ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!
Re: ELS PORTABEBÈS: TOT UN MÓN FASCINANT!!!!
Una pregunta, a una manduca hi posarieu ja una nena de 6,2kg, tres mesos d'edat corregida? (va neixer prematura i te 4.5 mesos oficials).
Es q mirant la pag web sembla q si, pero on vaig anar a informarme em va dir q no hi poses la nena abans dels 4 mesos x les cametes! I estic un xic liada!!!
Ha de ser aquesta xq me la deixen i no estan les coses x comprar de mes.
Gracies noies!!
Es q mirant la pag web sembla q si, pero on vaig anar a informarme em va dir q no hi poses la nena abans dels 4 mesos x les cametes! I estic un xic liada!!!
Ha de ser aquesta xq me la deixen i no estan les coses x comprar de mes.
Gracies noies!!
- Vickyladelvi
- :: formigueta

- Entrades: 95
- Membre des de: dc. des. 05, 2012 11:09 am
- Contacta:
Bona tarda sardina!
en tot cas fica-li amb la calceta reductora, de totes maneres, si tens dubtes, la penúltima paraula la té el pediatra, i la última tú.
ànims!!!!
en tot cas fica-li amb la calceta reductora, de totes maneres, si tens dubtes, la penúltima paraula la té el pediatra, i la última tú.
ànims!!!!

Noies, per si a alguna us interessa, que de vegades he vist que busqueu alguna Boba. Hi ha promoció a Kangura fins al dia 20 de Gener
http://www.kangura.com/blog/tu-boba-3g- ... io-gratis/
http://www.kangura.com/blog/tu-boba-3g- ... io-gratis/
Bon dia!!!
Al meu petit torete tan el porto amb boba3g com ergobaby li encanta!!! Ta,bé tinc 2 mei tais un de coto i l'altre per l'estiu de cotó i canya de bambú (m'encanta!)
Tinc un dubte el mei tai fins a quin pes està recomanat?
Al meu petit torete tan el porto amb boba3g com ergobaby li encanta!!! Ta,bé tinc 2 mei tais un de coto i l'altre per l'estiu de cotó i canya de bambú (m'encanta!)
Tinc un dubte el mei tai fins a quin pes està recomanat?
NINI77 depend del mei tai, però imagino que deuen ser de mida estàndar, serien fins als 15kg més o menys. Uns 2 anys i depenent les mides del nen potser el podries allargar una mica més fins als 3 
Hola, yo todavia no tengo a mi peuqe, hasta mayo no nacera..pero ya estoy empezando a mirar..me interesa mucho el porteo con fular..pero aqui en Lleida, no encuentro ninguna tienda ni nadie q me explique como hacerlos.
Si conocierais alguna, os lo agradeceria.
Y tb si me aconsejais alguna web o algun video
Gracias
Gracias
- Vickyladelvi

- Contacta:
Bisbi1972 ha escrit:Hola, yo todavia no tengo a mi peuqe, hasta mayo no nacera..pero ya estoy empezando a mirar..me interesa mucho el porteo con fular..pero aqui en Lleida, no encuentro ninguna tienda ni nadie q me explique como hacerlos.
Gracias
Hola Bisbi1972, no conec res de Lleida, si et fiques a webs com la de crianzanatural.com hi ha un apartat de botigues i potser en trobes alguna a Lleida.
si baixes per Reus jo tinc La caseta de l'arbre (www.lacasetadelarbre.cat) ens pots preguntar el que vulguis, també tenim botiga on-line.
Hola Bisbi1972, ja veuràs que és ideal el fular des del naixement
Aqui tens l'enllaç de red canguro a veure si pots contactar amb la noia de Lleida i pots aprendre moltes cosetes
http://redcanguro.wordpress.com/la-red/
Aqui tens l'enllaç de red canguro a veure si pots contactar amb la noia de Lleida i pots aprendre moltes cosetes
http://redcanguro.wordpress.com/la-red/
Muchas gracias..ahora mismo me pongo on las pag web.
Vickyladelvi" . A veces bajo a Salou, tienes abierta la tienda los sabados, porqntal vez pueda acercarme a Reus
Vickyladelvi" . A veces bajo a Salou, tienes abierta la tienda los sabados, porqntal vez pueda acercarme a Reus
- Vickyladelvi

- Contacta:
Bisbi1972 ha escrit:Muchas gracias..ahora mismo me pongo on las pag web.
sí, el dissabte està obert tot el dia, de 10 a 1 i de 4:30 a 8:30.
Si vens amb temps et podràs emprovar tots els portanadons que vulguis.
com molt bé diu la Bisbi1972 el fulard és una passada!

currita ha escrit:NINI77 depend del mei tai, però imagino que deuen ser de mida estàndar, serien fins als 15kg més o menys. Uns 2 anys i depenent les mides del nen potser el podries allargar una mica més fins als 3
Moltes gràcies currita!
El de coto i bambú el vaig comprar a Kangura
suposo que si deu ser standar, però no ho tinc clar.L'altre me'l va fer una noia que té una botiga que es diu Kanguret a València i les mides doncs tampoc sé si son les comuns o no jejeje quin desastre
El peque diumenge fa 1 any però ja fa 11 kilos així que si és fins a 15 molta vida no els hi queda..... sniff sniff.....
hola mamis!
tinc un dubte..tinc un nen de 2 mesets i estic començant amb el fular elàstic, el que passa és q noto com si se'm rellisqués el nen. Em van deixar un fular teixit per veure la diferència i el noto molt més subjecte. Ara el dubte és si vendrem el elàstic q és nou (boba wrap) o deixar-mel per casa i comprar-me una meichila de la marca storchenwiege o marsupi per anar pel carrer llargues estones o excursions.
Per altra banda, per a portar al meu nen gran de 2 anys havia mirat la motxilla boba 3g (en la q no puc portar al petit encara fins als 6 mesos recomanen).
Alguna ha provat de portar als dos, un davant i l'altre darrere?? es q per les tardes si vull sortir sola, el gran és bastant bitxet i no vol donar la ma normalment...
Q m'aconselleu??
tinc un dubte..tinc un nen de 2 mesets i estic començant amb el fular elàstic, el que passa és q noto com si se'm rellisqués el nen. Em van deixar un fular teixit per veure la diferència i el noto molt més subjecte. Ara el dubte és si vendrem el elàstic q és nou (boba wrap) o deixar-mel per casa i comprar-me una meichila de la marca storchenwiege o marsupi per anar pel carrer llargues estones o excursions.
Per altra banda, per a portar al meu nen gran de 2 anys havia mirat la motxilla boba 3g (en la q no puc portar al petit encara fins als 6 mesos recomanen).
Alguna ha provat de portar als dos, un davant i l'altre darrere?? es q per les tardes si vull sortir sola, el gran és bastant bitxet i no vol donar la ma normalment...
Q m'aconselleu??
Hola MimiJordi,
què vols dir que et rellisca? Potser podries provar de tensr una mica més la tela de l'elàsstic. Vius per Barcelona? Tens la possibilitat d'anar a algun taller de portanadons?
La Meichila també et serveix pel teu fil de dos anys
Jo si que he anat amb els dos alhora pe`ro no massa estona...Nomrlament un amb fular i l'altre amb boba, pe`ro m'ha estat més còmode la combinació: Petita amb fular o motxilla a l'esquema i gran amb una bandolera o un supori a la cadera, perquè el gran és de molt puja i baixa
Al ser tan petita la peque si que et pot ser molt senzill portar-la a ella devant i al gran darrera, pe`ro penso que hauries de tenir certa pràctica si no ho has fet mai...
què vols dir que et rellisca? Potser podries provar de tensr una mica més la tela de l'elàsstic. Vius per Barcelona? Tens la possibilitat d'anar a algun taller de portanadons?
La Meichila també et serveix pel teu fil de dos anys
Jo si que he anat amb els dos alhora pe`ro no massa estona...Nomrlament un amb fular i l'altre amb boba, pe`ro m'ha estat més còmode la combinació: Petita amb fular o motxilla a l'esquema i gran amb una bandolera o un supori a la cadera, perquè el gran és de molt puja i baixa
Al ser tan petita la peque si que et pot ser molt senzill portar-la a ella devant i al gran darrera, pe`ro penso que hauries de tenir certa pràctica si no ho has fet mai...

VISITA EL MEU BLOG: http://maretameva.wordpress.com/
[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
hola crissie!
amb el fular la tela va cedint i si m'acoto se'm separa bastant del meu cos, he provat de tensar més però al caminar va cedint. El nen pesa 5.500kg suposo q hauria d'anr més subjecte o és normal el q em passa?
em van deixar provar un fular teixit i la sensació és q va més subjecte a mi, però alhora és més complicat...
el meu gran és molt mogut i no sé si amb la motxilla boba fariem o q tenint en compte q quasi mai l'he portat així...
coneixes la meichila o marsupi??
amb el fular la tela va cedint i si m'acoto se'm separa bastant del meu cos, he provat de tensar més però al caminar va cedint. El nen pesa 5.500kg suposo q hauria d'anr més subjecte o és normal el q em passa?
em van deixar provar un fular teixit i la sensació és q va més subjecte a mi, però alhora és més complicat...
el meu gran és molt mogut i no sé si amb la motxilla boba fariem o q tenint en compte q quasi mai l'he portat així...
coneixes la meichila o marsupi??
No, no t'hauria de cedir amb tan poc pes...perquè no preoves aquest nus? Aquest video està molt bé i ho explica de conya http://www.youtube.com/watch?v=Mc-7AumtSj4 igualment, si tens la opció et recomano que assistexis a un taller, eprquè potser hi ha algun petit detall que se't passa per alt, i val la pena, perquè portar fular elàstic és geniaaaaal i comodissim!!!
AMb la Boba per un nen de 2 anys de conya, també l'evolu'bulle, va molt bé i el podràs portar molt de temps!
La Marsupi té mensy vida útil... a partir del 9 o 10 kgs del nadó pot ser que ja se't comenci a clavar o se't quedi petita, i com que va per talles, potser no se la pot posar la teva parella...
La Meichila està de conya...Jo l'he tinguda, però ara tenint l'evolu'bulle, em resulta més còmode el segon...pe`ro suposo que va a gustos
AMb la Boba per un nen de 2 anys de conya, també l'evolu'bulle, va molt bé i el podràs portar molt de temps!
La Marsupi té mensy vida útil... a partir del 9 o 10 kgs del nadó pot ser que ja se't comenci a clavar o se't quedi petita, i com que va per talles, potser no se la pot posar la teva parella...
La Meichila està de conya...Jo l'he tinguda, però ara tenint l'evolu'bulle, em resulta més còmode el segon...pe`ro suposo que va a gustos

[b][color=#0080FF]EL PART DE LA MARIA: viewtopic.php?f=115&t=27419&p=1388186#p1388186
Nosaltres fa unes setmanes que anem amb el fular elàstic i la veritat no és que n'estigui contenta, és que em té enamorada!!!
El cotxet ha quedat a una segona posició.
Fins ara he fet el preanusat, però ara que he vist aquest vídeo que ha penjat la crissie també m'agrada molt i aquest cap de setmana el provaré!!!!
A veure si em podeu donar un cop de mà que sou unes expertes aquí!
Vull provar de fer-me un portanadons a mà... em fa il.lusió tenir-lo pel setembre (estarem de celebració i m'agradaria que el peke estrenés aquell dia un portanadons fet per mi), però no sé quins es poden fer a mà, i sobretot quin serà millor per comoditat a principis de setembre, comptant que aleshores el petit tindrà 9 mesos i mitg.
Què us sembla?
Gràcies!!!!!!!!!!!!
Fins ara he fet el preanusat, però ara que he vist aquest vídeo que ha penjat la crissie també m'agrada molt i aquest cap de setmana el provaré!!!!
Vull provar de fer-me un portanadons a mà... em fa il.lusió tenir-lo pel setembre (estarem de celebració i m'agradaria que el peke estrenés aquell dia un portanadons fet per mi), però no sé quins es poden fer a mà, i sobretot quin serà millor per comoditat a principis de setembre, comptant que aleshores el petit tindrà 9 mesos i mitg.
Què us sembla?
Gràcies!!!!!!!!!!!!
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-
Sarins
-Nena
-Boop
-CRIS86
-Witchy
-Judy*
-Lexi
-clarivcl 
Sarins
-Nena
-Boop
-CRIS86
-Witchy
-Judy*
-Lexi
-clarivcl 
- Vickyladelvi

- Contacta:
Judy* ha escrit:Nosaltres fa unes setmanes que anem amb el fular elàstic i la veritat no és que n'estigui contenta, és que em té enamorada!!!
Què us sembla?
Gràcies!!!!!!!!!!!!
Jo crec que et podries fer o un fulard teixit o un mei tai. De fet, per aquí al SP he vist algun post de com fer mei tais.
Un meitai artesanal és moltbona opció, i molt fàcil de fer...si busques al google: Patrons meitai, trobaràs varios blogs que ho expliquen
El que si que et recomano és que compris una bona tela, inclús si veus algun fular baratet o de segona mà, per retallar i fer-lo d'allà, millor que millor 

I un mei tai per aixo, 9/10 mesos ho veieu be???
Crissie, quin tipua de fular m aconsellaries que busques de Segona ma per fer-ho?
On en puc trobar???
Crissie, quin tipua de fular m aconsellaries que busques de Segona ma per fer-ho?
On en puc trobar???
Panxus de PRIMAVERA--->Duna81-
Sarins
-Nena
-Boop
-CRIS86
-Witchy
-Judy*
-Lexi
-clarivcl 
Sarins
-Nena
-Boop
-CRIS86
-Witchy
-Judy*
-Lexi
-clarivcl 
Doncs un fular de sarga creuada de cotó , per exemple...

Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |