Palau de la Música - m'ajudeu?

luachi
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dj. juny 23, 2011 8:39 pm

Palau de la Música - m'ajudeu?

EntradaAutor: luachi » dc. gen. 16, 2013 8:34 pm

Hola a totes!! Diumenge anirem a veure en Jan Titella al Palau de la Música. Em sembla que moltes de vosaltres sou de Bcna. i potser em podreu ajudar ja que nosaltres venim de Girona i no coneixem gaire la zona. Primer de tot, si allà hi ha parquing i també si em podeu dir algun restaurant per la zona que es estigui bé (i que no sigui gaire car), ja que s'acaba cap a les 12h i amb el nen no podrem estar buscant un lloc gaire estona.
Moltes gràcies pel vostre ajut!!!
almon
:: rateta
:: rateta
Entrades: 179
Membre des de: dt. ago. 30, 2011 9:30 pm

Re: Palau de la Música - m'ajudeu?

EntradaAutor: almon » dc. gen. 16, 2013 9:33 pm

Jo soc d la zona i tb anire a veure el jan titella.
Tema parquing, n hi ha molts aprop, al carrer ortigosa n hi ha un i es el que queda més aprop i si no el trobeu o està ple aneu a plaça catedral que hi ha uj saba o davant sota el mercat santa caterina que n hi ha un bsm. Aquests dos ultims els trobareu a mitja via laietana, son mes amplis que el d'ortigosa i estan a 5 minuts del palau.
Tema menjar... Al mateix palau hi ha restaurant i anuncien un menu de 14 euros crec. No hi he menjat mai pero l'espai és molt xulo i adequat per nens perque hi ha un pati gran sense perill de cotxes. No se si diumenge hi ha menu ...
Altres llocs;sal mateix mercat de santa caterina, al carrer magdalenes tens la dolça herminia que es economic i familiar etc
Espero que et serveixi l'explicació i esperem passar una bona estona amb el jan titella!
bada
:: tigre
:: tigre
Entrades: 743
Membre des de: dv. set. 02, 2011 1:50 pm

Re: Palau de la Música - m'ajudeu?

EntradaAutor: bada » dc. gen. 16, 2013 9:39 pm

Hola! El Palau ara no recordo si té aparcament propi. Però per la zona n'hi ha uns quants:
- desde Pl. Urquinaona, baixant per Via Laietana n'hi ha un,
- a la Pl. De la Catedral (baixant una mica més Via Laietana a la dreta) hi ha un Saba
- a l'altre banda de la Catedral (baixant a l'esquerra) on hi ha el mercat de Sta. Caterina, hi ha un BSM.
De restaurants per la zona n'hi ha varis, però jo et recomano una pizzeria que es diu La Locanda. La web és http://www.restaurantelalocanda.com/res ... ocanda.htm Per mi, les millors pizzes que he menjat mai!
A Via Laietana hi ha una creperia, que a vegades als petits els fa gràcia. http://www.crepsabarcelona.com/
Si m'enrecordo d'algun més ja te'l diré!
pucpuc
:: zebra
:: zebra
Entrades: 1394
Membre des de: dc. maig 21, 2008 6:51 pm
Ubicació: catalunya

Re: Palau de la Música - m'ajudeu?

EntradaAutor: pucpuc » dj. gen. 17, 2013 11:54 am

Pots anar a dinar al dolça herminia no s'encarrega pero si aneu quan sortiu a les 12 sereu els primers d ela cua i entreu segur la relacio qualitat preu es bona i tenen trones i els nens i son benvinguts encara que us sembli molt "fashion" per fora i per dins.


http://www.grupandilana.com/es/restaura ... a-herminia
luachi
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dj. juny 23, 2011 8:39 pm

Re: Palau de la Música - m'ajudeu?

EntradaAutor: luachi » dj. gen. 17, 2013 3:56 pm

Moltes gràcies a totes!! amb aquesta info ja faig!!

Torna a “Música”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::