Adeu kilets tot i venir la fred!!!!!!!

Els trucs per aprimar-se, plats que ens ajudaran a millorar la nostra alimentació...
Maduixeta
:: peixet
Entrades: 284
Membre des de: dc. jul. 28, 2010 3:27 pm

Re: Adeu kilets tot i venir la fred!!!!!!!

dl. feb. 04, 2013 11:01 am

Vicky no em parlis de calçots que el meu pare en té a l'hort i ja fa dies que ens ve al darrera per veure quin dia anirem a fer la calçotada....
Vickyladelvi
:: formigueta
Contacta:
Entrades: 95
Membre des de: dc. des. 05, 2012 11:09 am

dl. feb. 04, 2013 11:07 am

jijijijijijiji, si només fòssin els calçots rai, però clar, ve la salsa, i el pica-pica, i l'alcohol, i la carn, amb l'all i oli, i el pa torrat, els postres, els pastissetes,.... AAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!! i prometo que em vaig controlar força!!!!! :-)(-:
Imatge

Imatge
Maduixeta

dl. feb. 04, 2013 12:38 pm

És que una bona calçotada sense la seva carn a la brasa i el seu pa torrat amb tomàquet i all i oli, etc, etc, etc.... xx:-D
Deixem-ho estar que encara no he dinat i m'estar entrant una gana i no precisament de menjar enciam... xxo.0.o
Vickyladelvi
Contacta:
Entrades: 95
Membre des de: dc. des. 05, 2012 11:09 am

dl. feb. 04, 2013 3:45 pm

juas juas juas juas!!!!! som molt cruels parlar d'aquestes coses en un post de fer règim. aix... quin desastre!!!! :-)(-:
Imatge

Imatge
Cabana
:: tortuga
Ubicació: Al país de la Tramuntana
Entrades: 349
Membre des de: dg. gen. 08, 2012 9:42 am

dl. feb. 04, 2013 9:17 pm

Buf, jo estic super contenta, avui, per fi, he baixat de la zona 80! Peso 79'7, així que molt bé, em sento optimista! Això si, he baixat un quilo en una setmana a base d'amanides i sopes de verdura, sense oli ni cremes de llet ni res de res. Un dia em feia llenties amb arròs, un altre algo de peix a la planxa, però res de carn !

Vinga, ànims, i endavant!
vittela
:: poltre
Entrades: 684
Membre des de: dc. des. 12, 2012 9:17 am

dt. feb. 05, 2013 10:22 am

Bon dia noies!! :***:

Com ho porteu això?

Jo també em vull treure uns quants quilets de sobre, amb 5 em conformaria, i la veritat és que no hi ha manera!!

Intento fer bastant esport però el tema menjar no el porto gaire bé, m'he de controlar més!
Octubre 2014: Operació per hidrosalpinx bilateral
Desembre 2014: 1a FIV - Obtenció de 4 embrions - Transfer d'un embrió - BETA negativa
28/02/15: Transfer de dos blastos de baixa qualitat - Beta Negativa
Juliol 2015: FIV amb MACS + Embryoscope: Transferència de 2 embrions: Beta 5 agost
Agost 2015: Beta positiva!! Són dos!!
Jaleturu
Ubicació: Alella
Entrades: 601
Membre des de: dl. oct. 24, 2011 11:55 am

dt. feb. 05, 2013 3:37 pm

Molt bé Cabana!!

ja portes 10 kilets! que són un munt!!

jo estic estancada, tot i que porto des de l'estiu que vull perdre pes, no hi ha manera, sempre tinc una excusa per permetre'm alguna cosa...

necessito una motivació!

moltes felicitats a totes vosaltres que aneu fent mica en mica!!

*jale*
Roc - 25/11/2011
Imatge

Bet - 15/01/2015
Imatge
sivi
:: zebra
Ubicació: girona
Entrades: 1803
Membre des de: dt. juny 29, 2010 10:08 am

dt. feb. 05, 2013 6:48 pm

Hola noies.
Diumenge varem fer la festa d'aniversari de la patufa i reconec que no hem vaig controlar gens :ufs: però era un dia tant especial...El tema es que hem vaig passar tota la nit vomitant i amb diarrea, o sigui que tot el que hem vaig menjar... :-((
Avui ja he tornat a menjar alguna cosa, però no gaire res.
A veure si demà hem peso i comprovo si un dia de dejuni i una nit al lavabo han servit per alguna cosa ;-)
Imatge

Imatge
Cabana

dc. feb. 06, 2013 9:51 am

Jaleturu ha escrit:Molt bé Cabana!!

ja portes 10 kilets! que són un munt!!

jo estic estancada, tot i que porto des de l'estiu que vull perdre pes, no hi ha manera, sempre tinc una excusa per permetre'm alguna cosa...

necessito una motivació!

moltes felicitats a totes vosaltres que aneu fent mica en mica!!

*jale*

Buf, porto 8 quilos, tant de bo fossin 10! Però hi arribaré, per nassos! Merci wapa!

T'has d'animar i ser estricta amb tu mateixa, que es el que costa més! Va, ja veuràs que ràpidament comences a perdre!
Jaleturu

dc. feb. 06, 2013 11:04 am

Cabana,

crec que ja ho vas comentar, però quin tipus de dieta estas fent? o menges sa i menys quantitat i també et funciona?

apa, merci guapa! si q m'he de mentalitzar si!

*jale*
Roc - 25/11/2011
Imatge

Bet - 15/01/2015
Imatge
Cabana

dc. feb. 06, 2013 8:42 pm

Menjo molta verdura. Ara fa unes setmanes que m'he acostumat a fer peroles grans de sopa de verdura (més o menys espessa) i en menjo tant per dinar com per sopar. Avui, x exemple, he dinat una amanida de pebrot vermell, tomata raff i blat de moro i, de segon, la sopa (i un iogurt desnatat de postres). Ara x sopar menjaré sopa amb fideus cabell d'àngel i, potser, un bikini de pa integral, paó i formatge de cabra baix en greix.

He reduït molt les racions perquè menjava massa quantitat, ara estic tornant al nivell de quan pesava 60 kg, i no et negaré que el meu estómac em demana més quantitat, però jo erre que erre. Perquè he de reduïr-lo de mida, eh? Així quan s'acostumi a les raccions normals ho tindré més fàcil.

Resumint, el que he fet es : per esmorzar un nescafé amb all bran (aquells coixinets de xocolata) Per dinar/sopar : molta verdura de primer, en amanides o bullida, formatges baixos en greix (sense abusar-ne), pollastre a la planxa, peix planxa o llegums+arròs i, de tant en tant, algo de pasta de segons. Per berear una fruita, normalment poma, acompanyada d'una infusió amb estevia (edulcorant natural i sense calories). I ara fa uns dies que, de ressopó, em faig un batut de maduixes, llet desnatada i estevia.

I molt autocontrol. Sempre que el meu home menja alguna cosa que m'agrada em dic : quan tornis al teu pes podràs menjar de tot, com abans!

També et dic que el cos s'acostuma a menjar així, i que, per mi, una amanida es un plaer, m'encanten! :)
vittela

dj. feb. 07, 2013 8:17 am

Cabana >.-<: >.-<: >.-<:

M'encanta el teu "pla de dieta", si és que se'n pot dir així. El trobo molt adequat. A veure si em copio alguna coseta :ok:

Molts ànims a totes!!

Potser podríem posar-nos un dia a la setmana per pesar-nos i posar-ho aquí, què us sembla? Així, almenys jo, em veuria més obligada a fer bondat
:-o00m
Desembre 2014: 1a FIV - Obtenció de 4 embrions - Transfer d'un embrió - BETA negativa
Juliol 2015: FIV amb MACS + Embryoscope: Transferència de 2 embrions: Beta 5 agost
Cabana

dj. feb. 07, 2013 8:57 am

vittela ha escrit:Cabana >.-<: >.-<: >.-<:

M'encanta el teu "pla de dieta", si és que se'n pot dir així. El trobo molt adequat. A veure si em copio alguna coseta :ok:

Molts ànims a totes!!

Potser podríem posar-nos un dia a la setmana per pesar-nos i posar-ho aquí, què us sembla? Així, almenys jo, em veuria més obligada a fer bondat
:-o00m

Merci pels ànims, es dur estar a dieta!

Tema pesar-no : al començament ho feiem els divendres, després es va passar a diumenge i ara crec que era els dilluns, però podem triar un altre dia, si voleu. Jo porto un control a casa de diumenge a diumenge, però tant m'es pesar-me un altre dia, tb!

Quan us va bé?
Jaleturu

dj. feb. 07, 2013 10:29 am

Jo m'atabalava pesant-me massa sovint, i ara he decidit fer-ho cada diumenge :)

m'agrada la teva dieta Cabana, això de les cremes i sopetes de verdures és ideal, pq a part omplen molt.

a veure si agafo el toro per les banyes i m'hi poso.

anem parlant!

*jale*
Roc - 25/11/2011
Imatge

Bet - 15/01/2015
Imatge
sivi

dj. feb. 07, 2013 8:38 pm

Normalment ens pesavem el dlluns, així se suposava que ens controlavem mes el cap de setmana, però si voleu canviar el dia cap problema.
Jo intento també menjar mes verdura i amanides i cremes, però necessito la meva dosis de carn o peix tot darrera.
El que si que he fet es menjar menys com molt be diu la cabana.
A veure si i penso un mati d'aquests i hem peso, que encara no ho he fet aquesta setmana neu:-D
Imatge

Imatge
vittela

dv. feb. 08, 2013 4:34 pm

Per mi el dia que us vagi millor, vosaltres direu!! Diumenge al matí també és bona idea, així ens pesem, a la tarda ens donem un capritxet i tenim tota la setmana per solventar-ho :content: :content:

Ara parlo molt, i jo aquest cap de setmana marxo fora i no em podré pesar jejeje

El què deia.......quan vosaltres volgueu!! També podríem deixar-ho per fer entre diumenge/dilluns, cadascú que ho faci quan li vagi millor :miko:
Maduixeta

dv. feb. 08, 2013 5:28 pm

Hola noies!

Entre diumenge i dilluns està bé, aixó farà que ens controlem més el cap de setmana que és , almenys en el meu cas, quan més s'acostuma a saltar la dieta.
Jo també faig moltes cremetes i verdures, faig una bona olla i vaig tirant fins que s'acaba un cop faig crema i l'altre verdures com que tinc només mitja hora per dinar aprofito per deixar-ho preparat al vespre.
Que vagi bé el cap de setmana i el Carnestoltes xx:-D
vittela

dl. feb. 11, 2013 7:38 am

Bon dia boniques :***:

Com ha anat el Carnestoltes? Nosaltres vam marxar a passar el cap de setmana fora >.-<:

Jo ja m'he pesat...no sé com ho feu per apuntar el pes i aquestes coses:

4 febrer: 64.1
11 febrer: 63.3

Estic mooolt contenta, el cap de setmana no vaig fer gaire bondat!! :p-) :p-)

Ara a tornar-nos-hi a posar a tope!! :mu:: :mu:: :mu:: (M'encanta aquesta vaca que balla jejeje)
Maduixeta

dl. feb. 11, 2013 11:08 am

Hola noies !

Aquest matí m'he pesat i - 0.500kg

Que vagi bé la setmana.
sivi

dl. feb. 11, 2013 11:14 am

tornem a començar!!!!
despres d'uns dies estant malalta i menjant de tot, el resultat es un kilo mes :ufs:
A partir d'avui tornem a fer bondat.
Començo amb 87 kilos
:pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: :pandi: Avui he començat anant una estona a nedar, que feia mesos que no trobava temps per anar-hi, i estic fent una crema de carbassa per sopar....
Ànims que podem!!!!!!!!
Imatge

Imatge

Torna a “Règim i dietes”

Membre de l'AMIC Control OJD Nielsen Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET

Actualitat ::