des de: dc. maig 23, 2012 7:48 am

Re: Frases odioses

EntradaAutor: annatp » dg. gen. 06, 2013 1:07 am

Ostres.noies em sento tan.identificada....i.aixo que la meva filla te 1 mes....lo que ens espera!!!!! Ja n'he sentit moltes......
Afegeixo frase de la sogra "clar, fa tans dies que no me la deixeu veure que ja no sembla la mateixa...."
Gggggggrrrrrrrrr!!!!!!!!!!
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
pardaleta
:: papallona
:: papallona
Entrades: 138
Membre des de: ds. des. 29, 2012 4:09 pm

Re: Frases odioses

EntradaAutor: pardaleta » dg. gen. 06, 2013 5:43 pm

"Clar, la tens sempre als braços... aquesta nena és una capritxosa!"....però jo passo MIL!!!!!!!!!! Palabras necias oidos sordos. La pobra nena esta al carro, al terra, a la motxila i als meus braços, sí, està als meus braços, pero que esta prohibit? També està a d'altres llocs! Jo tinc entes que el ser humà necessita contacte, no??????????
Grrrrrrrrrr
Avatar de l’usuari
Maduixeta
:: peixet
:: peixet
Entrades: 284
Membre des de: dc. jul. 28, 2010 3:27 pm

Re: Frases odioses

EntradaAutor: Maduixeta » dt. gen. 08, 2013 12:59 pm

Santa paciència que hem de tenir. xxo.0.o
A mi també me n'han dit tantes, per exemple quan la Gemma tenia uns 9 mesos la posava dreta aguantada al moble de la tele,jo asseguada a terra li estirava els braços i ella feia dos passets fins que s'abraçava a mi, doncs un dia els ogres estaven a casa i em van veure fer-ho i ella em va dir ' uy això ho feia jo amb el seu pare així li vaig ensenyar jo a caminar, es que això ho has après de mi perquè m'ho has vist fer!', quan el meu marit va començar a caminar jo encara no havia nascut i ja em vaig fixar en com ho feia ella per quan em cases amb el seu fill i tinguessim una filla ho poguès fer igual.
En fi sense comentaris...
Molta paciència noies.a
martinina
:: rateta
:: rateta
Entrades: 175
Membre des de: dg. nov. 11, 2012 8:47 pm

Re: Frases odioses

EntradaAutor: martinina » dt. gen. 08, 2013 2:34 pm

ostres deu ni dó quines ficades de pota la gent!
amb la poca paciencia que tinc jo... aguanto molt poc que la gent es posi on no la demana ningú!
Imatge
Avatar de l’usuari
micrene
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. des. 11, 2012 10:11 am

Re: Frases odioses

EntradaAutor: micrene » dc. gen. 09, 2013 10:26 am

Jejejejej afegeixo una de nova....

Si plora que plori....no l´agafeu que la malacostumeu...encara que plori molt ho fa per cridar-te

M`ho van dir quan la nena tenia 4 dies :-()-) :-()-) :-()-) :-()-)
Cristine Marie

La nostra princeseta va neixer el 08/10/2012
Lau
:: poltre
:: poltre
Entrades: 627
Membre des de: dc. nov. 11, 2009 4:27 pm

Re: Frases odioses

EntradaAutor: Lau » dc. gen. 09, 2013 11:52 am

Jo no suporto el "pobret"

El nostre fill és adoptat i és la paraula que més vegades he sentit i té tantes segones lectures com vulgueu imaginar...
Avatar de l’usuari
Inda
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: ds. gen. 08, 2011 11:02 pm

Re: Frases odioses

EntradaAutor: Inda » dc. gen. 09, 2013 7:47 pm

I tant LAU, pobret...per què??

Ara al nostre li han detectat que és alèrgic a la proteïna de llete de vaca...i ara pobret també... i amb cara de pena...

A més quan entenguin això de pobret, què?? A mi tampoc m'agrada gens!! Tot lo dolent fos això!
Imatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Pink_flower
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 506
Membre des de: dj. ago. 18, 2011 8:12 pm

Re: Frases odioses

EntradaAutor: Pink_flower » dj. gen. 10, 2013 7:55 am

ostres micrene...amb quatre dies?? La gente no te vida propia pel que veig i s'han de ficar en la dels demes jeje
Avatar de l’usuari
Xellota
:: granota
:: granota
Entrades: 239
Membre des de: ds. juny 16, 2012 11:23 pm

Re: Frases odioses

EntradaAutor: Xellota » dj. gen. 10, 2013 9:22 pm

Una típica del meu marit: els nens (bessons de tres mesos) ploren perquè els heu MALacostumat al braç.. Heu creat uns monstres.

Ell els agafa el mínim, només per donar-los menjar o per canviar bolquers....uixxxxxxx.....:(

Una de tothom que els sent plorar algun cop( i creieu-me quan us dic que casi mai ploren), AIXO ES QUE TENEN MAL DE PANXA

Aaaaaaarrrggghhhhh..es que aquesta em treu molt de pollegueraaaaaaaaa
Avatar de l’usuari
foseta
:: rateta
:: rateta
Entrades: 169
Membre des de: dc. set. 12, 2012 11:18 am

Re: Frases odioses

EntradaAutor: foseta » dj. gen. 10, 2013 10:16 pm

Doncs en va una altra... La meva petita gairebé des de que va nèixer que fa les caques moolt clares. La pediatra no li dona importáncia i la nena va creixent i esta feliç
Ma mare cada cop que la canvio i les veu em diu... Aquesta nena no esta bé ehhh l'hauries de dur al pediatra perquè això no és normal.
Uufffffffff
Com si no em preocupes prou a mi, i a sobre t'ho vagin recordant cada dia
Avatar de l’usuari
Mireia&Didac
:: rateta
:: rateta
Entrades: 193
Membre des de: dj. oct. 25, 2012 5:51 pm

Re: Frases odioses

EntradaAutor: Mireia&Didac » ds. gen. 12, 2013 7:32 am

Per mi la mes odiosa va ser quan jo li donava el pit al meu petit i anava engreixant amb normalitat, pero com demanava molt sovint via plors tothom, i en especial la sogra, em deia que no l'alimentava prou i que li dones bibero.
Suposo que perque soc ben tossuda vaig passar dels comentaris i li vaig donar pit fins els 10 mesos, que molt al meu pesar li vaig treure perque va agafar el vici de mossegar-me el mogro i va arribar un punt que no suportava el dolor :(
ImatgeImatge
Avatar de l’usuari
micrene
:: puça
:: puça
Entrades: 28
Membre des de: dt. des. 11, 2012 10:11 am

Re: Frases odioses

EntradaAutor: micrene » dg. gen. 13, 2013 9:39 am

La gent es fica massa on no li demanen...

En tinc tantes de frases de gent que es creu que son experts...que a vegades em venen ganes de dir-lis...amb el que saps i estas aqui amb mi parlant.... :sogra: :sogra: :sogra: :sogra:
Cristine Marie

La nostra princeseta va neixer el 08/10/2012

Torna a “La maternitat/paternitat”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 5 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::