Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

Tractaments, clíniques, medicaments..
Avatar de l’usuari
rela
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4266
Membre des de: dl. feb. 22, 2010 11:40 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: rela » dl. gen. 21, 2013 11:13 am

Marta41 ha escrit:Gràcies Dela...ja imagino que hi ha noies en tractament o que han passat per ell..el que m´extranya és no trobar cap que vulgui parlar..

El cas que jo et dic no és que no vulgui parlar, és que té dos petits de dies i ni entra al fòrum!!! :love:
Però recordo que no era excessivament car, potser una mica més q el cirh perquè les vidites, la punció i la transfer te les fa ell mateix.
smile! ;)


★ Glinda, Mara17 i Rela ★
Marta41
:: papallona
:: papallona
Entrades: 112
Membre des de: dc. oct. 17, 2012 5:01 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Marta41 » dl. gen. 21, 2013 12:10 pm

Neuli: aig anar a Fertilab i la veritat és que vaig sortir contenta, em van recomanar donar-me un temps, i cap a l´estiu decidir si vaig cap a una IA per comançar..

Les meves analítique no estan malament, vaig tenir al meu fill fa 7 anys amb un embaraç natural i no planejat..vaja que no tinc cap problema excepte la meva edat.

Em va sorpendre que no m´enviessin directament a FIV per tema d´edat..al contrari. Com el semi del meu marit és justet , de moment pendrem SEIDIFERTY que porten DHA i a veure si millora el tema.

De totes maneres demanaré una segona opinió al FIV Clínic, tinc visita demà..i el CIRH de moment queda aparcat, tenia hora dijous amb la Dra Sara López, però en un privat m´han fet canviar d´idea i no me la vull jugar, encara que tingui descompte per Adeslas, no tinc confiança...

Tambè de moment en faré una histerosalpingografia però no sé a on , perquè tinc por al mal que em puguin fer. Així que si alguna se l´ha fet i amb una mica de sedació m´agradaria que m´aconsellessiu..

gracies !!
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Mara17 » dl. gen. 21, 2013 10:05 pm

Ei, jo sóc la noia de qui parla la Rela! Nosaltres vam anar amb el doctor Gris per demanar una segona opinió després de dues FIV desastroses i ens va agradar tant com ens va parlar que vam decidir quedar-nos amb ell. Bàsicament perquè no ens va donar falses esperances i ens va deixar les coses molt clares, però a banda perquè és un home molt proper i agradable. Al cap i a la fi, el metge prova una medicació i que el teu cos respongui bé o no, ja no depèn d'ell. El laboratori també és molt important i en aquest cas un 10! Perquè jo vaig arribar a punció amb només dos fol·licles... i tinc un nen i una nena preciosos dormint davant meu! El dia de la transfer jo estava tan emocionada (no hi havia arribat mai) que li vaig agafar la mà i li vaig donar les gràcies per fer-me arribar fins aquell punt, i em va dir: "Tot el mèrit és d'ells (dels del laboratori), que els han posat ben guapos, els han pentinat i posat colònia i ara te'ls podem posar". Mira, és un home encantador.

El preu com a les altres clíniques que vam anar (ara no t'ho puc dir exactament), l'únic que no podies pagar amb targeta.

Molta sort!!!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Marta41
:: papallona
:: papallona
Entrades: 112
Membre des de: dc. oct. 17, 2012 5:01 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Marta41 » dt. gen. 22, 2013 8:20 am

No es pot pagar amb targeta??
i els 6000 eurazos...a còmodes plaços de 3000€ en el "maletin" o en "bolsas de basura "??¿?¿
jaja, és broma !!

imagino que ho feies tot en transferència , no? perquè si no..com xq et robin aquell dia
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Mara17 » dt. gen. 22, 2013 10:28 am

Nosaltres ho vam portar en efectiu, sí! Teeeela! Pots pagar amb xec conformat, em sembla, i potser transferència, no ho recordo. ?-)
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Neuli
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 10:42 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Neuli » dt. gen. 22, 2013 12:06 pm

Molt bé Marta41, quines bones noticies, potser ho podeu conseguir de forma natural, o en el pitjor dels casos amb IA, que es molt més sencill. Jo tinc una amiga de 39 anys que té un fill de 4 anys, després d'un any de recerca va mirar-se i com en principi estaven bé, li van dir que si volia adelantar podrien fer una IA, per sort abans de começar es va quedar de forma natural. Espero que tinguis la mateixa sort, ella es va relaxar i s'hi va quedar. Sort.
1ºFIV (2-06-13) ABORT BIOQUÍMIC.
2ºFIV (5-12-13) BETA NEGATIVA.
Marta41
:: papallona
:: papallona
Entrades: 112
Membre des de: dc. oct. 17, 2012 5:01 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Marta41 » dj. gen. 24, 2013 9:10 am

Moltes gràcies Neuli...no és tan fàcil..

Dimarts em vaig visitar amb la Dra Peñarubia i em va comentar que en el meu cas (que no tinc res més que els 41anys fatídics) una IA és tonteria, ho puc fer jo selta quan toca...

Em va dir que continui probant fins el maig i si no ho aconsegueixo la solució seria una FIV. Mentres tant repetir analítiques i fer una histerosalpingo.. (em cago de por)

Ahir vaig anar a la meva gine i em va dir que la histero no serveix per res , en el meu cas que he tingut ja un nen, que no tinc cap problema..només l´edat maldita la histero és tonteria..i en cas d´una FIV les trompes és igual com estiguin.
Tb em va sir que és una bojeria esperar fins el maig, mes que passa...juga en contra.

Total ja són 3 opinions diferents, la 1ª una simple IA, la 2ª una FIV d´aquí mesos, i la 3ª corre corre a la FIV ara mateix..

i jo JA NO SÉ QUE FER NI A QUI CREURE
Avatar de l’usuari
Neuli
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 10:42 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Neuli » dj. gen. 24, 2013 11:39 am

Marta41, està clar que amb la IA, no hi ha tantes possibilitats. Amb la FIV donareu diana segur. Això ja dependrà dels diners que tingueu. Lo d'esperar fins el maig és molt personal. Esperat uns mesets més però si en tens tantes ganes ves fent les proves que et falten, no? es veritat que el temps va en contra i els mesos passen volant. Al final si ho feu on t'ho faràs?
1ºFIV (2-06-13) ABORT BIOQUÍMIC.
2ºFIV (5-12-13) BETA NEGATIVA.
Avatar de l’usuari
clarabelle
:: granota
:: granota
Entrades: 208
Membre des de: dg. feb. 19, 2012 8:33 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: clarabelle » dj. gen. 24, 2013 3:35 pm

Marta jo estic d'acord amb la neuli, Potser pots deixar un parell o tres messos a veure si et quedes mentre et vas fent les proves i si no hi ha sort tirar cap a fiv i t'assegures mes. Aixo es molt personal, es clar, jo abans ni volia pensar en FIV pero ara penso que millor 1 o 2 fivs i que passi el que hagi de passar que 4 IA fallides i iniciar despres la FIV.....no en veuria amb cor.... preferiría tirar pels dret.
Triis el que triis que tinguis molta sort.
taranaki
:: puça
:: puça
Entrades: 6
Membre des de: dj. gen. 24, 2013 10:59 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: taranaki » dv. gen. 25, 2013 12:42 am

Per si us serveix d'ajuda...

Després de 2 anys buscant i ser diagnosticats d'infertilitat per causes desconegudes ens vam fer 2 IA que van fallar i vam passar a FIV, emocionalment per mi era molt dur cada vegada que llegia el test negatiu. La meva dra es un encant, jo la recomano 100%, jo tenia el seu whatsapp i sempre que ho necessitava contactava amb ella i ella sempre estava a la meva disposició. Es diu Dra Mónica Redondo Ania, té la consulta privada a 3 Torres però treballa amb el laboratori i la clínica Corachan.

La FIV va donar resultat! Em van treure 13 ovuls, van fecundar 10, vam transferir 2 i tinc 8 congelats i ara estic embarassada de bessons de 29 setmanes.

La veritat es que a mi em va donar molta tranquilitat aquesta dra, encara ara m'envia missatges per veure com estem i com va tot, et dóna molta pau i suport, que és important.

Jo vaig complementar el tractament amb acupuntura, que encara que només fos per relaxar-me em va ajudar molt, després de les dues IA fallides jo només tenia ganes de plorar quan sortia el tema, i es que es molt dur...
Avatar de l’usuari
Neuli
:: granota
:: granota
Entrades: 224
Membre des de: dl. gen. 14, 2013 10:42 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Neuli » dv. gen. 25, 2013 2:21 pm

Taranaki moltes gràcies per la teva aportació. fa molta ilusió llegir casos com el teu. Moltíssimes felicitats, a més de bessons. Quina sort, si que vas fer òvuls, jejej.

Com dius tu i les altres noies, és molt important la bona relació amb la Dra o Dc, ja que és un procés molt dur.
1ºFIV (2-06-13) ABORT BIOQUÍMIC.
2ºFIV (5-12-13) BETA NEGATIVA.
Avatar de l’usuari
BabyCix
:: puça
:: puça
Entrades: 41
Membre des de: dv. abr. 04, 2008 5:06 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: BabyCix » dl. març 11, 2013 8:52 am

Hola a totes!!
Jo he fet tres IA amb el Dr Gris a la seguretat social i tot i que no hem aconseguit el positiu tan dessitjat estem encantats amb el Dr perquè es un metge molt atent i agradable, tant, que per fer la FIV no hem dubtat en seguir amb ell i a finals d'Abril anirem a la seva consulta al CIRH a començar tractament i a veure si tenim més sort!
Ja us aniré explicant!
Imatge
Avatar de l’usuari
taxiwoman
:: cèrvol
:: cèrvol
Entrades: 545
Membre des de: dj. nov. 12, 2009 7:45 pm
Ubicació: La ciutat del Micaco i els badius

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: taxiwoman » dv. oct. 24, 2014 12:22 pm

Hola! Jo vaig passar per Dexeus, Teknon i Institut Marques i despres de 12 anys lluitant per se mare amb el dr.Gris a la primera.Es un home honest i molt profesional...amb una eco va veure que el meu endometri era el que fallava a l'hora de les transferencies.Per mi ,el millor sens dubte!!! No us puc parlar de preus per que el meu fill ja te 5 anys .
ImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
ImatgeImatgeImatgeImatge
Imatge
lanit44
:: granota
:: granota
Entrades: 211
Membre des de: dl. feb. 18, 2013 4:15 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: lanit44 » ds. nov. 22, 2014 10:44 am

Bon dia noies!

Jo, després de dues IA's i dues FIV's negatives, canvio a CIRH.

He estat mirant al web del CIRH i aquest doctor Gris que dieu ni hi apareix. A mi, però, a la primera visita em va visitar el Dr. Fabián. Em va agradar força perquè vaig veure que era molt professional i que portava tota la vida dedicant-se a això (tot i que al ser un home gran és com més distant). Les que heu fet tractaments amb ell me'l recomaneu?

Moltes gràcies!!
Mare de 3
Avatar de l’usuari
Mara17
:: dragona
:: dragona
Entrades: 4365
Membre des de: dv. març 26, 2010 11:14 am

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: Mara17 » dg. nov. 23, 2014 11:51 pm

No, perquè visita a les instal·lacions del CIRH però no forma part de la plantilla. Va per lliure.

Jo en Fabián no el conec. Molta sort!
Glinda, Rela i Mara
Imatge
Imatge
zgubilitik2000
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dt. abr. 14, 2015 1:42 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: zgubilitik2000 » dt. abr. 14, 2015 1:44 pm

Alguien actualmente con el?yo comienzo el tratamiento la semana que viene
rufeta
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dg. març 08, 2015 9:52 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: rufeta » dc. abr. 15, 2015 10:02 am

zgubilitik2000 ha escrit:Alguien actualmente con el?yo comienzo el tratamiento la semana que viene


Actualmente no, pero hice con él dos IAC en el mes de septiembre y octubre y en enero de este año me sometí a mi primera FIV. Hoy estoy embarazada de 3 meses y una semana.

Aún recuerdo nuestras primeras visitas a un par de clínicas de ra. Me iba con mucha desconfianza... Nos hablaban de promociones, y la verdad, me parecían más un supermercado de bebés que otra cosa. Hasta que dimos con él, tras nuestra primera visita lo tuvimos claro, era nuestro doctor. Para mi, es un gran profesional, pero todavía es mejor persona. Emocionalmente nos ayudó mucho en todo el proceso, y aún cuando tuve mi resultado negativo en mis dos IAC, siempre confié en él.

Mucha suerte y cualquier cosa aquí estamos!
zgubilitik2000
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dt. abr. 14, 2015 1:42 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: zgubilitik2000 » dc. abr. 15, 2015 10:41 am

Alguien con el en la actualidad?yo empiezo ya!
zgubilitik2000
:: formigueta
:: formigueta
Entrades: 61
Membre des de: dt. abr. 14, 2015 1:42 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: zgubilitik2000 » dc. abr. 15, 2015 10:48 am

Que ilusion me hace leer eso y muchas felicidades por tu embarazo nosotros vamos a fiv con isci derectamente porque tenemos que usar un tejido congelado de mi marido.nos paso lo mismo en la 1a visita ya sabiamos que era nuestro doctor.de hecho no fuinos a ninguna clinica mas aunque eran gratuitas las visitas
rufeta
:: puça
:: puça
Entrades: 39
Membre des de: dg. març 08, 2015 9:52 pm

Re: Dr Gris - GRIS REPRODUCCIÓ CIRH

EntradaAutor: rufeta » dc. abr. 15, 2015 12:02 pm

zgubilitik2000 ha escrit:Que ilusion me hace leer eso y muchas felicidades por tu embarazo nosotros vamos a fiv con isci derectamente porque tenemos que usar un tejido congelado de mi marido.nos paso lo mismo en la 1a visita ya sabiamos que era nuestro doctor.de hecho no fuinos a ninguna clinica mas aunque eran gratuitas las visitas


Muchas gracias guapi!

A nosotros nos recomendó las inseminaciones porque no había ningún problema aparente para no quedar embarazada, salvo la alteración de mi sistema inmunológico (que por cierto fue el único médico que lo detectó). Finalmente también hicimos FIV con ICSI, me transfirió dos embriones y uno de ellos se quedó conmigo z2:-)

No hay día que pase que no me acuerde de él, me dió mucha penita cuando el doctor me dió dos besos y nos dió el alta. Y también me acuerdo muchísimo de Manuela... Al salir acabamos llorando las dos en el mostrador, ella me abrazaba y me decía que era la mejor de las notícias, pero fue como si un trocito de mi se quedara en aquellas 4 paredes... Cuando nazca el bebé iremos a verles para que conozcan a nuestro pequeñ@

Cualquier cosa que necesites aquí estoy, pero sólo decirte que estás en muy buenas manos y espero que muy pronto anuncies por aquí tu positivo.

Un abrazo :-()-)

Torna a “Reproducció assistida”

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::