Les que hem patit un abort i ho volem tornar a intentar!
-
VisitantVi
A mi 30 dies coviovi. No sóc molt regular pero tampoc un caos: em duren els cicles entre 26 i 32 dies, però normalment al voltant dels 28. El que va ser extrany es que no vaig tenir gens de mal de pits en aquesta regla. A destacar també que va durar més dies de lo habitual i va ser en general més abundant.
- pigadeta
- :: dragona

- Entrades: 4871
- Membre des de: dc. jul. 25, 2007 3:10 pm
- Ubicació: Tarragona (xo ganxeta)
- Contacta:
Ja ho he publicat en algun altre post pero porto tot el dia xoff..... avui fa just un any vaig tenir el meu primer abort tot i que torno a estar
no deixo de pensar en el que hagués estat...
Pero vaja no vull obsesionar-me gaire pel Roger... avui esti massa pendent d'ell, potser el marejo i tot .... necessito notar-lo, sentir-lo...
no deixo de pensar en el que hagués estat...
Pero vaja no vull obsesionar-me gaire pel Roger... avui esti massa pendent d'ell, potser el marejo i tot .... necessito notar-lo, sentir-lo...
pigadeta... no lluitis contra el record, tampoc (però tampoc no t'hi recreïs!
)
l'avortament forma part de nosaltres, no...? jo, almenys, com q va ser als 4 mesos, hi parlava molt, amb els meus bessonets... els tenia molt presents, abans de saber que la cosa s'acabava, i res no farà que els oblidi...
així que segur que el roger et permet que avui tinguis un record per al teu primer embaràs...
però pensa en el futur!!!! que pinta molt mogut!!!
guapaaaaaaaaa!

)
l'avortament forma part de nosaltres, no...? jo, almenys, com q va ser als 4 mesos, hi parlava molt, amb els meus bessonets... els tenia molt presents, abans de saber que la cosa s'acabava, i res no farà que els oblidi...
així que segur que el roger et permet que avui tinguis un record per al teu primer embaràs...
però pensa en el futur!!!! que pinta molt mogut!!!
guapaaaaaaaaa!

pigadeta, t'entenem però has de tenir present que tens la sort de passar aquest dia amb companyia, la del Roger!!! aixi que lo més important és aquest embaraç, que l'altre ja forma part del passat. molts ànims guapa!!! i ara tots els aniversaris seran els del Roger!! que no et donaràs conta i ja estarà bufant la seva 1ª espelma.
creueta guapa!! em sembla que he llegit a un altre post que et prens omifin, es així? tu tenies totes les proves de fertilitat bé no?
es que jo tinc hora el 3 de gener amb el gine, que em va dir que si als 6 mesos del legrat no em quedava que hi tornés i potser l'omifin és el següent pas, no? o només el donen si hi ha problemes d'ovulació??
estic feta un lio pq jo ovulo (no gaire regular) pero ja porto temps i no hi ha manera, potser me las donarà??
ah! estava pensant si anar al gine després de festes per no pensar-hi molt, després vaig decidir anar al desembre que és quan toca i truco i em diu que fins el 3/01 no té res, el destí?? ara per força passo les festes sense que em digui que farà amb mi, potser m'enviarà a Lourdes!!! el que no sé és a on haurem de possar l'aigua beneïda... jjejejejejeje
creueta guapa!! em sembla que he llegit a un altre post que et prens omifin, es així? tu tenies totes les proves de fertilitat bé no?
es que jo tinc hora el 3 de gener amb el gine, que em va dir que si als 6 mesos del legrat no em quedava que hi tornés i potser l'omifin és el següent pas, no? o només el donen si hi ha problemes d'ovulació??
estic feta un lio pq jo ovulo (no gaire regular) pero ja porto temps i no hi ha manera, potser me las donarà??
ah! estava pensant si anar al gine després de festes per no pensar-hi molt, després vaig decidir anar al desembre que és quan toca i truco i em diu que fins el 3/01 no té res, el destí?? ara per força passo les festes sense que em digui que farà amb mi, potser m'enviarà a Lourdes!!! el que no sé és a on haurem de possar l'aigua beneïda... jjejejejejeje
Torna a “Quan les coses no van bé”
Qui està connectat
Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 0 visitants
| Membre de l'AMIC | Control OJD Nielsen | Hosting i Dominis.cat a CAT1.NET |
![]() |
![]() |
![]() |

amb nosaltres!!!